-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
- 2
код ДК 021:2015 – 09130000-9 – Нафта та дистиляти (Дизельне паливо та Бензин (марки А-95))
Завершена
486 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 300.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 300.00 UAH
Номер:
29aad63a985440d19a15eb9b40973a3d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-04-10-000065
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.04.2024 00:00
Період моніторингу:
10.04.2024 15:08 - 02.05.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
09.04.2024 № 33-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
09.04.2024 № 33-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4. UA-2024-02-16-003526-a, 16.02.2024, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178 встановлено порушення абзацу 4 частини 2 статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення абзацу четвертого пункту 54 Постанови № 1178.
За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення пункту 18 Постанови № 1178.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; внесення змін до тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; укладання договору; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договорів про закупівлю від 08.03.2024 № 7/24 за лотом 1 та договорі про закупівлю від 08.03.2024 № 8/24 (за лотом 2) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 квітня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» в редакції станом на дату проведення закупівлі (далі – Постанова № 1178, особливості); внесення змін до тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників; укладання договору; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Добробут» Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області (далі − замовник) UA-P-2024-02-16-001017-a на 2024 рік; тендерну документацію б/н б/д (зі змінами за обома лотами); тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ АВТОТРАНС – ОЙЛ» (за обома лотами); протокол уповноваженої особи від 29.02.2024 б/н (за лотом 1); протокол уповноваженої особи від 29.02.2024 б/н (за лотом 2); повідомлення про намір укласти договір від 29.02.2024; договір про закупівлю від 08.03.2024 № 7/24 на суму 213854,00 грн (з ПДВ) з ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ АВТОТРАНС – ОЙЛ» (за лотом 1); договір про закупівлю від 08.03.2024 № 8/24 на суму 245248,00 грн (з ПДВ) з ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ АВТОТРАНС – ОЙЛ» (за лотом 2); відповідь замовника від 15.04.2024 на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднену на веб-порталі уповноваженого органу з питань публічних закупівель.
Моніторингом питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення замовником чинного законодавства в частині наступного.
Так, замовником в порушення абзацу четвертого пункту 54 Постанови № 1178 не оприлюднено перелік змін до тендерної документації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель. При цьому, згідно вищевказаної норми Постанови № 1178 замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться.
Так, в ході моніторингу було проаналізовано тендерну документацію б/н б/д зокрема розділ І, розділ IV, додаток 2 та додаток 3 до тендерної документації та встановлено факти внесення змін, а саме: - в пункті 4.3 розділу І, додатку 2 та додатку 3 (тендерна документація, яка 20 лютого 2024 о 14:19 годині оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель) було додано слово «або». Також в пункті 1 розділу IV було змінено дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій: «24 лютого 2024 р» на «27 лютого 2024 р». Таким чином, Замовник порушив абзац 4 пункту 54 Постанови № 1178 в частині не оприлюднення переліку змін до тендерної документації.
Моніторингом питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178 встановлено порушення замовником чинного законодавства в частині наступного.
Так, в тендерній документації замовника (додаток 3 до тендерної документації) встановлена вимога, що стандарти, яким повинен відповідати предмет закупівлі, а саме «Бензин А-95» повинен відповідати ДСТУ 7688:2015. Натомість стандарт ДСТУ 7688:2015 поширюється на дизельне паливо Євро, а не на Бензин А-95.
Відповідно до частини 5 статті 23 Закону Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації.
При цьому, відповідно до абзацу 4 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема, інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам, що не забезпечено замовником.
Натомість, замовником встановлені вимоги в тендерній документації стосовно Лота 2, які не відповідають вимогам до предмета закупівлі, про що вказано вище.
Моніторингом питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення замовником чинного законодавства.
Так, учасником «ТОРГОВИЙ ДІМ АВТОТРАНС – ОЙЛ» на вимогу тендерної документації замовника (додаток 1 до тендерної документації) надано документ «Тендерна пропозиція» по лоту 1 та по лоту 2 в якому зазначено: «7. Умови оплати–по факту поставки товару з відстрочкою платежу до 60 календарних днів».
Разом з цим пунктом 4.3 договорів про закупівлю від 08.03.2024 № 7/24 за лотом 1 та договорі про закупівлю від 08.03.2024 № 8/24 (за лотом 2) передбачено: «У разі виникнення обставин, які унеможливлюють проведення оплати Замовником протягом строку визначеного в п. 4.1. Договору, Замовником може бути застосовано право на відстрочку платежу протягом 15 банківських днів з наступного дня після завершення строку визначеного в п.4.1. Договору, без права на претензію з боку Постачальника щодо несвоєчасної оплати за поставлені товари».
Відповідно до пункту 18 Постанови № 1178 умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, що не забезпечено замовником.
При цьому, відповідно до пункту 21 Постанови № 1178 договір про закупівлю є нікчемним у разі укладення договору про закупівлю з порушенням вимог пункту 18 цих особливостей.
Таким чином, замовником украдено договори про закупівлю від 08.03.2024 № 7/24 за лотом 1 та договорі про закупівлю від 08.03.2024 № 8/24 (за лотом 2) з порушенням пункту 18 Постанови № 1178.
Період усунення порушень:
25.04.2024 18:39 - 10.05.2024 00:00
Дата публікації висновку:
25.04.2024 18:39
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
КП "Добробут" Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області повідомляє про усунення порушень, що були виявленні Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області в ході моніторингу закупівлі UA-2024-02-16-003526-a за предметом закупівлі "ДК 021:2015 – 09130000-9 – Нафта та дистиляти" (Дизельне паливо та Бензин (марки А-95)). Додаткові угоди про дострокове розірвання дії договорів від 08.03.2024 р. №7/24 та від 08.03.2024 р. №8/24 додаються.
Дата публікації звіту:
01.05.2024 13:43
Запити/Пояснення
Номер:
52e3aa88ad854bfda16b94dd961f09ca
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
12.04.2024 11:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.04.2024 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 486000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-02-16-003526-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- на підставі яких відповідних документів (технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, запити цінових пропозицій тощо) вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність
Номер:
36a0a5106b0f4775a59cca68b54d6e7e
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
15.04.2024 17:33
Опис:
Комунальне підприємство "Добробут" Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області по процедурі закупівлі за номером ID: UA-2024-02-16-003526-a (код ДК 021:2015 – 09130000-9 – Нафта та дистиляти (Дизельне паливо та Бензин (марки А-95)), очікуваною вартістю 486000 грн., повідомляє, що розрахунок розміру витрат здійснено згідно звітів та витрат палива попереднього року. Технічні, якісні та кількісні характеристики до предмета закупівлі та засоби підтвердження відповідності зазначені в Додатку 3 до тендерної документації. Розрахунок очікуваної вартості визначено на підставі аналізу цінових пропозицій (додатки додаються).