-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
код ДК 021:2015 – 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання (запасні частини до ліфтів)
Завершена
1 400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 000.00 UAH
Номер:
ca1576dcbf5b4029a8ae5da9e0a7c6fb
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-05-24-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.05.2024 00:00
Період моніторингу:
24.05.2024 19:16 - 15.06.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.05.2024 № 85
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 24.05.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 24.05.2024 № 85
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
5. UA-2024-02-09-008162-a 09.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ`ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Законодавства; надання роз’яснень до процедури закупівлі; дотримання законодавства в частині внесення змін до тендерної документації; правомірності відхилення тендерної пропозиції ПП «Магніт», тендерної пропозиції ТОВ «ЛІФТ-ІНВЕСТ»; розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ІНТЕРМАРКЕТ+»; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі– порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 червня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); надання роз’яснень до процедури закупівлі; дотримання законодавства в частині внесення змін до тендерної документації; правомірності відхилення тендерної пропозиції; розгляду тендерної пропозиції; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального спеціалізованого підприємства «ХАРКІВМІСЬКЛІФТ» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями UA-2024-02-09-008162-a, тендерну документацію Замовника (нова редакція), затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 15.02.2024 №ВТ-03/1; тендерну пропозицію ПП «Магніт», тендерну пропозицію ТОВ «ЛІФТ-ІНВЕСТ», тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНТЕРМАРКЕТ+» (далі – ТОВ «ІНТЕРМАРКЕТ+», учасник, переможець); протокол розкриття від 07.03.2024 №ПП-03; повідомлення про намір укласти договір під час застосування процедури відкритих торгів з особливостями від 07.03.2024; договір про закупівлю від 22.03.2024 №50 на загальну суму 1 050 000,00 грн (далі – Договір); пояснення Замовника, отримані 03.06.2024 та 13.06.2024 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Період усунення порушень:
14.06.2024 20:01 - 20.06.2024 00:00
Дата публікації висновку:
14.06.2024 20:01
Запити/Пояснення
Номер:
dc011f48acdb4961a97af74de1253c30
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
29.05.2024 14:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.06.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «код ДК 021:2015 – 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання (запасні частини до ліфтів)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-02-09-008162-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Просимо надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Замовником укладено договір з переможцем ТОВ «ІНТЕРМАРКЕТ+»
(код ЄДРПОУ 41356343) від 22.03.2024 №50 на загальну суму 1 050 000,00 гривень.
Замовнику необхідно підтвердити наявність документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили потребу в проведенні закупівлі за номером UA-2024-02-09-008162-a та укладанні вищевказаного договору.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
48169a0526604021983abf45ed65c45f
Назва:
Пояснення Комунального спеціалізованого підприємства "Харківміськліфт"
Дата опублікування:
03.06.2024 16:41
Опис:
Комунальне спеціалізоване підприємство «Харківміськліфт» за процедурою закупівлі код ДК 021:2015:42410000-3: Підіймально-транспортувальне обладнання (запасні частини до ліфтів), ідентифікаційний номер закупівлі UA-2024-02-09-008162-a, надає наступні пояснення з наступних питань.
Номер:
0f18b31b3d6848989695804a4f33862c
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
10.06.2024 12:36
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.06.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «код ДК 021:2015 – 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання (запасні частини до ліфтів)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-02-09-008162-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Тендерною документацією Замовка обумовлено надання Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики подається Учасником на фірмовому бланку з підписом уповноваженої особи та печаткою (за наявності) – Додаток 3 до тендерної документації. Поряд з цим пунктом 3.2. Розділу 3 обумовлено, що тендерна пропозиція учасника повинна містити проєкт договору (Додаток 4), кожна сторінка якого має містити підпис та печатку учасника.
Чому відсутня печатка у вищевказаних документах?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.