-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Запасні частини для рухомого складу підприємства код за ДК 021:2015 34320000-6 Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів.
Завершена
875 808.33
UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 17 516.17 UAH
мін. крок: 2% або 17 516.17 UAH
Номер:
f853e74ddc6944098e0483d612574947
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-14-000038
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.10.2024 00:00
Період моніторингу:
14.10.2024 16:03 - 04.11.2024 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
14.10.2024 № 68-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО
Додаток
до наказу управління Східного офісу
Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 14.10.2024 № 68-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2024-02-14-008609-a 14.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Чайка В.В. установлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «КРАМАР ПАРТС», ПП «Інтеграл-Авто Плюс», ТОВ «АВТО-ПРОСТО», стану виконання рішень органу оскарження, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ`єктивне та упереджене визначення переможця відкритих торгів з особливостями, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов`язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов`язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття зазначених заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 жовтня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції від 13.02.2024) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, стану виконання рішень органу оскарження, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Електротранс» Кропивницької міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженою особою без дати та без номера, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «КРАМАР ПАРТС» (далі – ТОВ «КРАМАР ПАРТС»), приватного підприємства «Інтеграл-Авто Плюс» (далі – ПП «Інтеграл-Авто Плюс»), товариства з обмеженою відповідальністю «АВТО-ПРОСТО» (далі – ТОВ «АВТО-ПРОСТО»), фізичної особи-підприємця Чайки Вікторії Василівни (далі – ФОП Чайка В.В.), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 01.03.2024 б/н про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «КРАМАР ПАРТС», вимога про усунення невідповідностей до 06.03.2024, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 08.03.2024 б/н про відхилення тендерної пропозиції учасника ПП «Інтеграл-Авто Плюс», вимога про усунення невідповідностей до 14.03.2024, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 15.03.2024 б/н про визначення переможцем торгів учасника ТОВ «АВТО-ПРОСТО», рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – рішення АМКУ) від 01.04.2024 № 5813-р/пк-пз, коментар уповноваженої особи Замовника про виконання рішення АМКУ та скасування всіх попередніх протоколів щодо прийняття рішення уповноваженою особою 08.04.2024, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 10.04.2024 б/н про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «КРАМАР ПАРТС», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 15.04.2024 б/н про відхилення тендерної пропозиції учасника ПП «Інтеграл-Авто Плюс», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 17.04.2024 б/н про визначення переможцем торгів учасника ТОВ «АВТО-ПРОСТО», рішення АМКУ від 01.05.2024 № 7767-р/пк-пз, коментар уповноваженої особи Замовника про виконання рішення АМКУ та скасування попередніх протоколів щодо прийняття рішення уповноваженою особою 15.05.2024, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 20.05.2024 б/н про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «КРАМАР ПАРТС», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 27.05.2024 б/н про відхилення тендерної пропозиції учасника ПП «Інтеграл-Авто Плюс», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 03.06.2024 б/н про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «АВТО-ПРОСТО», вимога про усунення невідповідностей до 07.06.2024, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 10.06.2024 б/н про визнання переможцем торгів учасника ФОП Чайка В.В., повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 10.06.2024, договір поставки від 24.06.2024 № 225/2024 на суму 624 000,00 грн, укладений між Замовником та ФОП Чайка В.В., пояснення надані 17.10.2024 Замовником через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду АМКУ, не здійснювався.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено наступне.
Так, згідно із вимогами пункту 1.16 Додатка 2 «Кваліфікаційні критерії до учасників та перелік документів, що мають бути надані для підтвердження кваліфікації» (далі - Додаток 2) тендерної документації Замовником встановлено: «Учасник повинен надати копію одного з наступних документів про якість: зразок паспорту/сертифікату якості, або керівництва/інструкції з експлуатації, або зразок етикетки, технічний опис виробника або інший товаро-супровідний документ, який підтверджує відповідність технічних та якісних характеристик предмету закупівлі. Зазначені документи мають бути чинні на дату подання пропозиції та бути чинними на весь термін постачання продукції».
Тобто, Замовник в тендерній документації вимагав від учасника надати у складі тендерної пропозиції на вибір один із вищеперелічених документів на підтвердження якісних характеристик предмета закупівлі (запасних частин), а саме, або паспорт якості, або сертифікат якості, або керівництво з експлуатації, або інструкція з керівництва, або зразок етикетки, або технічний опис виробника, або інший товаро-супровідний документ, що підтверджує відповідність технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Проте, у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Чайка В.В. не надано жодного документа про якість, які Замовник на вибір без прив`язки до конкретного документа вимагав від учасника, а саме, або паспорт якості, або сертифікат якості, або керівництво з експлуатації, або інструкція з керівництва, або зразок етикетки, або технічний опис виробника, або інший товаро-супровідний документ, що підтверджує відповідність технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Таким чином, учасником ФОП Чайка В.В. не підтверджено відповідність тендерної пропозиції технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі, чим не дотримано вимоги Додатка 2 тендерної документації.
На запит Держаудитслужби стосовно відсутності у складі пропозиції учасника ФОП Чайка В.В. документів про якість на підтвердження відповідності технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі, Замовником 17.10.2024 надана через електронну систему закупівель відповідь, яка не спростовує суті установленого порушення.
Згідно підпункту 2 пункту 44 Особливостей, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
При цьому, норма пункту 43 Особливостей не застосовується в разі відсутності інформації та/або документів що стосуються технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Внаслідок вищевказаного, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ФОП Чайка В.В. як таку, тендерна пропозиція якого не відповідає умовам технічної специфікації, чим не дотримано вимоги підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Період усунення порушень:
23.10.2024 17:28 - 06.11.2024 23:00
Дата публікації висновку:
23.10.2024 17:28
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Повідомляємо що Замовником розпочата процедура розірвання договору на вимогу ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ. В процесі якої виникла проблема ФОП «ЧАЙКА В.В.» відповідно до листа яким було направлено Замовником про розірвання договору, відповіді поки немає.
Дата публікації звіту:
30.10.2024 16:35
Запити/Пояснення
Номер:
6245d0d14e2d425da7d40e1c2a6ef884
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
15.10.2024 16:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.10.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Запасні частини для рухомого складу підприємства код за ДК 021:2015 34320000-6 Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером UA-2024-02-14-008609-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
141736fffde743eabbefefcf0110b8f7
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
17.10.2024 11:56
Опис:
На запит Східного офісу Держаудитслужби України від 15 жовтня 2024 року КП «Електротранс» повідомляє наступне.
1. Пунктом 4-1 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 обов’язок обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, а також оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) покладено саме на:
головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня);
суб’єктів господарювання державного сектору економіки.
Статею 2 Бюджетного кодексу України визначено, що розпорядниками бюджетних коштів є бюджетні установи в особі її керівників, уповноважені на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов'язань, довгострокових зобов’язань за енергосервісом, довгострокових зобов’язань у рамках державно-приватного партнерства, середньострокових зобов’язань у сфері охорони здоров’я та здійснення витрат бюджету.
Крім того, стаття 2 БК України містить визначення таких понять як головний розпорядник бюджетних коштів. Так, відповідно до пункту 18 частини 1 статті 2 БК України, головними розпорядниками бюджетних коштів є бюджетні установи в особі їх керівників, які відповідно до статті 22 цього Кодексу отримують повноваження шляхом встановлення бюджетних призначень.
Натомість, відповідно до пункту 38 частини 1 статті 2 БК України, одержувач бюджетних коштів – це суб'єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету.
Бюджетні установи, як вбачається зі змісту пункту 12 частини 1 статті 2 БК України, – це органи державної влади, органи місцевого самоврядування, а також організації, створені ними у встановленому порядку, що ПОВНІСТЮ утримуються за рахунок відповідно державного бюджету чи місцевого бюджету. Бюджетні установи є НЕПРИБУТКОВИМИ.
Оскільки відповідно до Статуту КП «Електротранс», підприємство є унітарним КОМЕРЦІЙНИМ підприємством, одним з джерел формування майна та основним узагальнюючим показником фінансових результатів господарської діяльності якого є прибуток, є платником податку на прибуток на загальних підставах, відсутнє в реєстрі неприбуткових організацій. Таким чином, КП «Електртранс» не є бюджетною установою та є саме одержувачем бюджетних коштів.
Як вбачається в частині 1 статті 22 БК України, за обсягом наданих повноважень розпорядники бюджетних коштів поділяються на головних розпорядників бюджетних коштів та розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня.
Частиною 5 статті 22 БК України передбачені повноваження головних розпорядників бюджетних коштів, відповідно до яких головний розпорядник бюджетних коштів, зокрема:
- приймає рішення щодо делегування повноважень на виконання бюджетної програми розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня та/або одержувачами бюджетних коштів, розподіляє та доводить до них у встановленому порядку обсяги бюджетних асигнувань (пункт 3 частини 5 статті 22 БК України);
- затверджує кошториси розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня (плани використання бюджетних коштів одержувачів бюджетних коштів), якщо інше не передбачено законодавством (пункт 4 частини 5 статті 22 БК України);
- здійснює управління бюджетними коштами у межах встановлених йому бюджетних повноважень, забезпечуючи ефективне, результативне і цільове використання бюджетних коштів, організацію та координацію роботи розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня та одержувачів бюджетних коштів у бюджетному процесі (пункт 7 частини 5 статті 22 БК України);
- здійснює контроль за повнотою надходжень, взяттям бюджетних зобов'язань розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня та одержувачами бюджетних коштів і витрачанням ними бюджетних коштів ( пункт 9 частини 5 статті 22 БК України);
Із системного аналізу вищевказаних норм БК України вбачається, що законодавець не ототожнює такі поняття як розпорядник бюджетних коштів та одержувач бюджетних коштів.
Суб'єктами господарювання державного сектора економіки є суб'єкти, що діють на основі лише державної власності, а також суб'єкти, державна частка у статутному капіталі яких перевищує п'ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує державі право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб'єктів (стаття 22 Господарського кодексу України (далі – ГК України).
Звертаємо увагу, що КП «Електротранс» не діє на основі державної власності, не має частки держави в статутному капіталі, отже, ні в якому разі не є суб’єктом господарювання державного сектору економіки.
Відповідно до частини 1 статті 24 ГК України, управління господарською діяльністю у комунальному секторі економіки здійснюється через систему організаційно-господарських повноважень територіальних громад та органів місцевого самоврядування щодо суб'єктів господарювання, які належать до комунального сектора економіки і здійснюють свою діяльність на основі права господарського відання або права оперативного управління.
Частиною 3 статті 24 ГК України визначено, що суб'єктами господарювання комунального сектора економіки є суб'єкти, що діють на основі лише комунальної власності, а також суб'єкти, у статутному капіталі яких частка комунальної власності перевищує п'ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує органам місцевого самоврядування право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб'єктів.
Статутом Комунального підприємства «Електротранс» Кропивницької міської ради визначено, що підприємство є унітарним комунальним комерційним підприємством, що створене на базі відокремленої частини комунальної власності Кропивницької міської територіальної громади. Засновником (власником) підприємства є Кропивницька міська територіальна громада, а органом, за яким закріплено функції з управління підприємством, є Управління транспорту та зв’язку Кропивницької міської ради. Майно підприємства є комунальною власністю Кропивницької міської територіальної громади і закріплено за підприємством на праві господарського відання.
За даними Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на веб-порталі Державної казначейської служби України, КП «Електротранс», код ЄДРПОУ 40413447, є ОДЕРЖУВАЧЕМ коштів міського бюджету, код території 11, код органу Казначейства 1152, УДКСУ у м. Кропивницькому, КВК 19, код та найменування вищестоящої установи: 26449743, Управління транспорту та зв`язку Кропивницької міської ради.
Враховуючи, що КП «Електротранс» не є розпорядником бюджетних коштів, в тому числі головним розпорядником, розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня, не відноситься до підприємств державного сектору економіки, не є неприбутковою установою, а, натомість, є унітарним комунальним комерційним підприємством, що є суб'єктом господарювання комунального сектору економіки, а також є одержувачем бюджетних коштів в розумінні бюджетного законодавства.
Номер:
3742fc068d884cdd9b6ba40a9275792a
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
15.10.2024 16:58
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.10.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Запасні частини для рухомого складу підприємства код за ДК 021:2015 34320000-6 Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером UA-2024-02-14-008609-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Згідно із пункту 1.16 Додатка 2 «Кваліфікаційні критерії до учасників та перелік документів, що мають бути надані для підтвердження кваліфікації» (далі - Додаток 2) тендерної документації Замовником встановлена така вимога: «Учасник повинен надати копію одного з наступних документів про якість: зразок паспорту/сертифікату якості, або керівництва/інструкції з експлуатації, або зразок етикетки, технічний опис виробника або інший товаро-супровідний документ, який підтверджує відповідність технічних та якісних характеристик предмету закупівлі. Зазначені документи мають бути чинні на дату подання пропозиції та бути чинними на весь термін постачання продукції».
Тобто, Замовник в тендерній документації вимагав від учасника надати у складі пропозиції на вибір один із вищеперелічених документів на підтвердження технічних та якісних характеристик предмета закупівлі (запасних частин), а саме, або паспорт якості, або сертифікат якості, або керівництво з експлуатації, або інструкція з керівництва, або зразок етикетки, або технічний опис виробника, або інший товаро-супровідний документ.
В яких файлах (документах) тендерної пропозиції учасника ФОП Чайка В.В. надано один із перелічених у пункті 1.16 Додатка 2 тендерної документації документів на підтвердження технічних та якісних характеристик предмета закупівлі (або паспорт якості, або сертифікат якості, або керівництво з експлуатації, або інструкція з керівництва, або зразок етикетки, або технічний опис виробника, або інший товаро-супровідний документ) ?
2. Згідно із пункту 1.17 Додатка 2 тендерної документації Замовником встановлена така вимога: «Якщо учасник не є виробником товару, надати один із документів, які підтверджують зв’язок учасника із виробником або зв’язок учасника із дилером / дистриб’ютором / офіційним представником виробника:
- договір з виробником, який підтверджує його статус як дилера / дистриб’ютора / офіційного представника виробника або зв’язок учасника із дилером / дистриб'ютором / офіційним представником виробника;
- сертифікат дилера / дистриб’ютора / офіційного представника виробника, який підтверджує його статус як дилера / дистриб’ютора / офіційного представника виробника або зв'язок учасника із дилером / дистриб’ютором / офіційним представником виробника;
- лист виробника про представництво його інтересів учасником або лист від дилера / дистриб’ютора / офіційного представника виробника про представництво його інтересів учасником.
В яких файлах (документах) тендерної пропозиції учасника ФОП Чайка В.В. надано один із перелічених у пункті 1.17 Додатка 2 тендерної документації документів на підтвердження зв`язку учасника із виробником або зв`язку учасника із дилером/дистриб`ютором/офіційним представником виробника запасних частин ?
Слід зауважити, що надані учасником ФОП Чайка В.В. у складі пропозиції свідоцтва дилера від ТОВ «Омега» втратили чинність 31.12.2023, договір поставки товару від 05.06.2019 № 009829-19 підтверджує факт поставки запасних частин/шин до транспортних засобів, а до гарантійного листа ФОП Чайки Б.В. від 23.02.2024 № 2 не надані документи, які підтверджують що він є представником виробника.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
fa1622a651f44207a072a3af225106ca
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
17.10.2024 12:00
Опис:
На запит Східного офісу Держаудитслужби України від 15 жовтня 2024 року КП «Електротранс» повідомляє наступне.
Під час складання технічного завдання та розгляду документів учасника, уповноваженою особою було враховано технічний опис/каталожний номер виробників (Профіт, Мерітор, Райдер, Трібо) що є найбільш доцільніші серед товару.
Так як учасник не пропонував еквівалент товарів (довідка №19 від 19 січня 2024 року) він надав зазначені в тендерній документації технічний опис/каталожний номер виробників (Профіт, Мерітор, Райдер, Трібо).
Повідомляємо, що учасник надав копію договору поставки товару №009829-19 від 5 червня 2019 року з Товариством з обмеженою відповідальністю «Торгово-промисловою компанією «Омега-Автопоставка» (назва файлу: Оригінал договору дилера_009829-19_ з ТОВ Омега Автопоставка). Також учасником було надано копії документів: (Свідоцтво дилера (1), Свідоцтво дилера (2), Свідоцтво дилера (3), Свідоцтво дилера (4) ), згідно яких прослідковується зв'язок учасника з постачальником компаній і підтверджується що учасник є дилером Товариства з обмеженою відповідальністю «Торгово-промисловою компанією «Омега-Автопоставка» і його зобов'язання надати товар виробництва компаній зазначених у технічному описі до закупівлі (Профіт, Мерітор, Райдер, Трібо) є можливим.
Також повідомляємо, що учасник надав копію договору поставки товару №009829-19 від 5 червня 2019 року з Товариством з обмеженою відповідальністю «Торгово-промисловою компанією «Омега-Автопоставка» (назва файлу: Оригінал договору дилера_009829-19_ з ТОВ Омега Автопоставка).
Таким чином, учасник надав всі необхідні документи для визнання його переможцем, оскільки прослідковується зв’язок учасника із виробником про, що було зроблено висновок, що Товариство з обмеженою відповідальністю «Торгово-промислова компанія «Омега-Автопоставка» є офіційним постачальником компаній зазначених у технічному описі до закупівлі (Профіт, Мерітор, Райдер, Трібо), а учасник, згідно вище зазначеного договору поставки товару №009829-19 від 5 червня 2019 року є дилером Товариства з обмеженою відповідальністю «Торгово-промисловою компанією «Омега-Автопоставка».
Номер:
a6fb9e897a8846e8b00766212879bbfb
Назва:
Повідомлення
Дата опублікування:
30.10.2024 16:32
Опис:
Повідомляємо що Замовником розпочата процедура розірвання договору на вимогу ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ. В процесі якої виникла проблема ФОП «ЧАЙКА В.В.» відповідно до листа яким було направлено Замовником про розірвання договору, відповіді поки немає.