-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
М'ясо (філе курки охолоджене, яловичина охолоджена )
філе курки охолоджене - 320 кг, яловичина охолоджена - 342 кг
Завершена
152 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 520.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 520.00 UAH
Номер:
54bd6e0ed8a149b089ea017e4b52d0c0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-03-11-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.03.2024 00:00
Період моніторингу:
11.03.2024 11:26 - 02.04.2024 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.03.2024 № 17-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 11.03.2024 №17-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2024-02-12-004084-a 12.02.2023 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі».
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення вимог пункту 28 Особливостей та статті 22 Закону, підпункту 3 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП КОВАЛЬЧИШИН ДМИТРО ВАСИЛЬОВИЧ встановлено порушення вимог підпункту 3 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за Договором з дотриманням положень Господарського та Цивільного кодексів України та заходи, направлені на недопущення встановленого порушення при складанні тендерної документації у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 20 березня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель БИСТРИЦЬКОГО ЛІЦЕЮ ПОЛЯНИЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ НАДВІРНЯНСЬКОГО РАЙОНУ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи від 12.02.2024 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ФОП КОВАЛЬЧИШИН ДМИТРО ВАСИЛЬОВИЧ, вимога про усунення невідповідностей, протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 22.02.2024 №4, повідомлення про намір укласти договір від 22.02.2024 року, договір про закупівлю товару від 28.02.2024 №28/1 (далі – Договір), відповідь Замовника на запит про надання пояснення від 14.03.2024.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що тендерна документація складена Замовником з порушенням пункту 28 Особливостей та статті 22 Закону.
Зокрема, пунктом 28 Особливостей передбачено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Замовником у пункті 3 Розділу 5 ТД визначено підстави для відхилення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, що не відповідає вимогам підпункту 3 пункту 44 Особливостей.
За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника-переможця торгів ФОП КОВАЛЬЧИШИН ДМИТРО ВАСИЛЬОВИЧ встановлено, що Замовником у Додатку 3 ТД вимагається від Переможця процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей.
Переможцем торгів ФОП КОВАЛЬЧИШИН ДМИТРО ВАСИЛЬОВИЧ не надано жодного документу/гарантійного листа/довідки, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 та абзацом 14 пункту 44 Особливостей.
У Додатку 3 ТД Замовником вказано, що: «У разі ненадання переможцем процедури закупівлі документів, у встановлений Законом строк, замовник відхиляє тендерну пропозицію даного переможця та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув».
Згідно пункту 32 статті 1 Закону тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Відповідно пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей.
На порушення вимог підпункту 3 пункту 44 Особливостей Замовником не відхилено тендерну пропозицію ФОП КОВАЛЬЧИШИН ДМИТРО ВАСИЛЬОВИЧ в зв’язку з тим, що переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей та укладено з ним Договір.
Період усунення порушень:
20.03.2024 11:57 - 04.04.2024 01:00
Дата публікації висновку:
20.03.2024 11:57
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Враховуючи результати моніторингу, уповноваженою особою Замовника в подальшому буде вжито усіх необхідних заходів направлених на недопущення у майбутньому порушень закупівельного законодавства з урахуванням Особливостей затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 .
Зокрема, уповноваженою особою, будуть вжиті заходи щодо підвищення кваліфікації шляхом отримання додаткових знань на курсах з підвищення кваліфікації спеціалістів у сфері публічних закупівель, самостійного проходження тренінгів, вебінарів та онлайн-курсів для замовників, які регулярно організовуються на закупівельних майданчиках та веб-порталі «Prozorro», а також самостійно шляхом відстеження та реалізації на практиці усіх змін до нормативно-правових документів, що регулюють сферу публічних закупівель.
Окрім того, сторони договору про закупівлю, на виконання вимог Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області та керуючись правовими нормами Цивільного та Господарського кодексів України, дійшли взаємної згоди про розірвання (припинення) дії договору про закупівлю товарів №28/1 від 28.02.2024р. Інформація та документи (додаткова угода № 1 від 25.03.2024р.) про розірвання (припинення) дії договору буде оприлюднена на веб-порталі уповноваженого органу у строки, встановлені чинним законодавством.
Дата публікації звіту:
25.03.2024 15:08
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Відсутній механізм
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Порушення усунуто, зобов'язання виконано.
Дата публікації:
26.03.2024 15:17
Запити/Пояснення
Номер:
90abac1817ea4b10890c3281b5cdbd41
Назва:
Запит замовнику про надання пояснень
Дата опублікування:
12.03.2024 15:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «М'ясо (філе курки охолоджене, яловичина охолоджена )» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-02-12-004084-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
42f39d81515947fb90517905435faf56
Назва:
«М'ясо (філе курки охолоджене, яловичина охолоджена )» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-02-12-004084-a)
Дата опублікування:
14.03.2024 20:19
Опис:
Добрий день!
На виконання вимог частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо пояснення на питання під час проведення моніторингу (UA-M-2024-03-11-000004) процедури закупівлі - М'ясо (філе курки охолоджене, яловичина охолоджена ), ідентифікатор закупівлі
UA-2024-02-12-004084-a.
Повідомляємо, що визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося з урахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 р. № 275 із застосуванням методу порівняння ринкових цін способом проведення моніторингу цін, пошуку, збору та аналізу інформації про ціну на аналогічний товар, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі. Відповідно до Методики для визначення очікуваної вартості була розрахована очікувана ціна як середньоарифметичне значення отриманих даних. Очікувана вартість предмета закупівлі визначалась як добуток очікуваної ціни за одиницю на кількість товару.
Промоніторивши та проаналізувавши технічні, якісні та цінові пропозиції на веб-сайтах, і були сформовані технічні і якісні характеристики та вимоги до предмету закупівлі.
Також пояснюємо, що для формування опису предмета закупівлі залучались фахівці Замовника, які відповідають за подальше використання товару, також використовувались характеристики з аналогічних закупівель, які найбільш оптимально характеризують даний предмет закупівлі та відповідають всім рекомендаціям та вимогам даного товару.
Дана закупівля замовником проводилася за рахунок коштів місцевого бюджету ( тип джерела фінансування зазначено в плані закупівель UA-P-2024-02-12-001653-b) та висвітлена на веб-сайті Бистрицького ліцею Поляницької сільської ради за посиланням - https://drive.google.com/file/d/1p7XGulwR1G2FdFlYbSFdhr8hPiXjUyiU/view?usp=sharing.
З повагою, уповноважена особа Світлана БЕРЕЗОВСЬКА