-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Прилади звукової та візуальної сигналізації (Прилади охоронної та пожежної сигналізації загального призначення і подібна апаратура)
Завершена
6 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 30 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 30 000.00 UAH
Номер:
c87f09259eec4c218b817025910d8763
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-03-20-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.03.2024 00:00
Період моніторингу:
20.03.2024 15:21 - 11.04.2024 01:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.03.2024 № 67
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2024-02-19-001919-a 19.02.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляді тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 квітня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції від 13.02.2024 (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протоколом уповноваженої особи від 19.02.2024 № 81, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 27.02.2024, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ФОП «ТАШОВА ЛЮБОВ ПАВЛІВНА», вимога про усунення невідповідностей, протокол уповноваженої особи від 28.02.2024 № 92, повідомлення про намір укласти договір від 28.02.2024, договір від 08.03.2024 № 5846, відповідь Замовника на запити органу державного фінансового контролю від 22.03.2024.
Аналізом інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшла пропозиція одного учасника ФОП «ТАШОВА ЛЮБОВ ПАВЛІВНА» з остаточною ціновою пропозицією 4 150 000,00 гривень без ПДВ.
Переможцем торгів обрано тендерну пропозицію ФОП «ТАШОВА ЛЮБОВ ПАВЛІВНА» з ціною 4 150 000,00 гривень без ПДВ.
Період усунення порушень:
12.04.2024 16:19 - 18.04.2024 00:00
Дата публікації висновку:
12.04.2024 16:19
Запити/Пояснення
Номер:
059ddfd7d41f4087a3a4a545162a14ea
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
22.03.2024 10:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Прилади звукової та візуальної сигналізації (Прилади охоронної та пожежної сигналізації загального призначення і подібна апаратура)», за кодом ДК 021:2015: 31625000-3 - Пристрої охоронної та пожежної сигналізації (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-02-19-001919-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
10f6dd751ffe441395dc51e163b4bb8d
Назва:
Надання пояснення щодо закупівлі UA -2024-02-19-001919-a
Дата опублікування:
22.03.2024 12:04
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Прилади звукової та візуальної сигналізації (Прилади охоронної та пожежної сигналізації загального призначення і подібна апаратура)», за кодом ДК 021:2015: 31625000-3 - Пристрої охоронної та пожежної сигналізації пояснюємо наступне: Відповідно до завдань визначених Положенням про Управління поліції охорони в Кіровоградській області Управління:
- упроваджує при здійсненні послуг з охорони та безпеки технічні засоби охоронного призначення, які рекомендовані Департаментом;
- здійснює проектування, монтаж, ремонт, спостереження, експлуатаційне обслуговування технічних систем і засобів теле-, відео спостереження, охоронно-пожежної та тривожної сигналізації, контролювання доступу;
- забезпечує придбання та встановлення технічних засобів охоронного та протипожежної призначення.
Департаментом поліції охорони затверджено План фінансово-економічних показників на 2024 рік, яким встановлено планові показники з виконання монтажу 4 680 000 грн. на п.р.
Водночас на рівні Національної поліції України та Департаменту поліції охорони впроваджується проект «Офіцер служби освітньої безпеки», в два етапи. На першому етапі проект впроваджують прифронтові області держави та області, які межують з країнами агресорами. На другому етапі всі інші області в тому числі і Кіровоградська. Департаментом освіти і науки спільно з УПД ГУНП в Кіровоградській області визначено 150 закладів середньої освіти для впровадження в них зазначеного проекту. Однією з вимог до організації служби поліцейськими в цих закладах є встановлення кнопок термінового виклику поліції, а також організації здійснення технічного контролю несення служби, що в свою чергу передбачає закупівлю 150 комплектів ППК та брелоків до них. Тому на виконання всіх вимог НПУ та ДПО, для забезпечення безперебійної роботи Управління та підпорядкованих підрозділів на проведення відповідної процедури закупівлі засобів охоронного призначення було визначено орієнтовну очікувану вартість 6 000 000,00 грн.
Відповідно до п. 12 розділу 1 Положення про Управління поліції охорони в Кіровоградській області, що затверджено наказом Національної поліції України від 06.11.2015 № 57 (у редакції наказу Національної поліції від 21.10.2019 № 1049), Управління поліції охорони в Кіровоградській області утримується за рахунок коштів від надання послуг з охорони, які здійснюються на договірних засадах, охорона фізичних осіб та об’єктів права приватної і комунальної власності, а також технічні заходи охоронного призначення у випадках і порядку, передбачених законом або іншими нормативно-правовими актами.
Під час проведення публічних закупівель Управління поліції охорони в Кіровоградській області діє виключно в межах Закону України "Про публічні закупівлі", зокрема керуючись частиною першою статті 10 Закону України "Про публічні закупівлі" - самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель інформацію про закупівлю.
Відповідно до частини четвертої статті 10 Закону України "Про публічні закупівлі" інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування.
При цьому, положення статті 10 Закону України "Про публічні закупівлі" не містять обов’язку щодо публікації замовником на своєму веб - сайті інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, а також вимог щодо обов'язку замовника оприлюднювати зазначену інформацію.
Повідомляємо, що Управління поліції охорони в Кіровоградській області не має власного веб - сайту.
Управління поліції охорони в Кіровоградській області є структурним підрозділом Національної поліції України, який оперативно підпорядковується Департаменту поліції охорони, та проводить фінансування закупівель за рахунок власних коштів (кошти від господарської діяльності підприємства), у зв’язку з цим не підпадає під дію постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» і не є розпорядником бюджетних коштів.