• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Запасні частини для рухомого складу підприємства код за ДК 021:2015 34320000-6 Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів.

Завершена

875 808.33 UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 17 516.17 UAH
Номер: f853e74ddc6944098e0483d612574947
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-10-14-000038
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.10.2024 00:00
Автор: Східний офіс держаудит служби, UA-EDR 41127387
Період моніторингу: 14.10.2024 16:03 - 04.11.2024 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 14.10.2024 № 68-з Кропивницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 14.10.2024 № 68-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2024-02-14-008609-a 14.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО
Адреса: Ukraine, Кропивницький
Контактна особа: Східний офіс держаудит служби ( обл.), +38 (0 99) 082-87-50, n.slusarenko2020@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Чайка В.В. установлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «КРАМАР ПАРТС», ПП «Інтеграл-Авто Плюс», ТОВ «АВТО-ПРОСТО», стану виконання рішень органу оскарження, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ`єктивне та упереджене визначення переможця відкритих торгів з особливостями, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов`язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов`язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття зазначених заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 жовтня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції від 13.02.2024) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, стану виконання рішень органу оскарження, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Електротранс» Кропивницької міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженою особою без дати та без номера, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «КРАМАР ПАРТС» (далі – ТОВ «КРАМАР ПАРТС»), приватного підприємства «Інтеграл-Авто Плюс» (далі – ПП «Інтеграл-Авто Плюс»), товариства з обмеженою відповідальністю «АВТО-ПРОСТО» (далі – ТОВ «АВТО-ПРОСТО»), фізичної особи-підприємця Чайки Вікторії Василівни (далі – ФОП Чайка В.В.), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 01.03.2024 б/н про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «КРАМАР ПАРТС», вимога про усунення невідповідностей до 06.03.2024, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 08.03.2024 б/н про відхилення тендерної пропозиції учасника ПП «Інтеграл-Авто Плюс», вимога про усунення невідповідностей до 14.03.2024, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 15.03.2024 б/н про визначення переможцем торгів учасника ТОВ «АВТО-ПРОСТО», рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – рішення АМКУ) від 01.04.2024 № 5813-р/пк-пз, коментар уповноваженої особи Замовника про виконання рішення АМКУ та скасування всіх попередніх протоколів щодо прийняття рішення уповноваженою особою 08.04.2024, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 10.04.2024 б/н про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «КРАМАР ПАРТС», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 15.04.2024 б/н про відхилення тендерної пропозиції учасника ПП «Інтеграл-Авто Плюс», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 17.04.2024 б/н про визначення переможцем торгів учасника ТОВ «АВТО-ПРОСТО», рішення АМКУ від 01.05.2024 № 7767-р/пк-пз, коментар уповноваженої особи Замовника про виконання рішення АМКУ та скасування попередніх протоколів щодо прийняття рішення уповноваженою особою 15.05.2024, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 20.05.2024 б/н про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «КРАМАР ПАРТС», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 27.05.2024 б/н про відхилення тендерної пропозиції учасника ПП «Інтеграл-Авто Плюс», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 03.06.2024 б/н про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «АВТО-ПРОСТО», вимога про усунення невідповідностей до 07.06.2024, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 10.06.2024 б/н про визнання переможцем торгів учасника ФОП Чайка В.В., повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 10.06.2024, договір поставки від 24.06.2024 № 225/2024 на суму 624 000,00 грн, укладений між Замовником та ФОП Чайка В.В., пояснення надані 17.10.2024 Замовником через електронну систему закупівель. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду АМКУ, не здійснювався. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено наступне. Так, згідно із вимогами пункту 1.16 Додатка 2 «Кваліфікаційні критерії до учасників та перелік документів, що мають бути надані для підтвердження кваліфікації» (далі - Додаток 2) тендерної документації Замовником встановлено: «Учасник повинен надати копію одного з наступних документів про якість: зразок паспорту/сертифікату якості, або керівництва/інструкції з експлуатації, або зразок етикетки, технічний опис виробника або інший товаро-супровідний документ, який підтверджує відповідність технічних та якісних характеристик предмету закупівлі. Зазначені документи мають бути чинні на дату подання пропозиції та бути чинними на весь термін постачання продукції». Тобто, Замовник в тендерній документації вимагав від учасника надати у складі тендерної пропозиції на вибір один із вищеперелічених документів на підтвердження якісних характеристик предмета закупівлі (запасних частин), а саме, або паспорт якості, або сертифікат якості, або керівництво з експлуатації, або інструкція з керівництва, або зразок етикетки, або технічний опис виробника, або інший товаро-супровідний документ, що підтверджує відповідність технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Проте, у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Чайка В.В. не надано жодного документа про якість, які Замовник на вибір без прив`язки до конкретного документа вимагав від учасника, а саме, або паспорт якості, або сертифікат якості, або керівництво з експлуатації, або інструкція з керівництва, або зразок етикетки, або технічний опис виробника, або інший товаро-супровідний документ, що підтверджує відповідність технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Таким чином, учасником ФОП Чайка В.В. не підтверджено відповідність тендерної пропозиції технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі, чим не дотримано вимоги Додатка 2 тендерної документації. На запит Держаудитслужби стосовно відсутності у складі пропозиції учасника ФОП Чайка В.В. документів про якість на підтвердження відповідності технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі, Замовником 17.10.2024 надана через електронну систему закупівель відповідь, яка не спростовує суті установленого порушення. Згідно підпункту 2 пункту 44 Особливостей, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. При цьому, норма пункту 43 Особливостей не застосовується в разі відсутності інформації та/або документів що стосуються технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Внаслідок вищевказаного, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ФОП Чайка В.В. як таку, тендерна пропозиція якого не відповідає умовам технічної специфікації, чим не дотримано вимоги підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Період усунення порушень: 23.10.2024 17:28 - 06.11.2024 23:00
Дата публікації висновку: 23.10.2024 17:28

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Повідомляємо що Замовником розпочата процедура розірвання договору на вимогу ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ. В процесі якої виникла проблема ФОП «ЧАЙКА В.В.» відповідно до листа яким було направлено Замовником про розірвання договору, відповіді поки немає.
Дата публікації звіту: 30.10.2024 16:35

Запити/Пояснення