-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
М’ясо свинини, яловичини, свійської птиці за ДК 021:2015 – 15110000-2 М’ясо
Завершена
449 870.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 300.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 300.00 UAH
Номер:
3d944e45dc194c8c9f460dbc40a0aaeb
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-06-17-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.06.2024 00:00
Період моніторингу:
17.06.2024 14:32 - 09.07.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.06.2024 № 46-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 17.06.2024 № 46-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2024-02-12-004630-a 12.02.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП "ГРИГОРЧУК РОСТИСЛАВ РУСЛАНОВИЧ" встановлено порушення вимог підпункту 3 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду та відхилення тендерної пропозиції учасника ФЕРМЕРСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО "ПРОМЕТЕЙ", своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до Договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за Договором від 06.03.2024 №2 (розірвання договору, спосіб розірвання мають обрати сторони) відповідно до норм Господарського та Цивільного кодексів України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 02 липня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, зміни до договору та правомірності внесення змін до договору (укладення додаткової угоди) .
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ВІДДІЛУ ОСВІТИ, МОЛОДІЖНОЇ ПОЛІТИКИ ТА СПОРТУ ЗАБОЛОТІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ КОЛОМИЙСЬКОГО РАЙОНУ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи, протокол від 12.02.2024 №16 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ФЕРМЕРСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО "ПРОМЕТЕЙ", ФОП "ГРИГОРЧУК РОСТИСЛАВ РУСЛАНОВИЧ", вимога про усунення невідповідностей, витяг з протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 26.02.2024 №26, повідомлення про намір укласти договір від 26.02.2024 року, договір від 06.03.2024 №2 (далі - Договір), додаткова угода до Договору від 22.04.2024 №1, додаткова угода до Договору від 01.07.2024 №2, відповіді Замовника на запити про надання пояснення від 19.06.2024, від 20.06.2024, від 26.06.2024 та від 01.07.2024 року.
За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника-переможця торгів ФОП "ГРИГОРЧУК РОСТИСЛАВ РУСЛАНОВИЧ" встановлено, що Замовником у Додатку 3 ТД вимагається від Переможця процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених підпунктами 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей та в абзаці чотирнадцятому цього пункту.
Переможцем торгів ФОП "ГРИГОРЧУК РОСТИСЛАВ РУСЛАНОВИЧ" не надано жодного документу/гарантійного листа/довідки, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 та абзацом чотирнадцятим пункту 47 Особливостей в терміни, визначені чинним законодавством.
На порушення вимог підпункту 3 пункту 44 Особливостей Замовником не відхилено тендерну пропозицію ФОП "ГРИГОРЧУК РОСТИСЛАВ РУСЛАНОВИЧ" в зв’язку з тим, що переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей.
Період усунення порушень:
02.07.2024 13:29 - 17.07.2024 00:00
Дата публікації висновку:
02.07.2024 13:29
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Замовником та постачальником за договором від 06.03.2024р. №2 (далі – Договір) було укладено додаткову угоду №3 від 04.07.2024р. до даного договору щодо розірвання Договору та припинення виконання зобов’язань за ним."
Дата публікації звіту:
04.07.2024 10:31
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Порушення усунуто, зобов'язання щодо усунення порушень згідно висновку ДАСУ виконано.
Дата публікації:
04.07.2024 11:01
Запити/Пояснення
Номер:
ba42e4f5f6a44aa3bb8e96ea7b537b61
Назва:
Запит замовнику про надання пояснень
Дата опублікування:
18.06.2024 11:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.06.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «М’ясо свинини, яловичини, свійської птиці за ДК 021:2015 – 15110000-2 М’ясо» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-02-12-004630-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
e5a6277e3b2f4a7a8b0164df5fe1d18b
Назва:
Надання пояснень_1
Дата опублікування:
19.06.2024 15:12
Опис:
У відповідь на запит Державної аудиторської служби України в рамках моніторингу процедури закупівлі М’ясо свинини, яловичини, свійської птиці за ДК 021:2015 – 15110000-2 М’ясо за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-12-004630-a, надаємо наступну інформацію:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Обґрунтування розміру бюджетних призначень та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. Розмір бюджетних призначень та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено у відповідності до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0275915-20#Text, а також інформаційного листа Міністерства економіки України «Щодо передумов здійснення закупівель розпорядниками бюджетних коштів» від 10.09.2020р. №3304-04/55366-06, та шляхом аналізу цін на ринку на зазначений вид товару враховуючи потребу у закупівлі даного товару на відповідний рік. При визначені ціни товару за одиницю використовувалися дані з https://prozorro.gov.ua/ в Івано-Франківській області, а також дані з довідки про зміни до кошторису на 2024 рік №1 від 17.01.2024р., довідки про зміни до плану асигнувань (за винятком надання кредитів з бюджету) загального фонду бюджету на 2024р №1 від 17.01.2024р., довідки про зміни до кошторису на 2024р. №3 від 17.01.2024р. та довідки про зміни до плану асигнувань (за винятком надання кредитів з бюджету) загального фонду бюджету на 2024р. №3 від 17.01.2024р., затверджені рішенням сесії від 02.02.2024року №726-20/2024 «Про внесення змін до бюджету Заболотівської селищної ради територіальної громади на 2024рік».
Визначення потреби здійснено на підставі аналізу фактичного отриманого товару для забезпечення діяльності замовника у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань замовника. Так, враховано обсяг використаного товару за 2023р. на підставі видаткових накладних за 2023р. по закупівлі м’яса свинини, яловичини, курятини (філе охолоджене). При визначенні розміру бюджетних призначень та очікуваної вартості предмета закупівлі враховувалась кількість закладів та враховані всі фактичні складові ціни та включає в себе вартість ціни на товар, податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат та згідно з вимогами чинного законодавства щодо формування ціни на відповідний товар. При визначені ціни враховувалися середні ціни на товар у лютому 2024р., що ґрунтуються на щомісячних зведеннях, що публікуються на офіційному сайті Державної служби статистики України.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та необхідністю своєчасного забезпечення безперервного постачання товару до закладів Замовника та відповідно до норм чинного законодавства України і прописані в тендерній документації цієї процедури закупівлі.
Посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) - https://zbl.osv.org.ua/news/1707807940/, https://rada.info/upload/users_files/43923284/3f6dbf882c0538d52a8e1db641a07b8f.pdf.
Номер:
15d2ad8924a04296a8bac7cb9e7daff1
Назва:
Запит замовнику про надання пояснень
Дата опублікування:
19.06.2024 12:09
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.06.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «М’ясо свинини, яловичини, свійської птиці за ДК 021:2015 – 15110000-2 М’ясо» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-02-12-004630-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином Замовником здійснено розгляд тендерної пропозиції переможця торгів ФОП "ГРИГОРЧУК РОСТИСЛАВ РУСЛАНОВИЧ" та укладено договір про закупівлю, тоді як ним у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю не надано замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
9e00a109627e4b14b367b9dddc8bd017
Назва:
надання пояснень_2
Дата опублікування:
20.06.2024 12:46
Опис:
У відповідь на запит Державної аудиторської служби України в рамках моніторингу процедури закупівлі М’ясо свинини, яловичини, свійської птиці за ДК 021:2015 – 15110000-2 М’ясо за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-12-004630-a, надаємо наступну інформацію:
1. Яким чином Замовником здійснено розгляд тендерної пропозиції переможця торгів ФОП «ГРИГОРЧУК РОСТИСЛАВ РУСЛАНОВИЧ» та укладено договір про закупівлю, тоді як ним у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю не надано замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей?
Відповідно до п. 47 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (зі змінами, далі – Особливості), переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. При цьому абз. 3 п. 49 Особливостей визначено, що з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Замовником при розгляді тендерної пропозиції переможця торгів ФОП ГРИГОРЧУК РОСТИСЛАВ РУСЛАНОВИЧ та здійсненню заходів щодо укладання договору про закупівлю було перевірено та проаналізованого саме оприлюднення в електронній системі закупівель документів за суттю, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у відповідних пунктах пункту 47 Особливостей, переможець торгів ФОП «ГРИГОРЧУК РОСТИСЛАВ РУСЛАНОВИЧ» підтвердив відсутність підстав для відмови йому в участі у відкритих торгах. Замовником помилково було трактовано строк для надання учасником замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, а саме врахований строк відповідно до абз. 3 п. 49 Особливостей в розумінні «робочих днів». Також, Замовником було прийнято до врахування те, що зазначені документи, що подані переможцем процедури закупівлі в підтвердження відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, датовані лютим 2024р. («Витяг про несудимість.pdf» - на 23.02.2024, «Довідка корупція.pdf» - 23.02.2024, «Дов п 47 Особливрстей.pdf» та «Гарантійний лист банкрутство.pdf» - 29.02.2024).
У зв’язку з терміновістю та нагальною потребою у проведенні закупівлі продуктів харчування для закладів та установ Замовника, враховуючи затримку в проведенні цієї процедури закупівлі не з вини Замовника (не усунення невідповідностей перший учасником закупівлі, відхилення тендерної пропозиції першого учасника закупівлі, тощо), та з метою забезпечення виконання функцій, що покладені на Замовника в частині забезпечення соціального захисту учасників освітнього процесу через організацію харчування дітей у закладах Замовника та своєчасним забезпеченням продуктами харчування, Замовником було помилково трактовані норми п. 47 та абз. 3 п. 49 Особливостей та враховані саме дати, що зазначені у наданих документах в підтвердження відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей.
Номер:
f623401240944370b472ca0a79aa49a7
Назва:
Запит замовнику про надання пояснень
Дата опублікування:
25.06.2024 12:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.06.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «М’ясо свинини, яловичини, свійської птиці за ДК 021:2015 – 15110000-2 М’ясо» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-02-12-004630-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
Замовником із ФОП "ГРИГОРЧУК РОСТИСЛАВ РУСЛАНОВИЧ" укладено додаткову угоду від 22.04.2024 №1 до договору від 06.03.2024 №2 про зміну ціни за одиницю товару, зокрема: наявне коливання в бік збільшення ціни на ринку на філе куряче охолоджене, м’ясо свинини охолоджене, м’ясо яловичини охолоджене. Просимо надати документальне підтвердження такого збільшення, а саме: цінову довідку Івано-Франківської торгово-промислової палати від 15.04.2024 №В-206, на підставі якої укладено додаткову угоду.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
0ecca1285ff141d1adcf429e83580820
Назва:
надання пояснень_3
Дата опублікування:
26.06.2024 15:17
Опис:
У відповідь на запит Державної аудиторської служби України в рамках моніторингу процедури закупівлі М’ясо свинини, яловичини, свійської птиці за ДК 021:2015 – 15110000-2 М’ясо за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-12-004630-a, надаємо наступну інформацію:
1. Замовником із ФОП «ГРИГОРЧУК РОСТИСЛАВ РУСЛАНОВИЧ» укладено додаткову угоду від 22.04.2024 №1 до договору від 06.03.2024 №2 про зміну ціни за одиницю товару, зокрема: наявне коливання в бік збільшення ціни на ринку на філе куряче охолоджене, м’ясо свинини охолоджене, м’ясо яловичини охолоджене. Просимо надати документальне підтвердження такого збільшення, а саме: цінову довідку Івано-Франківської торгово-промислової палати від 15.04.2024 №В-206, на підставі якої укладено додаткову угоду.
Надаємо вам цінову довідку Івано-Франківської торгово-промислової палати від 15.04.2024 №В-206, на підставі якої укладено додаткову угоду.
Номер:
78593233f8b1463582d1335e6ee00e52
Назва:
Запит замовнику про надання пояснень
Дата опублікування:
27.06.2024 11:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.07.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «М’ясо свинини, яловичини, свійської птиці за ДК 021:2015 – 15110000-2 М’ясо» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-02-12-004630-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
Чому Замовником під час внесення змін до договору від 06.03.2024 №2 не оприлюднено Додаток №1 Специфікація продукції, що постачається за цим Договором, який є невід’ємною частиною цього Договору до додаткової угоди від 22.04.2024 №1 про зміну ціни за одиницю товару, де визначено кількість товару (обсяги закупівлі) у співвідношенні до ціни запропонованого товару? Відповідно до вимог частини 4 статті 180 Господарського кодексу України умови про предмет у господарському договорі повинні визначати, зокрема кількість продукції.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
78a6097fe22841aea3279dd628ad8c7b
Назва:
надання пояснень_4
Дата опублікування:
01.07.2024 10:18
Опис:
У відповідь на запит Державної аудиторської служби України в рамках моніторингу процедури закупівлі М’ясо свинини, яловичини, свійської птиці за ДК 021:2015 – 15110000-2 М’ясо за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-12-004630-a, надаємо наступну інформацію:
1. Чому Замовником під час внесення змін до договору від 06.03.2024 №2 не оприлюднено Додаток №1 Специфікація продукції, що постачається за цим Договором, який є невід’ємною частиною цього Договору до додаткової угоди від 22.04.2024 №1 про зміну ціни за одиницю товару, де визначено кількість товару (обсяги закупівлі) у співвідношенні до ціни запропонованого товару? Відповідно до вимог частини 4 статті 180 Господарського кодексу України умови про предмет у господарському договорі повинні визначати, зокрема кількість продукції.
Керуючись пп.2 п. 13.1 договору про закупівлю №1 від 22.04.2024р. (далі – Договір) та на підставі пп. 2 п. 19 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (зі змінами, далі – Особливості), Замовником було погоджено саме зміну ціни за одиницю товару в Договорі при наявності коливання ціни на такий товар на ринку. Зазначені зміни і відображені у додатковій угоді №1 від 22.04.24р. до Договору. Додаткова угода не містить невід’ємних частин, які мали б відображати зміни та потребували б оприлюднення в електронній системі закупівель відповідно до п. 19 Особливостей, зокрема і інформацію про кількість товару. Пунктом 2 додаткової угоди №1 від 22.04.24р. до Договору визначено що інші умови Договору залишаються незмінними. Відповідно, оформлення та оприлюднення додатку №1 Специфікація продукції, що постачається за цим Договором, до додаткової угоди від 22.04.2024 №1 про зміну ціни за одиницю товару, не передбачено.
Номер:
e795a1f55e6746ea881801d05e2b5889
Назва:
надання пояснень_4 (2)
Дата опублікування:
01.07.2024 16:07
Опис:
Додатково до раніше наданих пояснень повідомляємо, що замовником укладено додаткову угоду №2 від 01 липня 2024року, щодо зміни кількості товару на підставі пп. 1 п. 19 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (зі змінами, далі – Особливості).