• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

М'ясо

Завершена

227 375.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 136.88 UAH
Номер: 5ba862062dcc4f018bdd90f20ea7923b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-10-28-000074
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.10.2024 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919579
Період моніторингу: 28.10.2024 17:35 - 19.11.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 28.10.2024 № 75-з Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 28.10.2024 № 75-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 1. UA-2024-02-19-002067-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Житомир
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 67) 493-74-43, lenaradchenko1992@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель установлено, що тендерна документація не відповідає нормам абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП Рудь В.В. установлено порушення умов пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, дотримання вимог Постанови № 710, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до дисциплінарної або матеріальної відповідальності осіб, якими допущені порушення норм абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, абзацу 1 пункту 28 та пункту 43 Особливостей, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 04 листопада 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості), дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі - Постанова № 710), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Денишівської спеціальної школи Житомирської обласної ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи Замовника від 19.02.2024 № 19/02, тендерна пропозиція ФОП Рудь В.В. (переможець), протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою Замовника від 27.02.2024 № 21, повідомлення про намір укласти договір від 27.02.2024, договір про закупівлю від 11.03.2024 № 2012, пояснення Замовника з копіями документів, отримані через електронну систему закупівель 01.11.2024. Відповідно до пункту 31 частини 1 статті 1 Закону визначено, що тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Згідно пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей. Абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Однак, проведеним моніторингом питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель установлено, що відповідно до пункту 4 розділу V тендерної документації, затвердженої уповноваженою особою Замовника від 19.02.2024 № 19/02, визначено підстави відхилення тендерної пропозиції без урахування змін, внесених постановою Кабінету Міністрів України від 12.05.2023 № 471, чим не дотримано вимоги передбачені абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону та абзацом 1 пункту 28 Особливостей. За результатами проведеного моніторингу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції переможця торгів ФОП Рудь В.В. встановлено наступне. Відтак, пунктом 32 частини 1 статті 1 Закону визначено, що тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Абзацом 2 пункту 31 Особливостей передбачено, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації та пункту 12 Додатку № 3 до тендерної документації Замовника передбачено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати, зокрема, скан-копію експлуатаційного дозволу для потужностей (об’єктів) з виробництва та зберігання харчових продуктів учасника та/або виробника. ФОП Рудь В.В. у складі тендерної пропозиції надано скан-копію експлуатаційного дозволу для потужностей (об’єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів від 27.10.2015, виданого ФОП Якімець В.І. щодо здійснення господарської діяльності: з виробництва м’яса (10.11), з виробництва м’ясних продуктів (10.13), вантажного автомобільного транспорту (49.41), оптової торгівлі м’ясом і м’ясними продуктами (46.33, 46.38, 47.22). Однак, проведеним моніторингом встановлено, що у складі тендерної пропозиції ФОП Рудь В.В. не надано скан-копію експлуатаційного дозволу для потужностей (об’єктів) зі зберігання харчових продуктів учасника та/або виробника, чим не дотримано вимоги передбачені пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації та пунктом 12 Додатку № 3 до тендерної документації. В свою чергу, не надання у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Рудь В.В. вищевказаного документа, не призводить до зміни предмета закупівлі. Разом з тим, відповідно до пункту 43 Особливостей передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється, у тому числі, відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Отже, не надання у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Рудь В.В. скан-копії експлуатаційного дозволу для потужностей (об’єктів) зі зберігання харчових продуктів учасника та/або виробника, є невідповідностями, які підлягали усуненню у відповідності до пункту 43 Особливостей. Враховуючи вищевикладене, Замовник на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі ФОП Рудь В.В. у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. На запит посадової особи органу державного фінансового контролю, Замовник 01.11.2024 надав пояснення наступного змісту: «Під час складання тендерної документації мною уповноваженою особою було допущено помилку в тексті. Малася на увазі скан-копію експлуатаційного дозволу для потужностей (об’єктів) з виробництва та/або зберігання харчових продуктів учасника та/або виробника.». Однак, надане пояснення не спростовує виявлене порушення.
Період усунення порушень: 04.11.2024 17:03 - 19.11.2024 00:00
Дата публікації висновку: 04.11.2024 17:03

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно до висновку про результати моніторингу закупівлі Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 04.11.2024 року адміністрацією Денишівської спеціальної школи Житомирської обласної ради було проведено заходи щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, а саме: уповноважену особу у сфері публічних закупівельТанащук Світлану Петрівну притягнено до матеріальної відповідальності згідно наказу № 94-к від 05.11.2024 року, заплановане навчання у сфері публічних закупівель для уповноваженої особи.
Дата публікації звіту: 05.11.2024 14:33

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Порушення усунуто в повному обсязі шляхом притягнення особи, якою вчинено порушення, до матеріальної відповідальності.
Дата публікації: 05.11.2024 15:33

Запити/Пояснення