• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Дизельне паливо (наливом)

Завершена

1 650 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 250.00 UAH
Номер: 8b6fd4e715634f5688ee85ec4bb5ee7f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-08-14-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.08.2024 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 14.08.2024 16:12 - 05.09.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 13.08.2024 № 70-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 13.08.2024 № 70-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5. UA-2024-02-09-005092-a, 09.02.2024, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 67) 688-43-46, pavlen4ik@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
  • Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення пункту 43 Особливостей, абзацу 2 частини 2 пункту 44 Постанови № 1178. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178; дотримання вимог Постанови № 710; надання роз’яснень щодо тендерної документації; внесення змін до тендерної документації; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 серпня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» в редакції станом на дату проведення закупівлі (далі – Постанова № 1178, Особливості); дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); надання роз’яснень щодо тендерної документації; внесення змін до тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Полтавської державної сільськогосподарської дослідної станції імені М.І. Вавилова Інституту свинарства і агропромислового виробництва Національної академії аграрних наук України (далі − замовник) на 2024 рік UA-P-2024-02-09-002148-a; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи замовника № 6 від 09.02.2024; зміни до тендерної документації, оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу від 15.02.2024; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи замовника № 6.2 від 15.02.2024; власний веб-сайт замовника за посиланням: https://dsvavilovaa.wixsite.com/my-site/%D0%BA%D0%BE%D0%BF%D0%B8%D1%8F-%D0%B7%D0%B1%D1%96%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D0%B8; тендерну пропозицію учасника ТОВ «Фенікс Ойл Енерджі»; тендерну пропозицію учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «ПЕТРОЛЕУМ ПЛЮС»; вимоги учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «ФОРПОСТ СІТІ» до процедури закупівлі про усунення порушення від 14.02.2024, 15.02.2024 та 16.02.2024; відповіді замовника на вимогу про усунення порушень від 14.02.2024, 15.02.2024 та 19.02.2024; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 6.4 від 21.02.2024; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 6.5 від 22.02.2024; повідомлення про намір укласти договір 22.02.2024; договір про закупівлю товарів за державні кошти № 24 від 04.03.2024; (далі – Договір № 24), укладений з Товариство з обмеженою відповідальністю «ПЕТРОЛЕУМ ПЛЮС» на суму 1 611 600, 00 грн. у тому числі ПДВ 268 600, 00 грн.; відповіді на запит органу державного фінансового контролю (з додатками) від 14.08.2024 та 16.08.2024, оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу з питань публічних закупівель. Моніторингом питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників встановлено порушення замовником чинного законодавства, а саме під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Фенікс Ойл Енерджі» встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей, абзацу 2 частини 2 пункту 44 Постанови № 1178. Так, відповідно до пункту 4 Додатку 2 до тендерної документації замовником встановлено вимогу щодо надання учасником в складі тендерної пропозиції довідки у довільній формі, про повне найменування товару, яке буде пропонуватись Учасником та буде в подальшому зазначатись у специфікації до договору, рахунках, накладних тощо. На виконання даної вимоги учасником ТОВ «Фенікс Ойл Енерджі» в складі тендерної пропозиції не надано довідки, встановленої в пункті 4 Додатку 2 до тендерної документації, проте, відповідно до вимог пункту 43 Особливостей замовник повинен був розмістити повідомлення учаснику з вимогою щодо виправлення невідповідностей в документах учасника, що не забезпечено замовником. З метою підтвердження чи спростування встановленого порушення органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 14.08.2024 через електронну систему закупівель надано відповідний запит замовнику. Відповідь замовника від 16.08.2024, оприлюднена в електронній системі закупівель не свідчить про відсутність порушень з даного питання, оскільки на запит органу державного фінансового контролю замовником зазначено, що надіслати повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей ТОВ «ФЕНІКС ОЙЛ ЕНЕРДЖІ» в електронній системі закупівель не було, бо дана довідка вимагалася, як інформація про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. В той же час, відповідно вимог пункту 43 Особливостей, у разі виявлення замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель відповідно до пункту 43 Особливостей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Отже, надання учасником в складі тендерної пропозиції довідки у довільній формі про повне найменування товару, яка буде пропонуватись учасником та буде в подальшому зазначатись у специфікації до договору, рахунках, накладних тощо, є помилкою, виправлення якої не призводить до зміни предмета закупівлі. Разом з цим, Замовник в порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, чим не надав можливість учаснику ТОВ «ФЕНІКС ОЙЛ ЕНЕРДЖІ» усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї тендерної пропозиції. Відповідно до абзацу 2 частини 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника, у разі якщо його пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей. Проте, в порушення вимог абзацу 2 частини 2 пункту 44 Особливостей, рішенням уповноваженої особи замовника № 6.4 від 21.02.2024 відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ФЕНІКС ОЙЛ ЕНЕРДЖІ». Враховуючи вищенаведене, замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ФЕНІКС ОЙЛ ЕНЕРДЖІ» порушено пункт 43 Особливостей, абзац 2 частини 2 пункту 44 Постанови № 1178.
Період усунення порушень: 27.08.2024 16:58 - 11.09.2024 00:00
Дата публікації висновку: 27.08.2024 16:58

Оскарження висновку в суді

Опис: Позовна заява подана. Справа №440/10730/24 від 09.09.2024р.
Дата публікації: 10.09.2024 14:19

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Полтавська державна сільськогосподарська дослідна станція імені М.І. Вавилова Інституту свинарства і агропромислового виробництва Національної академії аграрних наук України не погоджується з положеннями висновку моніторингу закупівлі № UA-2024-02-09-005092-a (ДК 021:2015 – 09130000-9 – Нафта і дистиляти дизельне паливо (наливом)). Керуючись частиною 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (в редакції Закону України від 19.09.2019 року №114-IX) Полтавською державною сільськогосподарською дослідною станцією імені М.І. Вавилова Інституту свинарства і агропромислового виробництва Національної академії аграрних наук України направить позивну заяву до Полтавського окружного адміністративного суду.
Дата публікації звіту: 03.09.2024 13:32

Запити/Пояснення