-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Молоко свіже, сметана, згущене молоко
Категорія Замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у п.1 ч.1 статті 2 Закону. під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються учасником викладаються українською мовою. Закупівля за кошти місцевого бюджету.
Завершена
190 580.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
Номер:
68ed66c558874614a7114aa503b30080
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-11-000069
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.11.2024 00:00
Період моніторингу:
11.11.2024 16:38 - 03.12.2024 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
11.11.2024 № 59-З
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 11 листопада 2024 року № 59-З
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі:
2. UA-2024-02-09-008217-a від 09.02.2024 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання виконання Постанови № 710 встановлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови № 710.
За результатами розгляду питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178 встановлено порушення вимог пункту 44 Особливостей № 1178.
За результатами аналізу питання дотримання порядку визначення предмета закупівлі встановлено порушення вимог пункту двадцять другого частини першої статті 1 Закону, пункту 15 Особливостей № 1178, пункту 3 розділу І Порядку № 708.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП «Гальчук О.В.» встановлені порушення вимог абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178, абзацу п’ятого підпункту 1 пункту 44 Особливостей № 1178, абзацу другого пункту першого частини першої статті 31 Закону.
За результатами моніторингу встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 50 Особливостей № 1178.
За результатами розгляду питання своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами розгляду питань щодо відображення закупівлі у річному плані, дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо припинення зобов’язань за договором на поставку товару від 20.03.2024 № 61, укладеного із ФОП «Гальчук О.В.», та, протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (із змінами) (далі – Постанова № 710), відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178 в редакції від 20.01.2024, чинній на момент проведення процедури закупівлі), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Брусницької сільської ради (далі – Замовник) на 2024 рік (ID: UA-P-2024-02-05-007507-c); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 09.02.2024 (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій від 17.02.2024; тендерну пропозицію учасника Фізичної особи-підприємця Гальчук Оксани Валентинівни (далі – ФОП «Гальчук О.В.»); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах учасника ФОП «Гальчук О.В.» до 14 березня 2024 року; протокольне рішення уповноваженої особи про продовження строку розгляду тендерної пропозиції від 22.02.2024 № 1; протокольне рішення уповноваженої особи про визначення переможця від 14.03.2024 № 1; повідомлення про намір укласти договір від 14.03.2024; договір на поставку товару від 20.03.2024 № 61; пояснення Замовника (інформація та документи), надані 29.10.2024 через електронну систему закупівель.
Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Так, Замовнику в електронній системі закупівель 12.11.2024 оприлюднено запит про надання пояснень (інформації та документів) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
На запит Замовник надав пояснення 16.11.2024, тобто на четвертий робочий день з дня оприлюднення запиту, чим не дотримав вимог частини п’ятої статті 8 Закону, відповідно до якої пояснення необхідно надати протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень.
За результатами аналізу питання виконання Постанови № 710 встановлено наступне.
Відповідно до вимог пункту 4-1 Постанови № 710 головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня) та суб’єктів господарювання державного сектору економіки зобов’язано забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (далі – Обґрунтування) та оприлюднення такого обґрунтування шляхом розміщення на власному веб сайті (або на офіційному веб сайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Слід зазначити, що 19.12.2020 набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710», якою запроваджено чергові заходи підвищення ефективності використання державних коштів, а саме: з 19.12.2020 головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки доручено забезпечити оприлюднення Обґрунтування шляхом розміщення на власному веб сайті (або на офіційному веб сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель.
Тобто, Кабінетом Міністрів України з 19.12.2020 року органам місцевого самоврядування рекомендовано забезпечити, а головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки доручено забезпечити оприлюднення Обґрунтування на власному веб сайті.
Згідно з Єдиним реєстром розпорядників та одержувачів бюджетних коштів (https://www.treasury.gov.ua/unifie-register-search) Замовник є розпорядником бюджетних коштів. Відповідно до державного веб-порталу бюджету для громадян Open Budget (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/04417441/profile) Замовник є головним розпорядником коштів місцевого бюджету.
Зважаючи на те, що Замовник є головним розпорядником коштів місцевого бюджету, до нього як до розпорядника бюджетних коштів застосовується пункт 4-1 Постанови № 710, що носить імперативний (обов’язковий) характер.
На запит від 12.11.2024 про надання пояснень щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі Замовник у поясненні, наданому 16.11.2024, зазначив: «Технічні, якісні та кількісні характеристики, а також очікувану вартість розміщено на сайті https://brusnycka-gromada.gov.ua/ogoloshennya-02-06-23-16-04-2021/?p=1.»
Однак, за зазначеним Замовником у поясненні від 16.11.2024 покликанням (https://brusnycka-gromada.gov.ua/ogoloshennya-02-06-23-16-04-2021/?p=1)
Обґрунтування відсутнє.
Таким чином, на порушення вимог пункту 4-1 Постанови № 710 Замовником, як головним розпорядником коштів місцевого бюджету, не забезпечено оприлюднення на відповідному веб сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178 встановлено наступне.
У пункті 3 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник зазначив підстави відхилення тендерної пропозиції, які не відповідають підставам для відхилення, визначеним пунктом 44 Особливостей № 1178.
За результатами аналізу питання дотримання порядку визначення предмета закупівлі встановлено наступне.
Пунктом 22 частини першої статті 1 Закону визначено: предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Відповідно до пункту 15 Особливостей № 1178 предмет закупівлі визначається замовником відповідно до вимог Закону та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 року № 708.
Відповідно до пункту 3 розділу І Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708 (далі – Порядок № 708), предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник).
Предметом даної закупівлі (ID: UA-2024-02-09-008217-a) є товари – молоко свіже, сметана, згущене молоко. Замовник визначив предмет даної закупівлі товарів за кодом Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки.
Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, інформації про предмет закупівлі, оприлюдненої в електронному полі «Опис окремої частини або частин предмета закупівлі» електронної системи закупівель та тендерної документації в межах даної закупівлі Замовником передбачено закупівлю: молока свіжого за кодом Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015: 15511000-3 — «Молоко», сметани за кодом ДК 021:2015: 15510000-6 — «Молоко та вершки» та згущеного молока за кодом ДК 021:2015: 15511600-9 — «Згущене молоко».
Однак, згідно з положеннями Єдиного закупівельного словника молоко свіже відповідає коду ДК 021:2015: 15511000-6 – «Молоко», згущене молоко – коду ДК 021:2015: 15511600-9 – «Згущене молоко», а сметана – ДК 021:2015: 15550000-8 - «Молочні продукти різні».
Тобто, сметана положенням Єдиного закупівельного словника віднесена до іншого класу, тому відповідає іншому коду, а саме: коду ДК 021:2015: 15550000-8 - «Молочні продукти різні», а не коду ДК 021:2015: 15510000-6 — «Молоко та вершки», який Замовником визначено основним для закупівлі товарів відповідного предмету закупівлі за номером ID: UA-2024-02-09-008217-a.
Враховуючи викладене, Замовником в межах єдиної процедури закупівлі за номером ID: UA-2024-02-09-008217-a проводиться закупівля двох предметів: за ДК 021:2015: 15550000-8 - «Молочні продукти різні» та за ДК 021:2015: 15510000-6 — «Молоко та вершки», чим в свою чергу не дотримано вимог пункту двадцять другого частини першої статті 1 Закону, пункту 15 Особливостей № 1178, пункту 3 розділу І Порядку № 708.
В ході моніторингу Замовник в електронній системі закупівель з приводу встановленого порушення 16.11.2024 надав пояснення: «Смета́на (прасл. *sъmętana від *sъmětati — «знімати, скидати»)[1] — кисломолочний продукт отриманий з вершків і закваски. (https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%BC%D0%B5%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%B0). Тому Замовником сметану віднесено до коду «Молоко та вершки».
Проте, надане в ході моніторингу пояснення Замовника з приводу невірного визначення предмета закупівлі не спростовує зазначеного порушення, оскільки дотримання Замовником порядку визначення предмета закупівлі, зокрема Порядку № 708, є обов’язком замовника. При цьому, Порядок № 708 встановлює правила визначення замовником предмета закупівлі відповідно до Закону із застосуванням показників цифр Єдиного закупівельного словника.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що Замовник визначив переможцем торгів учасника ФОП «Гальчук О.В.», тендерна пропозиція якого не відповідала умовам тендерної документації, виходячи з наступного.
Відповідно до пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені пунктом 47 Особливостей» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для підтвердження кваліфікаційного критерію щодо наявності в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Замовник встановив вимогу про надання довідки про виконання аналогічних договорів, в якій вказано предмет договору, назва організації, із якою укладено договір, сума договору, термін виконання договору. Виконання аналогічних договорів про поставку молока Замовникам державної або комунальної форми власності за 2023 рік (подається як мінімум 1 копія завіреного учасником договору з підприємством/ установою/ організацією, яке зазначене у довідці про виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі) та оригінал як мінімум одного позитивного листа – відгуку виданого не раніше 2023 року (від організацій, які зазначені в довідці про виконання аналогічних договорів та співпадають з копіями поданих договорів) (може подаватись копія договору, що виконується).
Так, учасник ФОП «Гальчук О.В.» у довідці про досвід виконання аналогічних договорів (файл «Довідка про викон. анал. договору.pdf») (далі – Довідка), яка завантажена учасником після оприлюднення Замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, не зазначив інформацію про терміни виконання договорів, чим не дотримав вимог пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації.
Також, у Довідці учасником ФОП «Гальчук О.В.» зазначено, що предметами аналогічних договорів є «Молоко свіже, сметана, згущене молоко», що не відповідає предметам наданих аналогічних договорів, а саме: предметом договору від 07.09.2023 № 214 відповідно до пункту 1.1 розділу 1 цього договору є «олія, картопля, масло», а предметом договору від 07.09.2023 № 217 відповідно до пункту 1.1 розділу 1 договору є «масло, олія, сметана». При цьому, Замовником у пункті 5 розділу ІІІ тендерної документації встановлена вимога про виконання аналогічних договорів на поставку молока.
Відповідно до пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації Замовником встановлена вимога про надання оригіналу як мінімум одного позитивного листа – відгуку, виданого не раніше 2023 року від організацій, які зазначені в довідці про виконання аналогічних договорів та співпадають з копіями поданих договорів.
Проте, у наданому учасником ФОП «Гальчук О.В.» листі-відгуку від 16.02.2024 №02.02-16/181 зазначена інформація не співпадає з копіями поданих договорів. Так, у листі-відгуку зазначено, що згідно договорів поставки здійснювалося постачання молока свіжого, сметани та згущеного молока до закладів дошкільної освіти, в той час, коли предметами аналогічних договорів є «олія, картопля, масло» та «масло, олія, сметана», а серед переліку товарів у специфікаціях до наданих аналогічних договорів відсутнє згущене молоко, про яке зазначено у листі-відгуку.
Крім того, учасник ФОП «Гальчук О.В.» у складі пропозиції та протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей не надав:
- оригінал або копію сертифікату на систему управління якістю та безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005. IDT) або оригінал або копію посвідчення про проходження гігієнічного навчання, чим не виконав вимогу підпункту 2 пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу ІІІ тендерної документації;
- гарантійний лист про те, що інформація про виробника молочної продукції або інформація про учасника не фігурувала в акції «Стоп Фальсифікат» проведеної в грудні 2019 року та листопаді 2020 року за участю громадських активістів, журналістів, МЕРТУ та Держпродспоживслужби, чим не виконав вимогу підпункту 3 пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу ІІІ тендерної документації;
- технічні умови видані виробнику на виробництво молока з відміткою відповідної установи/підприємства сфери підпорядкування Мінекономіки про внесення ТУ до бази даних «Технічні умови України», чим не виконав вимогу підпункту 3 пункту 7 «Інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби)» розділу ІІІ тендерної документації;
- заяву-згоду суб’єкта персональних даних, чим не дотримав вимог Додатку 5 тендерної документації.
Таким чином, Замовник в порушення вимог абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178, абзацу другого пункту першого частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП «Гальчук О.В.», як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону, та в порушення вимог абзацу п’ятого підпункту 1 пункту 44 Особливостей № 1178 не відхилив учасника процедури закупівлі ФОП «Гальчук О.В.» як такого, що не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
В ході моніторингу встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 50 Особливостей № 1178 в частині невідміни Замовником даної закупівлі.
Період усунення порушень:
22.11.2024 16:22 - 07.12.2024 00:00
Дата публікації висновку:
22.11.2024 16:22
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Замовником виконано рішення ДАСУ.
Дата публікації звіту:
28.11.2024 15:51
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
-
Дата публікації:
09.12.2024 10:41
Запити/Пояснення
Номер:
80c1a2f97a104d9e81512b949188c65f
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
12.11.2024 16:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Молоко свіже, сметана, згущене молоко» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-09-008217-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) із наступних питань:
1. Надайте інформацію та відповідні документи, на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надайте інформацію щодо оприлюднення на власному веб сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (із змінами) (Постанова № 710). У разі оприлюднення - надайте посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надайте протокол/рішення уповноваженої особи Замовника щодо прийняття рішення про затвердження річного плану закупівель та/або внесення змін до річного плану стосовно цієї закупівлі (UA-2024-02-09-008217-a).
4. З яких причин Вами невірно визначено предмет закупівлі? Зокрема, в межах однієї процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015: 15510000-6: - «Молоко та вершки» Вами здійснено закупівлю різних товарів. Так, молоко (код ДК 021:2015: 15511000-6 – «Молоко») та згущене молоко (код ДК 021:2015: 15511600-9 – «Згущене молоко») відносяться до коду ДК 021:2015:15510000-6: - «Молоко та вершки». Проте, сметана відноситься до іншого коду ДК, а саме, до ДК 021:2015: 15550000-8 - «Молочні продукти різні».
5. Чому Вами не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП Гальчук Оксану Валентинівну (далі – ФОП «Гальчук О.В.»), якщо тендерна пропозиція зазначеного учасника не відповідає умовам тендерної документації? Зокрема:
1) Так, учасник ФОП «Гальчук О.В.» у довідці про досвід виконання аналогічних договорів (файл «Довідка про викон. анал. договору.pdf») (далі – Довідка), яка завантажена після оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, відсутня інформація про термін виконання договорів, вимога про зазначення якої встановлена Вами у пункті 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені пунктом 47 Особливостей» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Також, у Довідці учасником ФОП «Гальчук О.В.» зазначено, що предметами аналогічних договорів є «Молоко свіже, сметана, згущене молоко», що не відповідає предметам наданих аналогічних договорів, а саме: предметом договору від 07.09.2023 № 214 відповідно до пункту 1.1 розділу 1 є «олія, картопля, масло», а предметом договору від 07.09.2023 № 217 відповідно до пункту 1.1 розділу 1 є «масло, олія, сметана». При цьому, Вами у тендерній документації встановлена вимога про виконання аналогічних договорів на поставку молока.
2) Відповідно до пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені пунктом 47 Особливостей» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Вами встановлена вимога про надання оригіналу як мінімум одного позитивного листа – відгуку, виданого не раніше 2023 року від організацій, які зазначені в довідці про виконання аналогічних договорів та співпадають з копіями поданих договорів.
Проте, у наданому учасником ФОП «Гальчук О.В.» листі-відгуку від 16.02.2024 №02.02-16/181 зазначена інформація не співпадає з копіями поданих договорів, як це вимагалося Вами у тендерній документації. Так, у листі-відгуку зазначено, що згідно договорів поставки здійснювалося постачання молока свіжого, сметани та згущеного молока до закладів дошкільної освіти, в той час, коли предметами аналогічних договорів є «олія, картопля, масло» та «масло, олія, сметана», а серед переліку товарів у специфікаціях до наданих аналогічних договорів відсутнє згущене молоко, про яке зазначено у листі-відгуку.
3) Учасник ФОП «Гальчук О.В.» не надав у складі пропозиції:
- оригінал або копію сертифікату на систему управління якістю та безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005. IDT) або оригінал або копію посвідчення про проходження гігієнічного навчання, чим не виконав вимог пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації;
- гарантійний лист про те, що інформація про виробника молочної продукції або інформація про учасника не фігурувала в акції «Стоп Фальсифікат» проведеної в грудні 2019 року та листопаді 2020 року за участю громадських активістів, журналістів, МЕРТУ та Держпродспоживслужби;
- технічні умови видані виробнику на виробництво молока з відміткою відповідної установи/підприємства сфери підпорядкування Мінекономіки про внесення ТУ до бази даних «Технічні умови України»;
- заяву-згоду суб’єкта персональних даних відповідно до Додатку 5 тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
c45c960ceb374771829f6626b945aafb
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
16.11.2024 21:08
Опис:
На Ваш моніторинг повідомляємо, що
1. Технічні, якісні та кількісні характеристики, а також очікувану вартість визначено на підставі аналізу цін на ринку, зокрема з сайту https://index.minfin.com.ua/ua/markets/product-prices/pasteurized_milk_with_fat_content_up_to_26_inclusive/ та в системі Prozorro по аналогічних закупівлях, а також потреби Замовника в молоці, сметані, згущеному молоці.
2. Технічні, якісні та кількісні характеристики, а також очікувану вартість розміщено на сайті https://brusnycka-gromada.gov.ua/ogoloshennya-02-06-23-16-04-2021/?p=1
3. Протокол щодо прийняття рішення про затвердження річного плану закупівель та/або внесення змін до річного плану стосовно цієї закупівлі надаємо.
4. Смета́на (прасл. *sъmętana від *sъmětati — «знімати, скидати»)[1] — кисломолочний продукт отриманий з вершків і закваски.( https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%BC%D0%B5%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%B0). Тому Замовником сметану віднесено до коду «Молоко та вершки».
5. В довідці про виконання аналогічних договорів вказано реквізити договору, в договорі в п.7.1 зазначено строк договору до 31.12.2023р. Також в аналогічному договорі в специфікації зазначено в п.12 «молоко», отже учасник підтвердив досвід виконання аналогічного договору.