-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги: Надання послуг з поточного ремонту автомобільних доріг комунальної власності по вулиці Бориса Харчука в м. Кременець Тернопільської області:45233142-6 "Ремонт доріг" за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Завершена
2 291 970.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 459.85 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 459.85 UAH
Номер:
a373fcb5b513427b97b5524aea418e02
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-03-25-000035
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.03.2024 00:00
Період моніторингу:
25.03.2024 16:06 - 16.04.2024 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
25.03.2024 № 6-З
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від 25.03.2024 № 6-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2024-02-13-008104-a 13.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника Управління - начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Постанови № 1178 встановлено порушення пп.1 ч. 2 ст. 22, абз. 1 ч. 3 ст. 22 Закону № 922 та п. 28 Постанови № 1178.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; внесення змін до тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону № 922 та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; усунення невідповідностей; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 квітня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальне підприємство Кременецької міської ради "Кременецьблагоустрій" (далі - Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 13.02.2024 за №14, опубліковану 13 лютого 2024 року, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «БМБУД» (далі – ТОВ «БМБУД»); протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою Замовника від 08.03.2024 № 33, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 08.03.2024, Договір підряду від 21.03.2024 № 1-30 на суму 1 439 000,00 грн, укладений між Замовником та ТОВ «БМБУД» (далі – Договір), пояснення (із долученими документами) Замовника від 29.03.2024 та від 05.04.2024 отримане через електронну систему закупівель.
Моніторингом питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Постанові № 1178 встановлено порушення замовником чинного законодавства, а саме пп.1 ч. 2, абз. 1 ч. 3 ст. 22 Закону № 922, п. 28 Особливостей з огляду на наступне.
Відповідно до пп.1 ч. 2 ст. 22 Закону № 922 у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема, інструкція з підготовки тендерних пропозицій.
Згідно з абз. 1 ч. 3 ст. 22 Закону № 922 тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Абзацом 1 п. 28 Особливостей визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону № 922 з урахуванням цих Особливостей.
При цьому, в п. 44 Особливостей передбачено виключний перелік підстав для відхилення. Так, згідно абз. 8 пп. 1 п. 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176); визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону № 922 з урахуванням цих Особливостей.
Разом з цим, замовником у тендерній документації (Розділ 5 «Оцінка тендерних пропозицій та визначення переможця» пункт 5.4. «Відхилення тендерних пропозицій») зазначено: «…є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176)…».
Отже, на дату проведення процедури закупівлі № UA-2024-02-13-008104-a (13.02.2024) чинна редакція Особливостей зі змінами від 13.02.2024, викладена з інформацією щодо заборони здійснення закупівель товарів походженням, в тому числі, з Ісламської Республіки Іран.
Враховуючи викладене, тендерна документація складена замовником з порушенням пп.1 ч. 2 ст. 22, абз. 1 ч. 3 ст. 22 Закону № 922 та п. 28 Постанови № 1178.
Період усунення порушень:
10.04.2024 16:01 - 25.04.2024 00:00
Дата публікації висновку:
10.04.2024 16:01
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Відсутній механізм
Опис:
Здійснено заходи, з метою недопущення у подальшому порушень у сфері державних закупівель, виявлених в результаті моніторингу.
Дата публікації:
24.01.2025 13:23
Запити/Пояснення
Номер:
d26ecd925b574cf2bdf34ec04468248d
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
27.03.2024 12:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.04.2024 01:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Надання послуг з поточного ремонту автомобільних доріг комунальної власності по вулиці Бориса Харчука в м. Кременець Тернопільської області:45233142-6 "Ремонт доріг" за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-02-13-008104-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»(далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
06d8e466bac14458bef7964fc0b34365
Назва:
ПОЯСНЕННЯ до запиту Північно-східного офісу Держаудитслужб в Луганській області (UA-M-2024-03-25-000035) щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі за ДК 021:2015: 45233142-6 "Ремонт доріг" (Надання послуг з поточного ремонту автомобільних доріг комунальної власності по вулиці Бориса Харчука в м. Кременець Тернопільської області), а також розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі.
Дата опублікування:
29.03.2024 15:18
Опис:
На Ваш запит про надання пояснень в межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом закупівлі надання послуг з поточного ремонту автомобільних доріг комунальної власності по вулиці Бориса Харчука в м. Кременець Тернопільської області:45233142-6 "Ремонт доріг" за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника, індикатор закупівлі UA-2024-02-13-008104-a повідомляємо наступне.
1. Згідно з рішенням Кременецької міської ради № 440 від 24.06.2016 року створено комунальне підприємство Кременецької міської ради «Кременецьблагоустрій», надалі – Замовник, визнано підприємством, за яким закріплюється на праві господарського відання майно комунальної власності територіальної громади м. Кременець. У відповідності до Статуту метою та предметом діяльності підприємства є, зокрема, – утримання в належному стані, виконання робіт з будівництва, капітального та поточного ремонту, утримання та технічне обслуговування покриття площ, вулиць, доріг, проїздів, алей, тротуарів, пішохідних зон і доріжок, технічних засобів регулювання дорожнього руху, переходів, шляхопроводів відповідно до діючих норм і стандартів. Для виконання зазначених функцій підприємству виділяються кошти, передбачені планом благоустрою, затвердженого відповідними рішеннями міської ради на рік.
Для визначення об’єму робіт з надання послуг з поточного ремонту автомобільних доріг комунальної власності по вулиці Бориса Харчука в м. Кременець Комісією Кременецької міської ради проведено обстеження відповідної ділянки вулиці та складено дефектний акт. Рішенням виконкому Кременецької міської ради від 20.07.2023 року №1239 затверджено даний дефектний акт та надано дозвіл комунальному підприємству Кременецької міської ради «Кременецьблагоустрій» на виготовлення проектно-кошторисної документації та, в подальшому, проведення поточного ремонту даної дороги. (Рішення виконкому від 20.07.2023 року №1239 та дефектний акт додаються). Для виготовлення проектно-кошторисної документації з фізичною особою - підприємцем Томчишиним А.П. 25.07.2023 року укладено договір № П-167/23/185. 31 липня 2023 року проведена експертна оцінка кошторисної частини проектної документації (Додається), а рішенням виконавчого комітету від 03.08.2023 року № 1275 затверджено проектно-кошторисну документацію загальною кошторисною вартістю в поточних цінах станом на 28.07.2023 року в сумі 2385,005 тис.грн. (Рішення виконкому від 03.08.2023 року № 1275 та проектно-кошторисна документація додаються).
Очікувану вартість предмета закупівлі визначено замовником на підставі кошторисної вартості послуг з поточного ремонту автомобільної дороги комунальної по вулиці Бориса Харчука (2385,005 тис.грн.) за мінусом вартості проектних робіт 49,840 тис.грн. (Глава 12 «Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд» зведеного кошторису), суми коштів на здійснення технічного нагляду 27,889 тис.грн. (Глава 10 «Утримання служби замовника та інжинерінгові послуги» зведеного кошторису) та частину суми податку на додану вартість, нараховану на вказані послуги – 15,506 тис.грн. ((49,840+27,889)*20%).
В результаті, очікувана вартість предмета закупівлі - надання послуг з поточного ремонту автомобільних доріг комунальної власності по вулиці Бориса Харчука в м. Кременець Тернопільської, склала 2 291,970 тис.грн.
2. Розмір бюджетного призначення щодо проведення різного роду робіт, послуг, тощо визначається в межах плану заходів з благоустрою населених пунктів Кременецької міської територіальної громади та плану використання бюджетних коштів на 2024 рік. Всі рішення сесії щодо затвердження плану заходів з благоустрою населених пунктів Кременецької міської територіальної громади та плану використання бюджетних коштів на 2024 рік та бюджету Кременецької міської територіальної громади розміщені на офіційному сайті Кременецької міської ради за посиланням official@kremenetska-gromada.gov.ua.
29.03.2024 року
Номер:
80a1d4b302514475b4600f992b0fdb0b
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
03.04.2024 11:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.04.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Надання послуг з поточного ремонту автомобільних доріг комунальної власності по вулиці Бориса Харчука в м. Кременець Тернопільської області:45233142-6 "Ремонт доріг" за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-02-13-008104-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»(далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Прошу надати пояснення, чому замовником у тендерній документації, затвердженій рішенням уповноваженої особи від 13.02.2024 № 14, здійснено посилання на норми Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), абзац восьмий підпункту 1 пункту 44, зміст яких відрізняється від змісту цих норм Особливостей у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 09.02.2024 № 131, що 13.02.2024 набула чинності, та діяла на момент проведення вами зазначеної закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
9749236f8c4345669064ac0d7019f160
Назва:
ПОЯСНЕННЯ до запиту Північно-східного офісу Держаудитслужби щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі за ДК 021:2015: 45233142-6 "Ремонт доріг" (Надання послуг з поточного ремонту автомобільних доріг комунальної власності по вулиці Бориса Харчука в м. Кременець Тернопільської області), а також розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі.
Дата опублікування:
05.04.2024 15:21
Опис:
ПОЯСНЕННЯ
до запиту Північно-східного офісу Держаудитслужби щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі за ДК 021:2015: 45233142-6 "Ремонт доріг" (Надання послуг з поточного ремонту автомобільних доріг комунальної власності по вулиці Бориса Харчука в м. Кременець Тернопільської області), а також розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі.
На Ваш запит про надання пояснень в межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом закупівлі надання послуг з поточного ремонту автомобільних доріг комунальної власності по вулиці Бориса Харчука в м. Кременець Тернопільської області:45233142-6 "Ремонт доріг" за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника, індикатор закупівлі UA-2024-02-13-008104-a повідомляємо наступне.
1. Тендерна документація розроблена у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIIі з змінами та доповненнями із урахуванням норм Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 року № 1178 (надалі – Особливості).
При складанні Тендерної документації в розділі V «Розгляд та оцінка тендерних пропозицій» Тендерної документації, в пункті 5 «Відхилення тендерних пропозицій» помилково не враховано зміни абзаці 8 підпункту 1 пункту 44 Особливостей, а саме: «… учасник процедури закупівлі є громадянином …/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства … /Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є … /Ісламська Республіка Іран, …/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства … /Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з … /Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від України від 12 жовтня 2022 р №1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”
Розгляд тендерних пропозицій Учасників здійснювався у відповідності до статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» з урахуванням п. 41 Особливостей. Учасника (переможця) відкритих торгів перевірено на відповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, визначених в п.47 Особливостей та викладених в Розділі ІІІ «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» Тендерної документації. В складі поданих документів Учасника (переможця) є Статут юридичної особи Учасника (переможця) та Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань зазначено інформацію про засновників Учасника та кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, через яких здійснюється опосередкований вплив на юридичну особу. По результатах розгляду документів Учасника (переможця), в складі його тендерної пропозиції встановлено, що даний Учасник (переможець) та його тендерна пропозиція відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостям, зокрема абзацу восьмому підпункту 1 пункту 44.
У випадку, Учасник (переможець) підпадав би під критерії, визначені пунктами 44 та 47 Особливостей, Тендерна пропозиція такого Учасника (переможця) була би відхилена Замовником.