-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Будівельно-монтажні роботи по об'єкту "Капітальний ремонт приміщень під розміщення найпростішого укриття КЗ "Гімназія" Ерудит", вул. Героїв Рятувальників, 24, в м. Кропивницький"
1.Місце знаходження замовника: Україна, м. Кропивницький, вул. Велика Перспективна, 41 2.Категорія Замовника: органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону 3.Мова (мови) якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська 4.Обсяг виконання робіт: згідно вимог тендерної документації 5. Забезпечення тендерних пропозицій: гарантія, умови надання згідно вимог тендерної документації
Завершена
7 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 70 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 70 000.00 UAH
Номер:
36907f259f7644b694452e43c078d07e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-05-03-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.05.2024 00:00
Період моніторингу:
03.05.2024 12:12 - 25.05.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.05.2024 № 25-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 17.04.2024 № 003100-18/5081-2024, почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій ТУРЕНОК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 03.05.2024 № 25-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2024-02-14-010634-a 14.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостей встановлено, що тендерна документація складена з порушенням абзаців першого та восьмого пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону № 922-VIII, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення таких порушень в подальшому та з дотриманням вимог абзаців першого та восьмого пункту 28 Особливостей (шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 травня 2024 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 13.02.2024, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва Кропивницької міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену уповноваженою особою від 14.02.2024 №45-24у; тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Кіровоградський будівельний альянс» (далі – ТОВ «Кіровоградський будівельний альянс»); вимога про усунення невідповідностей ТОВ «Кіровоградський будівельний альянс» до 29 лютого 2024; протокол уповноваженої особи про продовження розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Кіровоградський будівельний альянс» від 28.02.2024 № 58-24у; протокол уповноваженої особи про визначення переможця та про намір укласти договір з ТОВ «Кіровоградський будівельний альянс» від 29.02.2024 № 61-24у; повідомлення про намір укласти договір від 29.02.2024 року; договір від 11.03.2024 №18-24; додаткова угода від 14.03.2024 № 1/18-24; пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 03 та 10 травня 2024 року.
Згідно з пунктом 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостей встановлено наступне.
За нормами абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону № 922-VIII з урахуванням цих особливостей.
При цьому, абзацом восьмим пункту 28 Особливостей визначено, що у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 47 цих особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації”, та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами.
Однак, за результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовником у пунктах 1, 3 та 4 додатку 2 до тендерної документації для підтвердження відсутності підстав, визначених у підпунктах 3, 6 та 12 пункту 47 Особливостей встановлено вимогу щодо надання переможцем торгів «Інформаційної довідки/витягу з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення» та «Витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» на службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі та службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, що не відповідає підпунктам 3, 6 та 12 пункту 47 Особливостей, відповідно до яких зазначені документи повинні надаватися на керівника учасника процедури закупівлі, чим порушив вимоги абзаців першого та восьмого пункту 28 Особливостей.
Період усунення порушень:
21.05.2024 11:58 - 05.06.2024 00:00
Дата публікації висновку:
21.05.2024 11:58
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Управлінням капітального будівництва Кропивницької міської ради, враховуючи висновок УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 21.05.2024 року, було проведено нараду з уповноваженою особою, на якій проведено роз’яснювальну роботу з приводу дотриманням вимог абзаців першого та восьмого пункту 28 "Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" та наголошено на недопущені уповноваженою особою зазначених невідповідностей чинного законодавства України в сфері публічних закупівель під час проведення в подальшому закупівель.
Дата публікації звіту:
27.05.2024 16:40
Запити/Пояснення
Номер:
7676c9fbc0c64a0cbdfa6ff71d6c2dc7
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
03.05.2024 12:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.05.2024 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Будівельно-монтажні роботи по об'єкту «Капітальний ремонт приміщень під розміщення найпростішого укриття КЗ «Гімназія" Ерудит», вул. Героїв Рятувальників, 24, в м. Кропивницький» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-14-010634-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
ce3b034f7c4b4230aa1d4236cb648a5d
Назва:
відповідь
Дата опублікування:
03.05.2024 14:34
Опис:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреб територіальної громади міста Кропивницького та норм чинного законодавства і зазначені в тендерній документації. Кошторисна документації по об’єкту "Капітальний ремонт приміщень під розміщення найпростішого укриття КЗ "Гімназія" Ерудит", вул. Героїв Рятувальників, 24, в м. Кропивницький" розроблена на підставі завдання замовника на проєктування.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі проєктно-кошторисної документації, розробленої відповідно до КНУ "Настанова з визначення вартості будівництва" та по якій затверджено Експертний звіт щодо розгляду проектної документації.
Бюджетне призначення на будівництво по даному об’єкту визначено у відповідності до Переліку об'єктів, видатки на які у 2023 році будуть проводитися за рахунок коштів бюджету розвитку по управлінню капітального будівництва Кропивницької міської ради затверджене рішенням Кропивницької міської ради від 04.02.2022 № 1096 (зі змінами)
У зв’язку з відсутністю в Управлінні капітального будівництва Кропивницької міської ради власного веб-сайту інформацію про обґрунтування закупівлі у відповідності до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) оприлюднюється на сайті Кропивницької міської ради де в Управлінні є відповідний розділ.
З Обґрунтуванням даного предмету закупівлі Ви можете ознайомитись за наступним посиланням https://kr-rada.gov.ua/site/uploads/files/Vyconavchi%20organy/Upravlinnya-kap-bud/obgrunt_UA-2024-02-14-010634-a.pdf
Номер:
415d2a078b6e45279093bca5e4777ff7
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
10.05.2024 15:59
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.05.2024 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Будівельно-монтажні роботи по об'єкту «Капітальний ремонт приміщень під розміщення найпростішого укриття КЗ «Гімназія" Ерудит», вул. Героїв Рятувальників, 24, в м. Кропивницький» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-14-010634-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
1. Відповідно до підпункту 2 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, особливості здійснення закупівель, визначені цим пунктом, застосовуються до таких товарів, зокрема, як дизель-генераторні установки, генераторні установки з двигуном із іскровим запалюванням, насоси, насоси та компресори, насоси для рідин, відцентрові насоси та підіймачі рідин, а за вимогами підпункту 4 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону – у разі здійснення закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених цим пунктом, процедури закупівлі таких робіт чи послуг здійснюються з урахуванням особливостей, встановлених цим пунктом. За нормами пункту 6-1 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень. Отже, особливості щодо застосування ступеня локалізації застосовується у разі здійснення замовником закупівлі робіт, якщо виконання таких робіт передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених пунктом 6-1 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (в тому числі насосів та генератрів), якщо вартість предмета закупівлі (а не конкретної одиниці товару, вказаного у переліку), становить або перевищує 200 тис. грн (про що також зазначено у роз’ясненні Міністерства економіки України від 30.08.2022 №3323-04/62315-06).
Враховуючи зазначене, просимо пояснити яким чином Управлінням капітального будівництва Кропивницької міської ради (далі – Замовник) при складанні тендерної документації було дотримано вимоги підпункту 4 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки технічним завданням Замовника під час закупівлі робіт «Будівельно-монтажні роботи по об'єкту "Капітальний ремонт приміщень під розміщення найпростішого укриття КЗ "Гімназія" Ерудит", вул. Героїв Рятувальників, 24, в м. Кропивницький"», передбачено набуття у власність товару (насос, генератор).
2. Просимо надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 14.03.2024 № 1/18-24 до договору про закупівлю від 11.03.2024 № 18-24 щодо продовження строку надання послуг та строку дії договору до 31.12.2024 року.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.