-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
ДК 021: 2015 :42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої ; 42160000-8 Котельні установки ; 39710000-2 Електричні побутові прилади
Завершена
144 229.76
UAH з ПДВ
Номер:
56cd1ee4076345509b505e9814fb4f15
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-03-11-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.03.2024 00:00
Період моніторингу:
11.03.2024 17:33 - 02.04.2024 01:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.03.2024 № 13-з
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 11.03.2024 №13-з
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
4. UA-2024-02-12-002294-a, яку проводить Комунальне некомерційне підприємство "Запорізька обласна клінічна дитяча лікарня" Запорізької обласної ради (скорочена назва - КНП "ЗОКДЛ" ЗОР);
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами дослідження питання відповідності проведеної закупівлі вимогам Закону та Особливостям, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: «19» березня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність проведеної закупівлі, вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КНП "ЗОКДЛ" ЗОР (далі - Замовник) на 2024 рік; укладений договір про закупівлю.
В ході дослідження питання відповідності проведеної закупівлі вимогам Закону та Особливостям, зокрема вимог п.13 Особливостей Замовнику через електронну систему закупівель направлено запит. З урахуванням отриманої відповіді порушень з вказаного питання не встановлено.
Період усунення порушень:
20.03.2024 16:24 - 26.03.2024 00:00
Дата публікації висновку:
20.03.2024 16:24
Запити/Пояснення
Номер:
c5565a4417974ac581a30ab2cfea2e4c
Назва:
Про надання інформації
Дата опублікування:
12.03.2024 14:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі: UA-2024-02-12-002294-a, яку проводить Комунальне некомерційне підприємство "Запорізька обласна клінічна дитяча лікарня" Запорізької обласної ради (скорочена назва - КНП "ЗОКДЛ" ЗОР) (далі - Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зі змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 №3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступних питань.
В ході дослідження даної процедури встановленно, що остання проведена без використання електронної системи. Проте, Замовником не оприлюднено обґрунтування (підстави) для здійснення замовником закупівлі без використання електронної системи відповідно до пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178.
В зв’язку з викладеним, прошу надати інформацію з копіями підтверджуючих документів щодо фактичних обставин та підстав із посиланням на відповідні законодавчі норми, якими обумовлено здійснення закупівлі без використання електронної системи закупівель.
Також, прошу надати інформацію про суми коштів, сплачених за укладеним договором.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) щодо зазначених фактів необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Заступник начальника
відділу контролю у сфері закупівель Ігор КИСЕЛЬОВ
Номер:
ce2667b9b0b34b5cbe9f74ffe9b2db96
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
15.03.2024 09:06
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
Начальнику управління
Геннадію ВАЩЕНКО
Комунальне некомерційне підприємство "Запорізька обласна клінічна дитяча лікарня" Запорізької обласної ради (скорочена назва - КНП "ЗОКДЛ" ЗОР) надає :
Пояснення
щодо виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель на № оголошення UA-2024-02-12-002294-a від 12.02.2024 р.
на закупівлю за кодами національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» :
код ДК 021:2015 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої :
код ДК 021:2015 42160000-8 Котельні установки :
код ДК 021:2015 39710000-2 Електричні побутові прилади
Закупівля була проведена відповідно до Договору благодійного гранту на реалізацію проекту UNICEF.від 01.09.2023 р.
Договір благодійного гранту укладенно між Комунальним некомерційним підприємством « Запорізька обласна клінічна дитяча лікарня» Запорізької обласної ради та Закладом вищої освіти «Український католицький університет» в рамках реалізації проекту Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ)
1.1. Загальна мета Проекту полягає у посиленні спроможності національних та місцевих органів влади здійснювати ефективну соціальну комунікацію, особливо щодо зміни поведінки в надзвичайних ситуаціях, та в ефективному наданні медичних послуг, послуг із планової імунізації та консультування з питань харчування, психологічної підтримки медичним працівникам та місцевим громадам.
Фінансування Проекту здійснюється за рахунок коштів, які отримані Університетом від ЮНІСЕФ
В рамках цього гранту є затверджений перелік товарів відповідно до якого потрібно здійснити закупівлю товарів на загальну суму 300537 грн. 02 копійки. Згідно розділу 3 даного переліку було включено для закупівлі за кодами :
код ДК 021:2015 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої : кондиціонер
код ДК 021:2015 42160000-8 Котельні установки : водонагрівач
код ДК 021:2015 39710000-2 Електричні побутові прилади : Мікрохвильова піч ; Кавомашина ; Холодильник, Електрочайник всього на загальну вартість закупівлі 144 229.76 грн.
Під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей (крім випадків, передбачених абзацами четвертим - шостим цього пункту) замовники застосовують положення пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону.
Положення пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону не застосовуються замовниками у разі:
абзацем 6 ( шостим ) визначено: Закупівля товарів (робіт, послуг) за кошти кредитів (позик, грантів), що надані відповідно до міжнародних договорів України Міжнародним банком реконструкції та розвитку, а також іншими міжнародними валютно-кредитними організаціями, що здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями, якими передбачається можливість застосування законодавства України у сфері публічних закупівель.
Враховуючи очікувану вартість предмета закупівлі за різними кодами та керуючись ч. 2 ст. 4 Закону та Постанови Кабміну № 1178від 12.10.2022р.«Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» із змінами від 12 травня 2023 р. № 471 та проведення моніторингу цін на вищеозначені товари уповноваженою особою було прийнято рішення :
1. Здійснити закупівлю вищеозначених товарів без використання ЕСЗ та укладення прямого договору з ФОП Донченко Ярославом Михайловичем на суму 144 229.76 грн. без ПДВ.
2 Забезпечити проведення закупівлі без використання ЕСЗ в межах законодавства.
3. Внести інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднити в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.
Додаток :
1. Копія договору благодійного гранту на реалізацію проекту UNICEF.від 01.09.2023 р.
2. Копія протоколу вибору процедури на закупівлю
3. Копія платіжки № 5977 від 19.02.2024 р. Фоп Донченко Я.М. на суму144229.76 грн.
4. Договір № 45 ПЛ /24 від 09.02.2024 р.
5. Звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівлі UA-2024-02-12-002294-a
В.О. уповноваженої особи ________________ Добриця Неоліна Матвіївна
0639516193
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
Начальнику управління
Геннадію ВАЩЕНКО
Комунальне некомерційне підприємство "Запорізька обласна клінічна дитяча лікарня" Запорізької обласної ради (скорочена назва - КНП "ЗОКДЛ" ЗОР) надає :
Пояснення
щодо виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель на № оголошення UA-2024-02-12-002294-a від 12.02.2024 р.
на закупівлю за кодами національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» :
код ДК 021:2015 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої :
код ДК 021:2015 42160000-8 Котельні установки :
код ДК 021:2015 39710000-2 Електричні побутові прилади
Закупівля була проведена відповідно до Договору благодійного гранту на реалізацію проекту UNICEF.від 01.09.2023 р.
Договір благодійного гранту укладенно між Комунальним некомерційним підприємством « Запорізька обласна клінічна дитяча лікарня» Запорізької обласної ради та Закладом вищої освіти «Український католицький університет» в рамках реалізації проекту Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ)
1.1. Загальна мета Проекту полягає у посиленні спроможності національних та місцевих органів влади здійснювати ефективну соціальну комунікацію, особливо щодо зміни поведінки в надзвичайних ситуаціях, та в ефективному наданні медичних послуг, послуг із планової імунізації та консультування з питань харчування, психологічної підтримки медичним працівникам та місцевим громадам.
Фінансування Проекту здійснюється за рахунок коштів, які отримані Університетом від ЮНІСЕФ
В рамках цього гранту є затверджений перелік товарів відповідно до якого потрібно здійснити закупівлю товарів на загальну суму 300537 грн. 02 копійки. Згідно розділу 3 даного переліку було включено для закупівлі за кодами :
код ДК 021:2015 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої : кондиціонер
код ДК 021:2015 42160000-8 Котельні установки : водонагрівач
код ДК 021:2015 39710000-2 Електричні побутові прилади : Мікрохвильова піч ; Кавомашина ; Холодильник, Електрочайник всього на загальну вартість закупівлі 144 229.76 грн.
Під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей (крім випадків, передбачених абзацами четвертим - шостим цього пункту) замовники застосовують положення пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону.
Положення пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону не застосовуються замовниками у разі:
абзацем 6 ( шостим ) визначено: Закупівля товарів (робіт, послуг) за кошти кредитів (позик, грантів), що надані відповідно до міжнародних договорів України Міжнародним банком реконструкції та розвитку, а також іншими міжнародними валютно-кредитними організаціями, що здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями, якими передбачається можливість застосування законодавства України у сфері публічних закупівель.
Враховуючи очікувану вартість предмета закупівлі за різними кодами та керуючись ч. 2 ст. 4 Закону та Постанови Кабміну № 1178від 12.10.2022р.«Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» із змінами від 12 травня 2023 р. № 471 та проведення моніторингу цін на вищеозначені товари уповноваженою особою було прийнято рішення :
1. Здійснити закупівлю вищеозначених товарів без використання ЕСЗ та укладення прямого договору з ФОП Донченко Ярославом Михайловичем на суму 144 229.76 грн. без ПДВ.
2 Забезпечити проведення закупівлі без використання ЕСЗ в межах законодавства.
3. Внести інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднити в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.
Додаток :
1. Копія договору благодійного гранту на реалізацію проекту UNICEF.від 01.09.2023 р.
2. Копія протоколу вибору процедури на закупівлю
3. Копія платіжки № 5977 від 19.02.2024 р. Фоп Донченко Я.М. на суму144229.76 грн.
4. Договір № 45 ПЛ /24 від 09.02.2024 р.
5. Звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівлі UA-2024-02-12-002294-a
В.О. уповноваженої особи ________________ Добриця Неоліна Матвіївна
0639516193
Номер:
a6558cc248dd49e8a52b4f493a5b7875
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
18.03.2024 09:11
Опис:
Закупівля була проведена відповідно до Договору благодійного гранту на реалізацію
проекту UNICEF.від 01.09.2023 р.
Договір благодійного гранту укладенно між Комунальним некомерційним
підприємством « Запорізька обласна клінічна дитяча лікарня» Запорізької обласної
ради та Закладом вищої освіти «Український католицький університет» в рамках реалізації
проекту Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ)
1.1. Загальна мета Проекту полягає у посиленні спроможності національних та місцевих органів
влади здійснювати ефективну соціальну комунікацію, особливо щодо зміни поведінки в
надзвичайних ситуаціях, та в ефективному наданні медичних послуг, послуг із планової імунізації
та консультування з питань харчування, психологічної підтримки медичним працівникам та
місцевим громадам.
Фінансування Проекту здійснюється за рахунок коштів, які отримані Університетом від ЮНІСЕФ