-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Сканер ультразвуковий діагностичний (НК 024-2023 – 40761 Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації))
Відповідно до умов тендерної документації.
Завершена
3 126 450.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 632.25 UAH
мін. крок: 0.5% або 15 632.25 UAH
Номер:
795faadde2d04874b5e418d8fe421968
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-06-10-000040
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.06.2024 00:00
Період моніторингу:
10.06.2024 17:51 - 02.07.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
10.06.2024 №50-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 10.06.2024 №50-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1.UA-2024-02-09-008348-a, 09.02.2024 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, із урахуванням вимог Постанови №1178, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЛІВІН», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 01 липня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 в редакції, чинній на час здійснення закупівлі (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Ладижинська міська лікарня» Ладижинської міської ради Гайсинського району Вінницької області (далі - Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи 09 лютого 2024 року №38, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «ЛІВІН», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 20 лютого 2024 року №53, повідомлення про намір укласти договір, договір від 26 лютого 2024 року №88 та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 17 та 27 червня 2024 року через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
01.07.2024 17:36 - 05.07.2024 00:00
Дата публікації висновку:
01.07.2024 17:36
Запити/Пояснення
Номер:
10de28ea6ec745dcbb5f8a14a17c3a56
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
14.06.2024 15:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.06.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі сканеру ультразвукового діагностичного (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-02-09-008348-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), а саме:
Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
cfe932fac749438cac14e10783b2b0e4
Назва:
надання пояснення
Дата опублікування:
17.06.2024 11:21
Опис:
Комунальне підприємство «Ладижинська міська лікарня» Ладижинської міської ради Гайсинського району Вінницької області на Ваш запит про надання пояснень щодо закупівлі за предметом закупівлі код ДК 021:2015 - 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Сканер ультразвуковий діагностичний (НК 024-2023 – 40761 Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації)) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-02-09-008348-a) повідомляє наступне:
Розмір бюджетного призначення та очікувана вартість предмета закупівлі були визначені відповідно до розділу III Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, очікувану вартість предмета закупівлі визначено методом направлення не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій (електронною поштою) офіційним представникам та дилерам, постачальникам даного товару, а саме:
- ТОВ «ІНДЕВ»;
- ТОВ «ЛІВІН»;
- ТОВ «МЕДХОЛДІНГ»;
- ТОВ «СІВЕР-МЕД».
На основі отриманих даних було визначено очікувану вартість предмета закупівлі, як середньоарифметичне значення з наданих комерційних пропозицій.
При цьому технічні характеристики товару формувались працівниками нашого підприємства, які відповідають за подальше використання даного товару у відповідності до специфічних потреб нашого лікувального закладу, де планується використання обладнання. Для підтвердження можливості введення в обіг та/або в експлуатацію запропонованих медичних виробів, встановлена вимога щодо підтвердження відповідності вимогам Технічного регламенту, згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 2 жовтня 2013 р. № 753 та надання необхідних документів під час постачання.
Номер:
5d7621be402b41629325a13db8913c28
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
25.06.2024 18:03
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.06.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі сканеру ультразвукового діагностичного (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-02-09-008348-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), а саме:
1. Поясніть, що слугувало підставою при розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі із включенням до неї податку на додану вартість?
2. Яким чином при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЛІВІН» дотримано вимог пункту 1 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, в частині врахування в ціні тендерної пропозиції всіх податків і зборів, а саме підпункту 2 пункту 32 підрозділу 2 розділу XX Податкового кодексу України?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
1a4ac64e36174a828f38dcee5b103e0f
Назва:
Надання пояснення
Дата опублікування:
27.06.2024 13:27
Опис:
Комунальне підприємство «Ладижинська міська лікарня» Ладижинської міської ради Гайсинського району Вінницької області на Ваш запит про надання пояснень щодо закупівлі за предметом закупівлі код ДК 021:2015 - 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Сканер ультразвуковий діагностичний (НК 024-2023 – 40761 Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації)) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-02-09-008348-a) повідомляє наступне: Відповідно до Постанови КМУ від 27.12.2022р. №1447 «Про затвердження переліків лікарських засобів та медичних виробів, що ввозяться та постачаються на митну територію України під час воєнного стану», заклади охорони здоров’я Міністерства оборони України мають, тимчасово, на період проведення антитерористичної операції та/або здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації, та/або запровадження воєнного стану відповідно до законодавства, звільняються від оподаткування податком на додану вартість операції з ввезення на митну територію України та постачання на митній території України:
2) лікарських засобів та медичних виробів відповідно до підпункту "в" пункту 193.1 статті 193 цього Кодексу, що призначені для використання закладами охорони здоров’я, учасниками антитерористичної операції, особами, що беруть участь у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації, для надання медичної допомоги фізичним особам, які у період проведення антитерористичної операції та/або здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації, та/або запровадження воєнного стану відповідно до законодавства зазнали поранення, контузії чи іншого ушкодження здоров’я, за переліком, встановленим Кабінетом Міністрів України.
В даному переліку затвердженого постановою КМУ від 27.12.2022р. №1447 присутнє медичне обладнання, а саме: «Сканер ультразвукової діагностики», що являється предметом закупівлі код ДК 021:2015 - 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Сканер ультразвуковий діагностичний (НК 024-2023 – 40761 Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації)) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-02-09-008348-a).
Також повідомляємо, що КП «Ладижинська міська лікарня» (код ЄДРПОУ 41758238) не входить в перелік закладів охорони здоров’я Міністерства оборони України затверджених наказом Міністерства оборони України від 23.03.2017 №168, тому при розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі сканеру ультразвукового діагностичного (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-02-09-008348-a) було враховано податок на додану вартість.