• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

34350000-5 — Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності

Завершена

1 017 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 10 170.00 UAH
Номер: cb3f4e2138024c6faf2d638c1dc2479e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-04-08-000056
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.04.2024 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 08.04.2024 16:51 - 30.04.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: Н А К А З 08.04.2024 № 24-з Запоріжжя Про початок моніторингу закупівлі Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю означив порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначені у додатку до цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 08.04.2024 №24-з Перелік процедур закупівель, по яким проводиться моніторинг UA-2024-02-16-005075-a, яку проводить Комунальне підприємство «Водоканал»;
Адреса: Ukraine, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 230-53-19, dzatejkin4@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатом аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення п.43 та абз.2 пп.2 п.44 Особливостей №922 в частині безпідставного відхилення найбільш вигідної пропозиції.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, шляхом припинення договірних відносин, враховуючи норми Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного та Господарського кодексів України, протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 квітня 2024 року. Предметом аналізу були питання: відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон №922) з урахуванням Постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, дотримання принципів закупівель, укладання договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Водоканал» (далі - Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 16.02.2024 (далі – ТД), протокол про прийняття рішення уповноваженою особою від 28.02.2024, тендерна пропозиція учасника ТОВ "Сервісно-технічний центр "Укравтозапчастина", повідомлення про намір укласти договір від 28.02.24, договір від 13.03.2024 №3522/24. Аналізом процедури закупівлі встановлено наступне. Замовником у п.1, п.6 розділу ІІІ ТД та у розділі «Інші вимоги» наведено перелік документів, необхідних для підтвердження учасниками відповідності запропонованого товару, відповідно до вимог, встановлених Замовником до предмета закупівлі, які учасники повинні надати у складі тендерної пропозиції, а саме: - тендерну пропозицією за формою, наведеною у Додатку 1; - інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) за формою Замовника, зазначеною у Додатку 2; - якщо учасник пропонує «еквівалент» Товару, то він повинен надати порівняльну таблицю, де вказати конкретну назву і фактичні характеристики/параметри (торгову марку/тип/модель/артикул/виробник запропонованого еквіваленту) та обґрунтування того, що запропонований товар має однозначні співвідношення між технічними та якісними характеристиками до предмета закупівлі або є кращим. В процедурі відкритих торгів прийняло участь 2 учасники: - ТОВ "Сервісно-технічний центр "Укравтозапчастина" (далі – Учасник №1) з найбільш економічно вигідною ціновою пропозицією 887 499,00 грн. з ПДВ; - ТОВ "Констракшн Машинері" (далі – Учасник №2) з ціновою пропозицією 1 220 400,00 грн. з ПДВ. На виконання наведених вимог Замовника до предмета закупівлі Учасником №1 у складі тендерної пропозиції у файлі «Документи пропозиції.pdf від 22.02.2024» надано: - «Тендерну пропозицію» від 22.02.2024 №11 за формою, відповідною до Додатку 1 до ТД; - довідку про відповідність пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншім вимогам від 22.02.2024 №12 за формою, відповідною до Додатку 2 до ТД; - порівняльну таблицю запропонованого товару від 22.02.2024 №13 відповідно до розділу «Інші вимоги». Відповідно до протоколу про прийняття рішення уповноваженою особою від 28.02.2024 Замовником відхилено тендерну пропозицію Учасника №1 на підставах, передбачених пп.2 п.44 Особливостей №1178, а саме: - учасник №1 запропонував «еквіваленти» товарів, проте у наданій порівняльній таблиці згідно абз.1 Розділу «Інші вимоги» ТД не зазначено обґрунтування того, що запропонований товар має однозначні співвідношення між технічними та якісними характеристиками до предмета закупівлі або є кращіми, та не заповнена колонка «кількість, шт.»; - у наданій Учасником №1 тендерній пропозиції згідно вимог абз.2 п.1 розділ ІІІ ТД, найменування запропонованого у позиції 4 не відповідає зазначеному найменуванню товару у наданій порівняльній таблиці (не зазначено з камерою та обідною стрічкою); - технічні характеристики запропонованого товару не відповідають зазначеним Замовником характеристикам у Додатку 2 до тендерної документації. Таким чином, під час розгляду тендерних пропозицій Замовником відхилено найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію Учасника №1 та визначено переможцем Учасника №2, з яким у подальшому було укладено договір від 13.03.2024 №3522/24 на суму 1 220 400,00 грн. з ПДВ. Учасником №1 у порівняльній таблиці запропонованого товару від 22.02.2024 №13 зазначено, що товар, який пропонується, має однозначні співвідношення між технічними та якісними характеристиками до предмета закупівлі по кожній позиції запропонованого товару, та вказано товарну марку, тип, модель, артикул та виробника, а також зазначено комплектацію товару по позиції 4 (з камерою та обідною стрічкою). Учасником №1 у довідці про відповідність пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам від 22.02.2024 №12 по кожній позиції запропонованого товару вказано товарну марку, тип, модель, артикул виробника та кількість товару, а також зазначено комплектацію товару по позиції 4 (з камерою та обідною стрічкою). Таким чином, Учасником №1 у складі тендерної пропозиції подано документи, які в сукупності за змістом містять усю відповідну інформацію по кожній позиції запропонованого Учасником №1 товару. В наведених документах зазначено еквівалентні технічні та якісні характеристики товару, який він пропонує, вказано кількість, товарну марку, тип, модель, артикул, виробника та комплектацію запропонованого еквіваленту. З огляду на зазначене, встановлені Замовником підстави для відхилення не відповідають змісту наданих Учасником №1 документів, а невідповідність, встановлену Замовником, у наданій Учасником №1 «Тендерній пропозиції» від 22.02.2024 №11 за формою, відповідною до Додатку 1 до ТД, можливо усунути у порядку, встановленому п.43 Особливостей, оскільки виправлення встановленої невідповідності не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Необхідно зазначити, що надання учасникам права на усунення встановленої Замовником невідповідності не є правом Замовника, а є обов’язком Замовника, покладеним на нього законодавством. Право на усунення невідповідності обумовлено дотриманням ст.5 Закону №922 та передбачено законодавством з метою досягнення цілей Закону №922, встановлених в його преамбулі. Отже, Замовником порушено п.43 та абз.2 пп.2 п.44 Особливостей №1178 у частині неправомірного відхилення тендерної пропозиції Учасника №1, яка є найбільш економічно вигідною та дешевшою на 332 901,00 грн., ніж пропозиція переможця закупівлі, з яким укладено договір на суму 1 220 400,00 грн., що призведе до зайвого витрачання бюджетних коштів на суму 332 901,00 грн. та недотримання принципу максимальної економії, ефективності та пропорційності визначеного п.2 ч.1 ст.5 Закону №922.
Період усунення порушень: 30.04.2024 17:25 - 15.05.2024 00:00
Дата публікації висновку: 30.04.2024 17:25

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Розглянувши висновок про результати моніторингу Східного офісу Держаудитслужби процедури закупівлі UA-2024-02-16-005075-a затверджений 30 квітня 2024р., повідомляємо інформацію про вжиття заходів щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, на виконання зобов’язання Східного офісу Держаудитслужби, а саме на усунення порушення вимог пункту 43 та абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178 КП «Водоканал» здійснив заходи у встановленому законодавством порядку, а саме для припинення договірних відносин за укладеним за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, шляхом письмового звернення до ТОВ «Констракшн Машинері». Листом №2259/24/05 від 03.05.2024 р. КП «Водоканал» повідомив ТОВ «Констракшн Машинері», щодо дострокового розірвання Договору № 3522/24 від 13.03.2024р в односторонньому порядку за умови повідомлення Постачальника не менш, ніж за 20 календарних днів до дати розірвання Договору з 30.05.2024р. (лист, підтвердження відправки листа додається). Додатки 1. Копія листа КП «Водоканал» №2259/24/05 від 03.05.2024 р. щодо розірвання договору. 2. Копії документів, що підтверджують відправку листа №2259/24/05 від 03.05.2024 р.
Дата публікації звіту: 06.05.2024 09:26

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • rejectionOfBidsNotByLaw: Так
Опис: Порушення усунуто.
Дата публікації: 20.09.2024 11:20

Запити/Пояснення