• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 15220000-6 Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені карась (15221000-3), кілька (15221000-3), короп (15221000-3), минтай тушка (15221000-3), мойва (15221000-3), оселедець (15221000-3), путасу (15221000-3), рибна дрібнота прісноводна (15221000-3), салака (15221000-3), скумбрія (15221000-3), ставридка (15221000-3), хек тушка (15221000-3)

Завершена

2 073 928.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 62 217.84 UAH
Номер: 6c39e3cc658d49738bf869a76e6b4b36
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-03-18-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.03.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 18.03.2024 15:43 - 09.04.2024 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 18.03.2024 № 44 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 18.03.2024 року Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 18.03.2024 № 44 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 2 UA-2024-02-15-012819-a 15.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 67) 780-52-61, Olga.9786@i.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Губіна Ігоря Івановича установлено порушення пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 квітня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію «Процедура закупівлі – відкриті торги з особливостями» на закупівлю робіт: ДК 021:2015 15220000-6 Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені карась (15221000-3), кілька (15221000-3), короп (15221000-3), минтай тушка (15221000-3), мойва (15221000-3), оселедець (15221000-3), путасу (15221000-3), рибна дрібнота прісноводна (15221000-3), салака (15221000-3), скумбрія (15221000-3), ставридка (15221000-3), хек тушка (15221000-3) (далі-Тендерна документація), затверджену рішенням уповноваженої особи протоколом № 15/02 від 15.02.2024, тендерну пропозицію ФОП Губіна Ігоря Івановича (далі – Учасник), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, Протокольне Рішення № 21/02 Уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель від 24.02.2024 року, яким визначено Учасника переможцем закупівлі, прийнято рішення про намір укласти договір із переможцем, оприлюднити рішення про намір укласти договір про закупівлю із переможцем Закупівлі - ФОП Губін Ігор Іванович, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 24 лютого 2024 року, договір про виконання робіт від 01 березня 2024 року № Т-24/15220000-6/1 укладений з ФОП Губін Ігор Іванович, запит Північно-східного офісу Держаудитслужби про надання пояснень від 26.03.2024 року, надані через електронну систему закупівель відповіді Замовника від 28.03.2024 року. Моніторингом розгляду Тендерної пропозиції ФОП Губіна Ігоря Івановича встановлено, що згідно Тендерної документації розділу «Оцінка тендерної пропозиції» п. 3 Інша інформація Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними у складі тендерної пропозиції сканкопію оригіналу довідки з обслуговуючого(чих) банку(ків) про відсутність позики не раніше дати оголошення закупівлі. Учасник надав довідку № 81/21-2-1 від 20.02.2024р. з «АТ БАНК «ГРАНТ» про відкриття рахунку, однак в довідці не міститься інформація про відсутність позики. Тобто Учасником не виконано вимоги Замовника, установлені тендерною документацією в цій частині. Поряд з цим, відповідно до статті 1046 Цивільного кодексу України (далі – ЦК України), позика – це передача однією стороною (позикодавцем) у власність другій стороні (позичальникові) грошові кошти або інші речі, визначені родовими ознаками. Позичальник зобов’язується повернути позикодавцеві таку ж суму грошових коштів (суму позики) або таку ж кількість речей того ж роду та такої ж якості. Згідно із статтею 1054 ЦК України, кредит – це завжди передача банком або іншою фінансовою установою (кредитодавцем) грошових коштів позичальникові у розмірі та на умовах, встановлених договором. За кредитним договором позичальник зобов’язується повернути кошти та сплатити проценти за користування. Враховуючи, що позика та кредит відмінні поняття, надана учасником довідка № 81/21-2-1 від 20.02.2024 не в повній мірі віжповідає вимогам тендерної документації Замовника. Відповідно до вимог частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. З огляду на викладене під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східний офіс Держаудитслужби 26.03.2024 року звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень (інформації та документів), зокрема, чому Замовник під час розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі не виявив невідповідності в інформації та/або документах, не розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, визначено Учасника ФОП Губіна Ігоря Івановича переможцем торгів, тоді як зазначений Учасник у складі тендерної пропозиції не надав документа, який вимагається Замовником від Учасника для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону, визначені в Тендерній документації. Згідно пояснення Замовника наданого в електронній системі закупівель від 28.03.2024 року зазначено, що при розгляді тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП ГУБІНА ІГОРЯ ІВАНОВИЧА Замовник керуючись пунктом 42 Особливостей через електронну пошту звернувся до АТ «БАНК «ГРАНТ» із запитом на підтвердження інформації щодо заборгованості по позикам та кредитам. На даний запит банк надав відповідь, що взагалі не надає позик юридичним та приватним особам, а надає лише кредити відповідно до статті 1054 Цивільного кодексу України. Крім того вся інформація щодо кредитування розміщена на офіційному сайті банку. З огляду на встановлений факт Замовник дійшов висновку, що учасник ФОП ГУБІН ІГОР ІВАНОВИЧ повністю відповідає вимогам тендерної документації в цій частині. Надані замовником пояснення не спростовують зазначених порушень, оскільки Замовником встановлено чітку вимогу про те, що учасник повинен подати у складі тендерної пропозиції сканкопію оригіналу довідки з обслуговуючого(чих) банку(ків) про відсутність позики не раніше дати оголошення закупівлі. Відповідно до пункту 3 Особливостей, Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Одночас, пунктом 43 Особливостей визначені наступні умови та зобов’язання: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Проте, на порушення абзацу першого пункту 43 Особливостей Замовником не розміщено в електронній системі повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, які наявні у складі тендерної пропозиції ФОП Губіна Ігоря Івановича Комунальною організацією «Харківський зоологічний парк», що вимагалися у Тендерній документації розділу «Оцінка тендерної пропозиції» п. 3 Інша інформація, тим самим не надав можливість Учаснику усунути такі невідповідності.
Період усунення порушень: 10.04.2024 13:07 - 25.04.2024 00:00
Дата публікації висновку: 10.04.2024 13:07

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Інформація, що свідчить про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Державною аудиторською службою України Північно-східним офісом Держаудитслужби (далі — Орган державного фінансового контролю) 18.03.2024 року наказом № 44 було розпочато процедуру моніторингу закупівлі «ДК 021:2015 15220000-6 Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені карась (15221000-3), кілька (15221000-3), короп (15221000-3), минтай тушка (15221000-3), мойва (15221000-3), оселедець (15221000-3), путасу (15221000-3), рибна дрібнота прісноводна (15221000-3), салака (15221000-3), скумбрія (15221000-3), ставридка (15221000-3), хек тушка (15221000-3)» проведеного КО «Харківський зоологічний парк» (далі – Замовник). За результатами проведеного моніторингу були виявлені порушення пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178. З огляду на те, що за проведеною процедурою закупівлі вже укладений договір, а встановлені зауваження до проведеної процедури закупівлі є незначні та не впливають на економічну складову торгів, а також керуючись висновками проведеного моніторингу Замовником здійснено інші заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому. Так, уповноважена особа Замовника Юрій Бабіч пройшов додаткове навчання з питань публічних закупівель та прослухав вебінар щодо 22 змін в закупівлях від Радника та нового керівника департаменту сфери публічних закупівель Мінекономіки, проведений Академією Радник 16.04.2024 року https://radnyk.academy/navchalni-prohramy/zmini-do-postanovi-1178.
Дата публікації звіту: 16.04.2024 20:36

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Уповноважена особа Замовника Юрій Бабіч пройшов додаткове навчання з питань публічних закупівель та прослухав вебінар щодо 22 змін в закупівлях.
Дата публікації: 18.04.2024 10:37

Запити/Пояснення