-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
«Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання код за ДК 021:2015 - 50110000-9 (Послуги з технічного обслуговування транспортних засобів)»
Завершена
209 770.00
UAH без ПДВ
Номер:
9530ddcd5e724482b1753f3418a0b967
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-04-09-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.04.2024 00:00
Період моніторингу:
09.04.2024 16:23 - 01.05.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
09.04.2024 № 18-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 09.04.2024 № 18-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-02-19-000438-a від 19.02.2024. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання своєчасність оприлюднення договору та їх оприлюднення встановлено порушення вимог пункту 11 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання оприлюднення обґрунтування наявності підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель встановлено порушення пункту 13 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на оприлюднення в електронній системі закупівель договору № 57 від 15.02.2024 та на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо не допущення у подальшому виявлених порушень, зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 квітня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення та розміщення інформації про закупівлю, наявності підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план 2 Державного пожежно-рятувального загону Головного Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Волинській області (далі –Замовник) на 2024 рік, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель UA-2024-02-19-000438-a, протокол розкриття тендерних пропозицій/пропозицій, укладений договір з фізичною особою-підприємцем «Возняк Анатолій Степанович» (РНОКПП 2192905256) від 15.02.2024 № 57 на суму 209 770,00 грн (далі – Договір), пояснення Замовника з підтверджуючими документами від 16.04.2024, надані на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області через електронну систему закупівель (далі – Управління).
За результатами аналізу питання наявності підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель встановлено, що на виконання вимог пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Особливостей.
В ході проведення моніторингу Управлінням через електронну систему закупівель оприлюднено 11.04.2024 запит Замовнику щодо надання обґрунтування та документального підтвердження підстави для здійснення закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
Замовником в пояснені зазначено, що у нього наявні підстави для укладання прямого договору відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей.
Відповідно до пункту 13 Особливостей у разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту Замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника.
Разом з тим, Замовником не оприлюднено та не надано на запит Управління Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником Замовника, чи порушено вимоги пункту 13 Особливостей.
Крім того, Замовником договір від 15.02.2024 № 57 оприлюднено в електронній системі закупівель 10.04.2024, чим порушено норми пункту 13 Особливостей та пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень:
18.04.2024 16:09 - 03.05.2024 00:00
Дата публікації висновку:
18.04.2024 16:09
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, 2 державним пожежно-рятувальним загоном Головного управління ДСНС України у Волинській області здійснено заходи щодо не допущення у подальшому виявлених порушень, а саме: відповідальні особи ознайомленні з виявленими порушеннями, нормативними документами, що регламентують організацію та здійснення публічних закупівель, зокрема з вимогами Закону. Проведена роз'яснювальна робота з відповідальними особами, що допустили вказані порушення. Додатково зазначаємо, що уповноважені особи підрозділу будуть направлені на відповідне профільне навчання за напрямком та врахують дані недоліки в подальшій роботі, зокрема при закупівлі товарів, робіт чи послуг без використання електронної системи закупівель
Дата публікації звіту:
24.04.2024 17:40
Запити/Пояснення
Номер:
33690ea272794d22ad7fcd5b18e429e9
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
11.04.2024 11:40
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.04.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання код за ДК 021:2015 - 50110000-9 (Послуги з технічного обслуговування транспортних засобів)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-02-19-000438-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ФОП «ВОЗНЯК АНАТОЛІЙ СТЕПАНОВИЧ» (РНОКПП 2192905256), з яким укладено договір про закупівлю від 15.02.2024 № 57 без використання електронної системи закупівель?
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо надсилання запитів цінових пропозицій іншим учасникам ринку, окрім переможця та надати документальне підтвердження відповідей на них.
4. Надати обґрунтування та документальне підтвердження підстави для здійснення Замовником закупівлі відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
86bdfae2e3544de4b0192cc2b3a0a95a
Назва:
Пояснення на запит від ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (обл.)
Дата опублікування:
16.04.2024 17:17
Опис:
1. Щодо першого питання:
Надаємо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:
https://vl.dsns.gov.ua/upload/2/0/8/8/8/7/2/obgruntuvannia-ua-2024-02-19-000438-a.docx
Обґрунтування UA-2024-02-19-000438-a.
2. Щодо другого питання:
Оцінку можливих потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі, було здійснено на підставі аналізу цінових пропозицій. Пропозиція ФОП «ВОЗНЯК АНАТОЛІЙ СТЕПАНОВИЧ» (РНОКПП 2192905256) була найвигіднішою, у зв'язку з чим йому було надіслано пропозицію укласти договір, попередньо надавши всі документи, що вимагалися в тендерній документації на закупівлю за предметом «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання код за ДК 021:2015 - 50110000-9 (Послуги з технічного обслуговування транспортних засобів)», ідентифікатор закупівлі UA-2024-02-05-011349-a. Після отримання пакету документів, відбулось укладання прямого договору від 15.02.2024 № 57 без використання електронної системи закупівель на суму 209770.00 грн. без ПДВ з ФОП «ВОЗНЯК АНАТОЛІЙ СТЕПАНОВИЧ» (РНОКПП 2192905256).
3. Щодо третього питання:
Надсилання запитів цінових пропозицій було здійснено наступним учасникам ринку: ТОВ «АВТОРОМА СЕРВІС», ТзОВ «Партнер-Транс-Сервіс», ФОП Возняк Анатолій Степанович. Документальне підтвердження листів-запитів щодо надання цінових пропозицій та відповіді на них додаємо.
Додатки:
Копія запиту щодо надання цінової пропозиції ТОВ «АВТОРОМА СЕРВІС»
Копія запиту щодо надання цінової пропозиції ТОВ «Партнер-Транс-Сервіс»
Копія запиту щодо надання цінової пропозиції ТОВ ФОП Возняк Анатолій Степанович
Скан-копія цінової пропозиції ТОВ «АВТОРОМА СЕРВІС»
Скан-копія цінової пропозиції ТзОВ «Партнер-Транс-Сервіс»
Скан-копія цінової пропозиції ФОП Возняк Анатолій Степанович
4. Щодо четвертого питання:
У зв’язку з необхідністю проведення закупівлі послуг з технічного обслуговування транспортних засобів 5 лютого 2024 року було оголошено процедуру відкритих торгів з особливостями на закупівлю за предметом «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання код за ДК 021:2015 - 50110000-9 (Послуги з технічного обслуговування транспортних засобів)», ідентифікатор закупівлі UA-2024-02-05-011349-a. Даний тендер був відмінений автоматично електронною системою у зв’язку з неподанням жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з особливостями.
Підпунктом 6 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування передбачено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації.
Враховуючи вищезазначене, було вирішено провести процедуру закупівлі без використання електронної системи за предметом «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання код за ДК 021:2015 - 50110000-9 (Послуги з технічного обслуговування транспортних засобів)», яка розроблена з урахуванням Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 року.
Додатки:
Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2024-02-05-011349-a.