• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

М'ясо (філе курки охолоджене, яловичина охолоджена )

філе курки охолоджене - 320 кг, яловичина охолоджена - 342 кг

Завершена

152 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 520.00 UAH
Номер: 54bd6e0ed8a149b089ea017e4b52d0c0
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-03-11-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.03.2024 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 11.03.2024 11:26 - 02.04.2024 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 11.03.2024 № 17-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 11.03.2024 №17-з Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2024-02-12-004084-a 12.02.2023 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі». Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківськ
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 34) 255-64-75, tanjaryda@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення вимог пункту 28 Особливостей та статті 22 Закону, підпункту 3 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП КОВАЛЬЧИШИН ДМИТРО ВАСИЛЬОВИЧ встановлено порушення вимог підпункту 3 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за Договором з дотриманням положень Господарського та Цивільного кодексів України та заходи, направлені на недопущення встановленого порушення при складанні тендерної документації у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 20 березня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель БИСТРИЦЬКОГО ЛІЦЕЮ ПОЛЯНИЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ НАДВІРНЯНСЬКОГО РАЙОНУ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи від 12.02.2024 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ФОП КОВАЛЬЧИШИН ДМИТРО ВАСИЛЬОВИЧ, вимога про усунення невідповідностей, протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 22.02.2024 №4, повідомлення про намір укласти договір від 22.02.2024 року, договір про закупівлю товару від 28.02.2024 №28/1 (далі – Договір), відповідь Замовника на запит про надання пояснення від 14.03.2024. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що тендерна документація складена Замовником з порушенням пункту 28 Особливостей та статті 22 Закону. Зокрема, пунктом 28 Особливостей передбачено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Замовником у пункті 3 Розділу 5 ТД визначено підстави для відхилення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, що не відповідає вимогам підпункту 3 пункту 44 Особливостей. За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника-переможця торгів ФОП КОВАЛЬЧИШИН ДМИТРО ВАСИЛЬОВИЧ встановлено, що Замовником у Додатку 3 ТД вимагається від Переможця процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей. Переможцем торгів ФОП КОВАЛЬЧИШИН ДМИТРО ВАСИЛЬОВИЧ не надано жодного документу/гарантійного листа/довідки, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 та абзацом 14 пункту 44 Особливостей. У Додатку 3 ТД Замовником вказано, що: «У разі ненадання переможцем процедури закупівлі документів, у встановлений Законом строк, замовник відхиляє тендерну пропозицію даного переможця та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув». Згідно пункту 32 статті 1 Закону тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Відповідно пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей. На порушення вимог підпункту 3 пункту 44 Особливостей Замовником не відхилено тендерну пропозицію ФОП КОВАЛЬЧИШИН ДМИТРО ВАСИЛЬОВИЧ в зв’язку з тим, що переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей та укладено з ним Договір.
Період усунення порушень: 20.03.2024 11:57 - 04.04.2024 01:00
Дата публікації висновку: 20.03.2024 11:57

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Враховуючи результати моніторингу, уповноваженою особою Замовника в подальшому буде вжито усіх необхідних заходів направлених на недопущення у майбутньому порушень закупівельного законодавства з урахуванням Особливостей затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 . Зокрема, уповноваженою особою, будуть вжиті заходи щодо підвищення кваліфікації шляхом отримання додаткових знань на курсах з підвищення кваліфікації спеціалістів у сфері публічних закупівель, самостійного проходження тренінгів, вебінарів та онлайн-курсів для замовників, які регулярно організовуються на закупівельних майданчиках та веб-порталі «Prozorro», а також самостійно шляхом відстеження та реалізації на практиці усіх змін до нормативно-правових документів, що регулюють сферу публічних закупівель. Окрім того, сторони договору про закупівлю, на виконання вимог Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області та керуючись правовими нормами Цивільного та Господарського кодексів України, дійшли взаємної згоди про розірвання (припинення) дії договору про закупівлю товарів №28/1 від 28.02.2024р. Інформація та документи (додаткова угода № 1 від 25.03.2024р.) про розірвання (припинення) дії договору буде оприлюднена на веб-порталі уповноваженого органу у строки, встановлені чинним законодавством.
Дата публікації звіту: 25.03.2024 15:08

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Відсутній механізм
  • corruptionAwarded: Так
Опис: Порушення усунуто, зобов'язання виконано.
Дата публікації: 26.03.2024 15:17

Запити/Пояснення