-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 90610000-6-Послуги з прибирання та підмітання вулиць. Послуги з ручного санітарного прибирання території Франківського району м.Львова (6 лотів): Лот №1 - Послуги з ручного санітарного прибирання вулиць, санітарна очистка газонів та скверів на території вулиць. Лот №2 - Послуги з ручного санітарного прибирання території ЛКП «Вулецьке» вулиць, газонів та скверів. Лот №3 - Послуги з ручного санітарного прибирання території ЛКП «Львівський Ліхтар» вулиць, газонів та скверів. Лот №4 - Послуги з ручного санітарного прибирання території ЛКП «Магістральне» вулиць, газонів та скверів. Лот №5 - Послуги з ручного санітарного прибирання території ЛКП «Південне» вулиць та газонів. Лот №6 - Санітарна очистка газонів на території Франківського району.
Місцезнаходження замовника: 79057, Україна, Львівська обл., м.Львів, вул.Генерала Т.Чупринки,85. Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади - орган місцевого самоврядування. Мова, якою повинні готуватись тендерні пропозиції - українська мова.
Завершена
38 139 879.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 5 840.00 UAH
мін. крок: 0% або 5 840.00 UAH
Номер:
3613d17c3eae4a2c8141d97f54b870f4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-04-19-000044
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.04.2024 00:00
Період моніторингу:
19.04.2024 15:18 - 11.05.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
19.04.2024 № 30-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 19.04.2024 № 30-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
9 UA-2024-02-16-002190-a 16.02.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Онищенко І.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям, своєчасності його розміщення та виконання учасниками, своєчасності укладення договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує врахувати виявлені порушення та дотримуватись вимог пункту 28 Особливостей під час формування тендерної документації.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 07 травня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям, своєчасності його розміщення та виконання учасниками, своєчасності укладення договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік Франківської районної адміністрації Львівської міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника № 6/1 від 16.02.2024, реєстри отриманих тендерних пропозицій (за лотами), протоколи розкриття тендерних пропозицій (за лотами), тендерні пропозиції Львівське комунальне підприємство "Шляхово-ремонтне підприємство Галицького району" (лот 1), Львівське комунальне підприємство "Вулецьке" (лот 2), Львівське комунальне підприємство "Львівський ліхтар" (лот 3), Львівське комунальне підприємство "Магістральне" (лот 4), Львівське комунальне підприємство "Південне" (лот 5), ФОП Процакевич Назар Іванович (лот 6), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, поданих учасниками (за лотами 2, 3, 4), документи, завантажені через електронну систему закупівель учасниками протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель (за лотами 2, 3, 4), протокол уповноваженої особи щодо продовження строку розгляду тендерних пропозицій від 01.03.2024 № 6/2, повідомлення про намір укласти договори про закупівлю від 07.03.2024 (лот 1, 2, 3, 4, 5, 6), договори від 18.03.2024 № 7/24 (лот 1), від 18.03.2024 № 9/24 (лот 2), від 18.03.2024 № 8/24 (лот 3), від 18.03.2024 № 11/24 (лот 4), від 18.03.2024 № 10/24 (лот 5), від 18.03.2024 № 12/24 (лот 6), пояснення від 26.04.2024, отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Пунктом 44 Особливостей передбачено виключний перелік підстав для відхилення.
Зокрема, згідно абзацу восьмого підпункту першого п. 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/ Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
В ході моніторингу встановлено, що в п.8 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», п.п. 5.6.1 п. 6 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації не встановлено жодних обмежень щодо учасників, які мають належність до Ісламської Республіки Іран.
Зокрема, Замовником п.8 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено, що учасникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у громадян Російської Федерації/Республіки Білорусь, а в п.п. 5.3.1 п. 3 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу V «Розгляд та оцінка тендерних пропозицій» наведено виключний перелік підстав для відхилення пропозицій таких учасників, однак серед них не враховано обмежень щодо участі та підстав для відхилення учасників, що мають належність до Ісламської Республіки Іран.
Моніторингом встановлено, що тендерна документація Замовника складена замовником з порушенням пункту 28 Особливостей.
Період усунення порушень:
07.05.2024 17:33 - 22.05.2024 00:00
Дата публікації висновку:
07.05.2024 17:33
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Франківською районною адміністрацією Львівської міської ради розглянуто результати проведеного моніторингу Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області від 07.05.2024 за процедурою відкритих торгів з особливостями по предмету закупівлі «ДК 021:2015 - 90610000-6-Послуги з прибирання та підмітання вулиць. Послуги з ручного санітарного прибирання території Франківського району м.Львова (6 лотів)» ідентифікатор закупівлі UA-2024-02-16-002190-a та доповідаємо. Замовником обов’язково в подальшій роботі враховано зауваження щодо встановлення обмежень у тендерній документації для учасників, які мають належність до Ісламської Республіки Іран. Крім того, зобов’язуємось посилити контроль за дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, у тому числі дотримуватись вимог пункту 28 Особливостей під час формування тендерної документації, а також вжито заходи, спрямовані на недопущення порушень чинного законодавства України під час проведення процедур закупівель.
Дата публікації звіту:
10.05.2024 11:06
Запити/Пояснення
Номер:
95cf762be3c64218a67d59cb1748da94
Назва:
Про надання інформації (пояснень)
Дата опублікування:
23.04.2024 10:49
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.04.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-16-002190-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення.
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Абзацом першим пункту 28 Особливостей визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
При цьому, в пункті 44 Особливостей передбачено виключний перелік підстав для відхилення. Зокрема, згідно абзацу восьмого підпункту першого пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
В ході моніторингу встановлено, що в п.8 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», п.п. 5.6.1 п. 6 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації не встановлено жодних обмежень щодо учасників та товарів, які мають належність до Ісламської Республіки Іран.
Зокрема, Замовником п.8 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено, що учасникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у громадян Російської Федерації/Республіки Білорусь, а в п.п. 5.3.1 п. 3 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу V «Розгляд та оцінка тендерних пропозицій» наведено виключний перелік підстав для відхилення пропозицій таких учасників, однак серед них не враховано обмежень щодо участі та підстав для відхилення учасників, що мають належність до Ісламської Республіки Іран.
Дата проведення вищевказаної закупівлі - 16.02.2024 р.
Надайте пояснення, чому Замовником при формуванні тендерної документації не врахована чинна редакція Постанови 1178 зі змінами від 13.02.2024 р., яка викладена з інформацією щодо заборони здійснення закупівель товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
041d2aa037bf4cd3a60d01e962642e2d
Назва:
Надання пояснень
Дата опублікування:
26.04.2024 14:39
Опис:
На Ваш електронний запит про надання інформації(пояснень) від 23.04.2024 щодо закупівлі - ДК 021:2015 - 90610000-6-Послуги з прибирання та підмітання вулиць. Послуги з ручного санітарного прибирання території Франківського району м.Львова (6 лотів) ідентифікатор закупівлі UA-2024-02-16-002190-a у межах проведення моніторингу UA-M-2024-04-19-000044 повідомляємо наступне:
Очікувана вартість предмета закупівлі визначається відповідно до Наказу Міністерства розвитку, економіки та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Очікувана вартість розраховувалась Замовником з урахуванням орієнтовних потреб для забезпечення прибирання території Франківського району м.Львова, на якій свої повноваження здійснює Франківська районна адміністрація Львівської міської ради, як Замовник, з урахуванням потреб минулих років.
Обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі – відповідно до бюджетних запитів районної адміністрації на 2024 рік ; розмір бюджетного призначення затверджується ухвалою Львівської міської ради “Про бюджет Львівської міської територіальної громади на 2024 рік“. Кошти для проведення закупівлі даних послуг передбачено по КПКВК МБ «Загальний фонд».
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі формуються відповідно до нормативно-правових актів України:
- Закону України «Про благоустрій населених пунктів»;
- ухвали Львівської міської ради від 21.04.2011р. № 376 «Про Правила благоустрою м.Львова» зі змінами та доповненнями;
- рішення виконавчого комітету Львівської міської ради від 10.03.2015р. № 116 «Про затвердження класифікації територій м.Львова для санітарного прибирання»;
- Наказу Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 16.03.2010р. № 72 “Про затвердження Норм часу на роботи з прибирання об’єктів благоустрою населених пунктів“;
-методичних рекомендацій з прибирання території об'єктів благоустрою населених пунктів» затверджених наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 07.07.2008 №213;
- Інших діючих нормативних документів.
Якість послуг з прибирання територій повинна відповідати вимогам діючого законодавства у частині санітарних вимог. Межі прибирання територій між підприємствами, установами, організаціями та присадибними ділянками громадян визначають виконавчі органи міської ради з врахуванням задокументованих правових підстав на землю та прилеглих територій зі складанням погоджених з ними схем прибирання.
Пунктом 28 Особливостей встановлено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Аналізуючи статтю 22 Закону, розуміємо, що є обов'язкова інформація / документи, які зазначаються у тендерній документації, які замовником і зазначено. Згідно частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, а саме замовником вирішено вказати перелік підстав для відхилення, передбачених пунктом 44 Особливостей, де встановлено відсутність підстави відхилення учасників, що мають належність до Ісламської Республіки Іран, однак згідно пункту 46 Особливостей при відхиленні тендерної пропозиції учасника електронною системою закупівель автоматично передбачено перелік підстав пункту 44 Особливостей, які замовник обирає, та які з обгрунтуванням оприлюднюються в електронній системі, та автоматично надсилаються учаснику процедури закупівлі. Слід зазначити, що предметом даної закупівлі є послуги та при розгляді учасників даної процедури відсутні учасники, що мають належність до Ісламської Республіки Іран.