• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

код ДК 021:2015 – 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання (запасні частини до ліфтів)

Завершена

1 400 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 000.00 UAH
Номер: ca1576dcbf5b4029a8ae5da9e0a7c6fb
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-05-24-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.05.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 24.05.2024 19:16 - 15.06.2024 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 24.05.2024 № 85 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 24.05.2024 року Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 24.05.2024 № 85 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 5. UA-2024-02-09-008162-a 09.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель. Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ`ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 50) 343-55-02, zurkova.alla@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Законодавства; надання роз’яснень до процедури закупівлі; дотримання законодавства в частині внесення змін до тендерної документації; правомірності відхилення тендерної пропозиції ПП «Магніт», тендерної пропозиції ТОВ «ЛІФТ-ІНВЕСТ»; розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ІНТЕРМАРКЕТ+»; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі– порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 червня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); надання роз’яснень до процедури закупівлі; дотримання законодавства в частині внесення змін до тендерної документації; правомірності відхилення тендерної пропозиції; розгляду тендерної пропозиції; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального спеціалізованого підприємства «ХАРКІВМІСЬКЛІФТ» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями UA-2024-02-09-008162-a, тендерну документацію Замовника (нова редакція), затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 15.02.2024 №ВТ-03/1; тендерну пропозицію ПП «Магніт», тендерну пропозицію ТОВ «ЛІФТ-ІНВЕСТ», тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНТЕРМАРКЕТ+» (далі – ТОВ «ІНТЕРМАРКЕТ+», учасник, переможець); протокол розкриття від 07.03.2024 №ПП-03; повідомлення про намір укласти договір під час застосування процедури відкритих торгів з особливостями від 07.03.2024; договір про закупівлю від 22.03.2024 №50 на загальну суму 1 050 000,00 грн (далі – Договір); пояснення Замовника, отримані 03.06.2024 та 13.06.2024 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Період усунення порушень: 14.06.2024 20:01 - 20.06.2024 00:00
Дата публікації висновку: 14.06.2024 20:01

Запити/Пояснення