-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» -15110000-2 – м’ясо (м’ясо свинина крупно кускове, м’ясо яловиче крупно кускове, філе куряче, стегно куряче, сало свиняче).
Завершена
730 480.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 304.80 UAH
мін. крок: 1% або 7 304.80 UAH
Номер:
efd83e2cac394643a7af3b96f0fec91a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-06-17-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.06.2024 00:00
Період моніторингу:
17.06.2024 15:32 - 09.07.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.06.2024 №27-з
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ігор КОРОТКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 17.06.2024 №27-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2024-02-19-006227-a 19.02.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 червня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 13.02.2024 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти, культури, молоді та спорту Степанівської селищної ради Сумського району Сумської області (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 19.02.2024, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 27.02.2024, тендерні пропозиції фізичних осіб-підприємців Білана Вячеслава Олександровича та Пашко Наталії Олексіївни, вимоги про усунення невідповідностей до 29.02.2024, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 29.01.2024 № 71, від 05.03.2024 № 73, повідомлення про намір укласти договір від 05.03.2024, договір від 12.03.2024 № 45, додаткову угоду від 18.03.2024 № 1, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 21.06.2024.
Період усунення порушень:
26.06.2024 17:01 - 02.07.2024 00:00
Дата публікації висновку:
26.06.2024 17:01
Запити/Пояснення
Номер:
6c29579612014fa2b30385769c69c3e1
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
18.06.2024 10:21
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.06.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» -15110000-2 – м’ясо (м’ясо свинина крупно кускове, м’ясо яловиче крупно кускове, філе куряче, стегно куряче, сало свиняче)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-19-006227-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року №2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
5d6ddb6f35c74f6eb8188c5ccf7580a3
Назва:
Про надання інформації
Дата опублікування:
21.06.2024 10:19
Опис:
На запит Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 18.06.2024 щодо надання пояснення обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікувану вартість Управління освіти, культури, молоді та спорту Степанівської селищної ради Сумського району Сумської області (далі – Управління) повідомляє.
Обсяги закупівлі ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 15110000-2 – м’ясо (м’ясо свинина крупно кускове, м’ясо яловиче крупно кускове, філе куряче, стегно куряче, сало свиняче), Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-02-19-006227-a обґрунтовуються відповідно планової потреби 2024 року для закладів освіти, які обслуговуються централізованою бухгалтерією Управління.
Очікувана вартість закупівлі: 730 480,00 гривень (Сімсот тридцять тисяч чотириста вісімдесят гривень 00 коп.) з ПДВ.
Очікувана вартість визначена відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275. Метод, який застосовується для розрахунку відповідно до методики – метод порівняння ринкових цін. Це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку. Розрахунок очікуваної вартості товарів, визначається як добуток очікуваної ціни за одиницю на кількість товару.
Нормативно-правові акти, що формують підстави застосування процедури відкритих торгів з особливостями:
1. Закон України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015, в редакції від 19.04.2020 № 114-IX в редакції зі змінами до Закону України «Про публічні закупівлі» та інших законодавчих актів України щодо здійснення оборонних та публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» № 7163 від 14.03.2022, зокрема в частині дії пунктів 37-38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону;
2. Постанова Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»;
3. Лист Мінекономіки України «Щодо особливостей здійснення публічних закупівельна період дії правового режиму воєнного стану та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 3323-04_70997-06 від 20.10.2022.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість по закупівлі: ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 15110000-2 – м’ясо (м’ясо свинина крупно кускове, м’ясо яловиче крупно кускове, філе куряче, стегно куряче, сало свиняче), Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-02-19-006227-a (додаються).
Також надаємо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) – https://osv.stepanivska-gromada.gov.ua/news/1718711031/