• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Індивідуальне обмундирування (код 35810000-5 за ДК 021:2015) (протигази фільтруючі типу СМ-6 або еквівалент)

Завершена

6 408 610.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 32 043.05 UAH
Номер: eea0a221274444a3b410c8755ac86c73
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-05-13-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.05.2024 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 13.05.2024 13:42 - 04.06.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 10.05.2024 № 92 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 1 UA-2024-02-15-009576-a 15.02.2024 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі» Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, metulisnska.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям виявлено порушення пунктів 28 та абзацу восьмого підпункту 1 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПРОФФ» встановлено порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за Договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 30 травня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель акціонерного товариства «УКРТРАНСНАФТА» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену уповноваженою особою Замовника протокол №41УОВ/1 від 15.02.2024, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, протокол відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ЕКОТЕСТ-ЦЕНТР», тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОФФ» (далі – ТОВ «ПРОФФ»), повідомлення про намір укласти договір від 01.04.2024, договір поставки № 23-02/92-24 на суму 5 733 000,00 грн з ПДВ, пояснення та документи Замовника надані 17.05.2024 та 20.05.2024 на запити Держаудитслужби через електронну систему закупівель. Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей. Згідно із пунктом 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Відповідно до абзацу восьмого підпункту 1 пункту 44 Особливостей (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 09.02.2024 № 131, що набрала чинності 13.02.2024) Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Однак Замовником в таблиці 2 Додатку 6 до тендерної документації встановлена вимога, що Учасник надає лист/довідку в довільній формі про відсутність пов'язаності/ділових відносин з Російською Федерацією/ Республікою Білорусь з інформацією про те, що учасник закупівлі, його учасник(-и)/акціонер(-и)/ засновник(-и)/кінцевий бенефіціарний власник у період з 19.02.2016 по день надання довідки не є: 1) громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); 2) юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/ Республіки Білорусь; 3) юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером, засновником), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь, або громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридична особа, утворена та зареєстрована відповідно до законодавства Російської Федерації/ Республіки Білорусь (крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів), чим порушено вимоги пунктів 28 та абзацу восьмого підпункту 1 пункту 44 Особливостей. Також за результатами моніторингу установлено, що відповідно до вимоги таблиці 3 Додатку 6 до тендерної документації переможець процедури закупівлі надає замовнику документи, що вимагаються замовником згідно з підпунктом 5.2.3 пункту 5.2 Розділу 5 у строк, що не перевищує чотирьох днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, зокрема з метою підтвердження відсутності підстав, визначених підпунктів 5, 6 пункту 47 Постанови 1178 (фізична особа, яка є учасником, або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено у встановленому законом порядку), переможець процедури закупівлі надає витяг про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимостей або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості». Зазначений витяг надається щодо осіб (особи), визначених згідно підпунктів 5, 6 пункту 47 Особливостей. Таким чином, враховуючи зазначені норми Особливостей та вимоги таблиці 3 додатку 6 до тендерної документації, переможець процедури закупівлі повинен оприлюднити в електронній системі витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», щодо керівника учасника переможця. Згідно відомостей внесених у Єдиний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань, у формі виписки наданої учасником ТОВ «ПРОФФ» у складі своєї пропозиції (файл «Виписка з ЄДР 2024. рdf»), керівником переможця є Олексин Антон Васильович. Натомість, учасником ТОВ «ПРОФФ» у складі своєї пропозиції надано витяг щодо Довгановського Максима Олександровича, який, згідно з відомостями Єдиного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань є особою, що має право вчиняти юридичні дії від імені юридичної особи без довіреності. На підтвердження повноважень зазначеної особи учасником ТОВ «ПРОФФ» у складі своєї пропозиції також надано Протокол №1 загальних зборів учасників ТОВ «ПРОФФ» від 05 лютого 2024 року (файл «Протокол зборів 2024.pdf»), згідно з яким, відомості про технічного директора Довгановського Максима Олександровича, як про особу що має право вчиняти юридичні дії від імені юридичної особи без довіреності, внесено до Єдиного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Водночас, згідно з положеннями Статуту ТОВ «ПРОФФ», що затверджений протоколом № 2 Загальних зборів від 22.12.2022, а саме п. 15.1 – управління Товариством здійснюють: Загальні збори учасників Товариства (вищий орган управління), Генеральний директор (виконавчий орган) та наглядова рада (у разі утворення). Згідно підпункту 15.11.4 Виконавчий орган Товариства є одноосібним. Назвою одноосібного виконавчого органу є «Генеральний директор». А відтак, управління Товариством згідно статутом може здійснюватися саме Генеральним директором, яким згідно з даними є Єдиного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань є Олексин Антон Васильович. Інших документів щодо підтвердження здійснення повноважень керівника Товариства іншою особою, окрім Олексина Антона Васильовича учасником надано не було. Тому, учасник ТОВ «ПРОФФ» у складі своєї пропозиції, на виконання вимог підпунктів 5, 6 пункту 47 Особливостей зобов’язаний був надати витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», саме щодо керівника учасника переможця Олексина Антона Васильовича. Відповідно до пункту 47 Особливостей Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей. Проте, Замовник на порушення абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей не відхилив переможця процедури закупівлі ТОВ «ПРОФФ», як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей та уклав з ним Договір.
Період усунення порушень: 31.05.2024 15:19 - 15.06.2024 00:00
Дата публікації висновку: 31.05.2024 15:19

Оскарження висновку в суді

Опис: Інформація щодо оскарження висновку Державної аудиторської служби України від 31.05.2024 про результати моніторингу закупівель UA-2024-02-15-009576-a додається.
Дата публікації: 13.06.2024 17:26
Дата відкриття провадження: 05.09.2024 11:00
Номер відкриття провадження: № 320/41375/24

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Аргументовані заперечення до Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-02-15-009576-a Щодо довідки про відсутність пов’язанності з рф/рб/іран. Вимога щодо надання Учасником (умови) листа/довідки в довільній формі про відсутність пов'язаності/ділових відносин з Російською Федерацією/ Республікою Білорусь, що визначена у Таблиці 2 Додатку 6 до Тендерної документації не містить невідповідностей щодо вимог пп. 3.6.4. п. 3.6 Розділу 3 Тендерної документації про не надання Учасником процедури закупівлі пропозиції на Товар (за наявності визначеного критерію) з огляду на наступне. На виконання вимог постанови Кабінет Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі – Особливості № 1178) у Тендерній документації Замовником передбачено наступне: 1. пп. 3.6.4. п. 3.6. - Учасник процедури закупівлі не пропонує Товар (одні з яких): якщо Учасник є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); якщо Учасник є юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; - товари походженням з Російської Федерації/ Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності Постановою 1178). 2. пп. 5.3.1 п. 5.3. - Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) Учасник процедури закупівлі: • є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176). З огляду на зазначене у Тендерній документації передбачено зобов’язання Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника, у якого за результатами перевірки пропозиції наявні/виявлені перелічені умови (критерії, підстави) для відхилення, у тому числі щодо приналежності до Ісламської Республіки Іран. З метою дотримання мораторію (заборони), установленого постановою Кабінет Міністрів України від 3 березня 2022 р. № 187 "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації", враховуючи умови Особливостей № 1178 Замовник запитує від Учасника лист/довідку про відсутність пов'язаності/ділових відносин з Російською Федерацією/ Республікою Білорусь (у період з 19.02.2016 по день надання довідки), що визначена у Таблиці 2 Додатку 6 до Тендерної документації, для запровадження механізму відхилення Учасників та недопущення співпраці з контрагентами, у яких наявні прямі або опосередковані зв’язки із державою-агресором рф або рб. Таким чином, тендерна документація містить умови, встановлені законодавством щодо необхідності відхилення учасника на вимогу пункту 2 постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 та абзацу восьмого підпункту 1 пункту 44 Особливостей № 1178, затверджених цією постановою, що включають "Ісламської Республіки Іран". Окремо, тендерна документація містить вимогу про надання учасником процедури закупівлі довідки в довільній формі, що затверджена внутрішніми документами Групи Нафтогаз для запровадження механізму відхилення учасників та недопущення співпраці з контрагентами, у яких наявні прямі або опосередковані зв’язки із державою-агресором рф або рб. Відповідно до частини третьої статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Враховуючи зазначене та те, що ні форма, ні зміст довідки, що вимагається у тендерній документації, законодавством не встановлено, вимоги тендерної документації не порушують норм законодавства. Щодо витягу з інформаційно-аналітичної системи "Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості". Товариством було надано відповідь щодо зазначеного питання на запит про надання пояснень. Додатково звертаємо увагу, що підпунктами 6 та 12 пункту 47 Особливостей № 1178 не визначено поняття "керівник" та відсутнє будь-яке посилання на таке визначення. При цьому, відповідно до частини другої статті 65 Господарського кодексу України власник здійснює свої права щодо управління підприємством безпосередньо або через уповноважені ним органи відповідно до статуту підприємства чи інших установчих документів. Посадова особа підприємства, яка органом управління наділена повноваженнями діяти від імені підприємства, представляти його інтереси в органах державної влади і органах місцевого самоврядування, інших організаціях, у відносинах з юридичними особами та громадянами, формувати адміністрацію підприємства і вирішувати питання діяльності підприємства в межах та порядку, визначених установчими документами, без доручення є його керівником у розумінні частини п’ятою статті 65 ГК України. Враховуючи зазначене та те, що закупівля критично необхідна для забезпечення належного рівня індивідуального захисту працівників під час можливих надзвичайних ситуацій та пожеж на об’єктах виробничих підрозділів Товариства, у тому числі через військову агресію рф, просимо врахувати вищезазначені заперечення. Додатки: 1. Витяг МВС. 2. Протокол №1 Загальних зборів учасників ТОВ "ПРОФФ" від 05.02.2024.
Дата публікації звіту: 07.06.2024 15:41

Запити/Пояснення