-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
- 1
Хліб пшеничний пакетований різаний, хліб житньо-пшеничний пакетований різаний, хліб житній пакетований різаний, торти, паски, батон бутербродний пакетований, батон з родзинками, грінки, сухарі панірувальні, піца з шинкою, піца з куркою, сосиска в тісті, крендель з маком, булочка троянда, слойка з журавлиною та сиром, трубочка з шоколадом і горішками, трубочка з чорницею, круасан з шоколадною начинкою пакетований, круасан із згущеним молоком пакетований, булочка ромашка пакетована, пиріжок з вишнею, кекс лимонний з родзинкам і шоколадом пакетований, кекс з наповнювачем пломбір, кекс із шоколадом та вишнею, еклери
Завершена
1 317 110.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 2 715.00 UAH
мін. крок: 0.2% або 2 715.00 UAH
Номер:
98314fee23074c54931519688a97022c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-08-19-000040
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.08.2024 00:00
Період моніторингу:
19.08.2024 15:15 - 10.09.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
19.08.2024 № 60-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 19.08.2024 № 60-з
Витяг з переліку процедур закупівель/ закупівель , щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу.
5. UA-2024-02-10-000629-a 10.02.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Волинець М.С.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
Дата закінчення моніторингу: 22 серпня 2024 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, дотримання законодавства під час внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік Кривчицького психоневрологічного інтернату (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 09.02.2024 №36 (із змінами протокол від 16.02.2024 №6, від 20.02.2024 №7), реєстр пропозицій лот1, лот2, скаргу до процедури лот 1 від 21.02.2024 за номером ID: UA-2024-02-10-000629-a.c1, рішення органу оскарження від 23.02.2024 № 3424-р/пк-пз, протокол розкриття лот 1, лот2 від 26.02.2024, тендерну пропозицію лот 1 товариства з обмеженою відповідальність «Хмельницькхліб», вимогу про усунення невідповідностей лот 1, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 01.03.2024 №49, тендерну пропозицію лот 1 товариства з обмеженою відповідальність «Український кристал», вимогу про усунення невідповідностей, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою лот 1 від 05.03.2024 №51, тендерну пропозицію лот 2 товариства з обмеженою відповідальність «Хмельницькхліб», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою лот 2 від 01.03.2024 №50, інформацію про відміну лот 2, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю лот 1 від 05.03.2024, договір про постачання товару лот 1 від 19.03.2024 №56 (далі – договір), додаткова угода №1 від 19.07.2024 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 19.07.2024, додаткова угода №2 від 09.08.2024 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 09.08.2024, пояснення від 21.08.2024, отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
При цьому, згідно абзацу восьмого пункту 28 Особливостей у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 47 цих особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації”, та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами.
Моніторингом встановлено, що підпунктом 3.5.7 пункту 5 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником визначено: «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Враховуючи викладене Учасник-переможець закупівлі повинен надати в складі пропозиції (шляхом їх дозавантаження) наступні документи:
- У зв’язку з воєнним станом в Україні, введеним указом Президента «Про введення воєнного стану в Україні» № 64/2022 від 24.02.2022 року, враховуючи технічну неможливість перевірити інформацію замовником за посиланням https://corruptinfo.nazk.gov.ua/, учасник-переможець надає інформаційну довідку з Реєстру стосовно фізичних та юридичних осіб (Відповідно до листа Мінекономіки від 23.06.2022 р. № 3323-04/40967-06 “Щодо застосування статті 17 Закону у зв’язку із введенням воєнного стану” та листа НАЗК від 31.05.2022 р. № 23-06/12865-22 “Про розгляд листа та надання роз’яснення” така довідка формується онлайн учасником: https://corruptinfo.nazk.gov.ua/reference/getpersonalreference/individual).
- Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (підтверджує відповідність п.п. 3 п. 47 Особливостей), що видана не більше трьох місяців відносно дати обрання учасника переможцем закупівлі або після такої дати».
Слід зазначити, що з 04.09.2023 Національне агентство з питань запобігання корупції відкрило доступ до Реєстру осіб, які вчинили корупційні та пов’язані з корупцією правопорушення (далі - Реєстр), з урахуванням безпекових аспектів.
Отже, із 04.09.2023 Замовник може самостійно перевірити в Реєстрі інформацію про наявність або відсутність відомостей про керівника учасника процедури закупівлі/фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, до якого застосовано заходи кримінально-правового характеру за корупційне правопорушення за посиланням https://corruptinfo.nazk.gov.ua/.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що вимоги, встановлені у підпункті 3.5.7 пункту 5 розділу III тендерної документації до переможця процедури закупівлі щодо підтвердження переможцем відсутності підстави, передбаченої підпунктом 3 пункту 47 Особливостей суперечать вимогам, встановленим у абзаці п’ятнадцятому пункту 47 Особливостей, оскільки на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів доступ до Реєстру не був обмеженим.
Враховуючи вищевикладене, в порушення абзацу восьмого пункту 28 та абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей Замовником встановлена вимога до переможця процедури закупівлі щодо документального підтвердження публічної інформації, що міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Відповідно до вимог абзацу 4 пункту 54 Особливостей зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
16.02.2024 року, Замовником було внесено зміни до тендерної документації, однак разом із змінами до тендерної документації в окремому документі не оприлюднено перелік змін, що вносилися, чим порушено вимоги абзацу 4 пункту 54 Особливостей.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує здійснити заходи, зокрема шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо, щодо недопущення у подальшому порушення пункту 28 та абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей під час формування тендерної документації, вимог абзацу 4 пункту 54 Особливостей щодо порядку розміщення інформації про публічні закупівлі.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення вимог пункту 28 та абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей.
За результатами аналізу питання відповідності вимог дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі встановлено порушення вимог абзацу 4 пункту 54 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Період усунення порушень:
23.08.2024 13:59 - 07.09.2024 00:00
Дата публікації висновку:
23.08.2024 13:59
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання абзацу другого частини восьмої статті 8 Закону України "про публічні закупівлі" Кривчицьким психоневрологічним інтернатом усунуто порушення, що вказане у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-02-10-000629-a, у спосіб визначений висновком. Більш детально у вкладенні.
Дата публікації звіту:
27.08.2024 13:54
Запити/Пояснення
Номер:
751543cfc1b64f0da911b3cfb30ff5d5
Назва:
Про надання інформації (пояснень, документів)
Дата опублікування:
19.08.2024 15:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.08.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-10-000629-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Відповідно до вимог підпункту 2 пукту 19 Особливостей істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпунктів 13 та 15 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення.
Враховуючи викладене, для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу, прошу надати відповідні документи, які були використані щодо обґрунтування коливання ціни товарів при укладанні додаткової угоди від №1 від 19.07.2024 № 1 до Договору від 19.03.2024 № 56?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
221adcca5fcf4250ac1416333004a32c
Назва:
0. відповідь моніторинг по ХЛІБ
Дата опублікування:
21.08.2024 11:04
Опис:
Кривчицьким психоневрологічним інтернатом розглянуто Ваш запит від 2024-08-19 15:55:46.
На виконання вимог частини п’ятої ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення на Ваш запит.
Номер:
467113a9e2a14faa8096d40180837ae5
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
21.08.2024 11:06
Опис:
Кривчицьким психоневрологічним інтернатом розглянуто Ваш запит від 2024-08-19 15:55:46.
На виконання вимог частини п’ятої ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення на Ваш запит.
Так, 10.02.2024 року Кривчицьким психоневрологічним інтернатом (далі - Замовник) було оголошено процедуру «Відкриті торги з особливостями» щодо закупівлі: код ДК 021:2015 - 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб пшеничний пакетований різаний, хліб житньо-пшеничний пакетований різаний, хліб житній пакетований різаний, торти, паски, батон бутербродний пакетований, батон з родзинками, грінки, сухарі панірувальні, піца з шинкою, піца з куркою, сосиска в тісті, крендель з маком, булочка троянда, слойка з журавлиною та сиром, трубочка з шоколадом і горішками, трубочка з чорницею, круасан з шоколадною начинкою пакетований, круасан із згущеним молоком пакетований, булочка ромашка пакетована, пиріжок з вишнею, кекс лимонний з родзинкам і шоколадом пакетований, кекс з наповнювачем пломбір, кекс із шоколадом та вишнею, еклери), оголошення – UA-2024-02-10-000629-a. Очікувана вартість закупівлі склала 1317110.00 грн. з ПДВ.
1. Під час визначення очікуваної вартості Замовником було враховано положення Постанови Кабінету міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710, наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Згідно інформаційного листа МЕРТУ № 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 року, замовники можуть застосовувати вказану методику для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт, та послуг, які закуповують за Законом України «Про публічні закупівлі».
Визначення потреби в товарі, що є предметом закупівлі, здійснювалося на підставі аналізу фактичної потреби у таких товарах та на підставі комерційних пропозицій від постачальників аналогічного товару. Визначення очікуваної вартості відбувалося методом «порівняння ринкових цін», який передбачено пунктом 1 розділом III Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена вищезгаданим Наказом № 275. Метод порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку. З метою визначення вартості товару було направлено запити до цінових пропозицій до постачальників аналогічних товарів. За результатами направлених запитів було отримано наступні комерційні пропозиції: - №5 від 03.02.2024 від Фізичної особи – підприємця Романюк Валентини Михайлівни, - №98 від 05.02.2024 від ТзОВ «ПОДІЛЛЯХЛІБ», - №16 від 05.02.2024 року від ТзОВ «УКРАЇНСЬКИЙ КРИСТАЛ» (додаються).
У свою чергу, технічні характеристики предмета закупівлі та кваліфікаційні критерії до учасників встановлювалися із урахуванням специфіки предмета закупівлі, з урахуванням положень Наказу № 2208 від 30.10.2020 Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України.
Також, інформація про ціни на товар міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах постачальників, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках в тому числі на модулі аналітики BI Prozorro.
Підсумовуючи вищевказане, очікувану вартість предмета закупівлі визначено розрахунковим методом із врахуванням потреби, технічних, якісних характеристик товару, аналізу ринкових цін, шляхом аналізу відкритих джерел та з урахуванням необхідності доставки товару.
2. Щодо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Враховуючи відсутність власного веб-сайту, посилання оприлюднено в розпорядника бюджетних коштів. Посилання на сайт :
https://hmsoczahist.com.ua/2024/%D0%92%D1%96%D0%B4%D0%BA%D1%80%D0%B8%D1%82%D1%96%20%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D1%96/04/%D0%BE%D0%B1%D2%91%D1%80%D1%83%D0%BD%D1%82%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D1%85%D0%BB%D1%96%D0%B1-compressed.pdf
3. Відповідно до вимог підпункту 2 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіті послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) (далі Особливості), істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 цих особливостей можуть бути змінені у разі погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладання.
19 липня 2024 року було укладено додаткову угоду №1 до договору №56 від 19.03.2024 року. Обгрунтуванням коливання ціни товарів при укладанні даної додаткової угоди була інформаційна довідка Хмельницької Торгово-Промислової Палати №22-05/864 від 10.07.2024 року (додається).
Номер:
2d60ad2a8f0143efabaf6b0018fe4e40
Назва:
Про надання інформації (пояснень, документів)
Дата опублікування:
21.08.2024 15:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.08.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-10-000629-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань.
1. Відповідно до вимог абзацу 4 пункту 54 Особливостей зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
Враховуючи викладене, для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу, прошу надати інформацію (пояснення) чому в окремому документі не оприлюднено перелік змін, що вносилися до тендерної документації 16.02.2024?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
4a30fc4f9c54433686b8dfd78ace2d06
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
21.08.2024 16:55
Опис:
Кривчицьким психоневрологічним інтернатом розглянуто Ваш запит від 2024-08-21 11:06:24.
На виконання вимог частини п’ятої ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення на Ваш запит.
Так, 10.02.2024 року Кривчицьким психоневрологічним інтернатом (далі - Замовник) було оголошено процедуру «Відкриті торги з особливостями» щодо закупівлі: код ДК 021:2015 - 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб пшеничний пакетований різаний, хліб житньо-пшеничний пакетований різаний, хліб житній пакетований різаний, торти, паски, батон бутербродний пакетований, батон з родзинками, грінки, сухарі панірувальні, піца з шинкою, піца з куркою, сосиска в тісті, крендель з маком, булочка троянда, слойка з журавлиною та сиром, трубочка з шоколадом і горішками, трубочка з чорницею, круасан з шоколадною начинкою пакетований, круасан із згущеним молоком пакетований, булочка ромашка пакетована, пиріжок з вишнею, кекс лимонний з родзинкам і шоколадом пакетований, кекс з наповнювачем пломбір, кекс із шоколадом та вишнею, еклери), оголошення – UA-2024-02-10-000629-a. Очікувана вартість закупівлі склала 1317110.00 грн. з ПДВ.
1. Так, 16.02.2024 року, Замовником було внесено зміни до ТД які відповідно були затверджені протоколом уповноваженої особи та підготовлена посеред інших документів які висвітлені на майданчику і таблиця змін.
У зв’язку із технічною/механічною помилкою, таблицю змін під час публікації на майданчику 16.02.2024 року не було висвітлено.
Проте, Замовник надає відповідні підтверджуючі документи про наявність відповідних рішень.