Реконструкція ліфтів у житловому будинку за адресою: вул. Плеханова, 4-А, під'їзди 1-4 у Дніпровському районі м. Києва
Контактна особа замовника, уповноважена здійснити зв'язок з учасниками: Синяков Юрій Борисович - заступник директора, Кривша Тетяна Федорівна - начальник відділу організації та проведення закупівель, тел.(044) 235-71-05, 01001 м.Київ, Шевченківський район, вул. Володимирська 51-А, каб. 401, e-mail: kpkbr@kyivcity.gov.ua. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частини предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція). Кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт): відповідно до вимог Технічної специфікації Додатку 6 до тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: житловий будинок за адресою: вул. Плеханова, 4-А, під'їзди 1-4 у Дніпровському районі м. Києва. Місце знаходження замовника (фактичне): вул. Володимирська, 51-А, місто Київ, Україна, 01001. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: зазначено у п. 7 Розділу І Інструкції з підготовки пропозицій відкритих торгів до Тендерної документації.
Завершена
7 741 832.60UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 38 709.17 UAH
Період моніторингу:19.04.2024 12:06 - 11.05.2024 00:00
Статус:Порушення не виявлені
Опис:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
18.04.2024 № 10-З
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від 18.04.2024 № 10-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
13 UA-2024-02-12-009024-a 12.02.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника Управління - начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в формах документів, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та Особливостей № 1178, відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця, своєчасність укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, відповідь Замовника на запит Управління – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Дата закінчення моніторингу: 08 травня 2024 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в формах документів, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій та визначення переможця, своєчасність укладання договору про закупівлю та змін до нього, його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, відповідь Замовника на запит Управління.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) закупівель комунального підприємства «Дирекція з капітального будівництва та реконструкції «Київбудреконструкція» (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену протоколом уповноваженої особи Замовника від 12.02.2024 № 7; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розгляду тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВІС» (далі- Учасник, ТОВ «ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВІС»); протокол визначення переможця від 26.02.2024 № 19; повідомлення про намір укласти договір; договір від 08.03.2024 №7/24-КТ (далі – Договір), додаткова угода до договору від 08.03.2024 №1, відповідь Замовника на запити Управління від 24.04.2024 року та від 03.05.2024 року.
Період усунення порушень:08.05.2024 18:29 - 14.05.2024 00:00
Дата публікації висновку:08.05.2024 18:29
Запити/Пояснення
99710
Номер:bf0852b78bed44c8b9ccd921cea45404
Назва:Надання пояснення
Дата опублікування:24.04.2024 09:48
Дата до якої повинна бути надана відповідь:30.04.2024 00:00
Опис:У межах проведення моніторингу процедури Реконструкція ліфтів у житловому будинку за адресою: вул. Плеханова, 4-А, під'їзди 1-4 у Дніпровському районі м. Києва, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за UA-2024-02-12-009024-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання: (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
p7s
sign.p7s
99770
Номер:1c2854946b314ce8b39636e7eac05990
Назва:відповідь на запит щодо надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі
Дата опублікування:24.04.2024 14:32
Автор:Комунальне підприємство "Дирекція з капітального будівництва та реконструкції "Київбудреконструкція"
×
Код ЄДРПОУ:
37932233
Контактна особа:
Кривша Тетяна 380442357105 tetkryvsha@gmail.com
Адреса:
01025, Україна, Київська область, Київ, вул. Велика Житомирська, буд. 15-А
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Опис:На запит Державної аудиторської служби України у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція ліфтів у житловому будинку за адресою: вул. Плеханова, 4-А, під'їзди 1-4 у Дніпровському районі м. Києва», очікуваною вартістю 7 741 832,60 гривень (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-02-12-009024-a), щодо надання пояснень (інформації та документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, «Дирекція з капітального будівництва та реконструкції «Київбудреконструкція» повідомляє наступне. За результатами укладеного договору № 17-ПР від 27.03.2023 року на виконання проєктних робіт із реконструкції ліфтів у житловому будинку за адресою: вул. Плеханова, 4-А, під'їзди 1-4 у Дніпровському районі м. Києва, відповідно до якого ТОВ «ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВІС» виготовлено проєктну документацію (стадія «Робочий проєкт»), яка пройшла комплексну експертизу та отримано позитивний експертний звіт № 01-0072-23/ЦБ від 29.05.2023 р., виданий філією «Київоблбудекспертиза» ДП «Київоблбудінвест». При проведенні процедури закупівлі на виконання будівельно-монтажних робіт за вищевказаною адресою (номер UA-2024-02-12-009024-a) технічні та якісні характеристики були визначені на підставі проєктної документації. Очікувана вартість будівельно-монтажних робіт по об’єкту «Реконструкція ліфтів у житловому будинку за адресою: вул. Плеханова, 4-А, під'їзди 1-4 у Дніпровському районі м. Києва» склала 7 741 832,60 грн., яка розрахована шляхом виключення із загальної кошторисної вартості зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва суми глави 10 «Утримання служби замовника та інжинірінгові послуги» окрім коштів на оплату послуг, пов’язаних із підготовкою до виконання робіт, їх здійсненням та введенням об’єктів будівництва в експлуатацію та суми глави 12 «Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд», окрім витрат на первинний технічний огляд цієї глави. Розмір бюджетного призначення та кошторисну вартість розраховано на підставі вищезазначеного експертного звіту та враховано у рішенні Київської міської ради від 14.12.2023 № 7530/7571 «Про Програму економічного і соціального розвитку м. Києва на 2024-2026 роки».
Щодо вашого запиту надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, повідомляємо, що КП «Київбудреконструкція» власного веб-сайту не має та розміщує обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення предмета закупівлі, очікувану вартість предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, а саме Департаменту житлово-комунальної інфраструктури Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації). Посилання на веб-сайт додається https://dzki-2023.kyivcity.gov.ua/content/obgruntuvannya-kbr212.html
Експертний звіт № 01-0072-23/ЦБ від 29.05.2023 р., зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, витяг з рішення Київської міської ради від 14.12.2023 № 7530/7571 «Про Програму економічного і соціального розвитку м. Києва на 2024-2026 роки» додаються.
Опис:У межах проведення моніторингу процедури Реконструкція ліфтів у житловому будинку за адресою: вул. Плеханова, 4-А, під'їзди 1-4 у Дніпровському районі м. Києва, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за UA-2024-02-12-009024-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання:
Надати пояснення стосовно виявлених розбіжностей, а саме: у Підсумковій відомості ресурсів Учасника (Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВІС») (файл пропозиції – 9.1. Кошторисна документація.pdf) зазначено будівельні машини, враховані в складі загальновиробничих витрат, а саме трансформатори зварювальні з номінальним зварювальним струмом 315-500 А, шуруповерти, фарборозпилювачі ручні. Проте у Довідці щодо наявності обладнання, машин і механізмів, що підтверджують можливість виконання робіт від 19.02.2024 №97/3 Учасника (файл пропозиції – 3.7. Довідка щодо наявності обладнання, машин і механізмів.pdf) вищезазначене обладнання відсутнє.
Підсумовуючи вищезазначене, просимо пояснити, яким чином вами було визначено переможцем Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВІС» враховуючи встановлені розбіжності.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
p7s
sign.p7s
100744
Номер:9e6af958f94144358a583b20ae309330
Назва:Надання пояснень на запит у межах проведення моніторингу процедури закупівлі
Дата опублікування:03.05.2024 13:16
Автор:Комунальне підприємство "Дирекція з капітального будівництва та реконструкції "Київбудреконструкція"
×
Код ЄДРПОУ:
37932233
Контактна особа:
Кривша Тетяна 380442357105 tetkryvsha@gmail.com
Адреса:
01025, Україна, Київська область, Київ, вул. Велика Житомирська, буд. 15-А
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Опис:На запит Державної аудиторської служби України у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція ліфтів у житловому будинку за адресою: вул. Плеханова, 4-А, під'їзди 1-4 у Дніпровському районі м. Києва» повідомляємо наступне.
Комунальним підприємством «Дирекція з капітального будівництва та реконструкції «Київбудреконструкція» у пп. 1.4 пункту 1 Додатку 2 до Тендерної документації було встановлено вимогу щодо надання учасниками у складі тендерної пропозиції «довідки про наявність обладнання, машин і механізмів, що підтверджуються можливість виконання робіт, визначених учасником у пропозиції». «Найменування обладнання, машин і механізмів та їх кількість, вказаних у довідці, складеної за встановленою формою (відповідно до пп.1.4), повинні відповідати підтверджуючим документам відповідно до пп 1.5. п.1 Додатку 2 до Тендерної документації, наданим учасником у складі тендерної пропозиції». Форма довідки також встановлена у пп. 1.4 пункту 1 Додатку 2 до Тендерної документації. Відповідно до пп. 1.5 п. 1 Додатку 2 до Тендерної документації:
« Для підтвердження наявності:
1) власного обладнання, машин та механізмів вказаних у Довідці, складеній відповідно до пп. 1.4 п. 1 даного Додатку, учасник у складі пропозиції надає:
- на машини та механізми, які підлягають обов’язковій державній реєстрації, копії технічних паспортів або свідоцтв про їх реєстрацію;
- на інше обладнання, машини та механізми, реєстрація по яких не передбачена діючим законодавством України, оборотно-сальдову відомість або витяг з неї, сформовану/ий не раніше дати оприлюднення оголошення із вказанням дати складання, яка/ий підтверджуватиме знаходження основних засобів на балансі підприємства учасника;
2) у разі наявності залученого обладнання, машин та механізмів, вказаних у розділах 2,3 Довідки, складеної відповідно до пп. 1.4 п. 1 даного Додатку, учасник повинен надати:
- оригінали дійсних та чинних, протягом всього строку виконання робіт, договорів оренди або лізингу, або послуг тощо, що посвідчують право користування. Договори оренди або лізингу, або послуг тощо, надані учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк не менше строку виконання робіт. У разі якщо строк дії вказаних договорів менше строку виконання робіт, учасник додатково /надає лист про те, що такий(і) договір(ори) буде(уть) продовжено/пролонговано на строк не менше строку виконання робіт;
- акт(и) приймання-передачі учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання учасником) такого обладнання, машин та механізмів до договорів оренди або лізингу, або послуг тощо (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання)».
Учасник Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВІС» (далі – ТОВ «ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВІС») у складі тендерної пропозиції надав Довідку «Щодо наявності обладнання машин і механізмів, що підтверджують можливість виконання робіт» (вих. № 97/3 від 19.02.2024 р.). Зазначена довідка складена за формою, встановленою у пп. 1.4 п. 1 Додатку 2 до Тендерної документації. ТОВ «ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВІС» у зазначеній довідці вказано достатню кількість обладнання, машин і механізмів, необхідних для виконання робіт, що є предметом даної процедури закупівлі.
Для підтвердження наявності вказаного у довідці обладнання, машин, механізмів та матеріально-технічної бази учасником ТОВ «ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВІС» у складі тендерної пропозиції також надано «Витяг з Оборотно-сальдової відомості» (вих. № 97/4 від 19.02.2024 року), Договір оренди транспортного засобу № 80 від 24.10.2022 року, Договір оренди транспортного засобу № 60/1 від 01.08.2022 року. Найменування та кількість зазначеного ТОВ «ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВІС» у довідці обладнання, машин і механізмів відповідає інформації, вказаній у підтверджуючих документах, наданих ним у складі тендерної пропозиції (у витягу з оборотно-сальдової відомості та договорах оренди транспортних засобів). Найменування та кількість обладнання, зазначеного у довідці (вих. № 97/3 від 19.02.2024 р.), є достатнім для виконання робіт по даній процедурі закупівлі та підтверджує відповідність ТОВ «ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВІС» такому кваліфікаційному критерію як «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». Враховуючи вищезазначене, ТОВ «ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВІС» виконано вимоги Тендерної документації (в частині підтвердження наявності обладнання, машин і механізмів, необхідних для виконання робіт) у повному обсязі та належним чином.
Звертаємо Вашу увагу, що Тендерна документація не містить вимог щодо обов’язкового зазначення учасниками у довідці, складеній згідно пп. 1.4 п. 1 Додатку 2 до Тендерної документації, інформації про наявність будівельних машин, зазначених у Підсумковій відомості ресурсів. Тендерна документація також не містить вимог щодо зазначення учасниками у довідці якогось конкретного обладнання та машин, зокрема Тендерна документація не містить вимог щодо зазначення учасниками у довідці та надання підтвердження наявності такого обладнання як «трансформатори зварювальні з номінальним зварювальним струмом 315-500 А, шуруповерти, фарборозпилювачі ручні».
Також наголошуємо, що Тендерна документація не містить вимог щодо обов’язкового зазначення учасниками повного переліку усього обладнання, машин і механізмів, які будуть використовуватись у ході виконання робіт, оскільки такий перелік є достатньо великим за обсягом. Учасники у довідці, складеній за формою згідно пп. 1.4 п.1 Додатку 2 до Тендерної документації, повинні були на власний розсуд зазначити перелік обладнання, машин і механізмів.
Підсумовуючи вищезазначене, інформуємо, що учасник ТОВ «ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВІС» у повній мірі та належним чином виконав вимоги Тендерної документації, в тому числі вимоги пп. 1.4 та пп. 1.5 п. 1 Додатку 2 до Тендерної документації, щодо підтвердження наявності у нього обладнання, машин і механізмів, необхідних для виконання робіт, що є предметом даної процедури закупівлі. Тендерна документація по процедурі закупівлі не містить вимог щодо надання підтвердження наявності у учасників будівельних машин, зазначених у Підсумковій відомості ресурсів, а також не містить окремих вимог щодо надання підтвердження наявності такого обладнання як «трансформатори зварювальні з номінальним зварювальним струмом 315-500 А, шуруповерти, фарборозпилювачі ручні». Таким чином, тендерна пропозиція учасника ТОВ «ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВІС» не містить жодних невідповідностей (у розумінні чинного законодавства України), а тому у Комунального підприємства «Дирекція з капітального будівництва та реконструкції «Київбудреконструкція» не було жодних підстав для надання учаснику 24 годин для усунення невідповідностей, а також не було підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВІС».
За результатами розгляду та детального аналізу тендерної пропозиції ТОВ «ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВІС» було встановлено її повну відповідність вимогам Тендерної документації та вимогам чинного законодавства України, а тому ТОВ «ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВІС» було визнано переможцем даної процедури закупівлі.