-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
М'ясо
Завершена
227 375.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 136.88 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 136.88 UAH
Номер:
5ba862062dcc4f018bdd90f20ea7923b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-28-000074
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.10.2024 00:00
Період моніторингу:
28.10.2024 17:35 - 19.11.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
28.10.2024
№ 75-з
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 28.10.2024 № 75-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2024-02-19-002067-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель установлено, що тендерна документація не відповідає нормам абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП Рудь В.В. установлено порушення умов пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, дотримання вимог Постанови № 710, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до дисциплінарної або матеріальної відповідальності осіб, якими допущені порушення норм абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, абзацу 1 пункту 28 та пункту 43 Особливостей, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості), дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі - Постанова № 710), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Денишівської спеціальної школи Житомирської обласної ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи Замовника від 19.02.2024 № 19/02, тендерна пропозиція ФОП Рудь В.В. (переможець), протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою Замовника від 27.02.2024 № 21, повідомлення про намір укласти договір від 27.02.2024, договір про закупівлю від 11.03.2024 № 2012, пояснення Замовника з копіями документів, отримані через електронну систему закупівель 01.11.2024.
Відповідно до пункту 31 частини 1 статті 1 Закону визначено, що тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Згідно пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей.
Абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Однак, проведеним моніторингом питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель установлено, що відповідно до пункту 4 розділу V тендерної документації, затвердженої уповноваженою особою Замовника від 19.02.2024 № 19/02, визначено підстави відхилення тендерної пропозиції без урахування змін, внесених постановою Кабінету Міністрів України від 12.05.2023 № 471, чим не дотримано вимоги передбачені абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону та абзацом 1 пункту 28 Особливостей.
За результатами проведеного моніторингу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції переможця торгів ФОП Рудь В.В. встановлено наступне.
Відтак, пунктом 32 частини 1 статті 1 Закону визначено, що тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Абзацом 2 пункту 31 Особливостей передбачено, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації та пункту 12 Додатку № 3 до тендерної документації Замовника передбачено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати, зокрема, скан-копію експлуатаційного дозволу для потужностей (об’єктів) з виробництва та зберігання харчових продуктів учасника та/або виробника.
ФОП Рудь В.В. у складі тендерної пропозиції надано скан-копію експлуатаційного дозволу для потужностей (об’єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів від 27.10.2015, виданого ФОП Якімець В.І. щодо здійснення господарської діяльності: з виробництва м’яса (10.11), з виробництва м’ясних продуктів (10.13), вантажного автомобільного транспорту (49.41), оптової торгівлі м’ясом і м’ясними продуктами (46.33, 46.38, 47.22).
Однак, проведеним моніторингом встановлено, що у складі тендерної пропозиції ФОП Рудь В.В. не надано скан-копію експлуатаційного дозволу для потужностей (об’єктів) зі зберігання харчових продуктів учасника та/або виробника, чим не дотримано вимоги передбачені пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації та пунктом 12 Додатку № 3 до тендерної документації.
В свою чергу, не надання у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Рудь В.В. вищевказаного документа, не призводить до зміни предмета закупівлі.
Разом з тим, відповідно до пункту 43 Особливостей передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється, у тому числі, відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Отже, не надання у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Рудь В.В. скан-копії експлуатаційного дозволу для потужностей (об’єктів) зі зберігання харчових продуктів учасника та/або виробника, є невідповідностями, які підлягали усуненню у відповідності до пункту 43 Особливостей.
Враховуючи вищевикладене, Замовник на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі ФОП Рудь В.В. у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією.
На запит посадової особи органу державного фінансового контролю, Замовник 01.11.2024 надав пояснення наступного змісту: «Під час складання тендерної документації мною уповноваженою особою було допущено помилку в тексті. Малася на увазі скан-копію експлуатаційного дозволу для потужностей (об’єктів) з виробництва та/або зберігання харчових продуктів учасника та/або виробника.».
Однак, надане пояснення не спростовує виявлене порушення.
Період усунення порушень:
04.11.2024 17:03 - 19.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
04.11.2024 17:03
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до висновку про результати моніторингу закупівлі Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 04.11.2024 року адміністрацією Денишівської спеціальної школи Житомирської обласної ради було проведено заходи щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, а саме: уповноважену особу у сфері публічних закупівельТанащук Світлану Петрівну притягнено до матеріальної відповідальності згідно наказу № 94-к від 05.11.2024 року, заплановане навчання у сфері публічних закупівель для уповноваженої особи.
Дата публікації звіту:
05.11.2024 14:33
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Порушення усунуто в повному обсязі шляхом притягнення особи, якою вчинено порушення, до матеріальної відповідальності.
Дата публікації:
05.11.2024 15:33
Запити/Пояснення
Номер:
ad9fd779921649a388d70122f895b5f8
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів) від 29.10.2024 № 1
Дата опублікування:
29.10.2024 16:05
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі проведеної
Денишівською спеціальною школою Житомирської обласної ради (далі – Замовник) по предмету «М’ясо» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-19-002067-a), відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації та копії документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Слід зазначити, що відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (далі - Постанова № 710) головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня) повинні забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на вебпорталі Державної казначейської служби України (https://www.treasury.gov.ua/unifie-register-search) Денишівська спеціальна школа Житомирської обласної ради є розпорядником бюджетних коштів.
3. Відповідно до пункту 31 частини 1 статті 1 Закону, тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Згідно пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей.
Абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до пункту 4 розділу V тендерної документації, затвердженої уповноваженою особою Замовника від 19.02.2024 № 19/02, визначено підстави відхилення тендерної пропозиції у редакції, яка на момент складання та затвердження тендерної документації втратила чинність.
Надайте пояснення, чому Вами визначено підстави відхилення тендерної пропозиції у редакції, яка на момент складання та затвердження тендерної документації втратила чинність?
До наданої відповіді прошу надати скан-копію протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 19.02.2024 № 19/02.
Відповідно до абзацу 17 пункту 47 Особливостей передбачено, що замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у цьому пункті (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого цього пункту.
Надайте пояснення, чи встановлювалася у тендерній документації вимога до учасників процедури закупівлі щодо надання у складі пропозицій документального підтвердження відсутності підстав передбачених в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей (чинних на момент складання та затвердження тендерної документації), з посиланням на пункти/розділи/додатки тендерної документації ?
У випадку не встановлення вищевказаної вимоги у тендерній документації, прошу пояснити відсутність такої вимоги?
4. Пунктом 32 частини 1 статті 1 Закону визначено, що тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Абзацом 2 пункту 31 Особливостей передбачено, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації та пункту 12 Додатку № 3 до тендерної документації передбачено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати, зокрема, скан-копію експлуатаційного дозволу для потужностей (об’єктів) з виробництва та зберігання харчових продуктів учасника та/або виробника.
Відтак, у складі тендерної пропозиції ФОП Рудь В.В. надано скан-копію експлуатаційного дозволу для потужностей (об’єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів від 27.10.2015, виданого ФОП Якімець В.І. щодо здійснення господарської діяльності: з виробництва м’яса (10.11), з виробництва м’ясних продуктів (10.13), вантажного автомобільного транспорту (49.41), оптової торгівлі м’ясом і м’ясними продуктами (46.33, 46.38, 47.22).
Однак, проведеним аналізом документів, які надано у складі тендерної пропозиції ФОП Рудь В.В. виявлено, що вказаним учасником не надано скан-копію експлуатаційного дозволу для потужностей (об’єктів) зі зберігання харчових продуктів учасника та/або виробника.
Враховуючи вищевикладене, поясніть яким чином учасником ФОП Рудь В.В. підтверджено відповідність вимогам пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації та умовам пункту 12 Додатку № 3 до тендерної документації, а саме, підтверджено наявність експлуатаційного дозволу для потужностей (об’єктів) зі зберігання харчових продуктів?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
058ae929de7a42ccb8037caecd288ddf
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснень (інформації, документів) від 29.10.2024 № 1
Дата опублікування:
01.11.2024 12:50
Опис:
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначення його очікуваної вартості проводилося виходячи з аналізу цін Головного управління статистики у Житомирській області, моніторингу в засобах масової інформації згідно з діючими ринковими цінами, залишків продуктів харчування, використанням м’яса по нормам харчування.
Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі визначалися відповідно встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства України (державних стандартів та/або технічним умовам).
Скан-копію статистичної довідки Головного управління статистики у Житомирській області додаю.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. Слід зазначити, що відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (далі - Постанова № 710) головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня) повинні забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на вебпорталі Державної казначейської служби України (https://www.treasury.gov.ua/unifie-register-search) Денишівська спеціальна школа Житомирської обласної ради є розпорядником бюджетних коштів.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено на сайті Денишівської спеціальної школи Житомирської обласної ради. Посилання на сторінку: http://denyshi-specschool.zt.sch.in.ua/vikonannya_st_30_zakonu_ukraini_pro_osvitu/finansova_zvitnistj/efektivne_vikoristannya_derzhavnih_koshtiv/
3. Відповідно до пункту 31 частини 1 статті 1 Закону, тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Згідно пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей. Абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до пункту 4 розділу V тендерної документації, затвердженої уповноваженою особою Замовника від 19.02.2024 № 19/02, визначено підстави відхилення тендерної пропозиції у редакції, яка на момент складання та затвердження тендерної документації втратила чинність. Надайте пояснення, чому Вами визначено підстави відхилення тендерної пропозиції у редакції, яка на момент складання та затвердження тендерної документації втратила чинність? До наданої відповіді прошу надати скан-копію протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 19.02.2024 № 19/02.
Відповідно до абзацу 17 пункту 47 Особливостей передбачено, що замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у цьому пункті (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого цього пункту. Надайте пояснення, чи встановлювалася у тендерній документації вимога до учасників процедури закупівлі щодо надання у складі пропозицій документального підтвердження відсутності підстав передбачених в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей (чинних на момент складання та затвердження тендерної документації), з посиланням на пункти/розділи/додатки тендерної документації ? У випадку не встановлення вищевказаної вимоги у тендерній документації, прошу пояснити відсутність такої вимоги?
Погоджуюсь, що на момент складання та затвердження тендерної документації було помилково визначено підстави відхилення тендерної пропозиції у редакції, яка втратила чинність. Але дані обставини не вплинули негативно на прийняття рішення і пропозиція учасника не була через це відхилена. У майбутньому буду враховувати усі зміни в законодавстві.
До наданої відповіді надаю скан-копію протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 19.02.2024 № 19/02.
В розділі ІІІ п. 5 тендерної документації встановлювалася вимога до учасників процедури закупівлі щодо надання у складі пропозицій документального підтвердження відсутності підстав передбачених в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей.
4. Пунктом 32 частини 1 статті 1 Закону визначено, що тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Абзацом 2 пункту 31 Особливостей передбачено, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації та пункту 12 Додатку № 3 до тендерної документації передбачено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати, зокрема, скан-копію експлуатаційного дозволу для потужностей (об’єктів) з виробництва та зберігання харчових продуктів учасника та/або виробника. Відтак, у складі тендерної пропозиції ФОП Рудь В.В. надано скан-копію експлуатаційного дозволу для потужностей (об’єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів від 27.10.2015, виданого ФОП Якімець В.І. щодо здійснення господарської діяльності: з виробництва м’яса (10.11), з виробництва м’ясних продуктів (10.13), вантажного автомобільного транспорту (49.41), оптової торгівлі м’ясом і м’ясними продуктами (46.33, 46.38, 47.22). Однак, проведеним аналізом документів, які надано у складі тендерної пропозиції ФОП Рудь В.В. виявлено, що вказаним учасником не надано скан-копію експлуатаційного дозволу для потужностей (об’єктів) зі зберігання харчових продуктів учасника та/або виробника. Враховуючи вищевикладене, поясніть яким чином учасником ФОП Рудь В.В. підтверджено відповідність вимогам пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації та умовам пункту 12 Додатку № 3 до тендерної документації, а саме, підтверджено наявність експлуатаційного дозволу для потужностей (об’єктів) зі зберігання харчових продуктів?
Під час складання тендерної документації мною уповноваженою особою було допущено помилку в тексті. Малася на увазі скан-копію експлуатаційного дозволу для потужностей (об’єктів) з виробництва та/або зберігання харчових продуктів учасника та/або виробника.