• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

Електрична енергія та супутні послуги, зокрема послуг з постачання та передачі електричної енергії та без врахування послуг з розподілу

Завершена

1 651 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 256.00 UAH
Номер: d6915a040c294bc28b770fad7a0a9d15
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-01-13-000040
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.01.2025 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919579
Період моніторингу: 13.01.2025 14:26 - 04.02.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 13.01.2025 № 2-з Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Сергій КОМАШНЯ Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 13.01.2025 № 2-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 8. UA-2024-02-13-013077-a Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Адреса: Ukraine, Житомир
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 68) 036-42-72, rtyugh555@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель установлено, що тендерна документація не відповідає вимогам абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель та повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та Особливостей установлено порушення вимог пункту 7 частини 2 статті 21 Закону та пункту 26 Особливостей. За результатами аналізу питання щодо дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору про закупівлю установлено порушення вимог частини 6 статті 41 Закону, підпунктів 2, 8 пункту 19 Особливостей та підпункту 2 пункту 13.7 розділу 13 Договору від 22.03.2024 № 258. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, виконання рішення Комісії АМКУ, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Газенерго-Трейд», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема, шляхом приведення істотних умов Договору до вимог законодавства у сфері закупівель (зокрема зменшення ціни електричної енергії за 1 кВт/год до рівня, визначеного пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку), повернення зайво сплачених коштів (у разі здійснення постачання предмету закупівель з урахуванням змінених істотних умов Договору), а також шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення норм пункту 7 частини 2 статті 21, абзацу 1 частини 3 статті 22, частини 6 статті 41 Закону, підпунктів 2, 8 пункту 19, абзацу 1 пункту 28 Особливостей, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 03 лютого 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі) (далі - Особливості), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - Комісія АМКУ), своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору про закупівлю, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Відділу освіти, культури, молоді та спорту Старосілецької сільської ради (далі - Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель як органу оскарження (далі – Комісія АМКУ), тендерна документація, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи від 19.02.2024 (зі змінами), тендерна пропозиція переможця товариства з обмеженою відповідальністю «Газенерго-Трейд» (далі - ТОВ «Газенерго-Трейд»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 11.03.2024 № 6, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 11.03.2024, договір на закупівлю (постачання) електричної енергії від 22.03.2024 № 258, додаткові угоди від 10.05.2024 № 1, від 26.06.2024 № 2, від 22.07.2024 № 3, та від 30.12.2024 № 4, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 10.05.2024, від 27.06.2024, від 22.07.2024 та від 02.01.2025, пояснення Замовника з копіями документів, отримані через електронну систему закупівель 24.01.2025 та від 03.02.2025, інформація з власного веб-сайту за посиланням: https://starosilecka-gromada.gov.ua/news/1737722063/. За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено наступне. Відповідно до вимог абзацу 1 пункту 17 Особливостей передбачено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 Особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та Особливостей. Поряд з цим, абзацом 2 пункту 17 Особливостей передбачено, що переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю. Однак, моніторингом встановлено, що Замовником у пункті 3 розділу VI тендерної документації встановлено вимогу, що переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати, зокрема, копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. З огляду на зазначене, відображення у тендерній документації вказаної вище вимоги не відповідає абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей, в частині включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства. Аналізом питання дотримання Замовником законодавства в частині внесення змін до договору встановлено, що за результатом проведення вказаної процедури закупівлі Замовником укладено договір на закупівлю (постачання) електричної енергії від 22.03.2024 № 258 (далі - Договір) з учасником ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД», на загальну суму 1 179 060,00 грн (з ПДВ). Поряд з цим, між Замовником та учасником ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» до Договору укладено додаткові угоди від 10.05.2024 № 1, від 26.06.2024 № 2, від 22.07.2024 № 3, та від 30.12.2024 № 4. Зокрема, додатковою угодою від 10.05.2024 № 1 внесено зміни до істотних умов договору на підставі підпункту 7 пункту 19 Особливостей, тобто, зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку “на добу наперед”, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни, при цьому вказана угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами, а в частині виконання зобов’язань з 01.05.2024. Відповідно до зазначеної додаткової угоди від 10.05.2024 року № 1 ціна за 1 кВт*год (з ПДВ) електричної енергії зросла з 4,57 до 6,0240 грн або 31,8 %. Однак, відповідно до повідомлення про внесення змін від 10.05.2024 та наданого пояснення на запит посадової особи, органу державного фінансового контролю, відповідальної за проведення моніторингу процедури закупівель від 24.01.2025 встановлено, що Замовником укладено додаткову угоду від 10.05.2024 № 1, якою внесено зміни до істотних умов Договору від 22.03.2024 № 258, на підставі підпункту 2 пункту 19 Особливостей. Слід відмітити, що відповідно до підпункту 2 пункту 19 Особливостей визначено, що істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпункту 13 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення. Разом з тим, в роз’ясненні Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 24.11.2020 року № 3304-04/69987-06 зазначено, що внесення змін до договору про закупівлю на підставі пункту 2 частини 5 статті 41 Закону, який кореспондується з нормами підпункту 2 пункту 19 Особливостей, має відбуватися шляхом укладення додаткової угоди, а також бути обґрунтованим та документально підтвердженим у спосіб, встановлений у договорі та з дотриманням законодаства в цілому. При цьому інформацію щодо коливання ціни товару на ринку можуть надавати уповноважені на те згідно з законодавством органи, установи, організації, при цьому в залежності від коливання ціни сторони можуть як збільшувати ціну за одиницю товару так і зменшувати. Поряд з цим, відповідно до підпункту 2 пункту 13.7 розділу 13 Договору від 22.03.2024 № 258 передбачено умову, що «погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення. Зміна ціни за одиницю електричної енергії допускається за умови надання Стороною, яка пропонує зміни, документального підтвердження факту коливання ціни електричної енергії на ринку в торговій зоні «ОЕС України». Таке документальне підтвердження має гуртуватися на офіційних даних про середньозважену ціну купівлі-продажу електричної енергії на ринку «на добу на перед» (далі – РДН) в торговій зоні «ОЕС України» які оприлюднені на офіційному веб-сайті ДП «ОПЕРАТОР РИНКУ» за посиланням в мережі Інтернет https://www.oree.com.ua – згідно з частиною шостою статті 67 Закону України «Про ринок електричної енергії». У якості документального підтвердження таких даних про коливання ціни на ринку, Сторонами визнаються, зокрема, завірені належним чином роздруківки (скріншоти) з веб-сайту ДП «ОПЕРАТОР РИНКУ» про середньозважені ціни за результатами роботи РДН в торговій зоні «ОЕС України» (мають бути завірені представником Постачальника), або Довідки (висновки) видані Торгово-промисловою палатою України або територіальними Торгово-промисловими платами (ТПП), інші документом органу, установи чи організації, які мають повноваження здійснювати моніторинг цін на товари, визначати зміни ціни товару на ринку. Документ що підтверджує коливання ціни товару на ринку (довідки ТПП, роздруківки (скріншоти) з веб-сайту ДП «ОПЕРАТОР РИНКУ» та інше) має відображати коливання цін з моменту укладення договору (таким моментом укладання договору Сторони визначають будь який день або період (декада, місяць) з дати подання Постачальником, як Учасником процедури закупівлі, своєї пропозиції на торгах до останній день розрахункового періоду (календарний місяць) в якому було укладено Договір (включно)) або останнього внесення змін до Договору в частині зміни ціни за одиницю товару (таким моментом останнього внесення змін до Договору, Сторони визначають день або період (декада, місяць), який був відображений, як момент виникнення необхідності внесення змін, при внесені останніх змін у Договір на підставі п.п. 2 або 5 п. 13.7 Договору) до моменту виникнення необхідності внесення змін (таким моментом виникнення необхідності внесення змін, Сторони визначають день або період (декада, місяць), який відображає зміну ціни на РДН в торговій зоні «ОЕС України» відносно моменту укладення договору або моменту останнього внесення змін до Договору), зумовлених коливанням ціни на ринку.». Відповідно до частини 5 статті 67 Закону України «Про ринок електричної енергії» визначено, що ціна купівлі-продажу електричної енергії на ринку "на добу наперед" визначається для кожного розрахункового періоду оператором ринку за принципом граничного ціноутворення на основі балансу сукупного попиту на електричну енергію та її сукупної пропозиції, а на внутрішньодобовому ринку - за принципом ціноутворення "по заявленій (пропонованій) ціні" відповідно до правил ринку "на добу наперед" та внутрішньодобового ринку. Відповідно до наданих Замовником копій документів та пояснення, підстави внесення змін до істотних умов відповідно до вказаної додаткової угоди від 10.05.2024 № 1, Замовником обґрунтовуються інформаційно -цінновою довідкою Хмельницької торгово-промислової палати (далі - Довідка від 01.05.2024 № 22-05/396), яка містить інформацію щодо коливання місячних індексів РДД (базове навантаження) в торговій зоні ОЕС України на підставі офіційно оприлюднених даних ТОВ «Українська Енергетична Біржа» за результатами електронних торгів за період лютий - травень 2024 від 01.05.2024 № 22-05/396. Слід зазначити, що місячний індекс базового навантаження – розрахований накопичувальним підсумком показника середньозваженої ціни в торговій зоні «ОЕС України», що визначається шляхом ділення загальної вартості реалізованої електричної енергії базового навантаження (без ПДВ) на загальний обсяг реалізованої електричної енергії базового навантаження, за періодом постачання, що охоплює повний календарний місяць, який є наступним відповідно до розрахункового (М+1). Поряд з тим, відповідно до підпункту 2.2 пункту 2 «Порядку формування цін на універсальні послуги», затвердженого постановою Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 05.10.2018 № 1177 (зі змінами) передбачено, що місячний індекс базового навантаження на ринку двосторонніх договорів на місяць, що передував розрахунковому місяцю, оприлюднюється ТОВ «Українська енергетична біржа» на його офіційному вебсайті в мережі Інтернет, грн/МВт•год. Однак, відповідно до підпункту 2 пункту 13.7 розділу 13 Договору від 22.03.2024 № 258 встановлено, що документальним підтвердженням даних про коливання ціни на ринку є завірені належним чином роздруківки (скріншоти) з веб-сайту ДП «ОПЕРАТОР РИНКУ» про середньозважені ціни за результатами роботи РДН в торговій зоні «ОЕС України» (мають бути завірені представником Постачальника), або Довідки (висновки) видані Торгово-промисловою палатою України або територіальними Торгово-промисловими платами (ТПП). Отже, зазначена вище Довідка від 01.05.2024 № 22-05/396 не є документальним підтвердженням даних про коливання ціни на ринку, оскільки інформує щодо коливання місячних індексів РДД (базове навантаження) в торговій зоні ОЕС України, чим не дотримано вимоги підпункту 2 пункту 13.7 розділу 13 Договору від 22.03.2024 № 258. Слід також відмітити, що відповідно до наданої Довідки від 01.05.2024 № 22-05/396 встановлено, що ціна на електричну енергію на ринку в лютому 2024 року (дата подання пропозиції 21.02.2024) складає - 3107,6 грн/Мвт*год, при цьому ціна на електричну енергію на ринку в березні (дата укладання Договору 22.03.2024) становить - 2409,0 грн/Мвт*год, тобто за вказаний період відбулося коливання в сторону зменшення на 29,0 %, в той же час відповідно до Довідки від 01.05.2024 № 22-05/396, в період з лютого 2024 (період подання тендерної пропозиції) по 01.05.2024 (дата набирання чинності додаткової угоди № 1 в частині постачання електричної енергії) коливання ціни на електричну енергію на ринку відбулося лише на 6,3 % (з 3107,6 грн/Мвт*год до 3304 грн/Мвт*год). Однак, Замовником не зважаючи на зменшення ціни за одиницю товару, в період з дати з лютого 2024 по березень 2024 (між датами подання тендерної пропозиції та датою укладення Договору), інформація про яку, зокрема, зазначена в Довідці від 01.05.2024 № 22-05/396 та на вебпорталі https://www.oree.com.ua, інформація якого відповідно умов підпункту 2 пункту 13.7 розділу 13 Договору враховується сторонами вказаного Договору, не вживалися заходи щодо зменшення ціни електричної енергії з врахуванням вимог підпункту 2 пункту 19 Особливостей та підпункту 2 пункту 13.7 розділу 13 Договору від 22.03.2024 № 258. Враховуючи вищевикладене, за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до Договору встановлено, що Замовником на порушення вимог підпункту 2 пункту 19 Особливостей та підпункту 2 пункту 13.7 розділу 13 Договору від 22.03.2024 № 258, укладено Додаткову угоду від 10.05.2024 № 1 без документального підтвердження даних про коливання ціни на товару ринку. Також, за результатами моніторингу питання щодо дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору про закупівлю установлено, що 30.12.2024 між Замовником та переможцем торгів ТОВ «Газенерго-Трейд» до Договору від 22.03.2024 № 258 укладено додаткову угоду № 4, відповідно до якої, керуючись пунктом 8 частини 5 та частиною 6 статті 41 Закону, сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору від 22.03.2024 № 258 для проведення процедури закупівлі на початку 2025 року до 31.01.2025. Слід відмітити, що відповідно до підпункту 8 пункту 19 Особливостей визначено, що істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпункту 13 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої статті 41 Закону. Частиною 6 статті 41 Закону визначено, що дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. Проте, моніторингом встановлено, що укладена додаткова угода від 30.12.2024 № 4 не містить інформацію щодо обсягу та суми Договору, на який його продовжено, в тому числі щодо обсягу товару та вартості одиниці товару в період з 01.01.2025 по 31.01.2025, чим не дотримано вимоги частини 6 статті 41 Закону та підпункту 8 пункту 19 Особливостей. При цьому, за результатами запиту про надання пояснення та документів від 21.01.2025, наданого посадовою особою органу державного фінансового контролю, відповідальною за проведення моніторингу процедури закупівель, Замовником 24.01.2025 не оприлюднено відповідні документи, якими уточнено суму та обсяги товару по Договору на період з 01.01.2025 по 31.01.2025. Відповідно до пункту 26 Особливостей визначено, що оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену частиною 2 статті 21 Закону з урахуванням цих особливостей. Так, пунктом 7 частини 2 статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію щодо умов оплати. Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, встановлено, що оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями містить інформацію щодо умов оплати договору, а саме: післяоплата 10 банківських днів з дня поставки товару. При цьому, пунктом 5.1 розділу 5 проєкту договору (Додаток № 4 до тендерної документації) та укладеного договору на закупівлю (постачання) електричної енергії від 22.03.2024 № 258 передбачено, що оплата за товар здійснюється протягом 20 календарних днів з моменту отримання рахунку. Також, пунктом 4 Додатку № 1 до проєкту договору (Додаток № 4 до тендерної документації) та укладеного договору на закупівлю (постачання) електричної енергії від 22.03.2024 № 258 передбачено, що оплата за товар здійснюється протягом 10 календарних днів з моменту отримання рахунку. Разом з тим, на запит посадової особи, органу державного фінансового контролю, відповідальної за проведення моніторингу процедури закупівель, Замовник 24.01.2025 надав пояснення: «Уповноваженою особою помилково у тендерній документації у п. 5.1 розділу 5 проєкту договору (Додаток № 4 до тендерної документації) було передбачено, що оплата за товар здійснюється протягом 20 календарних днів з моменту отримання рахунку та, як наслідок, і в укладеному договорі на закупівлю (постачання) електричної енергії від 22.03.2024 № 258. Відповідно п.п. 2.2. Порядку № 309 реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, розпорядники бюджетних коштів протягом 7 робочих днів з дати взяття бюджетного зобов’язання подають до відповідного органу Казначейства Реєстр бюджетних зобов’язань розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів (далі - Реєстр) за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку в паперовій формі (у двох примірниках) разом із електронним носієм інформації, на якому записано файл проєкту цього документа, і оригінали документів або їх копії, засвідчені в установленому порядку, що підтверджують факт узяття бюджетного зобов’язання. Таким чином, реєстрація відповідних документів щодо оплата за товар, фактично, здійснюється протягом 7 календарних днів з моменту отримання рахунку, задля належного виконання бюджетного законодавства.» Отже, на порушення вимог пункту 7 частини 2 статті 21 Закону та пункту 26 Особливостей, Замовником оприлюдено інформацію, розміщену в електронній системі закупівель, щодо оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, яке містить інформацію щодо умов оплати договору, а саме: післяоплата 10 банківських днів з дня поставки товару. Моніторинг закупівлі щодо порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень: 06.02.2025 16:43 - 21.02.2025 00:00
Дата публікації висновку: 06.02.2025 16:43

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 06/06/2025/пр
Дата відкриття провадження: 15.04.2025 00:00
Номер відкриття провадження : 3/935/282/25

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідь про усунення порушень
Дата публікації звіту: 19.02.2025 17:08

Запити/Пояснення