• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Соки фруктові в асортименті без цукру, упаковка 0,2 л

Торги відмінено

222 180.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 110.90 UAH
Номер: 507655fe5227448ca1c521b2c971fe7c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-02-26-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.02.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40919584
Період моніторингу: 26.02.2024 12:41 - 19.03.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 26.02.2024 № 21-З Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 26.02.2024 № 21-З Витяг з переліку процедур закупівель/ закупівель Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2024-02-09-012711-a, 09.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Черкаси
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 47) 263-16-14, ira_valter@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостям встановлено порушення статей 22, 29 Закону та пунктів 17, 28, 31, 41, 44 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; відміни процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Процедура закупівлі відмінена.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 зі змінами (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; відміни процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти, молоді та спорту Монастирищенської міської ради на 2024 рік (далі – Замовник); тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 08.02.2024 № 26-24; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця САЛІЯ В.М. (далі – Учасник); протокольне рішення уповноваженої особи від 19.02.2024 № 31-24; пояснення Замовника, отримане 27.02.2024 в електронній системі закупівель; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; документи, надані переможцем відкритих торгів відповідно до пункту 47 Особливостей та вимог тендерної документації; інформація про відміну процедури закупівлі. Згідно з пунктом 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Аналізом питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостям установлено, що тендерна документація Замовника складена не у відповідності із вимогами Закону та Особливостей. Зокрема, додаток 5 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації містить вимогу: «Надати зразки товару у строк не пізніше 48 годин з моменту закінчення торгів, з метою визначення Замовником якості товару та надати разом з договором погодження Уманського районного управління Головного управління Держпродспоживслужби в Черкаській області на постачання товару згідно цієї закупівлі. У разі надання неякісного товару, ненадання погодження або ненадання товару, Замовник має право відмовитись від укладання договору». Згідно з нормами Закону та відповідно до Особливостей проведення процедур закупівель відбувається через електронну систему закупівель, яка забезпечує проведення закупівель, створення, розміщення, оприлюднення, обмін інформацією і документами в електронному вигляді, до складу якої входять вебпортал Уповноваженого органу, авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами, тобто Закон не передбачає можливості взаємодії між замовником та учасником відкритих торгів шляхом, зокрема, надання зразків товару. Відповідно до пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Абзацом другим пункту 31 Особливостей встановлено, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Згідно з пунктом 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Абзацом другим пункту 17 Особливостей визначено, що переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю, та не містить вимог щодо надання зразків товару та інших документів, які підтверджують якість товару. Умова Замовника щодо надання зразків товару та надання погодження Уманського районного управління Головного управління Держпродспоживслужби в Черкаській області на постачання предмету закупівлі не є складовою оцінки та розгляду пропозиції учасника в розумінні пункту 41 Особливостей та не може бути підставою для відхилення учасника, як зазначено в тендерній документації, оскільки пунктом 44 Особливостей передбачено чіткий та виключний перелік випадків для відхилення тендерної пропозиції переможця. Отже, враховуючи зазначене вище тендерна документація Замовника складена не у відповідності до норм статей 22, 29 Закону та пунктів 17, 28, 31, 41, 44 Особливостей.
Період усунення порушень: 12.03.2024 15:31 - 27.03.2024 00:00
Дата публікації висновку: 12.03.2024 15:31

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Порушення усунено шляхом відміни закупівлі по предмету Соки фруктові в асортименті без цукру, упаковка 0,2 л (UA-2024-02-09-012711-a)
Дата публікації звіту: 12.03.2024 16:35

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
Опис: Порушення усунуто шляхом відміни Замовником процедури закупівлі
Дата публікації: 13.03.2024 09:18

Запити/Пояснення