• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Реактиви та контрастні речовини

Завершена

645 326.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 226.63 UAH
Номер: f0a805d5236c41569fe8cc42f2ecc41d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-03-11-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.03.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40919584
Період моніторингу: 11.03.2024 12:15 - 02.04.2024 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 11.03.2024 № 26-З Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 11.03.2024 № 26-З Витяг із переліку процедур закупівель Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2024-02-16-003083-a, 16.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Черкаси
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 47) 263-16-14, tkachenko.monitoring@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань внесення змін до тендерної документації та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 54 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі встановлено порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання укладення договору про закупівлю встановлено порушення абзацу четвертого пункту 49 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостям; надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору з дотриманням вимог Господарського та Цивільного кодексів України та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; укладення договору про закупівлю; надання інформації, документів у випадках, передбачених законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Ватутінська міська лікарня Ватутінської міської ради» (далі – Замовник); тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 16.02.2024; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 16.02.2024, зі змінами, оприлюднену в електронній системі закупівель 22.02.2024; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 29.02.2024 № 16/2; тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Ткаченко Ярослави Михайлівни (далі – ФОП Ткаченко Я. М.); документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, надані переможцем відкритих торгів з особливостями ФОП Ткаченко Я. М. у спосіб, визначений тендерною документацією; договір про закупівлю від 06.03.2024 № 87; пояснення, отримані від Замовника 13.03.2024 та 15.03.2024 в електронній системі закупівель; звіт про результати проведення процедури. Аналізом питань внесення змін до тендерної документації та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що на порушення пункту 54 Особливостей Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі 22 лютого 2024 року не оприлюднив перелік змін, що вносилися. Аналізом питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі встановлено, що тендерна пропозиція ФОП Ткаченко Я. М. мала бути відхилена відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Зокрема, відповідно до вимог пункту 5 додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» до тендерної документації товар повинен бути внесений до реєстру оптово-відпускних цін на лікарські засоби, в рамках виконання постанови Кабінету Міністрів України від 02.07.2014 року № 240 «Про затвердження положення про реєстр оптово-відпускних цін на лікарські засоби» та наказу Міністерства охорони здоров'я України від 18.08.2014 №574 «Про затвердження положення про реєстр оптово-відпускних цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення, порядок внесення до нього змін та форм декларації зміни оптово-відпускної ціни на лікарський засіб та вироби медичного призначення», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 09.09.2014 № 1097/25874. Для підтвердження учасник надає копію витягу з відповідного наказу Міністерства охорони здоров'я України. У складі своєї тендерної пропозиції учасник надає гарантійний лист щодо дотримання граничної постачальницько-збутової надбавки до задекларованих оптово-відпускних цін з реєстру оптово-відпускних цін Міністерства охорони здоров'я України. У тендерній пропозиції ФОП Ткаченко Я. М. відсутня копія витягу з відповідного наказу Міністерства охорони здоров'я України та гарантійний лист щодо дотримання граничної постачальницько-збутової надбавки до задекларованих оптово-відпускних цін з реєстру оптово-відпускних цін Міністерства охорони здоров'я України. ФОП Ткаченко Я. М. надано лист-роз’яснення від 20.02.2024, що дана закупівля не відноситься до цих вимог Замовника. Відповідно до підпункту 9 пункту 1 Технічного регламенту щодо медичних виробів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 2 жовтня 2013 року № 753, медичний виріб – це будь-який інструмент, апарат, прилад, пристрій, програмне забезпечення, матеріал або інший виріб, що застосовуються як окремо, так і в поєднанні між собою (включаючи програмне забезпечення, передбачене виробником для застосування спеціально для діагностичних та/або терапевтичних цілей та необхідне для належного функціонування медичного виробу), призначені виробником для застосування з метою забезпечення діагностики, профілактики, моніторингу, лікування або полегшення перебігу хвороби пацієнта в разі захворювання, діагностики, моніторингу, лікування, полегшення стану пацієнта в разі травми чи інвалідності або їх компенсації, дослідження, заміни, видозмінювання або підтримування анатомії чи фізіологічного процесу, контролю процесу запліднення та основна передбачувана дія яких в організмі або на організм людини не досягається за допомогою фармакологічних, імунологічних або метаболічних засобів, але функціонуванню яких такі засоби можуть сприяти. Згідно з національним класифікатором НК 024:2023 «Класифікатор медичних виробів», затвердженим наказом Міністерства економіки України від 24.05.2023 № 4139 «Про затвердження національного класифікатора НК 024:2023 та скасування національного класифікатора НК 024:2019», медичний виріб для діагностики іп vitго – медичний виріб, зокрема реагент, калібратор, контрольний матеріал, набір, інструмент, апаратура, обладнання або система, що застосовуються як окремо, так і в поєднанні між собою і що призначені виробником для застосування іп vitго для дослідження зразків, зокрема зразків крові і тканин, отриманих з організму людини виключно (або з основною метою) для одержання інформації стосовно фізіологічного або патологічного стану, вродженої аномалії, для визначення безпеки і сумісності з потенціальними реципієнтами та для моніторингу терапевтичних заходів. Відповідно до тендерної пропозиції ФОП Ткаченко Я. М. за цією процедурою закупівлі придбаваються тест-системи та вироби для іп vitго діагностики, тобто придбаваються медичні вироби, на які розповсюджується вимога пункту 5 додатку 3 до тендерної документації. ФОП Ткаченко Я. М. не надала у складі тендерної пропозиції документи відповідно до вимог пункту 5 додатку 3 до тендерної документації (копія витягу з відповідного наказу Міністерства охорони здоров'я України та гарантійний лист щодо дотримання граничної постачальницько-збутової надбавки до задекларованих оптово-відпускних цін з реєстру оптово-відпускних цін Міністерства охорони здоров'я України), тому її тендерна пропозиція мала б бути відхилена відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Аналізом питання укладення договору про закупівлю встановлено, що договір від 06.03.2024 № 87 укладений не відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, а саме: у специфікації до договору назви всіх товарів, що придбаваються, не містять слова «для імунофлуорисцентного аналізатору LS-1100 / на імунофлуорисцентному аналізаторі LS-1100», як це було визначено у додатку 3 до тендерної документації та у тендерній пропозиції ФОП Ткаченко Я. М. (файл тендерної пропозиції «Цінова пропозиція.PDF»). Інші розділи (пункти) договору від 06.03.2024 № 87 не містять інформацію про те, що придбаваються товари для імунофлуорисцентного аналізатору LS-1100 або для використання на імунофлуорисцентному аналізаторі LS-1100. Укладення договору не відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі є порушенням абзацу четвертого пункту 49 Особливостей.
Період усунення порушень: 01.04.2024 14:26 - 16.04.2024 00:00
Дата публікації висновку: 01.04.2024 14:26

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Висновок виконано шляхом розірвання договору
Дата публікації звіту: 04.04.2024 12:31

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionPublicDisclosure: Так
  • corruptionAwarded: Так
  • corruptionContracting: Так
Опис: Договір розірвано
Дата публікації: 05.04.2024 12:31

Запити/Пояснення