-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Автомобіль спеціалізований санітарно-транспортний (за кодом Є3C ДК 021:2015: 34110000-1 - Легкові автомобілі (34114120-6 - Санітарні транспортні засоби))
Завершена
843 900.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 220.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 220.00 UAH
Номер:
def0e26bae3246ac9c2a1a787c798a28
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-06-17-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.06.2024 00:00
Період моніторингу:
17.06.2024 15:35 - 09.07.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.06.2024 № 15-З
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від 17.06.2024 № 15-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
12 UA-2024-02-12-013761-a 12.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника Управління - начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в формах документів, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та Особливостей № 1178, відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця, своєчасність укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, відповідь Замовника на запит Управління – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 червня 2024 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в формах документів, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій та визначення переможця, своєчасність укладання договору про закупівлю та змін до нього, його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, відповідь Замовника на запит Управління.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) закупівель комунального некомерційного підприємства «Рубіжанська центральна міська лікарня» Рубіжанської міської ради Луганської області (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену протоколом уповноваженої особи Замовника від 12.02.2024 № 20; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розгляду тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Соллі Плюс» (далі- Учасник,); протокол визначення переможця від 20.02.2024 № 25; повідомлення про намір укласти договір; договір від 28.02.2024 №19, відповідь Замовника на запити Управління від 24.06.2024 року.
Період усунення порушень:
28.06.2024 13:17 - 04.07.2024 00:00
Дата публікації висновку:
28.06.2024 13:17
Запити/Пояснення
Номер:
5a96b1d5c9ed438e87938441f71b207a
Назва:
надання пояснення
Дата опублікування:
19.06.2024 13:12
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.06.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури Автомобіль спеціалізований санітарно-транспортний (за кодом Є3C ДК 021:2015: 34110000-1 - Легкові автомобілі (34114120-6 - Санітарні транспортні засоби)), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2024-02-12-013761-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на наступні питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеження волі на той самий строк.
Номер:
d45cc1ef7288467ebb2b5b51119acdbf
Назва:
Відповідь замовника на запит
Дата опублікування:
24.06.2024 10:13
Опис:
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь-пояснення на запит органу державного фінансового контролю такого змісту:
1. Закупівлі Комунальним некомерційним підприємством «Рубіжанська центральна міська лікарня» Рубіжанської міської ради Луганської області (надалі - КНП «РЦМЛ»РМР Луганської області ) плануються та здійснюються на підставі службових записок на закупівлю товарів/послуг від відповідних структурних підрозділів медичного закладу. Закупівля за ідентифікатором UA-2024-02-12-013761-a проведена на підставі службової записки №39 від 07.02.2024р та Наказу № 28 від 08.02.2024 (про придбання транспортного засобу), з урахуванням службової записки на закупівлю товару за № 42 від 12.02.2024 (додаються файли у форматі PDF), у якій зазначена інформація стосовно цілі та мети (обгрунтування) закупівлі, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі (технічні вимоги), загальні вимоги, очікувана вартість, джерело фінансування та інше.
Очікувана вартість розрахована на підставі комерційних пропозицій (додаються файли «Комерційні пропозиції» у форматі PDF) від потенційних учасників торгів на запит ціни, пошук яких здійснюється у відкритих джерелах інформації за допомогою електронної системи закупівель Прозорро, Clarity Project та ін., враховуючи рекомендації примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
2. Джерелом фінансування закупівлі за ідентифікатором - UA-2024-02-12-013761-a, згідно інформації зазначеної у річному плані закупівель(ідентифікатор -UA-P-2024-02-12-005686-c) за предметом закупівлі, є кошти НСЗУ. КНП «РЦМЛ»РМР Луганської області належить до категорії Замовників, відповідно до п.3 ч.4 ст.2 ЗУ: підприємства, установи, організації, зазначені у п.3 ч.1 ст.2(юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів), а саме є одержувачем бюджетних коштів. У зв’язку з чим не підпадає під вимогу пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)(надалі-Постанова). На виконання зобов’язання дотримуватися законодавства у сфері публічних закупівель Уповноважена особа при плануванні закупівель керується вимогами вищезазначеної Постанови та затверджує протокольним рішенням обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.