• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги із благоустрою на території населених пунктів Вороньківської сільської ради, а саме: сіл Вороньків, Головурів, Проців, Кийлів, Старе, Сошників, Мирне, Жереб’ятин, Васильки, Малі Єрківці Бориспільського району Київської області (за кодом ДК 021:2015-90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць)

Закупівля проводиться відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII та згідно Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178.

Завершена

2 483 544.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 417.72 UAH
Номер: 5001b7a9b71d497c9729533e6483a1e7
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-03-11-000079
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.03.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 11.03.2024 17:29 - 02.04.2024 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 11.03.2024 № 60 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 10 UA-2024-02-14-001384-a 14.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 95) 422-82-12, alina.shutenko93@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при розгляді тендерної пропозиції КП ЖКК «Вороньків» встановлено порушення вимог порушення абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178. За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 01 квітня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» у редакції чинній на дату проведення закупівлі (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 14.02.2024 б/н (далі – ТД), тендерну пропозицію КП ЖКК «Вороньків» (далі – Переможець), протокол щодо прийняття рішень уповноваженою особою від 28.02.2024 № 01/28-02-2024, вимогу про усунення невідповідностей від 27.02.2024, повідомлення про намір укласти договір від 28.02.2024, договір від 06.03.2024 № ПБ-0603, відповіді Замовника на запити органу державного фінансового контролю від 14.03.2024, від 18.03.2024, від 26.03.2024 та від 01.04.2024. Аналізом інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшла пропозиція одного учасника КП ЖКК «Вороньків» з ціною2 483 544,00 грн з ПДВ. Моніторингом установлено, що Переможцем торгів обрано тендерну пропозицію учасника КП ЖКК «Вороньків» з ціною 2 483 544,00 грн з ПДВ. За результатами здійсненого моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції переможця КП ЖКК «Вороньків» вимогам тендерної документації Замовника. Відповідно до пункту 3 Особливостей № 1178 Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно з пунктом 1 розділу ІІІ ТД пропозиція подається в електронному формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема, інформації та документів відповідно до вимог встановлених у розділі V ТД. Відповідно до підпункту 4 пункту 3 «Інша інформація відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне передбачити» Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» ТД, за підроблення документів, печаток, штампів та бланків, збут чи використання підроблених документів, печаток, штампів, учасник процедури закупівлі несе кримінальну відповідальність згідно статті 358 Кримінального Кодексу України, у зв’язку з чим, учасники в складі пропозиції письмово надають заперечення щодо наявності вище зазначених підстав. На запит органу державного фінансового контролю від 27.03.2024, щодо того, яким чином Замовником перевірялися документи, які вимагаються від учасників закупівлі на виконання вимог підпункту 4 пункту 3 Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, Замовник надав відповідь від 01.04.2023, що «учасником при підписанні договору було надано документ №59 від 06 березня 2024 року Довідку-заперечення». Однак, згідно з інформацією розміщеною в інформаційно-телекомунікаційний системі публічних закупівель Prozorro, кінцевий строк подання тендерних пропозицій 22 лютого 2024 00:00. До того ж, тендерна документація не містила вимоги про надання вищевказаного документа при підписанні договору. Таким чином, КП ЖКК «Вороньків» не виконано вимоги підпункту 4 пункту 3 Розділу 5 ТД, встановлених Замовником, в частині не надання документа в складі тендерної пропозиції учасника, до кінцевого строку подання тендерних пропозиції. Крім того, слід зазначити, що відповідно до пункту 33 Особливостей № 1178 та пункту 1 Розділу IV ТД Замовника, тендерні пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання не приймаються електронною системою закупівель. Враховуючи вище вказане, в порушення абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178 замовник не відхилив тендерну пропозицію КП ЖКК «Вороньків» із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII. Крім того, згідно з підпунктом 1 пункту 51 Особливостей № 1178, відкриті торги автоматично відміняються електронною системою закупівель у разі відхилення всіх тендерних пропозицій (у тому числі, якщо була подана одна тендерна пропозиція, яка відхилена замовником) згідно з цими особливостями.
Період усунення порушень: 04.04.2024 14:16 - 19.04.2024 00:00
Дата публікації висновку: 04.04.2024 14:16

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-02-14-001384-a повідомляємо, що Договір №ПБ-0603 від 06 березня 2024 року розірвано. Копія додаткової угоди додається.
Дата публікації звіту: 05.04.2024 10:02

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
Опис: -
Дата публікації: 05.04.2024 16:16

Запити/Пояснення