• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Персональні комп’ютери

Завершена

498 260.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 491.30 UAH
Номер: 19ea6ce88a264ebe91cc8e663c0bc9a7
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-06-11-000063
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.06.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 11.06.2024 21:43 - 03.07.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 11.06.2024 № 91 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 10.06.2024 року Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 11.06.2024 № 91 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 7 UA-2024-02-13-000623-a 13.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель. Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ`ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 50) 636-12-89, lsnaud@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 14 Порядку № 1082 та пункту 24 Особливостей. За результатами аналізу питань відображення закупівлі у річному плані; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, внесення змін до тендерної документації; правомірності відхилення тендерних пропозицій учасників ФОП Волошинова О.О., ТОВ «АРТЛАЙН ІНТЕГРАЦІЯ» та ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ»; розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА»; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, шляхом недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущені такі порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 червня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості, Постанова № 1178); внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій учасників; правомірності відхилення тендерних пропозицій учасників; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Української інженерно-педагогічної академії (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 12.02.2024 № 46-ВТ, зміни до тендерної документації, затверджені рішеннями уповноваженої особи від 13.02.2024 № 45-ВТ та від 15.02.2024 № 49-ВТ, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 20.02.2024, тендерні пропозиції Фізичної особи-підприємця Волошинової Олени Олександрівни (далі - ФОП Волошинова О.О., учасник), Товариства з обмеженою відповідальністю «АРТЛАЙН ІНТЕГРАЦІЯ» (далі - ТОВ «АРТЛАЙН ІНТЕГРАЦІЯ», учасник), Товариства з обмеженою відповідальністю «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» (далі - ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ», учасник) та Товариства з обмеженою відповідальністю «СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА» (далі - ТОВ «СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА», учасник-переможець), протокол розкриття тендерних пропозицій від 21.02.2024, протоколи розгляду тендерних пропозицій від 22.02.2024 № 19-ВТ, від 27.02.2024 № 20-ВТ, від 01.03.2024 № 23-ВТ та від 04.03.2024 № 24, повідомлення про намір укласти договір від 04.03.2024, договір про закупівлю від 12.03.2024 № 30 (далі – Договір), додаткова угода від 12.03.2024 № 1 до Договору, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 12.03.2024 року, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 14.06.2024 року (далі – Пояснення). Моніторингом повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями установлено, що відповідно до пункту 24 Особливостей Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» від 11.06.2020 №1082 (далі – наказ №1082), та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. При цьому, на порушення вимог пункту 14 наказу №1082 в оголошенні про проведення відкритих торгів в окремих електронних полях недостовірно зазначена інформація щодо коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Так, в оголошенні про проведення відкритих торгів Замовником зазначено код наступних предметів закупівлі: «Персональні комп’ютери (ДК 021:2015: 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)», тоді як Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 749 (далі – Національний класифікатор), містить більш деталізовану позицію щодо товару, який має намір придбати Замовник, а саме: ДК 021:2015: 30213300-8 Настільні комп’ютери. Зважаючи на зазначене, Замовником при визначенні предмета закупівлі «Персональні комп’ютери» порушено вимоги пункту 14 Порядку № 1082 та пункту 24 Особливостей.
Період усунення порушень: 27.06.2024 17:27 - 12.07.2024 00:00
Дата публікації висновку: 27.06.2024 17:27

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Українська інженерно - педагогічна академія ознайомившись з результатами моніторингу UA-M-2024-06-11-000063 процедури закупівлі відкриті торги з особливостями за предметом закупівлі «Персональні комп’ютери (ДК 021:2015: 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-02-13-000623-a) повідомляємо наступне. З провідним фахівцем з публічних закупівель (уповноваженою особою) Федосовою А.Ю. була проведена роз᾽яснювальна робота щодо недопущення у подальшому порушень Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, а саме вимог пункту 14 Порядку № 1082 та пункту 24 Особливостей. Також, у найближчий час, уповноважені особи Української інженерно - педагогічної академії додатково пройдуть навчання та відвідають практикум, щодо визначення предмету закупівлі, з метою підвищення рівня знань законодавства у сфері публічних закупівель. У подальшому при оголошенні чергових процедур закупівель уповноваженою особою буде враховано вказані зауваження.
Дата публікації звіту: 01.07.2024 13:32

Запити/Пояснення