-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Дизельне паливо (наливом)
Завершена
1 650 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 250.00 UAH
Номер:
8b6fd4e715634f5688ee85ec4bb5ee7f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-08-14-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.08.2024 00:00
Період моніторингу:
14.08.2024 16:12 - 05.09.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
13.08.2024 № 70-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
13.08.2024 № 70-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5. UA-2024-02-09-005092-a, 09.02.2024, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення пункту 43 Особливостей, абзацу 2 частини 2 пункту 44 Постанови № 1178.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178; дотримання вимог Постанови № 710; надання роз’яснень щодо тендерної документації; внесення змін до тендерної документації; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 серпня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» в редакції станом на дату проведення закупівлі (далі – Постанова № 1178, Особливості); дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); надання роз’яснень щодо тендерної документації; внесення змін до тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Полтавської державної сільськогосподарської дослідної станції імені М.І. Вавилова Інституту свинарства і агропромислового виробництва Національної академії аграрних наук України (далі − замовник) на 2024 рік UA-P-2024-02-09-002148-a; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи замовника № 6 від 09.02.2024; зміни до тендерної документації, оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу від 15.02.2024; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи замовника № 6.2 від 15.02.2024; власний веб-сайт замовника за посиланням: https://dsvavilovaa.wixsite.com/my-site/%D0%BA%D0%BE%D0%BF%D0%B8%D1%8F-%D0%B7%D0%B1%D1%96%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D0%B8; тендерну пропозицію учасника ТОВ «Фенікс Ойл Енерджі»; тендерну пропозицію учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «ПЕТРОЛЕУМ ПЛЮС»; вимоги учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «ФОРПОСТ СІТІ» до процедури закупівлі про усунення порушення від 14.02.2024, 15.02.2024 та 16.02.2024; відповіді замовника на вимогу про усунення порушень від 14.02.2024, 15.02.2024 та 19.02.2024; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 6.4 від 21.02.2024; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 6.5 від 22.02.2024; повідомлення про намір укласти договір 22.02.2024; договір про закупівлю товарів за державні кошти № 24 від 04.03.2024; (далі – Договір № 24), укладений з Товариство з обмеженою відповідальністю «ПЕТРОЛЕУМ ПЛЮС» на суму 1 611 600, 00 грн. у тому числі ПДВ 268 600, 00 грн.; відповіді на запит органу державного фінансового контролю (з додатками) від 14.08.2024 та 16.08.2024, оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу з питань публічних закупівель.
Моніторингом питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників встановлено порушення замовником чинного законодавства, а саме під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Фенікс Ойл Енерджі» встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей, абзацу 2 частини 2 пункту 44 Постанови № 1178.
Так, відповідно до пункту 4 Додатку 2 до тендерної документації замовником встановлено вимогу щодо надання учасником в складі тендерної пропозиції довідки у довільній формі, про повне найменування товару, яке буде пропонуватись Учасником та буде в подальшому зазначатись у специфікації до договору, рахунках, накладних тощо.
На виконання даної вимоги учасником ТОВ «Фенікс Ойл Енерджі» в складі тендерної пропозиції не надано довідки, встановленої в пункті 4 Додатку 2 до тендерної документації, проте, відповідно до вимог пункту 43 Особливостей замовник повинен був розмістити повідомлення учаснику з вимогою щодо виправлення невідповідностей в документах учасника, що не забезпечено замовником.
З метою підтвердження чи спростування встановленого порушення органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 14.08.2024 через електронну систему закупівель надано відповідний запит замовнику.
Відповідь замовника від 16.08.2024, оприлюднена в електронній системі закупівель не свідчить про відсутність порушень з даного питання, оскільки на запит органу державного фінансового контролю замовником зазначено, що надіслати повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей ТОВ «ФЕНІКС ОЙЛ ЕНЕРДЖІ» в електронній системі закупівель не було, бо дана довідка вимагалася, як інформація про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
В той же час, відповідно вимог пункту 43 Особливостей, у разі виявлення замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель відповідно до пункту 43 Особливостей.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Отже, надання учасником в складі тендерної пропозиції довідки у довільній формі про повне найменування товару, яка буде пропонуватись учасником та буде в подальшому зазначатись у специфікації до договору, рахунках, накладних тощо, є помилкою, виправлення якої не призводить до зміни предмета закупівлі.
Разом з цим, Замовник в порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, чим не надав можливість учаснику ТОВ «ФЕНІКС ОЙЛ ЕНЕРДЖІ» усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї тендерної пропозиції.
Відповідно до абзацу 2 частини 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника, у разі якщо його пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей.
Проте, в порушення вимог абзацу 2 частини 2 пункту 44 Особливостей, рішенням уповноваженої особи замовника № 6.4 від 21.02.2024 відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ФЕНІКС ОЙЛ ЕНЕРДЖІ».
Враховуючи вищенаведене, замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ФЕНІКС ОЙЛ ЕНЕРДЖІ» порушено пункт 43 Особливостей, абзац 2 частини 2 пункту 44 Постанови № 1178.
Період усунення порушень:
27.08.2024 16:58 - 11.09.2024 00:00
Дата публікації висновку:
27.08.2024 16:58
Оскарження висновку в суді
Опис:
Позовна заява подана.
Справа №440/10730/24 від 09.09.2024р.
Дата публікації:
10.09.2024 14:19
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Полтавська державна сільськогосподарська дослідна станція імені М.І. Вавилова Інституту свинарства і агропромислового виробництва Національної академії аграрних наук України не погоджується з положеннями висновку моніторингу закупівлі № UA-2024-02-09-005092-a (ДК 021:2015 – 09130000-9 – Нафта і дистиляти дизельне паливо (наливом)).
Керуючись частиною 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (в редакції Закону України від 19.09.2019 року №114-IX) Полтавською державною сільськогосподарською дослідною станцією імені М.І. Вавилова Інституту свинарства і агропромислового виробництва Національної академії аграрних наук України направить позивну заяву до Полтавського окружного адміністративного суду.
Дата публікації звіту:
03.09.2024 13:32
Запити/Пояснення
Номер:
17349cccf1034beba75af2dee7310123
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
14.08.2024 17:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.08.2024 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 1 650 000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-02-09-005092-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, матеріальні ресурси, що є предметом даної закупівлі, технічне завдання, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість;
- надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду;
- в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ФЕНІКС ОЙЛ ЕНЕРДЖІ» документів на виконання вимог встановлених в пункті 4 Додатку 2 до тендерної документації відсутня довідка у довільній формі, про повне найменування товару, яке буде пропонуватись Учасником та буде в подальшому зазначатись у специфікації до договору, рахунках, накладних тощо. Яким чином замовником на виявлені невідповідності в документах учасника дотримано вимоги пункту 43 Особливостей ?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
c0a6b24cd1ad4f748e0738ec201991de
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
16.08.2024 12:38
Опис:
Відповідь Держаудит службі, на моніторинг процедури закупівлі очікуваною вартістю 1 650 000,00 грн (за номером ID: UA-2024-02-09-005092-a)
Номер:
57ce14694aac40df9dfe691212b28fb4
Назва:
Відповідь на звернення до Держаудитслужби України
Дата опублікування:
16.08.2024 12:32
Опис:
1.1. Надати пояснення згідно:
– щодо інформації та відповідних документів (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, матеріальні ресурси, що є предметом даної закупівлі, технічне завдання, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість;
- технічні та якісні характеристики закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог законодавства (Службова записка додається).
- при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі я керувалась примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275:
був проведений моніторинг цін, шляхом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну товару, тобто інформація про ціни, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі (сайт https://index.minfin.com.ua (ціни вказані за дизельне паливо в талонах, зазвичай різниця у наливі мінус 2грн - 2,5грн.) (середні ціни за січень-лютий додаються), спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро» (Моніторинг цін на Прозоро, таблиця додається), тощо.
1.2.Посилання на сторінку веб-сайту Полтавської державної сільськогосподарської дослідної станції ім. М.І. Вавилова Інституту свинарства і агропромислового виробництва Національної академії аграрних наук України обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://dsvavilovaa.wixsite.com/my-site/%D0%BA%D0%BE%D0%BF%D0%B8%D1%8F-%D0%B7%D0%B1%D1%96%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D0%B8
1.3. пункту 43 Особливостей . Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ФЕНІКС ОЙЛ ЕНЕРДЖІ» була відсутня довідка у довільній формі, «Про повне найменування товару, яке буде пропонуватись Учасником та буде в подальшому зазначатись у специфікації до договору, рахунках, накладних тощо» (пункті 4 Додатку 2 до тендерної документації Технічні вимоги Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі).
Тобто, надіслати повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей ТОВ «ФЕНІКС ОЙЛ ЕНЕРДЖІ» в електронній системі закупівель, у мене не було, бо дана довідка вимагалася, як інформація про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.