-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
34350000-5 — Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
Завершена
1 017 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 10 170.00 UAH
мін. крок: 1% або 10 170.00 UAH
Номер:
cb3f4e2138024c6faf2d638c1dc2479e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-04-08-000056
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.04.2024 00:00
Період моніторингу:
08.04.2024 16:51 - 30.04.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
Н А К А З
08.04.2024 № 24-з
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівлі
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю означив порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначені у додатку до цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 08.04.2024 №24-з
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
UA-2024-02-16-005075-a, яку проводить Комунальне підприємство «Водоканал»;
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатом аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення п.43 та абз.2 пп.2 п.44 Особливостей №922 в частині безпідставного відхилення найбільш вигідної пропозиції.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, шляхом припинення договірних відносин, враховуючи норми Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного та Господарського кодексів України, протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 квітня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон №922) з урахуванням Постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, дотримання принципів закупівель, укладання договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Водоканал» (далі - Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 16.02.2024 (далі – ТД), протокол про прийняття рішення уповноваженою особою від 28.02.2024, тендерна пропозиція учасника ТОВ "Сервісно-технічний центр "Укравтозапчастина", повідомлення про намір укласти договір від 28.02.24, договір від 13.03.2024 №3522/24.
Аналізом процедури закупівлі встановлено наступне.
Замовником у п.1, п.6 розділу ІІІ ТД та у розділі «Інші вимоги» наведено перелік документів, необхідних для підтвердження учасниками відповідності запропонованого товару, відповідно до вимог, встановлених Замовником до предмета закупівлі, які учасники повинні надати у складі тендерної пропозиції, а саме:
- тендерну пропозицією за формою, наведеною у Додатку 1;
- інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) за формою Замовника, зазначеною у Додатку 2;
- якщо учасник пропонує «еквівалент» Товару, то він повинен надати порівняльну таблицю, де вказати конкретну назву і фактичні характеристики/параметри (торгову марку/тип/модель/артикул/виробник запропонованого еквіваленту) та обґрунтування того, що запропонований товар має однозначні співвідношення між технічними та якісними характеристиками до предмета закупівлі або є кращим.
В процедурі відкритих торгів прийняло участь 2 учасники:
- ТОВ "Сервісно-технічний центр "Укравтозапчастина" (далі – Учасник №1) з найбільш економічно вигідною ціновою пропозицією 887 499,00 грн. з ПДВ;
- ТОВ "Констракшн Машинері" (далі – Учасник №2) з ціновою пропозицією 1 220 400,00 грн. з ПДВ.
На виконання наведених вимог Замовника до предмета закупівлі Учасником №1 у складі тендерної пропозиції у файлі «Документи пропозиції.pdf від 22.02.2024» надано:
- «Тендерну пропозицію» від 22.02.2024 №11 за формою, відповідною до Додатку 1 до ТД;
- довідку про відповідність пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншім вимогам від 22.02.2024 №12 за формою, відповідною до Додатку 2 до ТД;
- порівняльну таблицю запропонованого товару від 22.02.2024 №13 відповідно до розділу «Інші вимоги».
Відповідно до протоколу про прийняття рішення уповноваженою особою від 28.02.2024 Замовником відхилено тендерну пропозицію Учасника №1 на підставах, передбачених пп.2 п.44 Особливостей №1178, а саме:
- учасник №1 запропонував «еквіваленти» товарів, проте у наданій порівняльній таблиці згідно абз.1 Розділу «Інші вимоги» ТД не зазначено обґрунтування того, що запропонований товар має однозначні співвідношення між технічними та якісними характеристиками до предмета закупівлі або є кращіми, та не заповнена колонка «кількість, шт.»;
- у наданій Учасником №1 тендерній пропозиції згідно вимог абз.2 п.1 розділ ІІІ ТД, найменування запропонованого у позиції 4 не відповідає зазначеному найменуванню товару у наданій порівняльній таблиці (не зазначено з камерою та обідною стрічкою);
- технічні характеристики запропонованого товару не відповідають зазначеним Замовником характеристикам у Додатку 2 до тендерної документації.
Таким чином, під час розгляду тендерних пропозицій Замовником відхилено найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію Учасника №1 та визначено переможцем Учасника №2, з яким у подальшому було укладено договір від 13.03.2024 №3522/24 на суму 1 220 400,00 грн. з ПДВ.
Учасником №1 у порівняльній таблиці запропонованого товару від 22.02.2024 №13 зазначено, що товар, який пропонується, має однозначні співвідношення між технічними та якісними характеристиками до предмета закупівлі по кожній позиції запропонованого товару, та вказано товарну марку, тип, модель, артикул та виробника, а також зазначено комплектацію товару по позиції 4 (з камерою та обідною стрічкою).
Учасником №1 у довідці про відповідність пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам від 22.02.2024 №12 по кожній позиції запропонованого товару вказано товарну марку, тип, модель, артикул виробника та кількість товару, а також зазначено комплектацію товару по позиції 4 (з камерою та обідною стрічкою).
Таким чином, Учасником №1 у складі тендерної пропозиції подано документи, які в сукупності за змістом містять усю відповідну інформацію по кожній позиції запропонованого Учасником №1 товару. В наведених документах зазначено еквівалентні технічні та якісні характеристики товару, який він пропонує, вказано кількість, товарну марку, тип, модель, артикул, виробника та комплектацію запропонованого еквіваленту.
З огляду на зазначене, встановлені Замовником підстави для відхилення не відповідають змісту наданих Учасником №1 документів, а невідповідність, встановлену Замовником, у наданій Учасником №1 «Тендерній пропозиції» від 22.02.2024 №11 за формою, відповідною до Додатку 1 до ТД, можливо усунути у порядку, встановленому п.43 Особливостей, оскільки виправлення встановленої невідповідності не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Необхідно зазначити, що надання учасникам права на усунення встановленої Замовником невідповідності не є правом Замовника, а є обов’язком Замовника, покладеним на нього законодавством.
Право на усунення невідповідності обумовлено дотриманням ст.5 Закону №922 та передбачено законодавством з метою досягнення цілей Закону №922, встановлених в його преамбулі.
Отже, Замовником порушено п.43 та абз.2 пп.2 п.44 Особливостей №1178 у частині неправомірного відхилення тендерної пропозиції Учасника №1, яка є найбільш економічно вигідною та дешевшою на 332 901,00 грн., ніж пропозиція переможця закупівлі, з яким укладено договір на суму 1 220 400,00 грн., що призведе до зайвого витрачання бюджетних коштів на суму 332 901,00 грн. та недотримання принципу максимальної економії, ефективності та пропорційності визначеного п.2 ч.1 ст.5 Закону №922.
Період усунення порушень:
30.04.2024 17:25 - 15.05.2024 00:00
Дата публікації висновку:
30.04.2024 17:25
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Розглянувши висновок про результати моніторингу Східного офісу Держаудитслужби процедури закупівлі UA-2024-02-16-005075-a затверджений 30 квітня 2024р., повідомляємо інформацію про вжиття заходів щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, на виконання зобов’язання Східного офісу Держаудитслужби, а саме на усунення порушення вимог пункту 43 та абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178 КП «Водоканал» здійснив заходи у встановленому законодавством порядку, а саме для припинення договірних відносин за укладеним за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, шляхом письмового звернення до ТОВ «Констракшн Машинері».
Листом №2259/24/05 від 03.05.2024 р. КП «Водоканал» повідомив ТОВ «Констракшн Машинері», щодо дострокового розірвання Договору № 3522/24 від 13.03.2024р в односторонньому порядку за умови повідомлення Постачальника не менш, ніж за 20 календарних днів до дати розірвання Договору з 30.05.2024р. (лист, підтвердження відправки листа додається).
Додатки
1. Копія листа КП «Водоканал» №2259/24/05 від 03.05.2024 р. щодо розірвання договору.
2. Копії документів, що підтверджують відправку листа №2259/24/05 від 03.05.2024 р.
Дата публікації звіту:
06.05.2024 09:26
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- rejectionOfBidsNotByLaw: Так
Опис:
Порушення усунуто.
Дата публікації:
20.09.2024 11:20
Запити/Пояснення
Номер:
13c7632b64a343a89e4d7570b13445bb
Назва:
Запит замовнику на пояснення.
Дата опублікування:
16.04.2024 16:21
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.04.2024 00:00
Опис:
У ході проведення моніторингу закупівлі UA-2024-02-16-005075-a, за кодом ДК:021:2015: 34350000-5 — Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності, на підставі ст.2 та ст.5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» (далі – Закон №2939), відповідно до п.6 та п.11 ст.10 Закону №2939, п.23 Особливостей №1178, ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон №922), пп.2 та пп.9 п.6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 №3 та з врахуванням ст.351-1 Кримінального кодексу України, постала потреба в отриманні достовірних, точних та повних пояснень, з наданими документами, які у повному обсязі підтверджують надану у поясненнях інформацію, щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження.
1. Надати інформацію та відповідні підтверджуючі документи щодо стану виконання сторонами договору про закупівлю.
Достовірні, точні та повні пояснення відповідно кожного питання, з наданими документами, які у повному обсязі підтверджують надану у поясненнях інформацію надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
0bc9f658ccd94a398c22fa8d336f9257
Назва:
відповідь на звернення СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УКРАЇНИ (обл.)
Дата опублікування:
18.04.2024 14:47
Опис:
Стосовно надання інформації та відповідних підтверджуючих документів щодо стану виконання сторонами договору про закупівлю повідомляємо, що договір від 13.03.2024 № 3522/24, укладений за результатами відкритих торгів з особливостями на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015: 34350000-5 — Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності (UA-2024-02-16-005075-a), виконано частково. Станом на 18.04.2024р. замовником отримано шини у кількості 16 штук на загальну суму 280 320,00 грн. з ПДВ (копія видаткової накладної № 6376 від 02.04.2024р. додається).