• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Медичні матеріали (НК 024:2023: 37498 Система кисневої терапії респіраторна; 10759 – Катетер пупковий, 63061 - Система взяття капілярної крові IVD (діагностика in vitro), 34988 – Набір акушерський, 61938 - Набір одягу хірургічний/ оглядовий, 60644 – Набір для акушерських/ гінекологічних операцій, що не містить лікарських засобів, одноразового використання, 43998 - Затискач для пуповини одноразового використання, 58494 - Електрод поворотний електрохірургічний одноразового використання нестерильний, 42461 - Депресор язика оглядовий, 54532 – Прихована кров у калі IVD (діагностика in vitro), набір, імунохроматографічний, аналіз, експрес-аналіз. (код 33140000-3 – Медичні матеріали за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника)

Завершена

2 800 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 28 000.00 UAH
Номер: 464886afd38145b78e6911b831893664
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-04-18-000061
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.04.2024 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919597
Період моніторингу: 19.04.2024 11:29 - 11.05.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 18.04.2024 № 25-З Чернігів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр КОНДРАШОВ Витяг з додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу закупівель» Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3. UA-2024-02-12-013273-a 12.02.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Чернігів
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 46) 267-72-67, i.v.zhukova@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону та абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, абзацу першого пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання правомірності застосування процедури закупівлі відповідно до вимог законодавства встановлено порушення вимоги пункту 11-1 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей, своєчасності укладення договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує вжити заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 травня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, правомірності застосування процедури закупівлі відповідно до вимог законодавства, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційне підприємства «Пологовий будинок» Чернігівської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 12.02.2024 № 94 (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Фармєдіс» (далі – ТОВ «Фармєдіс»), повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 20.02.2024, протокол від 20.02.2024 № 116, договір про закупівлю товарів від 26.02.2024 № 80, укладений Замовником з ТОВ «Фармєдіс» (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронній системі закупівель 28.02.2024, пояснення Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області (далі – Управління) оприлюднені в електронній системі закупівель 25.04.2024. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам законодавства встановлено наступне. В порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація не містить прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Пунктом 3 Особливостей передбачено, що замовники, які зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Також, згідно з положенням абзацу першого пункту 28 Особливостей, тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог статті 22 Закону. Відповідно до абзацу першого пункту 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Слід зазначити, що вимогами абзацу першого пункту 17 Особливостей передбачено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 Особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та Особливостей. При цьому, Замовником у пункті 4 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації зазначено вимогу, що учасник-переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством, що не відповідає вимогам абзацу першого пункту 17 Особливостей. Отже, тендерна документація Замовника містить інформацію, вимоги щодо наявності якої не передбачені чинним законодавством, чим порушено вимоги абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та абзацу першого пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання правомірності застосування процедури закупівлі відповідно до вимог законодавства встановлено наступне. Відповідно до вимог пункту 11-1 Особливостей, замовники, які є закладами охорони здоров’я або структурними підрозділами з питань охорони здоров’я обласних та Київської міської державних (військових) адміністрацій, здійснюють закупівлі лікарських засобів та медичних виробів за переліком згідно з додатком, вартість яких становить або перевищує 50 тис. гривень, такі закупівлі здійснюються з використанням електронного каталогу відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 (Офіційний вісник України, 2020 р., № 75, ст. 2407), з урахуванням положень, визначених Особливостями. У разі, коли закупівля з використанням електронного каталогу шляхом запиту ціни пропозицій постачальників не відбулася, замовник здійснює закупівлю шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, не збільшуючи при цьому очікувану вартість закупівлі, або повторно шляхом запиту ціни пропозицій постачальників в електронному каталозі відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822, з урахуванням Особливостей. Згідно з оголошенням про закупівлю за № UA-2024-02-12-013273-a та додатком 3 «Технічні вимоги до предмета закупівлі» до тендерної документації предметом закупівлі серед іншого є комплект одягу медичного та покриття операційного акушерський (ДК 021:2015: 33140000-3 - Медичні матеріали, НК 024:2023: 34988 - Набір акушерський), комплект одягу медичного та покриття операційного для гістероскопії (ДК 021:2015: 33140000-3 - Медичні матеріали, НК 024:2023: 61938 - Набір одягу хірургічний/оглядовий), комплект одягу медичного та покриття операційного для лапароскопії (ДК 021:2015: 33140000-3 - Медичні матеріали, НК 024:2023: 61938 - Набір одягу хірургічний/оглядовий), комплект одягу медичного та покриття операційного кесаревого розтину (ДК 021:2015: 33140000-3 - Медичні матеріали, НК 024:2023: 60644 - Набір для акушерських/гінекологічних операцій, що не містить лікарських засобів, одноразового використання), комплект одягу медичного та покриття операційного хірургічний (ДК 021:2015: 33140000-3 - Медичні матеріали, НК 024:2023: 61938 - Набір одягу хірургічний/ оглядовий), Комплект одягу медичного та покриття операційного для гінекологічних операцій (ДК 021:2015: 33140000-3 - Медичні матеріали, НК 024:2023: 60644 - Набір для акушерських/гінекологічних операцій, що не містить лікарських засобів, одноразового використання). Згідно з наданими Замовником на запит Управління поясненнями «на момент проведення відкритих торгів з особливостями товар, який включений у відкриті торги з особливостями, був відсутній у Додатку до Особливостей «Переліку лікарських засобів та медичних виробів, закупівля яких здійснюється закладами охорони здоров’я, структурними підрозділами з питань охорони здоров’я обласних та Київської міської державних (військових) адміністрацій з використанням електронного каталогу)», у зв’язку з цим були проведені відкриті торги з особливостями.». Проте, в підрозділі «Засоби індивідуального захисту» розділу «Медичні вироби» додатку 1 «Перелік лікарських засобів та медичних виробів, закупівля яких здійснюється закладами охорони здоров’я, структурними підрозділами з питань охорони здоров’я обласних та Київської міської державних (військових) адміністрацій з використанням електронного каталогу» до Особливостей, в редакції чинній з 20.01.2024, міститься позиція «Медичний одяг для оглядів, операцій та відвідувань». Отже, враховуючи вищевикладене, Замовником безпідставно проведено закупівлю медичних виробів за процедурою відкритих торгів з особливостями та порушено вимогу пункту 11-1 Особливостей.
Період усунення порушень: 10.05.2024 15:13 - 25.05.2024 00:00
Дата публікації висновку: 10.05.2024 15:13

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: КНП "Пологовий будинок" ЧМР, враховуючи вимоги висновку моніторінгу, яким виявлені вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону та абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, абзацу першого пункту 28 Особливостей, вимоги пункту 11-1 Особливостей повідомляє про розірвання договору з ТОВ "Фармєдіс".
Дата публікації звіту: 17.05.2024 16:48

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionProcurementMethodType: Так
  • corruptionBiddingDocuments: Так
Опис: Порушення усунуто
Дата публікації: 20.05.2024 17:18

Запити/Пояснення