• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

М’ясо свинини, яловичини, свійської птиці за ДК 021:2015 – 15110000-2 М’ясо

Завершена

449 870.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 300.00 UAH
Номер: 3d944e45dc194c8c9f460dbc40a0aaeb
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-06-17-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.06.2024 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 17.06.2024 14:32 - 09.07.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 17.06.2024 № 46-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 17.06.2024 № 46-з Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2024-02-12-004630-a 12.02.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківськ
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 34) 255-64-75, baranvov@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП "ГРИГОРЧУК РОСТИСЛАВ РУСЛАНОВИЧ" встановлено порушення вимог підпункту 3 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду та відхилення тендерної пропозиції учасника ФЕРМЕРСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО "ПРОМЕТЕЙ", своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до Договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за Договором від 06.03.2024 №2 (розірвання договору, спосіб розірвання мають обрати сторони) відповідно до норм Господарського та Цивільного кодексів України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 02 липня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, зміни до договору та правомірності внесення змін до договору (укладення додаткової угоди) . Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ВІДДІЛУ ОСВІТИ, МОЛОДІЖНОЇ ПОЛІТИКИ ТА СПОРТУ ЗАБОЛОТІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ КОЛОМИЙСЬКОГО РАЙОНУ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи, протокол від 12.02.2024 №16 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ФЕРМЕРСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО "ПРОМЕТЕЙ", ФОП "ГРИГОРЧУК РОСТИСЛАВ РУСЛАНОВИЧ", вимога про усунення невідповідностей, витяг з протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 26.02.2024 №26, повідомлення про намір укласти договір від 26.02.2024 року, договір від 06.03.2024 №2 (далі - Договір), додаткова угода до Договору від 22.04.2024 №1, додаткова угода до Договору від 01.07.2024 №2, відповіді Замовника на запити про надання пояснення від 19.06.2024, від 20.06.2024, від 26.06.2024 та від 01.07.2024 року. За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника-переможця торгів ФОП "ГРИГОРЧУК РОСТИСЛАВ РУСЛАНОВИЧ" встановлено, що Замовником у Додатку 3 ТД вимагається від Переможця процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених підпунктами 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Переможцем торгів ФОП "ГРИГОРЧУК РОСТИСЛАВ РУСЛАНОВИЧ" не надано жодного документу/гарантійного листа/довідки, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 та абзацом чотирнадцятим пункту 47 Особливостей в терміни, визначені чинним законодавством. На порушення вимог підпункту 3 пункту 44 Особливостей Замовником не відхилено тендерну пропозицію ФОП "ГРИГОРЧУК РОСТИСЛАВ РУСЛАНОВИЧ" в зв’язку з тим, що переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей.
Період усунення порушень: 02.07.2024 13:29 - 17.07.2024 00:00
Дата публікації висновку: 02.07.2024 13:29

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Замовником та постачальником за договором від 06.03.2024р. №2 (далі – Договір) було укладено додаткову угоду №3 від 04.07.2024р. до даного договору щодо розірвання Договору та припинення виконання зобов’язань за ним."
Дата публікації звіту: 04.07.2024 10:31

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
Опис: Порушення усунуто, зобов'язання щодо усунення порушень згідно висновку ДАСУ виконано.
Дата публікації: 04.07.2024 11:01

Запити/Пояснення