• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

код за ДК 021:2015 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи: Горох зелений стручковий (03221222-8), квасоля зелена спаржева (03221212-5), артишоки (03221330-8), ревінь (03221300-9), спаржа (03221000-6), фенхель (03221300-9), капуста пекінська (03221400-0), кольрабі (03221400-0), батат (03221120-3), топінамбур (03221120-3), морква (03221112-4), редис дайкон (03221110-0), салат Латук (03221310-2), салат Айсберг (03221300-9), салат Бостон (03221300-9), салат Родичіо (03221300-9), салат Ромен (03221300-9), салат Фрізе (03221300-9), шпинат (03221340-1), ендів білий (03221300-9), селера (стебло) (03221300-9), петрушка (03221300-9), кріп (03221300-9), цибуля зелена (03221113-1), цибуля порей (03221113-1), яблука червоні солодкі (03222321-9)

Завершена

6 131 372.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 61 313.72 UAH
Номер: f7fe174334a4488a800d735da9aab0d9
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-03-11-000086
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.03.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 12.03.2024 15:18 - 03.04.2024 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 11.03.2024 № 39 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 11.03.2024 року Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 11.03.2024 № 39 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 1 UA-2024-02-13-006264-a 13.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 50) 177-65-52, mazalova.ruslana@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення вимог пунктів 3 та 28 Особливостей, а також статті 22 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП ГОРБАЧОВ ДМИТРО ВАСИЛЬОВИЧ; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції ФОП ГОРБАЧОВ ДМИТРО ВАСИЛЬОВИЧ; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового закупівель (у разі наявності таких порушень): контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 березня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП ГОРБАЧОВ ДМИТРО ВАСИЛЬОВИЧ; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм Закону; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальної організації «Харківський зоологічний парк» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ФОП ГОРБАЧОВ ДМИТРО ВАСИЛЬОВИЧ, протокол розкриття тендерної пропозиції, повідомлення про намір укласти договір від 21.02.2024, договір про закупівлю від 27.02.2024 №Т-24/03220000-9/1, пояснення Замовника від 15.03.2024, оприлюднені через електронну систему закупівель. За результатами розгляду питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено, що тендерна документація Замовника, затверджена рішенням уповноваженої особи (протокол від 13.02.2024 №13/02) складена без врахування змін до Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою № 131 від 09.02.2024. Відповідно до норм пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей. Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Поряд з цим, Постанова Кабінету Міністрів України від 09.02.2024 № 131 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178» (далі – Постанова № 131) прийнята 09.02.2024 з набранням чинності 13.02.2024. Крім того, згідно з частиною 2 статті 24 Закону, Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше семи днів. Разом з цим, відповідно до статті 117 Конституції України постанови і розпорядження, видані Кабінетом Міністрів України, є обов'язковими до виконання. Враховуюче те, що Постанова №131 прийнята 09.02.2024 з набранням чинності з 13.02.2024, то починаючи з 13.02.2024 тендерна документація Замовника складається з урахуванням змін внесених цією Постановою або на підставі частини 2 статті 24 Закону Замовник повинен був внести зміни до тендерної документації. Отже, тендерна документація Замовника складена без врахування змін внесених Постановою №131, а саме що підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника є наявність в учасника процедури закупівлі громадянства Ісламської Республіки Іран або юридична особа утворена та зарестрована відповідно до законодавства Ісламської Республіки Ірану, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Ісламська Республіка Іран, або учасник процедури закупівлі пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Ісламської Республіки Ірану. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно - східний офіс Держаудитслужби 13.03.2024 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації стосовно того, чому тендерна документація складена без врахування змін до Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою № 131 від 09.02.2024. На зазначений запит Північно-східного офісу Держаудитслужби Замовник 15.03.2024 року оприлюднив інформацію в електронній системі закупівель, що: «…Умови тендерної документації були визначені 12.02.2024 року відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (надалі іменується - Особливості). Тендерна документація була оприлюднена 13.02.2024 року, при цьому на момент її оприлюднення змін до Особливостей, затверджених Постановою № 131 від 09.02.2024 року не було у відкритому доступі. Звертаємо Вашу увагу, що у відкритих торгах приймав участь один учасник ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГОРБАЧОВ ДМИТРО ВАСИЛЬОВИЧ, який не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, не є юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, не є юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран та не пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран.….». Однак, Замовником надано пояснення, яке не спростовує факт порушення вимог статті 22 Закону та вимог пункту 28 Особливостей в частині не включення Замовником до складу тендерної документації інформації, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством. Таким чином, складання тендерної документації Замовником без врахування змін до Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою № 131 від 09.02.2024 призвело до порушення вимог пункту 28 Особливостей та статті 22 Закону.
Період усунення порушень: 26.03.2024 19:10 - 10.04.2024 01:00
Дата публікації висновку: 26.03.2024 19:10

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Інформація, що свідчить про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Державною аудиторською службою України Північно-східним офісом Держаудитслужби (далі — Орган державного фінансового контролю) 11.03.2024 року наказом № 39 було розпочато процедуру моніторингу закупівлі гороху зеленого стручкового, квасолі зеленої спаржевої, артишоків, ревіню, спаржі, фенхелю, капусти пекінської, кольрабі, батату, топінамбуру, моркви, редису дайкону, салату Латук, салату Айсберг, салату Бостон, салату Родичіо, салату Ромен, салату Фрізе, шпинату, ендіву білого, селери (стебло), петрушки, кропу, цибулі зеленої, цибулі порей, яблук червоних солодких (ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи) проведеного КО «Харківський зоологічний парк» (далі – Замовник). За результатами проведеного моніторингу були встановлено, що тендерна документація складена не у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі іменується – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (надалі іменується - Особливості), а саме встановлено порушення вимог пунктів 3 та 28 Особливостей, а також статті 22 Закону, внаслідок не врахування змін до Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою № 131 від 09.02.2024 року. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись висновками проведеного моніторингу Замовником здійснено інші заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, а саме буде організовано проходження уповноваженою особою Замовника додаткового навчання з питань публічних закупівель.
Дата публікації звіту: 28.03.2024 13:13

Запити/Пояснення