-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Крупа кукурудзяна, крупа булгур, крупа перлова, крупа гречана, крупа ячна, крупа пшоняна, крупа рисова, крупа вівсяна, крупа пшенична, крупа кус-кус, борошо пшеничне вищого сорту.
Завершена
433 017.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 165.09 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 165.09 UAH
Номер:
ea86b129f38f4b5991ec19e347ffe73d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-06-20-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.06.2024 00:00
Період моніторингу:
20.06.2024 17:16 - 12.07.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
20.06.2024 № 46
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 20.06.2024 № 46.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11 UA-2024-02-12-009380-a 12.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Людмила НИКИТЮК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення п. 19 ч. 2 ст. 22 Закону, п. 28 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до нього), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 червня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до нього), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти виконавчого комітету Вараської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік за номером ID: UA-P-2024-02-12-009380-a; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 12.02.2024 № 18); реєстр отриманих тендерних пропозицій; пропозицію переможця торгів Товариства з обмеженою відповідальністю «ІМБЕКС» (далі - ТОВ «ІМБЕКС»); протокол розкриття тендерних пропозицій; протокольне рішення уповноваженої особи від 21.02.2024 № 24 про визначення переможця та про намір укласти договір; повідомлення про намір укласти договір від 21.02.2024; Договір від 28.02.2024 № 47; Додаткову угоду від 22.03.2024 № 1; пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 21.06.2024, 25.06.2024.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено.
Пунктом 19 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон), передбачено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості: опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Проте, в Тендерній документації Замовника затвердженій рішенням уповноваженої особи (протокол від 12.02.2024 № 18) не зазначено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Враховуючи вищевикладене, Тендерна документація Замовника не відповідає вимогам п. 19 ч. 2 ст. 22 Закону, п. 28 Особливостей.
Під час проведення моніторингу на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, який оприлюднений через електронну систему закупівель, 25.06.2024 Замовником надано пояснення, що у зв'язку з неможливістю усунення порушення прийнято рішення про розірвання Договору з учасником-переможцем Товариством з обмеженою відповідальністю «ІМБЕКС».
Період усунення порушень:
27.06.2024 17:33 - 12.07.2024 00:00
Дата публікації висновку:
27.06.2024 17:33
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
Опис:
Договір розірвано
Дата публікації:
03.09.2024 16:18
Запити/Пояснення
Номер:
04addde2f8054e438772553ce4a639a5
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
21.06.2024 10:09
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.06.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Крупа кукурудзяна, крупа булгур, крупа перлова, крупа гречана, крупа ячна, крупа пшоняна, крупа рисова, крупа вівсяна, крупа пшенична, крупа кус-кус, борошо пшеничне вищого сорту., Крупа кукурудзяна - 750 кілограм, крупа булгур - 1500 кілограм, крупа перлова - 600 кілограм, крупа гречана - 2000 кілограм, крупа ячна - 1100 кілограм, крупа пшоняна - 1300 кілограм, крупа рисова - 2000 кілограм, крупа вівсяна - 750 кілограм, крупа пшенична - 1200 кілограм, крупа кус-кус - 500 кілограм, борошо пшеничне вищого сорту. - 3000 кілограм» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-12-009380-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі;
2. Також надайте посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 3511 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
db09cbb7af47476e81df4003a308a48d
Назва:
Відповідь замовника на пояснення
Дата опублікування:
21.06.2024 16:07
Опис:
Щодо вашого запиту на надання інформації, повідомляємо наступне:
1. Очікувану вартість закупівлі визначено на підставі бюджетного асигнування, яке передбачено на зазначені потреби на 2024рік, а також була сформована на основі аналізу наданої комерційної пропозиції та погодження економічної ради, які долучено в додатках до відповіді.
2. Зазначене обгрунтування розміщено на веб-порталі замовника за адресою:https://varashosvita.rv.ua/upravlinnya/dilovodstvo/itemlist/category/10-upravlinnya-osviti.html
Номер:
abe592b91fd344c98ca79aec213b7a8f
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
21.06.2024 11:15
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.06.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Крупа кукурудзяна, крупа булгур, крупа перлова, крупа гречана, крупа ячна, крупа пшоняна, крупа рисова, крупа вівсяна, крупа пшенична, крупа кус-кус, борошо пшеничне вищого сорту., Крупа кукурудзяна - 750 кілограм, крупа булгур - 1500 кілограм, крупа перлова - 600 кілограм, крупа гречана - 2000 кілограм, крупа ячна - 1100 кілограм, крупа пшоняна - 1300 кілограм, крупа рисова - 2000 кілограм, крупа вівсяна - 750 кілограм, крупа пшенична - 1200 кілограм, крупа кус-кус - 500 кілограм, борошо пшеничне вищого сорту. - 3000 кілограм» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-12-009380-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Пунктом 19 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон), передбачено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості: опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Проте, в Тендерній документації Замовника затвердженій рішенням уповноваженої особи (протокол від 12.02.2024 № 18) не зазначено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Поясніть причину невідповідності тендерної документації вимогам п. 19 ч. 2 ст. 22 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 3511 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
ced668b37efb4fca875191fe3d8d7619
Назва:
Відповідь замовника на пояснення
Дата опублікування:
25.06.2024 10:34
Опис:
У зв'язку з неможливістю усунення порушення описаного у Вашому запиті прийнято рішення про розірвання Договору з учасником-переможцем ППФ "Імбекс". У наступних закупівлях замовник зобов'язується дотримуватись чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Номер:
104014474c89402bb5b5d343a158f378
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
21.06.2024 15:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.06.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Крупа кукурудзяна, крупа булгур, крупа перлова, крупа гречана, крупа ячна, крупа пшоняна, крупа рисова, крупа вівсяна, крупа пшенична, крупа кус-кус, борошо пшеничне вищого сорту., Крупа кукурудзяна - 750 кілограм, крупа булгур - 1500 кілограм, крупа перлова - 600 кілограм, крупа гречана - 2000 кілограм, крупа ячна - 1100 кілограм, крупа пшоняна - 1300 кілограм, крупа рисова - 2000 кілограм, крупа вівсяна - 750 кілограм, крупа пшенична - 1200 кілограм, крупа кус-кус - 500 кілограм, борошо пшеничне вищого сорту. - 3000 кілограм» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-12-009380-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Відповідно до додаткової угоди від 22.03.2024 № 1 до договору від 28.02.2024 № 47, оприлюдненої в електронній системі закупівель, вносились зміни до істотних умов договору щодо ціни за одиницю товару, а саме погоджено зміну ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення.
У зв’язку з вищевикладеним, надайте документальне підтвердження наявності об’єктивних обставин збільшення ціни за одиницю товару і коливання ціни такого товару на ринку та внесення змін згідно з додатковою угодою від 22.03.2024 № 1 до договору від 28.02.2024 № 47.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 3511 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
707715cb89d2497faadf0737317ead94
Назва:
Відповідь замовника на пояснення
Дата опублікування:
25.06.2024 09:55
Опис:
Управління освіти виконавчого комітету Вараської міської ради на Ваш запит повідомляє, що підняття ціни за одиницю товару було здійснено на підставі п.п.2 п.19 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2023 № 1178 та керуючись п.3.6, п.3.7 умов Договору № 47 від 28.02.2024 без зміни загальної ціни Договору. Підтверджуючі документи додаємо, а саме:
- Додаткова угода № 1 від 22.03.2024 до Договору № 47 від 28.02.2024;
- Заявапро збільшення ціни;
- Статистика за лютий 2024 року.
Номер:
e3a115e98c71449cb0f40118f3f040db
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
25.06.2024 10:52
Опис:
У зв'язку з неможливістю усунення порушення В Тендерній документації Замовника затвердженій рішенням уповноваженої особи (протокол від 12.02.2024 № 18) не зазначено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Невідповідність тендерної документації вимогам п. 19 ч. 2 ст. 22 Закону прийнято рішення про розірвання Договору з учасником-переможцем ППФ "Імбекс".