-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Реконструкція будівлі закладу дошкільної освіти в с.Невицьке, вул.Садова, 124, Оноківська територіальна громада, Ужгородського району, Закарпатської області» Код ДК 021:2015:45454000-4 –Реконструкція
Строки виконання робіт 2024-2025рр
Завершена
16 005 851.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 160 058.51 UAH
мін. крок: 1% або 160 058.51 UAH
Номер:
b86c22e05c724318af6eecdbd987b3e7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-04-10-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.04.2024 00:00
Період моніторингу:
10.04.2024 12:42 - 02.05.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
09.04.2024 № 75
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 22 березня 2024 року № 24-к «Про закордонне відрядження» Голови Державної аудиторської служби України Алли БАСАЛАЄВОЇ
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
48 UA-2024-02-12-014491-a 12.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «УЖ-СТРОЙ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 квітня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Оноківської сільської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію (зі змінами), затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 16.02.2024 №12/02, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «УЖ-СТРОЙ» (далі – ТОВ «УЖ-СТРОЙ»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 28.02.2024 №20/02, вимогу про усунення невідповідностей до 12.03.2024, протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особи від 12.03.2024 №05/03, повідомлення про намір укласти договір від 12.03.2024, договір від 21.03.2024 № 86 на суму 13 699 999,00 гривень з ПДВ, пояснення Замовника на запит Держаудитслужби, отримані через електронну систему закупівель 16.04.2024.
Період усунення порушень:
26.04.2024 10:48 - 02.05.2024 00:00
Дата публікації висновку:
26.04.2024 10:48
Запити/Пояснення
Номер:
fa6cfb43678041fb90a7e714700fc924
Назва:
запит про надання пояснення
Дата опублікування:
15.04.2024 14:07
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.04.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури «Реконструкція будівлі закладу дошкільної освіти в с. Невицьке, вул. Садова, 124, Оноківська територіальна громада, Ужгородського району, Закарпатської області» Код ДК 021:2015:45454000-4 –Реконструкція (ДК 021:2015:45454000-4 –Реконструкція) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-12-014491-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Номер:
ee4aedbaecda47409c655d9048e53273
Назва:
відповідь на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБи УКРАЇНИ ( обл.)
Дата опублікування:
16.04.2024 12:24
Опис:
У відповідь на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБи УКРАЇНИ ( обл.) для надання пояснень щодо проведення моніторингу закупівлі за предметом «Реконструкція будівлі закладу дошкільної освіти в с. Невицьке, вул. Садова, 124, Оноківська територіальна громада, Ужгородського району, Закарпатської області» Код ДК 021:2015:45454000-4 –Реконструкція (ДК 021:2015:45454000-4 –Реконструкція) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-12-014491-a), очікуваною вартістю 16 005 851,00 грн повідомляємо наступне.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені з урахуванням технічного стану об’єкта, на підставі проектно-кошторисної документації, що складена у відповідності до наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 “Про затвердження кошторисних норм України у будівництві”, ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації» та експертизи проектної документації на будівництво, що підтверджується експертним звітом від 06.09.2023 №07/0271/23.
Очікувана вартість робіт визначена на підставі проектно-кошторисної документації, експертизи проектної документації, з урахуванням вимог нормативних документів КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» та затверджена Рішенням виконавчого комітету Оноківської сільської ради від 06.09.2023р. № 762. Дана норма закріплена у Наказі Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі. Очікувана вартість предмету закупівлі визначена на підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкту будівництва (капітальний ремонт) та відповідно до експертного звіту проектної документації. Очікувана вартість робіт розрахована за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника та інжирінгові послуги» та глави 12 «Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд», а також коштів, передбачених на покриття ризику учасників будівництва, які відносяться до глав 10 та 12 зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ. Очікувана вартість будівельних робіт по проекту становить 16 005 851,00 грн. з ПДВ.
Дана закупівля проводилась Замовником згідно Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», шляхом проведення процедури відкриті торги з особливостями.
Фінансування даних робіт здійснюватиметься Оноківською сільською радою за рахунок коштів місцевого бюджету. Розмір бюджетного призначення на виконання робіт згідно предмета закупівлі за рахунок коштів місцевого бюджету визначений відповідно до рішення сесії Оноківської сільської ради. Передбачене фінансування Замовником ремонтно-будівельних робіт на 2024рік- 3 100 000,00грн, на 2025 рік – решта за результатами проведення процедури закупівлі.
Враховуючи вище зазначене закупівля «Реконструкція будівлі закладу дошкільної освіти в с. Невицьке, вул. Садова, 124, Оноківська територіальна громада, Ужгородського району, Закарпатської області» Код ДК 021:2015:45454000-4 –Реконструкція (ДК 021:2015:45454000-4 –Реконструкція) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-12-014491-a) проведена Замовником із дотриманням чинного законодавства.