-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Дорожні контролери
Завершена
1 212 356.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 12 123.56 UAH
мін. крок: 1% або 12 123.56 UAH
Номер:
c2964400400b40ce9ca2726e9a2350c4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-21-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.10.2024 00:00
Період моніторингу:
21.10.2024 17:54 - 11.11.2024 23:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
Н А К А З
21.10.2024 № 94-З
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 21.10.2024 № 94-З
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
UA-2024-02-09-011588-a, яка проведена КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖ ЗОВНІШНЬОГО ОСВІТЛЕННЯ "ЗАПОРІЖМІСЬКСВІТЛО".
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: « 28 » жовтня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), дотримання порядку розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства електромереж зовнішнього освітлення «Запоріжміськсвітло» (далі - Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію (далі – ТД), затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 09.02.2024 №5/П-ВТ/М; тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "Росток-ЕЛЕКОМ" та Товариства з обмеженою відповідальністю «КОМКОН ТРАФІК»; протоколи розгляду тендерних пропозицій; повідомлення про намір укласти договір; укладений договір про закупівлю товару від 07.03.2024 № 8ВТ/14.
Період усунення порушень:
28.10.2024 17:58 - 01.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
28.10.2024 17:58