• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 – «22990000-6 Газетний папір, папір ручного виготовлення та інший некрейдований папір або картон для графічних цілей» - Папір для друку (А-4, А-5, фотопапір А-4)

Завершена

430 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 300.00 UAH
Номер: ae8d3bc55a2a4118ba5878a9c621ae5e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-09-09-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.09.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40919584
Період моніторингу: 09.09.2024 15:48 - 01.10.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 09.09.2024 № 64-З Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2024-02-12-003794-a, 12.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Черкаси
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 47) 263-16-14, ira_valter@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 14 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТВГ Український папір» та визначення переможця процедури закупівлі встановлені порушення пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; зміни до тендерної документації; надання роз’яснення на звернення щодо тендерної документації; розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Ромус-Поліграф» та визначення переможця процедури закупівлі; укладення договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, надалі не допускати такі порушення, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції станом на дату проведення процедури закупівлі (далі – Особливості); зміни до тендерної документації; надання роз’яснення на звернення щодо тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; укладення договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Комунального некомерційного підприємства «Черкаська обласна лікарня Черкаської обласної ради» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 12.02.2024 зі змінами; перелік змін, що вносяться; нову редакцію тендерної документації, оприлюднену в електронній системі закупівель; роз’яснення на звернення щодо тендерної документації; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерні пропозиції товариств з обмеженою відповідальністю «Ромус-Поліграф» (далі - ТОВ «Ромус-Поліграф») та «ТВГ Український папір» (далі – ТОВ «ТВГ Український папір»); протокольні рішення уповноваженої особи від 26.02.2024 б/н; повідомлення про намір укласти договір; документи, надані переможцем процедури закупівлі ТОВ «ТВГ Український папір» відповідно до пункту 47 Особливостей та вимог тендерної документації; пояснення Замовника, надане 13.09.2024 в електронній системі закупівель; договір про закупівлю від 07.03.2024 № 3794; звіт про результати проведення процедури. Згідно з пунктом 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Аналізом питання повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю встановлено, що у розділі ІV «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації не зазначений кінцевий строк подання тендерних пропозицій, чим порушено вимоги пункту 14 частини другої статті 22 Закону. Аналізом питання розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця процедури закупівлі виявлена невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «ТВГ Український папір» у тендерній пропозиції, подання яких передбачалося тендерною документацією. Зокрема, у підпункті 1.1 пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлена вимога, що учасник надає проєкт договору про закупівлю, який має бути заповнений зі сторони учасника (крім інформації про ціну та додатків) та підписаний уповноваженою на те особою учасника, згідно з додатком 2 до тендерної документації. Проте, у наданому в складі тендерної пропозиції ТОВ «ТВГ Український папір» проекті договору про закупівлю, не заповнені пункти 5.1.1, 5.1.2 та 7.8. На порушення вимог пункту 43 Особливостей Замовник не надав 24 години для усунення невідповідості в інформації та/або документах учасника ТОВ «ТВГ Український папір» щодо заповнення проєкту договору, подання якого передбачалося тендерною документацією.
Період усунення порушень: 24.09.2024 16:07 - 09.10.2024 00:00
Дата публікації висновку: 24.09.2024 16:07

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: П Р О Т О К О Л № 5 виробничої наради у виконуючого обов’язки заступника директора з економічних питань ПРИСУТНІ: в. о. заступника директора з економічних питань – Світлана БАРАНОВА ; - Любов ХВОРОСТЕНКО (головний бухгалтер); - Ірина ЧУПИРКО (начальник юридичного відділу). - Світлана СЕРГІЄНКО (економіст 1 категорії); - Олена МАРУК (уповноважена особа); - Анна ГЕРМАН (уповноважена особа); П О Р Я Д О К Д Е Н Н И Й 1. Розгляд висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-02-12-003794-a, проведеного Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, за результатами закупівлі «ДК 021:2015 – «22990000-6 Газетний папір, папір ручного виготовлення та інший некрейдований папір або картон для графічних цілей» - Папір для друку (А-4, А-5, фотопапір А-4)». СЛУХАЛИ: 1. Світлану БАРАНОВУ, яка повідомила: на виконання доручення в. о. директора КНП «ЧОЛ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» Дудника Олександра Миколайовича від 25.09.2024 про розгляд результатів моніторингу процедури закупівлі UA-2024-02-12-003794-a, проведеного Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області за результатами закупівлі «ДК 021:2015 – «22990000-6 Газетний папір, папір ручного виготовлення та інший некрейдований папір або картон для графічних цілей» - Папір для друку (А-4, А-5, фотопапір А-4)», (далі - Держаудитслужба), притягнення до відповідальності, вжиття заходів щодо не допущення в подальшому виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель, проведено розгляд матеріалів зазначеного моніторингу. Підставою для проведення моніторингу став наказ начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Тетяни ВЕЛЬКО №64-з від 09.09.2024р. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції станом на дату проведення процедури закупівлі (далі – Особливості); зміни до тендерної документації; надання роз’яснення на звернення щодо тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; укладення договору про закупівлю. За результатами моніторингу процедури закупівлі органом державного фінансового контролю були виявлені ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Згідно констатуючої частини висновків про результати моніторингу були виявлені наступні порушення: - за результатами аналізу питання повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 14 частини другої статті 22 Закону; - за результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТВГ Український папір» та визначення переможця процедури закупівлі встановлені порушення пункту 43 Особливостей. У зв’язку з виявленими порушеннями та з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, надалі не допускати такі порушення, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку. 2. ІРИНУ ЧУПИРКО, яка повідомив та звернула увагу присутніх на наступне: В межах проведенння моніторингу 11.09.2024р Держаудитслужбою було надіслано запит на пояснення: «У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 22990000-6 — Газетний папір, папір ручного виготовлення та інший некрейдований папір або картон для графічних цілей» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-02-12-003794-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі: - яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі? - чи була виявлена під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР» невідповідність в інформації/документах, подання яких передбачалося тендерною документацією? Зокрема, у наданому в складі тендерної пропозиції проекті договору про закупівлю, учасником не заповнені пункти 5.1.1, 5.1.2 та 7.8, чим не виконано вимогу підпункту 1.1 пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації; - з яких підстав тендерна документація Замовника складена не у відповідності із вимогами закону та Особливостей, зокрема, у розділі ІV «Подання та розкриття тендерної пропозиції» не зазначений кінцевий строк подання тендерних пропозицій, чим порушено вимоги пункту 14 частини другої статті 22 Закону? Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк. Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.» 13.09.2024 на запит Держаудитслужби Замовником було надано ПОЯСНЕННЯ: «Замовником розглянуто Ваш запит про надання пояснень в межах проведеної закупівлі «ДК 021:2015 – «22990000-6 Газетний папір, папір ручного виготовлення та інший некрейдований папір або картон для графічних цілей» - Папір для друку (А-4, А-5, фотопапір А-4) (ID: UA-2024-02-12-003794-a) (далі - Закупівля), 1. ЩОДО ПЕРШОГО ПИТАННЯ - яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі? За результатами розгляду надаємо наступні пояснення: Очікувана вартість Закупівлі визначалась відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275. При цьому визначення кількісних та якісних характеристик здійснювалось відповідно до сформованої потреби спеціалістів Замовника. Розрахунок очікуваної вартості товарів здійснювався на підставі закупівельних цін попередніх закупівель та закупівель інших замовників на основі аналізу розміщеної інформації в системі електронних закупівель «Prozorro». Так, для розрахунку очікуваної вартості використовувались як ціни попередніх власних закупівель замовника (укладених договорів) аналогічних товарів, так і ціни відповідних закупівель минулих періодів, інформація про які міститься в електронній системі закупівель "Prozorro", з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют тощо. 2. ЩОДО ДРУГОГО ПИТАННЯ - чи була виявлена під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР» невідповідність в інформації/документах, подання яких передбачалося тендерною документацією? Зокрема, у наданому в складі тендерної пропозиції проекті договору про закупівлю, учасником не заповнені пункти 5.1.1, 5.1.2 та 7.8, чим не виконано вимогу підпункту 1.1 пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації; За результатами розгляду надаємо наступні пояснення: Відповідно до Опису та приклади формальних помилок відповідно до п. 19 ч. 2 ст. 22 Закону підп.1.9. п.1 Розділу ІІІ тендерної документації до формальних помилок віднесено (окрім перелічених) інші формальні (несуттєві) помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції. Допущення формальних помилок учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Пункти проекту договору 5.1.1, 5.1.2 та 7.8 містять інформацію про поштову та електронну адресу постачальника яка використовується ним для отримання визначеної цими пунктами кореспонденції. Підпунктом 4.2. пункту 4 розділу VІ тендерної документації визначено істотні умови договору до яких пункти 5.1.1, 5.1.2 та 7.8 договору – не відносяться. Таким чином з урахуванням того що пункти 5.1.1, 5.1.2 та 7.8 договору не відносяться до істотних умов договору не впливають на зміст пропозиції – не заповнення цих пунктів учасником під час подання пропозиції є формальною несуттєвою помилкою та не потребує виправлення на етапі кваліфікації переможця (розгляду його пропозиції)/відхилення у зв’язку з цим його пропозиції 3. ЩОДО ТРЕТЬОГО ПИТАННЯ - з яких підстав тендерна документація Замовника складена не у відповідності із вимогами закону та Особливостей, зокрема, у розділі ІV «Подання та розкриття тендерної пропозиції» не зазначений кінцевий строк подання тендерних пропозицій, чим порушено вимоги пункту 14 частини другої статті 22 Закону? За результатами розгляду надаємо наступні пояснення: Відповідно до підп.1.1. п.1 розділу ІV тендерної документації зазначено що кінцевий строк подання тендерної пропозиції – зазначено в оголошенні про проведення відкритих торгів. Таким чином кінцевий строк пропозицій визначено у формі бланкетної диспозиції, що не суперечить вимогам п.14 ч.2 ст.22 Закону № 922-VIII, а отже є правомірним, оскільки п. 14 ч. 2 ст. 22 Закону № 922-VIII не передбачено чітких вимог, у якому саме форматі замовник повинен зазначати кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Як вбачається з підп.1.1. п.1 розділу ІV тендерної документації, замовником було зазначено кінцевий строк, шляхом посилання на дату зазначену в оголошенні. В оголошенні визначено дату подачі пропозицій - до 20 лютого 2024.» 3. СВІТЛАНУ СЕРГІЄНКО, яка з огляду на результати проведеного Держаудитслужбою моніторингу, зобов’язань здійснити заходи щодо притягнення до відповідальності, не допущення в подальшому виявлених порушень та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про такі заходи, запропонував: 1) посилити виконавчу дисципліну шляхом проведення планово-економічним відділом періодичного та вибіркових контролів, при визначенні кількісних та якісних характеристик предмету закупівель; 2) звернути увагу уповноважених осіб з закупівель на неухильне дотримання вимог діючого законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині відповідності тендерної документації вимогам законодавства; 3) запланувати та направити на курси навчання уповноважених осіб з публічних закупівель;; 4) про вжиті заходи щодо не допущення в подальшому виявлених порушень інформувати Держаудитсужбу в строки, визначені висновком моніторингу. ВИРІШИЛИ: 1) посилити виконавчу дисципліну шляхом проведення планово-економічним відділом періодичного та вибіркових контролів, при визначенні кількісних та якісних характеристик предмету закупівель; 2) звернути увагу уповноважених осіб з закупівель на неухильне дотримання вимог діючого законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині відповідності тендерної документації вимогам законодавства; 3) запланувати та направити на курси навчання уповноважених осіб з публічних закупівель; В. о. заступника директора з економічних питань Світлана БАРАНОВА Головний бухгалтер Любов ХВОРОСТЕНКО Начальник юридичного відділу Ірина ЧУПИРКО Економіст 1 категорії Світлана СЕРГІЄНКО Уповноважена особа Олена МАРУК Уповноважена особа Анна ГЕРМАН
Дата публікації звіту: 27.09.2024 10:38

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Замовник зобов’язався здійснити заходи щодо не допущення в подальшому виявлені порушення.
Дата публікації: 30.09.2024 10:08

Запити/Пояснення