-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів (Форди)
Завершена
5 520 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 55 200.00 UAH
мін. крок: 1% або 55 200.00 UAH
Номер:
77de0ba90e39498fbb37a8a38ca470d8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-04-01-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.04.2024 00:00
Період моніторингу:
01.04.2024 17:44 - 23.04.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
01.04.2024 № 24
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, на виконання доручення Державної аудиторської служби України від 18.03.2024 №003100-18/3653-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 01.04.2024 № 24.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2024-02-09-012492-a 09.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 квітня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план UA-P-2024-02-09-005003-a на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи протокол від 09.02.2024 №28-уо, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, пропозицію ФОП Якубик Андрій Володимирович (в частині правомірності відхилення), тендерну пропозицію переможця торгів ФОП Кожина Яна Володимирівна, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 21.02.2024 №38-уо, від 26.02.2024 №42-уо, від 26.02.2024 №43-уо, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю від 05.03.2024 №05/03-24, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 04.04.2024.
За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Кожина Яна Володимирівна прийнято рішення про намір укласти договір з даним учасником. Між Замовником та переможцем торгів – ФОП Кожина Яна Володимирівна укладений договір про закупівлю від 05.03.2024 №05/03-24 на загальну суму 2199900,00 гривень.
Період усунення порушень:
09.04.2024 17:17 - 13.04.2024 00:00
Дата публікації висновку:
09.04.2024 17:17
Запити/Пояснення
Номер:
8953bb71c27d4e7790e462c3dc6e2da9
Назва:
Запит Замовнику на пояснення
Дата опублікування:
01.04.2024 17:52
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.04.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів (Форди)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-09-012492-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі;
2. Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
3. Відповідно до вимог Тендерної документації, затвердженої рішенням уповноваженої особи (протокол №28-уо від 09.02.2024), учасниками у складі пропозиції надаються додатки: 1. Додаток 1 до тендерної документації (Кваліфікаційні критерії); 2. Додаток 2 до тендерної документації (Технічна специфікація); 3. Додаток 3 до тендерної документації (Проєкт договору) (сторінка 23 вищезгаданої Тендерної документації).
В складі пропозиції учасника-переможця ФОП Кожина Яна Володимирівна відсутній Додаток 3 до тендерної документації (Проєкт договору). В тому числі не надано специфікацію до договору, в якій зазначено про найменування товару/країну походження, ціну за одиницю тощо. Крім того, тендерна пропозиція ФОП Кожина Яна Володимирівна не містить будь-якої інформації, що відображає ціну за кожне найменування одиниці товару.
Обґрунтуйте відповідність тендерної пропозиції ФОП Кожина Яна Володимирівна вимогам Тендерної документації Замовника.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
08878d21c2c543e18e5cdbffbf211b8a
Назва:
Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів (Форди)
Дата опублікування:
04.04.2024 12:24
Опис:
Надання пояснень на Запит Держаудитслужби України від 01.04.2024р. щодо проведення моніторингу закупівлі по предмету Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів (Форди)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-09-012492-a)