-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015- 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. Капітальний ремонт будівлі №3/19 м. Рівне
ДК 021:2015- 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. Капітальний ремонт будівлі №3/19 м. Рівне. Кількість/Вид робіт: 1 робота. Термін виконання робіт: до 20.12..2024 року. Термін дії договору: до 20.12..2024 року. Місце виконання робіт : згідно тендерної документації. Мова подання тендерних пропозицій - українська
Завершена
12 338 792.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 61 693.96 UAH
мін. крок: 0.5% або 61 693.96 UAH
Номер:
04ba1230eab84e17bd1fb2b23b09f230
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-03-22-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.03.2024 00:00
Період моніторингу:
22.03.2024 12:56 - 13.04.2024 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
50 № 21.03.2024
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
33 UA-2024-02-16-007669-a 16.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «КОМПАНІЯ БАРБАКАН» встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог абзацу десятого частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом на недопущення встановлених порушень у подальшому та притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 квітня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель квартирно-експлуатаційного відділу міста Рівне (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням Уповноваженої особи від 16.02.2024 № 35 (зі змінами від 26.02.2024), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 04.03.2024, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ БАРБАКАН» (далі – ТОВ «КОМПАНІЯ БАРБАКАН»), повідомлення про намір укласти договір від 08.03.2024, договір підряду від 20.03.2024 № 3/19 на суму 11 894 364,00 гривень (з ПДВ), додаткову угоду № 1 від 26.03.2024, пояснення Замовника, надані 01.04.2024 та 05.04.2024, через електронну систему закупівель на запити Держаудитслужби.
Згідно з пунктом 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей.
В ході аналізу питання відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «КОМПАНІЯ БАРБАКАН» кваліфікаційним вимогам Замовника, які визначені в тендерній документації встановлено наступне.
Пунктом 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника визначено, що «Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону. Визначені Замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначені в Додатку 1 до цієї тендерної документації. Спосіб підтвердження відповідності учасника критеріям і вимогам згідно із законодавством наведено в Додатку 1 до цієї тендерної документації».
Відповідно до підпункту 2.3 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації Учасник для підтвердження кваліфікаційного критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у складі тендерної пропозиції повинен подати копію звіту з праці (форма №1-ПВ) за останній звітній період органу статистики до якого подається, або офіційний лист від органу статистики про те, що даний учасник не звітує за даною формою та копію штатного розпису (із зазначенням розрядів, у разі, якщо посада передбачає присвоєння розряду).
Однак, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «КОМПАНІЯ БАРБАКАН» відсутній звіт з праці (форма №1-ПВ) за останній звітній період органу статистики до якого подається, або офіційний лист від органу статистики про те, що даний учасник не звітує за даною формою, чим не дотримано вимоги підпункту 2.3 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації.
Проте, учасник ТОВ «КОМПАНІЯ БАРБАКАН» в складі тендерної пропозиції надав штатний розпис на 18 штатних одиниць та лист (пояснення) Головного управління статистики у м. Києві від 16.02.2024 № 01/16/02/2024 в якому зазначено, що «Сукупність підприємств, які підлягають обстеженню, визначається Державною службою статистики України та доводиться до територіальних органів статистики. Товариство з обмеженою відповідальністю «Компанія Барбакан» (ідентифікаційний код 41159796) не ввійшло до вибіркової сукупності респондентів, які у 2024 році підлягають обстеженню за формами № 1-ПВ (місячна), (квартальна) «Звіт з праці» та № 3-борг (місячна) «Звіт про заборгованість із оплати праці» (запроваджена з 2021 року).»
Відповідно до статті 5 Закону України «Про офіційну статистику» від 16.08.2022 № 2524-IX (далі – Закон № 2524-IX) суб’єктами, на яких поширюється дія цього Закону, є: «3) респонденти: фізичні особи - підприємці; юридичні особи; відокремлені підрозділи юридичних осіб, розташовані на території України;».
Відповідно до підпункту 8 пункту 1 статті 18 Закону № 2524-IX органи державної статистики зобов’язані: забезпечувати ведення реєстрів респондентів статистичних спостережень, ідентифікацію та класифікацію включених до цих реєстрів суб’єктів.
Відповідно до пункту 3 статті 26 Закону № 2524-IX склад, обсяги та методологія заповнення первинних даних, адреси і строки їх надання, зазначені у звітно-статистичній документації, є обов’язковими для всіх респондентів і не можуть бути змінені без дозволу виробника офіційної статистики.
Відповідно до пункту 4 положення про Державну службу статистики України Держстат відповідно до покладених на нього завдань: забезпечує ведення реєстрів респондентів статистичних спостережень, ідентифікацію та класифікацію включених до таких реєстрів суб’єктів (підпунк 10 пункту 4), розробляє, вдосконалює та впроваджує звітно-статистичну документацію, необхідну для проведення статистичних спостережень (підпункт 11 пункту 4).
Відповідно до наказу Державної служби статистики України від 12 травня 2022 року № 87 «Про затвердження форм державного статистичного спостереження № 1-ПВ (місячна) «Звіт з праці» та № 1-ПВ (квартальна) «Звіт з праці»» (далі наказ № 87) затверджені форми державного статистичного спостереження № 1-ПВ (місячна) «Звіт з праці» та № 1-ПВ (квартальна) «Звіт з праці», що вводяться в дію, починаючи зі звіту: за січень 2023 року - № 1-ПВ (місячна) «Звіт з праці» та за 1 квартал 2023 року - № 1-ПВ (квартальна) «Звіт з праці».
Наказом Державної служби статистики України від 30.03.2023 № 128 «Про затвердження форм державного статистичного спостереження № 1-ПВ (місячна) «Звіт з праці» та № 1-ПВ (квартальна) «Звіт з праці»» (далі – наказ № 128) визнано таким, що втратив чинність, з 01 лютого 2024 року наказ № 87 та затверджено форми державного статистичного спостереження № 1-ПВ (місячна) «Звіт з праці» та № 1-ПВ (квартальна) «Звіт з праці», що вводяться в дію, починаючи зі звіту: за січень 2024 року – № 1-ПВ (місячна) «Звіт з праці» та за 1 квартал 2024 року – № 1-ПВ (квартальна) «Звіт з праці».
Відповідно до пункту 2 наказу № 128 (та наказу № 87) форми державного статистичного спостереження, затверджені цим наказом, поширюються на юридичних осіб, відокремлені підрозділи юридичних осіб відповідно до затвердженої методології.
Відповідно до пункту 6 наказу № 128 (та наказу № 87) керівникам територіальних органів Держстату, згідно з нормами чинного законодавства, забезпечити збирання, опрацювання та подання даних за формами державного статистичного спостереження, затвердженими цим наказом.
З огляду на викладене, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужба 27.07.2023 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника щодо надання пояснення (інформації та документів) з зазначенням причин, яким чином учасника ТОВ «КОМПАНІЯ БАРБАКАН» визначено переможцем торгів, який у складі тендерної пропозиції надав лист Головного управління статистики у м. Києві в якому відсутня інформація про те, що учасник ТОВ «КОМПАНІЯ БАРБАКАН» не звітує за формою №1-ПВ до органів статистики.
Відповідно до пояснення Замовника, наданого на запит Держаудитслужби «формулювання у тексті Листа Органу Статистики про те, що – «ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОМПАНІЯ БАРБАКАН» (ідентифікаційний код 41159796) не ввійшло до вибіркової сукупності респондентів, які у 2024 році підлягають обстеженню за формами №1-ПВ (місячна)» прямо означає, те, що такий суб’єкт господарювання (респондент), не звітує за формою №1-ПВ (Звіт з праці)».
Однак надане Замовником пояснення не спростовує невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «КОМПАНІЯ БАРБАКАН» кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону, який визначений Замовником у підпункті 2.3 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації.
Водночас, абзацом першим пункту 43 Особливостей визначені наступні умови та зобов’язання: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Проте, в порушення абзацу першого пункту 43 Особливостей Замовником не розміщено в електронній системі повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «КОМПАНІЯ БАРБАКАН», що вимагалися на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, визначеним у підпункті 2.3 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації, тим самим не надав можливість учаснику усунути такі невідповідності.
Відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, договір про закупівлю та всі додатки до нього – протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Згідно пункту 6 частини першої статті 1 Закону договір про закупівлю – господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару.
Відповідно до пункту 1.1 Договору підряду від 20.03.2024 № 3/19 «Обсяг робіт виконуваних за цим Договором викладено в Додатку № 1 та Додатку № 2 до Договору».
Відповідно до пункту 3.4 Договору підряду від 20.03.2024 № 3/19 «У складі Додатку №1 Генпідрядник надає Замовнику наступну документацію: Договірна ціна; Пояснювальна записка до Договірної ціни; Розрахунок за статтями витрат Договірної ціни; Об’єктні кошториси; Локальні кошториси; Підсумкові відомості ресурсів; Розрахунок кошторисної заробітної плати; Розрахунок загальновиробничих витрат до локальних кошторисів.»
За результатами проведеного моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник оприлюднив Договір підряду укладений з переможцем торгів ТОВ «КОМПАНІЯ БАРБАКАН» не в повному обсязі, зокрема, оприлюднив Додаток № 1 до Договору підряду від 20.03.2024 № 3/19 без вищезазначених документів, передбачених пунктом 3.4 Договору підряду від 20.03.2024 № 3/19 (крім Договірна ціна), чим недотримався вимог абзацу 10 частини першої статті 10 Закону.
На запит Держаудитслужби від 02.04.2024 Замовник надав 05.04.2024 пояснення через електронну систему закупівель у якому, зокрема, зазначив, що «зазначені документи не могли бути оприлюднені Нами раніше, через ряд технічних причин, що не залежні від Нас, зокрема, через великий обсяг самого сканованого файлу, що перевищував гранично-допустимий та дозволений до завантаження «Майданчиком» роботи Уповноваженої особи, ПРОТЕ, після отриманих консультацій із Спеціалістами в інформаційній галузі (спеціалістами комп’ютерних систем та технологій), завдяки їхнім розумовим зусиллям, Нам вдалося стиснути такий Файл, розмір, якого дозволив Нам – 02.04.2024 року об 14:48, з усіх наявних, на цей день, технічних можливостей – Оприлюднити Файл «Додатки до договору 3-19.pdf*» (37,7 Мбт)».
Під час моніторингу зазначеної процедури закупівлі Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель Додаток № 1 до Договору підряду від 20.03.2024 № 3/19 в повному обсязі.
Період усунення порушень:
15.04.2024 17:27 - 30.04.2024 00:00
Дата публікації висновку:
15.04.2024 17:27
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Надання інформації про усунення порушення замовником у відповідь на «Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-02-16-007669-a» в рамках моніторингу процедури закупівлі UA-2024-02-16-007669-a, «ДК 021:2015- 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. Капітальний ремонт будівлі №3/19 м. Рівне», код за ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація»
ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ було прийнято наказ від 21.03.2024 року №50 «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель».
Відповідно до вказаного наказу підлягала моніторингу процедура закупівлі UA-2024-02-16-007669-a.
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2024-02-16-007669-a.
Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Підставами для прийняття відповідного рішення про початок моніторингу, є - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі було опубліковане на веб-порталі Уповноваженого органу - 22 березня 2024 року об 12:56.
Відповідно до пункту 23 Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами та доповненнями) – «Держаудитслужба та її міжрегіональні територіальні органи здійснюють моніторинг процедур закупівель, спрощених закупівель, а також закупівель, за якими в електронній системі закупівель оприлюднюється звіт про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель, у порядку, встановленому статтею 8 Закону України “Про публічні закупівлі”. Дані автоматичних індикаторів ризиків застосовуються з урахуванням цих особливостей.».
Відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» - «Протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Замовник у межах строку здійснення моніторингу процедури закупівлі має право з власної ініціативи надавати пояснення щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.».
«27» березня 2024 року об 09:26, посадовою особою органу державного фінансового контролю, відповідальною за проведення моніторингу процедур закупівель, надіслано для нас, як Замовника Перший – «Запит замовнику на пояснення».
«01» квітня 2024 року об 09:59, Замовником (Уповноваженою особою) було підготовлено та оприлюднено «Відповідь замовника на пояснення» - на запит посадової особи органу державного фінансового контролю, відповідальної за проведення моніторингу процедури закупівлі, в межах проведення моніторингу UA-M-2024-03-22-000024 закупівлі «ДК 021:2015- 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. Капітальний ремонт будівлі №3/19 м. Рівне», код за ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація» (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-16-007669-a), в якому надано інформацію, пояснення та документальне підтвердження на відповіді, які Запитувалися.
«02» квітня 2024 року об 11:34, посадовою особою органу державного фінансового контролю, відповідальною за проведення моніторингу процедур закупівель, надіслано для Нас, як Замовника Другий – «Запит замовнику на пояснення».
«05» квітня 2024 року об 09:14, Замовником (Уповноваженою особою) було підготовлено та оприлюднено «Відповідь замовника на пояснення» - на запит посадової особи органу державного фінансового контролю, відповідальної за проведення моніторингу процедури закупівлі, в межах проведення моніторингу UA-M-2024-03-22-000024 закупівлі «ДК 021:2015- 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. Капітальний ремонт будівлі №3/19 м. Рівне», код за ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація» (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-16-007669-a), в якому надано інформацію, пояснення та документальне підтвердження на відповіді, які Запитувалися.
«15» квітня 2024 року ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ (Орган державного фінансового контролю) оприлюднено – «Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-02-16-007669-a» від 15.04.2024 року.
Відповідно до оприлюдненого «Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-02-16-007669-a», пунктом 2 Розділу II Констатуючої частини, органом державного фінансового контролю зазначено, що – «За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «КОМПАНІЯ БАРБАКАН» встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог абзацу десятого частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не установлено.».
Водночас, відповідно до оприлюдненого «Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-02-16-007669-a», пунктом 1 Розділу II Констатуючої частини, органом державного фінансового контролю зазначено, що – «За результатами проведеного моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник оприлюднив Договір підряду укладений з переможцем торгів ТОВ «КОМПАНІЯ БАРБАКАН» не в повному обсязі, зокрема, оприлюднив Додаток № 1 до Договору підряду від 20.03.2024 № 3/19 без вищезазначених документів, передбачених пунктом 3.4 Договору підряду від 20.03.2024 № 3/19 (крім Договірна ціна), чим недотримався вимог абзацу 10 частини першої статті 10 Закону. На запит Держаудитслужби від 02.04.2024 Замовник надав 05.04.2024 пояснення через електронну систему закупівель. Під час моніторингу зазначеної процедури закупівлі Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель Додаток № 1 до Договору підряду від 20.03.2024 № 3/19 в повному обсязі.».
Також, відповідно до оприлюдненого «Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-02-16-007669-a», пунктом 1 Розділу II Констатуючої частини, органом державного фінансового контролю зазначено, що – «Надане Замовником пояснення не спростовує невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «КОМПАНІЯ БАРБАКАН» кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону, який визначений Замовником у підпункті 2.3 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації. Водночас, абзацом першим пункту 43 Особливостей визначені наступні умови та зобов’язання: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Проте, в порушення абзацу першого пункту 43 Особливостей Замовником не розміщено в електронній системі повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «КОМПАНІЯ БАРБАКАН», що вимагалися на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, визначеним у підпункті 2.3 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації, тим самим не надав можливість учаснику усунути такі невідповідності.».
Разом з тим, відповідно до пункту 3 «Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень) частини II «Констатуюча частина» Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-02-16-007669-a від 15.04.2024 року, вказано: «З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом на недопущення встановлених порушень у подальшому та притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.».
У відповідь на опублікований «Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-02-16-007669-a» від 15.04.2024 року та, в межах своєї компетенції Замовник, зазначає, що під час проведення закупівлі було дотримано всі принципи здійснення публічних закупівель, були дотримані принципи добросовісної конкуренції, відкритості, прозорості на усіх стадіях закупівлі та недискримінації учасників.
На виконання Висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ (Орган державного фінансового контролю), для усунення виявлених порушень та з метою недопущення подібних випадків у подальшому, Уповноваженою особою замовника:
1) більш детально проаналізовано та взято до уваги узагальнені відповіді рекомендаційного характеру Уповноваженого органу щодо застосування законодавства у сфері закупівель;
2) отримано усне зауваження від Начальника Квартирно-експлуатаційний відділ міста Рівне.
3) вирішено в майбутньому чітко дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель під час оголошення процедур закупівель, під час кваліфікації учасників, та не допускат порушень вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей;
4) вирішено в майбутньому дотримуватися всіх строків, щодо опилюдення Договорів та додатків до них, в тому числі невід’ємних частин Договорів;
5) повторно пройти навчання у сфері публічних закупівель для Уповноваженої особи Квартирно-експлуатаційного відділу міста Рівне.
Дата публікації звіту:
19.04.2024 08:55
Запити/Пояснення
Номер:
9723f29dd7134e95aab2a3c4b6c64444
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
27.03.2024 09:26
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.04.2024 01:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт з капітального ремонту будівлі №3/19 м. Рівне (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-16-007669-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (проектно-кошторисну документацію, експертні звіти, дефектні акти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Чи оприлюднювались вами на сторінці власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі? У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 26.03.2024 № 1 до Договору підряду від 20.03.2024 № 3/19?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
3f46898803ae4377a69548face091721
Назва:
Відповідь Замовника на «Запит замовнику на пояснення» в рамках моніторингу процедури закупівлі UA-2024-02-16-007669-a, «ДК 021:2015- 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. Капітальний ремонт будівлі №3/19 м. Рівне», код за ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація»
Дата опублікування:
01.04.2024 09:59
Опис:
ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ було прийнято наказ від 21.03.2024 року №50 «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель».
Відповідно до вказаного наказу підлягає моніторингу процедура закупівлі UA-2024-02-16-007669-a.
Підставами для прийняття відповідного рішення про початок моніторингу, є - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі було опубліковане на веб-порталі Уповноваженого органу - 22 березня 2024 року об 12:56.
Відповідно до пункту 23 Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами та доповненнями) – «Держаудитслужба та її міжрегіональні територіальні органи здійснюють моніторинг процедур закупівель, спрощених закупівель, а також закупівель, за якими в електронній системі закупівель оприлюднюється звіт про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель, у порядку, встановленому статтею 8 Закону України “Про публічні закупівлі”. Дані автоматичних індикаторів ризиків застосовуються з урахуванням цих особливостей.».
Відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» - «Протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Замовник у межах строку здійснення моніторингу процедури закупівлі має право з власної ініціативи надавати пояснення щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.».
«27» березня 2024 року об 09:26, посадовою особою органу державного фінансового контролю, відповідальною за проведення моніторингу процедур закупівель, надіслано для нас, як Замовника – «Запит замовнику на пояснення».
На Ваш запит, в межах проведення моніторингу UA-M-2024-03-22-000024 закупівлі «ДК 021:2015- 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. Капітальний ремонт будівлі №3/19 м. Рівне», код за ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація» (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-16-007669-a), надаємо наступну інформацію та пояснення, щодо:
- Документів на підставі яких, Нами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість.
Документи та інформація на підставі яких, Нами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних, кількісних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість, повідомляємо:
- Розмір витрат (бюджетного призначення), технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі, обґрунтування кількісних, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі – будівельно-монтажних робіт, розміру витрат і очікуваної вартості закупівлі «ДК 021:2015- 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. Капітальний ремонт будівлі №3/19 м. Рівне», код за ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація» (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-16-007669-a) визначено згідно наступних документів:
- проектно-кошторисної документації, розробленої проектною організацією ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕАТИВ ПРОЕКТ" ( Код ЄДРПОУ - 40657980), згідно КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», Головний інженер проекту - Інженер-проектувальник Семенюк Ірина Володимирівна (АР 011766, АР 010809), Реєстраційний номер документу: PD01:7172-6611-0034-8435 (ВИТЯГ з Реєстру будівельної діяльності щодо інформації про проєктні документації Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва - додається);
- ЗВЕДЕНОГО КОШТОРИСНОГО РОЗРАХУНКУ ВАРТОСТІ ОБ`ЄКТА БУДІВНИЦТВА по об’єкту будівництва: «Капітальний ремонт штабу (інв.№19), військового містечка №3 м. Рівне» загальною кошторисною вартістю об’єкту - 13175,043 тис. грн. (додається);
- Дефектних актів, що є частиною кошторисної частини проектної документації на будівництво «Капітальний ремонт штабу (інв.№19), військового містечка №3 м. Рівне» (додаються);
- технічне завдання, що оприлюднене, як додаток до Тендерної документації в межах проведення закупівлі ««ДК 021:2015- 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. Капітальний ремонт будівлі №3/19 м. Рівне», код за ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-16-007669-a) (додається);
- завдання на проектування щодо «ДК 021:2015- 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. Капітальний ремонт будівлі №3/19 м. Рівне» (додається).
- експертного звіту (позитивного), отриманого за результатами розгляду кошторисної частини проектної документації на будівництво №18-0328/01-23 від 18 грудня 2023 року, Реєстраційний номер кошторисної документації: EM01:0517-4675-7895-9166, Реєстраційний номер експертного звіту (позитивного): EX01:0566-6703-5520-4088, що виданий Філією ДП «УКРЖЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА» у Рівненській області (Код ЄДРПОУ - 35850128), Експерт: БЕЛЕЦЬКА ОЛЕНА ІВАНІВНА (додається);
- Оприлюднення Нами на сторінці власного веб-сайту обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі.
Повідомляємо, що Оприлюднення на веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі, Нами не здійснювалося. Зазначаємо, що у зв’язку із зростанням кіберзагроз з сторони держави-агресора та активізацією спроб отримання несанкціонованого доступу до інформаційних телекомунікаційних систем сил Міністерства оборони України, можливістю появи фейкових сторінок, припинено використання власних веб-сторінок у Збройних Силах України. На підставі Вимог Міністра оборони України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації від 26.01.2022 року №1309. З метою дотримання вимог чинного законодавства України, щодо проведення процедур закупівель Нами використовувався сайт КЕВ м. Рівне (https://kevrivne.com.ua), однак, на даний час, використання сайту – призупинене, з метою виконання вимог вказаних вище. Сайт КЕВ м. Рівне (https://kevrivne.com.ua) знаходиться в стадії переміщення до веб ресурсів МО України. Лист «Щодо використання власних веб-сайтів в КЕВ м. Рівне» Замовником було надіслано до Центрального Управління інженерно-інфраструктурного забезпечення Командування Сил логістики Збройних Сил України (додається).
Головним розпорядником бюджетних коштів є Міністерство оборони України. Відповідна інформація не розміщувалась на сайті головного розпорядника коштів у зв’язку з обставинами наведеними нижче. Відповідно до посилання https://www.mil.gov.ua/diyalnist/zakupivli-pmm/ogoloshennya.html, Міністерством оборони України, розміщено Оголошення, наступного змісту: «Шановні панове! Міністерство оборони України (далі – Міноборони) інформує, що у зв’язку із набранням чинності Закону України “Про внесення змін до Закону України “Про оборонні закупівлі” щодо запровадження прозорості в оборонних закупівлях (крім відомостей про закупівлі товарів, робіт і послуг оборонного призначення, що становлять державну таємницю) із забезпеченням захищеності державних замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні” 24 квітня 2023 року (далі – Закон) усі оголошення щодо закупівель оприлюднюватимуться на веб-порталі уповноваженого органу з питань закупівель та/або в електронній системі закупівель. Просимо врахувати зазначену інформацію при плануванні вашої діяльності.» Розділ створено 28 квітня 2023 року.
- Інформації та документів, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 26.03.2024 № 1 до Договору підряду від 20.03.2024 № 3/19.
Повідомляємо, що закупівля робіт по «ДК 021:2015- 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. Капітальний ремонт будівлі №3/19 м. Рівне», код за ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація» здійснюється відповідно до Плану будівництва, реконструкції та капітального ремонту об’єктів загальновійськового та спеціального призначення Збройних Сил України на 2024 рік затверджений Головнокомандувачем Збройних Сил України, та проводиться і фінансується за рахунок коштів, наявних в Замовника, станом на 2024 рік, а також отриманих від перерахування субвенцій з місцевих бюджетів громад.
Обставиною для укладання додаткової угоди від 26.03.2024 № 1 до Договору підряду від 20.03.2024 № 3/19 є наявність - часткового фінансування об’єкту будівництва, відповідно до рішення сорок третьої сесії восьмого скликання Олександрійської сільської ради від 26.01.2024 року №2317 «Про внесення змін до бюджету Олександрійської сільської громади на 2024 рік» було виділено кошти на рахунок КЕВ м. Рівне у розмірі – 3 000 000,00 грн.
З урахуванням того, що потреба у фінансуванні об’єкту будівництва в частині виконання Договору підряду від 20.03.2024 № 3/19 складає 11 894 364,00 грн., виникла потреба для укладання додаткової угоди для приведення умов договору до відповідності кошторисних призначень на 2024 рік.
Крім того повідомляємо, що відповідно до доручення заступника Міністра оборони України від 25.02.2023 №4851/з реєстрація кошторисних призначень по коду надходжень 41010600 за КЕКВ 3130 виділених субвенцій здійснюється виключно після погодження даних витрат з довольчим органом. Довідку про зміни до кошторису на 2024 рік подано на реєстрацію до органів Державної казначейської служби України за №2 від 16.02.2024 року. Також повідомляємо, що реєстрація юридично-фінансового зобов’язання здійснюється на наявні кошторисні призначення на момент реєстрації такого. Відтак, виникла необхідність в укладенні додаткової угоди від 26.03.2024 № 1 до Договору підряду від 20.03.2024 № 3/19, та фіксування наявних кошторисних призначень на 2024 рік, внесення змін до Плану фінансування об’єкту будівництва, Календарного графіку виконання робіт по об’єкту будівництва, тощо.
Номер:
c12005a3ba4547d0a998cec6a5d8520f
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
02.04.2024 11:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.04.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт з капітального ремонту будівлі №3/19 м. Рівне (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-16-007669-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Відповідно до підпункту 2.3 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації Учасник для підтвердження кваліфікації надає копію звіту з праці (форма №1-ПВ) за останній звітній період органу статистики до якого подається, або офіційний лист від органу статистики про те, що даний учасник не звітує за даною формою та копію штатного розпису (із зазначенням розрядів, у разі, якщо посада передбачає присвоєння розряду).
Учасник ТОВ «Компанія Барбакан» в складі тендерної пропозиції надав штатний розпис та лист (пояснення) Головного управління статистики у м. Києві від 16.02.2024 № 01/16/02/2024 в якому зазначено, що «Сукупність підприємств, які підлягають обстеженню, визначається Державною службою статистики України та доводиться до територіальних органів статистики. Товариство з обмеженою відповідальністю «Компанія Барбакан» (ідентифікаційний код 41159796) не ввійшло до вибіркової сукупності респондентів, які у 2024 році підлягають обстеженню за формами № 1-ПВ (місячна), (квартальна) «Звіт з праці» та № 3-борг (місячна) «Звіт про заборгованість із оплати праці» (запроваджена з 2021 року).»
Враховуючи зазначене, поясніть, яким чином учасника ТОВ «Компанія Барбакан» визначено переможцем торгів, який у складі тендерної пропозиції надав лист Головного управління статистики у м. Києві в якому відсутня інформація про те, що учасник ТОВ «Компанія Барбакан» не звітує за формою №1-ПВ?
2. Відповідно до пункту 1.1 Договору підряду від 20.03.2024 № 3/19 «Обсяг робіт виконуваних за цим Договором викладено в Додатку № 1 та Додатку № 2 до Договору».
Відповідно до пункту 3.4 Договору підряду від 20.03.2024 № 3/19 «У складі Додатку № 1 Генпідрядник надає Замовнику наступну документацію:
Договірна ціна; Пояснювальна записка до Договірної ціни; Розрахунок за статтями витрат Договірної ціни; Об’єктні кошториси; Локальні кошториси; Підсумкові відомості ресурсів; Розрахунок кошторисної заробітної плати; Розрахунок загальновиробничих витрат до локальних кошторисів.»
Враховуючи зазначене, поясніть чому Замовник оприлюднив Додаток № 1 до Договору підряду від 20.03.2024 № 3/19 без вищевказаних документів, передбачених пунктом 3.4 Договору підряду від 20.03.2024 № 3/19 (крім Договірна ціна)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
9a42e22da76e402d8e0d530dea94266f
Назва:
Відповідь Замовника на «Запит замовнику на пояснення» в рамках моніторингу процедури закупівлі UA-2024-02-16-007669-a, «ДК 021:2015- 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. Капітальний ремонт будівлі №3/19 м. Рівне», код за ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація»
Дата опублікування:
05.04.2024 09:14
Опис:
2024 року №50 «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель».
Відповідно до вказаного наказу підлягає моніторингу процедура закупівлі UA-2024-02-16-007669-a.
Підставами для прийняття відповідного рішення про початок моніторингу, є - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі було опубліковане на веб-порталі Уповноваженого органу - 22 березня 2024 року об 12:56.
Відповідно до пункту 23 Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами та доповненнями) – «Держаудитслужба та її міжрегіональні територіальні органи здійснюють моніторинг процедур закупівель, спрощених закупівель, а також закупівель, за якими в електронній системі закупівель оприлюднюється звіт про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель, у порядку, встановленому статтею 8 Закону України “Про публічні закупівлі”. Дані автоматичних індикаторів ризиків застосовуються з урахуванням цих особливостей.».
Відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» - «Протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Замовник у межах строку здійснення моніторингу процедури закупівлі має право з власної ініціативи надавати пояснення щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.».
«27» березня 2024 року об 09:26, посадовою особою органу державного фінансового контролю, відповідальною за проведення моніторингу процедур закупівель, надіслано для нас, як Замовника Перший – «Запит замовнику на пояснення».
«01» квітня 2024 року об 09:59, Замовником (Уповноваженою особою) було підготовлено та оприлюднено «Відповідь замовника на пояснення» - на запит посадової особи органу державного фінансового контролю, відповідальної за проведення моніторингу процедури закупівлі, в межах проведення моніторингу UA-M-2024-03-22-000024 закупівлі «ДК 021:2015- 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. Капітальний ремонт будівлі №3/19 м. Рівне», код за ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація» (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-16-007669-a), в якому надано інформацію, пояснення та документальне підтвердження на відповіді, які Запитувалися.
«02» квітня 2024 року об 11:34, посадовою особою органу державного фінансового контролю, відповідальною за проведення моніторингу процедур закупівель, надіслано для Нас, як Замовника Другий – «Запит замовнику на пояснення».
На Ваш Другий запит, в межах проведення моніторингу UA-M-2024-03-22-000024 закупівлі «ДК 021:2015- 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. Капітальний ремонт будівлі №3/19 м. Рівне», код за ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація» (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-16-007669-a), надаємо наступну інформацію та пояснення, щодо:
- Звітності учасника-переможця ТОВ «Компанія Барбакан» з праці (форма №1-ПВ) за останній звітній період органу статистики.
Повідомляємо, що вимогами Тендерної документації, зокрема, пунктом 2.3. Розділу 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку №1 до Тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до учасників та перелік документів, що мають бути надані для підтвердження кваліфікації визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі», від учасників вимагалося надання у складі пропозиції: «Копія звіту з праці (форма №1-ПВ) за останній звітній період органу статистики до якого подається, або офіційний лист від органу статистики про те, що даний учасник не звітує за даною формою та копію штатного розпису (із зазначенням розрядів, у разі, якщо посада передбачає присвоєння розряду).».
На виконання вказаних вимог Учасником ТОВ «Компанія Барбакан» було надано у складі пропозиції офіційний лист від органу статистики, а саме - Головного управління Статистики у м. Києві за Вих.№04-07/758-24 від 20.02.2024 року, яким, Орган зазначає, про те, що: «На запит повідомляємо наступне. Формування переліку звітних одиниць для проведення державних статистичних спостережень здійснюється на державному рівні. Сукупність підприємств, які підлягають обстеженню, визначається Державною службою статистики України та доводиться до територіальних органів статистики. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОМПАНІЯ БАРБАКАН» (ідентифікаційний код 41159796) не ввійшло до вибіркової сукупності респондентів, які у 2024 році підлягають обстеженню за формами №1-ПВ (місячна), (квартальна) «Звіт із праці» та №3-борг (місячна) «Звіт про заборгованість із оплати праці» (запроваджена з 2021 року.».
Таким чином, формулювання у тексті Листа Органу Статистики про те, що – «ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОМПАНІЯ БАРБАКАН» (ідентифікаційний код 41159796) не ввійшло до вибіркової сукупності респондентів, які у 2024 році підлягають обстеженню за формами №1-ПВ (місячна)» прямо означає, те, що такий суб’єкт господарювання (респондент), не звітує за формою №1-ПВ (Звіт з праці).
Враховуючи вищезазначене, з урахуванням наданого Учасником у складі пропозиції офіційного листа від органу статистики (Головного управління Статистики у м. Києві за Вих.№04-07/758-24 від 20.02.2024 року) про те, що даний учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОМПАНІЯ БАРБАКАН» (ідентифікаційний код 41159796) не звітує за даною формою №1-ПВ (Звіт з праці), а саме: «ТОВ не ввійшло до вибіркової сукупності респондентів, які у 2024 році підлягають обстеженню за формами №1-ПВ (місячна)», пропозицію Учасника ТОВ «Компанія Барбакан» визнано такою, що відповідає вимогам Тендерної документації.
- Щодо Оприлюднення додатків до Договору підряду від 20.03.2024 року № 3/19, а саме, що відносяться до Додатку №1 «Договірна ціна».
Повідомляємо, що відповідно до умов пункту 3.4. Договору підряду від 20.03.2024 року № 3/19, передбачено: «У складі Додатку №1 Генпідрядник надає Замовнику наступну документацію: - Договірна ціна; - Пояснювальна записка до Договірної ціни; - Розрахунок за статтями витрат Договірної ціни; - Об’єктні кошториси; - Локальні кошториси; - Підсумкові відомості ресурсів; - Розрахунок кошторисної заробітної плати; - Розрахунок загальновиробничих витрат до локальних кошторисів.».
Генпідрядником ТОВ «Компанія Барбакан», на виконання умов пункту 3.4. Договору підряду від 20.03.2024 року № 3/19, надано:
- Договірна ціна;
- Пояснювальна записка до Договірної ціни;
- Розрахунок за статтями витрат Договірної ціни;
- Об’єктні кошториси;
- Локальні кошториси;
- Підсумкові відомості ресурсів;
- Розрахунок кошторисної заробітної плати;
- Розрахунок загальновиробничих витрат до локальних кошторисів.
На превеликий жаль, змушені інформувати Вас, про те, що зазначені документи не могли бути оприлюднені Нами раніше, через ряд технічних причин, що не залежні від Нас, зокрема, через великий обсяг самого сканованого файлу, що перевищував гранично-допустимий та дозволений до завантаження «Майданчиком» роботи Уповноваженої особи, ПРОТЕ, після отриманих консультацій із Спеціалістами в інформаційній галузі (спеціалістами комп’ютерних систем та технологій), завдяки їхнім розумовим зусиллям, Нам вдалося стиснути такий Файл, розмір, якого дозволив Нам – 02.04.2024 року об 14:48, з усіх наявних, на цей день, технічних можливостей – Оприлюднити Файл «Додатки до договору 3-19.pdf*» (37,7 Мбт), та станом на Момент надання для Вас, зазначеної Відповіді, Нами оприлюднено:
- Договірна ціна;
- Пояснювальна записка до Договірної ціни;
- Розрахунок за статтями витрат Договірної ціни;
- Об’єктні кошториси;
- Локальні кошториси;
- Підсумкові відомості ресурсів;
- Розрахунок кошторисної заробітної плати;
- Розрахунок загальновиробничих витрат до локальних кошторисів.
Додаток:
1. Лист, що наданий учасником ТОВ «Компанія Барбакан» у складі пропозиції, отриманий від Головного управління Статистики у м. Києві за Вих.№04-07/758-24 від 20.02.2024 року.