-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Кефір, сметана
Завершена
560 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 800.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 800.00 UAH
Номер:
9d54cee4f51a4cd59a30d48369f6983f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-05-21-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.05.2024 00:00
Період моніторингу:
21.05.2024 13:09 - 12.06.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
21.05.2024 № 35-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 21.05.2024 № 35-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2024-02-13-008604-a 13.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей установлено порушення вимог пункту 28 Особливостей.
За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, стану виконання рішень органу оскарження, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, виконання вимог Постанови № 710, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов`язує здійснити заходи направлені на недопущення у подальшому встановлених порушень вимог пункту 28 Особливостей та притягнути до відповідальності особу, відповідальну за допущення виявлених порушень.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку необхідно оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття зазначених заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 травня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції від 13.02.2024) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, стану виконання рішень органу оскарження, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Знам'янського психоневрологічного інтернату (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 13.02.2024 № 24, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 28.02.2024 № 41, рішення Постійно діючої адміністративної комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – АМКУ) від 14.03.2024 № 4708-р/пк-пз, тендерну пропозицію учасника товариство з обмеженою відповідальністю «Спарта 2015» (далі - ТОВ «Спарта 2015»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 19.03.2024 № 62, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 19.03.2024, договір від 01.04.2024 № 68-Т на суму 471 785,00 грн, укладений між Замовником та ТОВ «Спарта 2015» (далі – Договір), додаткові угоди від 01.04.2024 №№ 1, 2 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, пояснення надане від 23.04.2024, Замовником через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду АМКУ, не здійснювався.
Проведеним аналізом питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей установлено наступне.
Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Так, згідно пункту 3 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації замовником визначено підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі, зокрема, якщо учасник:
1) — є юридичною особою – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь державної форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/ Республіки Білорусь, та/або юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником (власником) якої є резидент (резиденти) Російської Федерації/ Республіки Білорусь, або фізичною особою (фізичною особою — підприємцем) – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь, або
2) є суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, робіт та послуг, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»).
Однак, згідно змін, внесених до абзацу восьмого підпункту 1 пункту 44 Особливостей, на підставі постанови КМУ від 09.02.2024
№ 131, яка була чинна на момент проведення торгів, визначено підстави щодо відхилення тендерних пропозицій з доповненням словами «Ісламська Республіка Іран» у всіх відмінках.
Таким чином, замовником у тендерній документації визначено підстави для відхилення тендерних пропозицій відповідно до пункту 44 Особливостей без врахування змін до Особливостей, внесених на підставі постанови КМУ від 09.02.2024 № 131, чим не дотримано вимоги пункту 28 Особливостей.
Період усунення порушень:
27.05.2024 17:40 - 11.06.2024 00:00
Дата публікації висновку:
27.05.2024 17:40
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання зобов'язань Висновку Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області про результати моніторингу, Уповноважена особа отримала зауваження та попередження про недопущення у подальшому встановлених порушень.
Дата публікації звіту:
30.05.2024 09:10
Запити/Пояснення
Номер:
d3bdff3d82f743e0a2aa3c01df1b5b8d
Назва:
про надання пояснення
Дата опублікування:
22.05.2024 12:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.05.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Кефір, сметана» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-02-13-008604-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
630ec41fef8b4a75a107b1fb00567195
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
23.05.2024 16:49
Опис:
Відповідь 1.
Визначення очікуваної вартості проводилось з урахуванням середньомісячних цін на товари та послуги, які обчислює Держстат, на підставі даних ринку, загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку, та інформації, отриманої з Інтернет-ресурсів, зокрема, але не вичерпно:
1. Мінфін https://index.minfin.com.ua/markets/wares/prods/dairy
2. «Всі ціни» https://vse.ua/ct/9306/?ff=149068&fo
3. Державне Управління статистики https://ukrstat.gov.ua/
4. https://www.google.com/search
5. https://hvylya.net/news/267684-v-ukraine-izmenili-ceny-na-molochk
інформація про посилання та прайси додається (завантажено окремим файлом).
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначаються згідно рецептур, довідників, розкладок продуктів харчування та інших посібників відповідно до ДСТУ, ТУ, визначених в державних (національних (регіональних) стандартах. Для визначення технічних та якісних характеристик залучаються компетентні працівники закладу (сестра медична з дієтичного харчування, комірник, шеф-кухар).
Розрахунки проводились на очікувану вартість предмета закупівлі але взяття бюджетних зобов’язань та здійснення платежів буде проводитися відповідно до затверджених кошторисних призначень з урахуванням лімітів на дану закупівлю.
Відповідь 2. Під час публікації оголошення про проведення закупівлі, при заповненні електронної тендерної документації, Замовником оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, що автоматично відображається на веб-сайті https://znam.internat.org.ua/