-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Ковбаса напівкопчена вищого сорту ДСТУ 4435:2005, сардельки вищого сорту ДСТУ 4436:2005
Завершена
3 600 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 36 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 36 000.00 UAH
Номер:
1a2c4b2f06a44dfa9ded7af4dc95e34f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-06-17-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.06.2024 00:00
Період моніторингу:
17.06.2024 15:33 - 09.07.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В
ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.06.2024 № 15-З
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні
закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-
східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом
Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2
зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного
офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення
моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток до наказу Управління Північно-
східного офісу Держаудитслужби в
Луганській області
Від 17.06.2024 № 15-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або
повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі
Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на веб-
порталі Уповноваженого
органу
10. UA-2024-02-09-004095-a 09.02.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення
(порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації,
оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника Управління - начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178 встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 28 Особливостей № 1178.
За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані (додатку); оприлюднення інформації щодо закупівлі; повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель; аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 липня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель; повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178); дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі - постанова № 710); відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель; розгляд тендерних пропозицій; своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасність надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план Військової частини 9938 Державної прикордонної служби України 3 прикордонний загін імені Героя України полковника Євгенія Пікуса (далі - Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерна документація затверджена рішенням Замовника від 05.02.2024 року; тендерна пропозиція фізичної особи підприємця Тригуба Руслан Леонідович (далі – «ФОП Тригуба Руслан Леонідович»); повідомлення про намір укласти договір від 21.02.2024; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника щодо Переможця від 21.02.2024 № 16; договір про закупівлю від 04.03.2024 № 8862-24 (далі - Договір); пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 19.06.2024 року та від 28.06.2024 року.
За результатами проведеного моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178 встановлено, що згідно з абзацом першим пункту 28 Особливостей № 1178 тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахування цих особливостей.
Відповідно до внесених змін від 07.11.2023 пункт 19 Особливостей № 1178 доповнено 9 абзацом: «зменшення обсягів закупівлі та/або ціни згідно з договорами про закупівлю робіт з будівництва об’єктів нерухомого майна відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25 квітня 2023 р. № 382 «Про реалізацію експериментального проекту щодо відновлення населених пунктів, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації» (далі - Постанова № 382) (Офіційний вісник України, 2023 р., № 46, ст. 2466), якщо розроблення проектної документації покладено на підрядника, після проведення експертизи та затвердження проектної документації в установленому законодавством порядку.»
Відповідно до пункту 6 Постанови № 382 відновлення населених пунктів включає виготовлення проектної документації (проектно-кошторисної документації), нове будівництво, реконструкцію, реставрацію, капітальний ремонт і придбання товарів (перелік населених пунктів, що постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації зазначений у додатку до постанови).
З назви Постанови № 382 випливає, що даний пункт застосовується лише для відбудови (відновлення) населених пунктів, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації, тобто мають спеціального суб’єкта, а також уповноваженого на такі закупівлі Замовника.
Проте, пункт 4 «Умови укладання договору про закупівлю» Розділу «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника містить абзац 9 пункту 19 Особливостей № 1178.
Таким чином, при складанні тендерної документації Замовника, зміст якого наведено у пункті 4 «Умови укладання договору про закупівлю» Розділу «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника не враховано випадки застосування абзацу 9 пункту 19 Особливостей№ 1178, чим порушено вимоги абзацу першого пункту 28 Особливостей№ 1178 .
Період усунення порушень:
03.07.2024 13:34 - 18.07.2024 00:00
Дата публікації висновку:
03.07.2024 13:34
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Додатково вивчено законодавства з питань публіних закупівель для запобігання виникнення таких порушень в подальшому при складанні тендерної документації.
Дата публікації звіту:
04.07.2024 14:59
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
Опис:
Згідно протоколу № 138 від 04.07.2024 року проведено додаткове економічне навчання з вивчення законодавства з питань публічних закупівель.
Дата публікації:
29.07.2024 16:19
Запити/Пояснення
Номер:
0512041220b943e984fd3624fdc1af8c
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
18.06.2024 09:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.06.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури «Ковбаса напівкопчена вищого сорту ДСТУ 4435:2005, сардельки вищого сорту ДСТУ 4436:2005» (ДК 021:2015:15130000-8: М’ясопродукти) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2024-02-09-004095-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на наступні питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеження волі на той самий строк».
Номер:
d6ff7d8dc45947f59f00bb2f9a92c9c7
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
19.06.2024 12:27
Опис:
На ваш запит від 18.06.2024 повідомляємо наступне. Здійснення обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості відбувається згідно наказу Адміністрації Державної прикордонної служби України № 99 від 14 вересня 2022р. «Про перевірку, реєстрацію та зберігання господарських договорів, угод у Державній прикордонній службі України» (зі змінами та доповненнями) та наказу № 480-АГ від 09 вересня 2019 року «Про моніторинг цін під час здійснення закупівель» (зі змінами) підрозділами структурних служб за напрямками діяльності проводиться моніторинг цін. Моніторинг цін при здійсненні закупівель товарів проводиться з метою забезпечення наступних завдань: ефективного та прозорого здійснення закупівель; створення конкурентного середовища у сфері закупівель; запобіганням проявам корупції; розвитку добросовісної конкуренції серед учасників; об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій конкурсних торгів; дотримання принципів, встановлених Законом України «Про публічні закупівлі». Предметом моніторингу цін є визначення очікуваної ціни на товари, які закуповуються для потреб органів Державної прикордонної служби України за рахунок бюджетних коштів. Моніторинг цін полягає в зборі, аналізі, оцінки інформації щодо відповідності цінового критерію при здійсненні закупівель середнім цінам, що склалися в України в цілому на час проведення моніторингу цін. Моніторинг цін проводиться на підставі запиту Замовника, який містить опис предмету закупівлі із зазначенням технічних та якісних характеристик. Запит формується за результатом визначення потреби в товарах, роботах, послугах (номенклатура, кількісні та якісні показники тощо), що здійснюється на підставі аналізу фактичного використання товарів, робіт та послуг для забезпечення діяльності Замовника у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань замовника. Запит направляється разом з відпрацьованим проєктом договору із зазначенням усіх умов договору (крім ціни, контрагента та повної адреси доставки) з урахуванням вимог щодо захисту інформації. Ціновий моніторинг здійснюється за конкретними видами товарів, робіт, послуг, інформація щодо яких знаходиться у відкритому інформаційному доступі. При проведенні моніторингу цін, пропозиції з ознаками цінового демпінгу (пропозиції із заниженням цін від 30% та пропозиції, які є аномально низькими та/або високими) не враховуються. Також не враховуються пропозиції осіб, щодо яких наявна обґрунтована інформація щодо недотримання ними принципу добросовісної конкуренції (в тому числі у разі подання комерційних пропозицій виробником, офіційним представником чи дилером товарів, робіт і послуг, якщо хоч один з них не має прав або можливостей на поставку відповідних товарів, виконання робіт чи надання послуг Замовнику). Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначаються відповідною службою Замовника за номенклатурою якої визначено обов’язок щодо забезпечення відповідними товарами, роботами чи послугами. Такі характеристики визначаються зокрема для виконання заходів із забезпечення національної безпеки та оборони. Моніторинг цін проводиться в мережі Інтернет та/або згідно з наданими ціновими пропозиціями, отриманими від суб’єктів господарювання. Відповідною службою Замовника направляється не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій (електронною поштою) виробникам, офіційним представникам та дилерам, постачальникам конкретного товару, надавачам послуг. По предмету закупівлі «Ковбаса напівкопчена вищого сорту ДСТУ 4435:2005, сардельки вищого сорту ДСТУ 4436:2005» було направлено лист до Адміністрації Державної прикордонної служби України (АДПСУ) № 06.1.2/976-24 –Вих від 31.01.2024р. про надання дозволу та погодження «Звіту про результати підсумкового моніторингу цін», а також щодо погодження потреби, доцільності та кількісті предмета закупівлі. Згідно відповіді листа від АДПСУ № 06.1.2/7441-24 –Вих від 05.02.2024р. було отримано погодження щодо кількості та очікуваної вартості предмету закупівлі. Керуючись рекомендацій АДПСУ, а також згідно проведеного моніторинга цін було визначено загальну очікувану вартість предмету закупівлі. Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на офіційному веб сайті Державної прикордонної служби України розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі «Ковбаса напівкопчена вищого сорту ДСТУ 4435:2005, сардельки вищого сорту ДСТУ 4436:2005», посилання на яке надаємо: https://dpsu.gov.ua/ua/1707921522-Obruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli-Kovbasa-napivkopchena-vishchogo-sortu/ За потреби і при відповідному запиті готові надати будь-яку інформацію щодо копій відповідних наказів, моніторингів цін, тощо.
Номер:
2b3f2c47464348a6b801a5edc1ac0cb6
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
28.06.2024 09:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.07.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури «Ковбаса напівкопчена вищого сорту ДСТУ 4435:2005, сардельки вищого сорту ДСТУ 4436:2005» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за UA-2024-02-09-004095-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання:
Згідно з частиною 1 статті 11 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі є Уповноважена особа. Відповідно до частини 10 статті 11 Закону рішення уповноваженої особи оформлюється протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою.
Проте, в тендерній документації по процедурі відкриті торги (з особливостями) на закупівлю Товару: ковбаса напівкопчена вищого сорту ДСТУ 4435:2005, сардельки вищого сорту ДСТУ 4436:2005 не міститься інформації щодо протоколу із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою.
Просимо надати пояснення.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеження волі на той самий строк».
Номер:
0a9fba80dd234d83862488c803a6428c
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
28.06.2024 14:30
Опис:
На ваш запит від 28.06.2024 повідомляємо наступне.
Відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України “Про затвердження примірної тендерної документації” від 13.04.2016 № 680 (далі – Наказ № 680) тендерна документація формується та подається в електронному вигляді відповідно до вимог Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг" від 22.05.2003 № 851-IV. Виходячи з положень Наказу №680 прямі вимоги стосовно публікації інформації щодо протоколу уповноваженої особи відсутні. Водночас уповноваженою особою у відповідності до частини 10 статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» складено протокол від 09.02.2024 № 5 щодо затвердження тендерної документації, внесення змін до річного плану та здійснення закупівлі Товару: Ковбаса напівкопчена вищого сорту ДСТУ 4435:2005, сардельки вищого сорту ДСТУ 4436:2005. Копія зазначеного протоколу додається.