• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Мастильні засоби в асортименті

Завершена

384 630.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 846.30 UAH
Номер: fce5b9ed689a4522b85ef48fa8f016e6
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-05-24-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.05.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 24.05.2024 20:12 - 15.06.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 24.05.2024 № 85 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 24.05.2024 року Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 24.05.2024 № 85 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 10 UA-2024-02-12-010473-a 12.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ`ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 99) 663-68-36, olgagrebenik@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям, своєчасності їх розміщення та виконання учасниками, установлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. За результатами моніторингу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СП ЮКОЙЛ» встановлено порушення вимог частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону та абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 червня 2024 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості, Постанова № 1178), відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЗМІЇВ – СЕРВІС» ЗМІЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧУГУЇВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену уповноваженою особою Протокол від 12.02.2024 № 18/24, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Комунального підприємства «Зміїв-сервіс» Зміївської міської ради Чугуївського району Харківської області від 26.02.2024 № 29/24, тендерну пропозицію ТОВ «СП ЮКОЙЛ» (далі – учасник, учасник-переможець), повідомлення про намір укласти договір від 26.02.2024, договір про закупівлю товару № 49 від 07.03.2024, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 12.06.2024 року. Моніторингом відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям встановлено, що пунктом 3 Додатку 1 до тендерної документації передбачено інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно з Додатком 4 до тендерної документації. Додатком 4 до тендерної документації передбачено, що учасник надає таблицю, складену в довільні формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником до основних технічних та якісних характеристик еквівалентного товару, що пропонується Учасником. При цьому якість запропонованого еквівалента товару має відповідати якості, що заявлена в технічній специфікації Замовника. Таблиця повинна містити точну назву товару, яка пропонується учасником. При цьому, у складі тендерної пропозиції Учасником було надано Додаток 4 до тендерної документації, який містить відомості у вигляді таблиці щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником до основних технічних та якісних характеристик еквівалентного товару, що пропонується Учасником, але який викладено не у порівняльному вигляді, що не відповідає вимогам Додатку 4 до тендерної документації. Отже, тендерна пропозиція ТОВ «СП ЮКОЙЛ» підлягала відхиленню на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Поряд з цим, Замовником розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «СП ЮКОЙЛ» у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією наступного змісту: «… Для прийняття рішення Замовнику потрібно бачити як опис технічних та якісних характеристик товару, що вимагається ним, так і опис технічних та якісних характеристик еквівалентного товару, що пропонується Учасником. Звертаємо увагу, що згідно з положеннями абзацу другого пункту 43 Особливостей невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: - приведений у відповідність Додаток 2 до тендерної документації; - приведений у відповідність Додаток 4 до тендерної документації.» Однак, відповідно до абз. 2 п. 43 Особливостей, під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Таким чином, відсутність в документах, які надані учасником на вимогу Технічної специфікації, обов’язкових показників щодо одиниці виміру предмету закупівлі НЕ Є НЕВІДПОВІДНІСТЮ у розумінні Особливостей, яка може бути виправлена, оскільки подібне виправлення призведе до зміни технічних (габаритних) показників предмету закупівлі, які встановлені технічними та якісними характеристиками предмета закупівлі. Враховуючи викладене, відповідно до абзацу другого пункту 43 Особливостей, у разі виявлення замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі відсутності документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, НЕ Є НЕВІДПОВІДНІСТЮ та не підлягає усуненню. Натомість, всупереч вимогам пункту 43 Особливостей Замовник розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель без наявних на те підстав. Отже, в порушення вимог пункту 43 Особливостей та частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, Замовником неправомірно розміщено (опубліковано) повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ТОВ «СП ЮКОЙЛ» щодо документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції. За результатами моніторингу встановлено, що в порушення абз. 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей та частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «СП ЮКОЙЛ», яка станом на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій та її розкриття не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації Замовника внаслідок не надання учасником у складі тендерної пропозиції відповідних документів згідно з вимогами ДОДАТКУ 4 до тендерної документації Замовника, а визначено його переможцем та укладено з ним Договір. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі, Північно-східним офісом Держаудитслужби, через електронну систему закупівель направлено Замовнику запит про надання пояснень від 10.06.2024 з приводу вищевказаного, на який Замовник надав пояснення від 12.06.2024 року зокрема наступного змісту: «…Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовником при розгляді тендерної пропозиції Учасника було встановлено, що відсутність у складі тендерної пропозиції Учасника порівняльної таблиці щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником до основних технічних та якісних характеристик еквівалентного товару, що пропонується Учасником, яка вимагалася Замовником додатково (а не як складова додатку чи форми), можна вважати невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, виправлення якої не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. З метою усунення зазначеної невідповідності Замовником було розміщено в електронній системі закупівель вимогу про усунення невідповідностей.». Однак, зазначене пояснення не спростовує факти порушення вимог пункту 43 Особливостей та як наслідок абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, оскільки Замовником самостійно в тендерній документації встановлено вимогу щодо надання паспорта якості.
Період усунення порушень: 19.06.2024 21:14 - 04.07.2024 00:00
Дата публікації висновку: 19.06.2024 21:14

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: 19 червня 2024 року о 21:14 годині у електронній системі закупівель «Prozorro» (за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-12-010473-a) за результатами моніторингу Північно-східним офісом Держаудитслужби був опублікований висновок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-02-12-010473-a (надалі — Висновок). Згідно з пунктом 3 розділу II Висновку «Констатуюча частина» КП «Зміїв-сервіс» як замовника зобов’язано здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. КП «Зміїв-сервіс» здійснило заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, а саме: 1) КП «Зміїв-сервіс» та ТОВ «СП ЮКОЙЛ» уклали додаткову угоду №1 від 26 червня 2024 року до договору про закупівлю товару № 49 від 07.03.2024 р., якою було зменшено ціну договору відповідно до вартості обсягу товару, що вже був придбаний підприємством до публікації Висновку та не може бути повернутий у зв’язку з його застосуванням у виробничій діяльності підприємства. Вищенаведене означає, що КП «Зміїв-сервіс» станом на теперішній час позбавлене можливості здійснити закупівлю нової партії товару за цим договором та з метою придбання товару відповідно до потреб підприємства на 2024 рік має провести нову процедуру закупівлі. 2) КП «Зміїв-сервіс» надіслало ТОВ «СП ЮКОЙЛ» лист № 524 від 24.06.2024 р. щодо розірвання договору з проєктом відповідної додаткової угоди (копія додається). Наразі підприємство очікує відповідь від контрагента з підписаними примірниками додаткової угоди про розірвання договору.
Дата публікації звіту: 26.06.2024 13:47

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
  • other: Так
Опис: Сторони дійшли згоди розірвати договір, про що складено Додаткову угоду №2 від 02.07.2024
Дата публікації: 11.07.2024 23:53

Запити/Пояснення