• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

«Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання код за ДК 021:2015 - 50110000-9 (Послуги з технічного обслуговування транспортних засобів)»

Завершена

209 770.00 UAH без ПДВ
Номер: 9530ddcd5e724482b1753f3418a0b967
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-04-09-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.04.2024 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу: 09.04.2024 16:23 - 01.05.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 09.04.2024 № 18-з Луцьк Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 09.04.2024 № 18-з Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-02-19-000438-a від 19.02.2024. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Луцьк
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 66) 987-41-20, viktoryja83@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання своєчасність оприлюднення договору та їх оприлюднення встановлено порушення вимог пункту 11 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання оприлюднення обґрунтування наявності підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель встановлено порушення пункту 13 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на оприлюднення в електронній системі закупівель договору № 57 від 15.02.2024 та на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо не допущення у подальшому виявлених порушень, зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 09 квітня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення та розміщення інформації про закупівлю, наявності підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план 2 Державного пожежно-рятувального загону Головного Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Волинській області (далі –Замовник) на 2024 рік, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель UA-2024-02-19-000438-a, протокол розкриття тендерних пропозицій/пропозицій, укладений договір з фізичною особою-підприємцем «Возняк Анатолій Степанович» (РНОКПП 2192905256) від 15.02.2024 № 57 на суму 209 770,00 грн (далі – Договір), пояснення Замовника з підтверджуючими документами від 16.04.2024, надані на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області через електронну систему закупівель (далі – Управління). За результатами аналізу питання наявності підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель встановлено, що на виконання вимог пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Особливостей. В ході проведення моніторингу Управлінням через електронну систему закупівель оприлюднено 11.04.2024 запит Замовнику щодо надання обґрунтування та документального підтвердження підстави для здійснення закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів. Замовником в пояснені зазначено, що у нього наявні підстави для укладання прямого договору відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей. Відповідно до пункту 13 Особливостей у разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту Замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника. Разом з тим, Замовником не оприлюднено та не надано на запит Управління Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником Замовника, чи порушено вимоги пункту 13 Особливостей. Крім того, Замовником договір від 15.02.2024 № 57 оприлюднено в електронній системі закупівель 10.04.2024, чим порушено норми пункту 13 Особливостей та пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень: 18.04.2024 16:09 - 03.05.2024 00:00
Дата публікації висновку: 18.04.2024 16:09

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, 2 державним пожежно-рятувальним загоном Головного управління ДСНС України у Волинській області здійснено заходи щодо не допущення у подальшому виявлених порушень, а саме: відповідальні особи ознайомленні з виявленими порушеннями, нормативними документами, що регламентують організацію та здійснення публічних закупівель, зокрема з вимогами Закону. Проведена роз'яснювальна робота з відповідальними особами, що допустили вказані порушення. Додатково зазначаємо, що уповноважені особи підрозділу будуть направлені на відповідне профільне навчання за напрямком та врахують дані недоліки в подальшій роботі, зокрема при закупівлі товарів, робіт чи послуг без використання електронної системи закупівель
Дата публікації звіту: 24.04.2024 17:40

Запити/Пояснення