-
Спрощена закупівля
-
Мультилотова
-
КЕП
Пончо вид 1 (18220000-7: Штормовий одяг)
ЛОТ 1 100 тис. шт до 31.03.2024 ЛОТ 2 150 тис. шт до 30.06.2024 ЛОТ 3 50 тис. шт до 30.06.2024
Завершена
324 958 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 191 152.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 191 152.00 UAH
Номер:
d819fe02a37448b7af529a3ec508c88e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-04-10-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.04.2024 00:00
Період моніторингу:
10.04.2024 12:44 - 02.05.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
09.04.2024 № 75
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 22 березня 2024 року № 24-к «Про закордонне відрядження» Голови Державної аудиторської служби України Алли БАСАЛАЄВОЇ
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
16 UA-2024-02-08-014265-a 08.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону, установлено порушення вимог частини восьмої статті 12 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Державним оператором тилу законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду пропозицій ТОВ «ВИРОБНИЧА ОРГАНІЗАЦІЯ «ХАРКІВ») (Лоти 1, 2, 3), ТОВ «ОЗМАН ДЕРІ ТЕКСТИЛЬ УКРАЇНА» (Лот 1), ТОВ «ТОП ГВАРДІАН ФОРМ» (Лот 1), ТОВ «МІК» (Лот 1), ТОВ «УКРСПЕЦТЕКСТИЛЬ» (Лоти 2, 3), ТОВ «ЗОЛОТИЙ КЛЄВЄР» (Лот 3), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує Державний оператор тилу здійснити заходи щодо недопущення у подальшому порушення вимог частини восьмої статті 12 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 01 травня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду пропозицій, своєчасності укладання договору(-ів) про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору(-ів).
Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної/допорогової закупівлі, протокол розкриття пропозицій, оголошення про проведення спрощеної закупівлі затверджене рішенням уповноваженої особи державного підприємства Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» (далі – Державний оператор тилу, ДОТ) від 08.02.2024 (зі змінами), запити до процедури, вимоги про усунення порушень, пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ВИРОБНИЧА ОРГАНІЗАЦІЯ «ХАРКІВ» (далі – ТОВ «ВИРОБНИЧА ОРГАНІЗАЦІЯ «ХАРКІВ») (Лоти 1, 2, 3), товариства з обмеженою відповідальністю «ОЗМАН ДЕРІ ТЕКСТИЛЬ УКРАЇНА» (далі – ТОВ «ОЗМАН ДЕРІ ТЕКСТИЛЬ УКРАЇНА») (Лот 1), товариства з обмеженою відповідальністю «ТОП ГВАРДІАН ФОРМ» (далі – ТОВ «ТОП ГВАРДІАН ФОРМ») (Лот 1), товариства з обмеженою відповідальністю «МІК» (далі – ТОВ «МІК») (Лот 1), товариства з обмеженою відповідальністю «УКРСПЕЦТЕКСТИЛЬ» (далі – ТОВ «УКРСПЕЦТЕКСТИЛЬ») (Лоти 2, 3), товариства з обмеженою відповідальністю «ЗОЛОТИЙ КЛЄВЄР» (далі – ТОВ «ЗОЛОТИЙ КЛЄВЄР») (Лот 3), вимоги про усунення невідповідностей, протоколи розкриття тендерних пропозицій/ пропозицій, протоколи від 04.03.2024 № 04.03.24-20 (Лот 1), від 05.03.2024 № 05.03.24-12 (Лот 1), від 06.03.2024 № 06.03.24-2 (Лот 1), від 11.03.2024 № 11.03.24-2 (Лот 1), від 04.03.2024 № 04.03.24-1 (Лот 2), від 28.02.2024 № 28.02.24-5 (Лот 3), від 04.03.2024 № 04.03.24-2 (Лот 3), повідомлення про намір укласти договір, державний контракт (договір) про закупівлю від 18.03.2024 № 79/03-24-РМ (Лот 1 ) на загальну суму 73 518 000,00 грн. з ПДВ (далі – Договір № 79/03-24-РМ), державний контракт (договір) про закупівлю від 15.03.2024 № 80/03-24-РМ (Лоти 2,3) на загальну суму 132 495 000,00 грн. з ПДВ (далі – Договір № 80/03-24-РМ), додаткову угоду № 1 від 29.03.2024 до Договору № 79/03-24-РМ, інформація про відміну закупівлі від 14.02.2024 (Лот 4), пояснення ДОТ, надані 19.04.2024, 22.04.2024, 26.04.2024 та 30.04.2024 через електронну систему закупівель.
Відповідно до вимог частини восьмої статті 12 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Однак, ДОТ в додатку 8 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі встановив можливість для переможця торгів надати окремі документи (уточнену цінову пропозицію та копію акту, виданого уповноваженим органом щодо відповідності запропонованого товару нормативно-технічній документації) шляхом надсилання їх на електронну пошту Замовника, чим не дотримався вимог частини восьмої статті 12 Закону.
З приводу встановленого, Державний оператор тилу надав письмове пояснення, що «…зважаючи не необхідність вчасного та безперебійного постачання предмета закупівлі для потреб Збройних сил України, можливість надання документів згідно з Додатком № 8 до Оголошення, які необхідні для укладання договору, передбачалась виключно у випадках технічної неможливості подання таких документів через електронну систему закупівель, зокрема, через технічні обмеження або збої в роботі майданчика Учасника, що можуть виникнути у зв’язку зі збройною агресією російської федерації, потенційною відсутністю стабільного електропостачання та інтернет-зв’язку.».
Варто зазначити, що Постановою Касаційного адміністративного суду Верховного Суду України від 02.03.2023 у справі № 640/26603/21 (далі – Постанова) суд виснував, що закупівля здійснюється поетапно, завершальним етапом якого є укладення та виконання договору.
Враховуючи те, що принцип прозорості повинен застосовуватись на усіх етапах закупівель, а електронна система закупівель забезпечує, зокрема, обмін інформацією і документами саме в електронному вигляді, виключним способом взаємодії між учасниками закупівлі та Замовником є електронна система закупівель.
Окрім цього, в цій же Постанові наголошено, що дана правова норма стосується як учасників так і переможця/ів торгів.
Відповідно до пункту 7 статті 8 Закону у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі може зазначатися додаткова інформація, визначена органом державного фінансового контролю.
За результатами спрощеної закупівлі між Державним оператор тилу укладено Договір № 80/03-24-РМ (Лот 2, 3) на закупівлю пончо вид 1 (18220000-7: Штормовий одяг) в загальній кількості 200 000 шт, однак відповідно до додатку 1 «Специфікація» до Договору № 41/02-24-РМ (лоти) ціна за одиницю товару, становить:
- за лотом 2 в кількості 150 000 шт., вартість за одиницю - 577,75 грн. без ПДВ, загальна сума складає 86 662 500,00 грн без ПДВ, що на 102,75 грн., більше ніж вартість за одиницю аналогічного товару за лотом 3;
- за лотом 3 в кількості 50 000 шт., вартість за одиницю - 475,00 грн. без ПДВ, загальна сума складає 23 750 000,00 грн без ПДВ.
В ході моніторингу постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), чи звертався Державний оператор тилу до переможця спрощеної закупівлі ТОВ «УКРСПЕЦТЕКСТИЛЬ» (лоти 2, 3) щодо приведення у відповідність (зменшення) ціни за одиницю товару пончо вид 1 (18220000-7: Штормовий одяг), (ТС A01XJ.30010-467:2023 (01)), ДОТ в електронній системі закупівель надав пояснення: «.. що згідно частини 13 статті 29 Закону Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції/пропозиції.
Відповідно до частини 4 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.»
Різниця між вартістю аналогічного товару (Лот 2) в порівнянні з (Лот 3) склала загалом 15 412 500 грн. з ПДВ.
Період усунення порушень:
03.05.2024 14:34 - 18.05.2024 00:00
Дата публікації висновку:
03.05.2024 14:34
Оскарження висновку в суді
Опис:
Висновок Державної аудиторської служби України за результатами моніторингу спрощеної закупівлі оскаржено до Київського окружного адміністративного суду України.
Дата публікації:
20.05.2024 16:54
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Аргументовані заперечення до висновку Держаудитслужби за результатами моніторингу UA-M-2024-04-10-000031
(UA-2024-02-08-014265-a)
За результатами проведення моніторингу процедури закупівлі моніторингу процедури публічної закупівлі «Пончо вид 1 (18220000-7: Штормовий одяг) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-08-014265-a), оголошеної ДП «Державний оператор тилу» (далі – Замовник), Державною аудиторською службою України встановлено порушення вимог частини восьмої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Замовник не погоджується з висновком про результати моніторингу спрощеної закупівлі UA-2024-02-08-014265-a та надає наступні аргументовані заперечення до Висновку.
Державна аудиторська служба за результатами моніторингу доходить наступного висновку:
«Відповідно до вимог частини восьмої статті 12 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Однак, ДОТ в додатку 8 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі встановив можливість для переможця торгів надати окремі документи (уточнену цінову пропозицію та копію акту, виданого уповноваженим органом щодо відповідності запропонованого товару нормативно-технічній документації) шляхом надсилання їх на електронну пошту Замовника, чим не дотримався вимог частини восьмої статті 12 Закону. З приводу встановленого, Державний оператор тилу надав письмове пояснення, що «…зважаючи не необхідність вчасного та безперебійного постачання предмета закупівлі для потреб Збройних сил України, можливість надання документів згідно з Додатком № 8 до Оголошення, які необхідні для укладання договору, передбачалась виключно у випадках технічної неможливості подання таких документів через електронну систему закупівель, зокрема, через технічні обмеження або збої в роботі майданчика Учасника, що можуть виникнути у зв’язку зі збройною агресією російської федерації, потенційною відсутністю стабільного електропостачання та інтернет-зв’язку.». Варто зазначити, що Постановою Касаційного адміністративного суду Верховного Суду України від 02.03.2023 у справі № 640/26603/21 (далі – Постанова) суд виснував, що закупівля здійснюється поетапно, завершальним етапом якого є укладення та виконання договору. Враховуючи те, що принцип прозорості повинен застосовуватись на усіх етапах закупівель, а електронна система закупівель забезпечує, зокрема, обмін інформацією і документами саме в електронному вигляді, виключним способом взаємодії між учасниками закупівлі та Замовником є електронна система закупівель. Окрім цього, в цій же Постанові наголошено, що дана правова норма стосується як учасників так і переможця/ів торгів».
Замовник не погоджується з висновками Держаудитслужби, адже Оголошення про проведення спрощеної закупівлі не містить вимог щодо подання документів поза електронною системою закупівель.
Відповідно умов Додатку № 8 до Оголошення про закупівлю Учасник повинен надати замовнику документи згідно пунктів 1-2 цього Додатку шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель (у разі відсутності технічної можливості такого оприлюднення - електронною поштою: procurement@dotua.org та volodymyr.datsenko@dotua.org)
Замовником наголошено, що під час проведення спрощеної закупівлі (ідентифікатор закупівлі: UA-2024-02-06-014872-a) учасниками подавались інформація та документи виключно в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовник під час проведення закупівлі не вимагав та не отримував від учасників будь-якої інформації та документів поза електронною системою закупівель, в тому числі на електронну пошту.
Також зауважимо, що згідно зі статтею 1 Закону пропозиція учасника спрощеної закупівлі (далі - пропозиція) - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі.
Згідно з частиною 9 статті 14 Закону пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником.
Таким чином, Закон містить вимоги щодо завантаження через електронну систему закупівель виключно пропозиції. При цьому зауважимо, що документи, які вимагались у додатку 8 від переможця процедури закупівлі не є складовою пропозиції, та відповідно Закон не містить вимог щодо завантаження таких документів переможцем саме через електронну систему закупівель.
Таким чином, зважаючи не необхідність вчасного та безперебійного постачання предмета закупівлі для потреб Збройних сил України, можливість надання документів згідно з Додатком № 8 до Оголошення, які необхідні для укладання договору, передбачалась виключно у випадках технічної неможливості подання таких документів через електронну систему закупівель, зокрема, через технічні обмеження або збої в роботі майданчика Учасника, що можуть виникнути у зв’язку зі збройною агресією російської федерації, потенційною відсутністю стабільного електропостачання та інтернет-зв’язку.
Уповноважена особа,
Провідний фахівець з управління
проектами закупівель Володимир ДАЦЕНКО
Дата публікації звіту:
08.05.2024 18:34
Запити/Пояснення
Номер:
e285a2a6a50e471989604b1c2b97873b
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
16.04.2024 18:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.04.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі пончо
вид 1 (18220000-7: Штормовий одяг) (інформацію опубліковано в електронній
системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-08-014265-a) та відповідно до
пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення
державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону
України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про
Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету
Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні
пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції
потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено
обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних
характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження з посиланням на
нормативно-правові документи у відповідності до яких Вами в Додатку 8 до
оголошення про проведення спрощеної закупівлі встановлено можливість для
переможця торгів надати окремі документи (уточнену цінову пропозицію та
копію акту, виданого уповноваженим органом щодо відповідності
запропонованого товару нормативно-технічній документації) шляхом
надсилання їх на електронну пошту Замовника.
3. Просимо пояснити з наданням документального підтвердження, яким
чином переможцем спрощеної закупівлі під час укладання договорів за лотами
1, 2, 3 виконано вимоги частини другої статті 41 Закону?
4. Надати документальне підтвердження об’єктивних обставин, що
спричинили продовження строку дії контракту (договору) про закупівлю від
18.03.2024 № 79/03-24 –РМ (лот 1) та строку виконання зобов’язань щодо
передачі товару.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу
національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати
відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим
доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в
поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их)
питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом
трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за
перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині
невиконання службовою особою законних вимог органу державного
фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм
завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
49234c10c53b43d8aae23ae31e9f0e34
Назва:
Відповідь на запит за моніторингом UA-M-2024-04-10-000031 (UA-2024-02-08-014265-a)
Дата опублікування:
19.04.2024 14:57
Опис:
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Згідно з наказом Міністерства оборони України від 02.12.2023 № 716/нм «Про уповноваження державного підприємства Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» на виконання функції служби державного замовника у сфері оборони.
Згідно з наказом Міністерства оборони України від 06.02.2024 № 87 «Про питання державного підприємства Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» змінено найменування державного підприємства Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» на державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу».
Відповідно до пункту 1 Порядку державне підприємство Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» (ДП «ДОТ») уповноважено на здійснення оборонних закупівель та укладення державних контрактів (договорів) на закупівлю товарів, робіт і послуг, коштів, передбачених у державному бюджеті за бюджетною програмою КПКВК 2101020 “Забезпечення діяльності Збройних Сил України, підготовка кадрів і військ, медичне забезпечення особового складу, ветеранів військової служби та членів їхніх сімей, ветеранів війни”.
За змістом положень частини 2 статті 23 Бюджетного кодексу України бюджетні призначення встановлюються законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет) у порядку, визначеному цим Кодексом.
Головний розпорядник бюджетних коштів Міністерство оборони України, в свою чергу, отримує бюджетні призначення шляхом їх затвердження у законі про Державний бюджет України та приймає рішення щодо делегування повноважень на виконання бюджетної програми ДП «ДОТ» як одержувачу бюджетних коштів, розподіляє та доводить до Підприємства у встановленому порядку обсяги бюджетних асигнувань.
Відповідно до Наказу Міністерства оборони України № 780 від 27.12.2023 «Про затвердження Порядку взаємодії Міністерства оборони України із службою державного замовника – державним підприємством Міністерства оборони України “Агенція закупівель у сфері оборони” щодо здійснення оборонних закупівель під час дії правового режиму воєнного стану» визначено порядок визначення розміру бюджетного призначення для закупівель в межах бюджетних підпрограм.
Згідно пункту 4.1. Перелік та обсяги закупівель (зміни до них), а також вимоги до предмета закупівлі доводяться до Агенції відповідальними за формування та виконання бюджетної програми (підпрограм), з урахуванням нагальності потреби.
Згідно п 4.4 Агенція проводить закупівлі на підставі Переліку та обсягів закупівель, отриманих від відповідальних за формування та виконання бюджетної програми (підпрограм).
Зазначені Переліки та обсяги закупівель доведені до ДП «ДОТ» у встановленому порядку згідно листа Міністерства оборони України вих. №14/214-сл від 15.12 2023р.
Щодо визначення технічних та якісних характеристик предмету закупівлі
Уповноваженим органом з розробки технічної специфікації Міністерства оборони України згідно з Наказом Міністерства оборони України від 02.11.2021р. № 344 визначено Центральне управління розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України.
Розроблені технічні специфікації за напрямком речового забезпечення Збройних Сил України оприлюднені на офіційному сайті Міністерства оборони України в розділі «Нормативно-технічна документація за напрямком речового та продовольчого забезпечення».
Технічні та якісні характеристики до предмету закупівлі визначені в технічній специфікації «Пончо» ТС A01XJ.30010-467:2023 (01). Зазначена технічна специфікація оприлюднена у відповідному розділі на офіційному сайті Міністерства оборони України та додається до Оголошення про закупівлю.
https://www.mil.gov.ua/diyalnist/tenders-zakupivlia/tehnichni-speczifikaczii-ministerstva-oboroni-ukraini-na-predmeti-dlya-rechovogo-zabezpechennya.html
Щодо визначення очікуваної вартості закупівлі
Очікувана вартість закупівлі визначена у відповідності до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Мінекономіки від 18.02.2020 року № 275 та Наказу державного підприємства Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» від 01.12.2023р. «Про затвердження Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі в державному підприємстві Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» із застосуванням методу найбільш економічно вигідної пропозиції.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження з посиланням на нормативно-правові документи у відповідності до яких Вами в Додатку 8 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі встановлено можливість для переможця торгів надати окремі документи (уточнену цінову пропозицію та копію акту, виданого уповноваженим органом щодо відповідності запропонованого товару нормативно-технічній документації) шляхом надсилання їх на електронну пошту Замовника.
Відповідно до частини восьмої статті 12 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Відповідно умов Додатку № 8 до Оголошення про закупівлю Учасник повинен надати замовнику документи згідно пунктів 1-2 цього Додатку шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель (у разі відсутності технічної можливості такого оприлюднення - електронною поштою: procurement@dotua.org та volodymyr.datsenko@dotua.org)
Звертаємо увагу, що під час проведення спрощеної закупівлі учасниками подавались інформація та документи виключно в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовник під час проведення закупівлі не вимагав та не отримував від учасників будь-якої інформації та документів поза електронною системою закупівель, в тому числі на електронну пошту.
Також зауважимо, що згідно зі статтею 1 Закону пропозиція учасника спрощеної закупівлі (далі - пропозиція) - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі.
Згідно з частиною 9 статті 14 Закону пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником.
Таким чином, Закон містить вимоги щодо завантаження через електронну систему закупівель виключно пропозиції. При цьому зауважимо, що документи, які вимагались у додатку 8 від переможця процедури закупівлі не є складовою пропозиції, та відповідно Закон не містить вимог щодо завантаження таких документів переможцем саме через електронну систему закупівель.
Таким чином, зважаючи не необхідність вчасного та безперебійного постачання предмета закупівлі для потреб Збройних сил України, можливість надання документів згідно з Додатком № 8 до Оголошення, які необхідні для укладання договору, передбачалась виключно у випадках технічної неможливості подання таких документів через електронну систему закупівель, зокрема, через технічні обмеження або збої в роботі майданчика Учасника, що можуть виникнути у зв’язку зі збройною агресією російської федерації, потенційною відсутністю стабільного електропостачання та інтернет-зв’язку.
3. Просимо пояснити з наданням документального підтвердження, яким чином переможцем спрощеної закупівлі під час укладання договорів за лотами 1, 2, 3 виконано вимоги частини другої статті 41 Закону?
Зазначені документи були надані Учасником через електронну систему закупівель відповідно до пунктів 1, 4 Додатку № 1 до Оголошення у складі документів пропозиції.
4. Надати документальне підтвердження об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку дії контракту (договору) про закупівлю від 18.03.2024 № 79/03-24 –РМ (лот 1) та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Документи додаються.
Додатки:
1. Аналітична записка щодо визначення очікуваної вартості за предметом закупівлі «Пончо вид 1 (18220000-7: Штормовий одяг)»;
2. Протокол робочої групи №06.01.24-1 від 06.01.2024 року.
3. Копії документів щодо продовження строку постачання за Лотом 1.
4. Копії документів переможців закупівлі згідно статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», подані через електронну систему закупівель.
Уповноважена особа,
Провідний фахівець з управління
проектами закупівель Володимир ДАЦЕНКО
Номер:
2ce46d1a85d149258c2098de247c0ee3
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
17.04.2024 17:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.04.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі пончо
вид 1 (18220000-7: Штормовий одяг) (інформацію опубліковано в електронній
системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-08-014265-a) та відповідно до
пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення
державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону
України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про
Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету
Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні
пояснення (інформації та документів):
1. Яким чином Міністерство оборони України визначено технічні
характеристики (параметри) предмету закупівлі ? Чи погоджували Ви з
Міністерством оборони України як з головним розпорядником бюджетних
коштів та відповідальним виконавцем бюджетної програми технічні, якісні
характеристики предмета закупівлі?
2. Відповідно до вимог пункту 6 статті 14 Закону Замовником
визначаються вимоги щодо надання забезпечення виконання договору про
закупівлю відповідно до статті 27 цього Закону.
З яких причин Державний оператор тилу, не встановив в оголошені про
проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо забезпечення виконання
договору про закупівлю, відповідно до вимог Закону?
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу
національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати
відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим
доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в
поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их)
питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом
трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за
перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині
невиконання службовою особою законних вимог органу державного
фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм
завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
cf67b35c045c4e818247b8ef32bd061e
Назва:
Відповідь на запит за моніторингом UA-M-2024-04-10-000031 (UA-2024-02-08-014265-a)
Дата опублікування:
22.04.2024 18:32
Опис:
1. Яким чином Міністерством оборони України визначено технічні характеристики (параметри) предмету закупівлі? Чи погоджували Ви з Міністерством оборони України як з головним розпорядником бюджетних коштів та відповідальним виконавцем бюджетної програми технічні, якісні характеристики предмета закупівлі?
Уповноваженим органом з розробки технічної специфікації Міністерства оборони України згідно Наказу Міністерства оборони України від 02.11.2021р. №344 визначено Центральне управління розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України.
Розроблені технічні специфікації за напрямком речового забезпечення Збройних Сил України оприлюднений на офіційному сайті Міністерства оборони України в розділі «Нормативно-технічна документація за напрямком речового та продовольчого забезпечення».
Технічні та якісні характеристики до предмету закупівлі визначені в технічній специфікації «Пончо» ТС A01XJ.30010-467:2023 (01). Зазначена технічна специфікація оприлюднена у відповідному розділі на офіційному сайті Міністерства оборони України та додається до Оголошення про закупівлю.
https://www.mil.gov.ua/diyalnist/tenders-zakupivlia/tehnichni-speczifikaczii-ministerstva-oboroni-ukraini-na-predmeti-dlya-rechovogo-zabezpechennya.html
2. Відповідно до вимог пункту 6 статті 14 Закону Замовником визначаються вимоги щодо надання забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 цього Закону. З яких причин Державний оператор тилу, не встановив в оголошені про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо забезпечення виконання договору про закупівлю, відповідно до вимог Закону?
Відповідно частини 1 статті 25 Закону Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції.
Відповідно частини 1 статті 27 Закону Замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією або в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Таким чином визначення вимоги щодо надання забезпечення пропозиції/договору є правом, а не обов’язком замовника.
В зазначеній процедурі закупівлі Замовником не вимагалося надання забезпечення виконання договору.
Уповноважена особа,
Провідний фахівець з управління
проектами закупівель Володимир ДАЦЕНКО
Номер:
c654b5a0edb14da6b7e5664d2a34b8bc
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
23.04.2024 19:25
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.04.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі пончо вид 1 (18220000-7:
Штормовий одяг) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель
за номером UA-2024-02-08-014265-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10
Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового
контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні
закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську
службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03
лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та
документів):
1. Чи зверталось державне підприємство Міністерства оборони України
«Державний оператор тилу» до переможця спрощеної закупівлі ТОВ
«УКРСПЕЦТЕКСТИЛЬ» за лотами 2 та 3 щодо приведення у відповідність
(зменшення) ціни за одиницю товару пончо вид 1 (18220000-7: Штормовий
одяг), (ТС A01XJ.30010-467:2023 (01)), яка відповідно до додатку 1
«Специфікація» контракту (договору) про закупівлю від 15.03.2024 № 80/03-24-
РМ (лоти) становить:
- за лотом 2 в кількості 150 000 шт., вартість за одиницю - 577,75 грн. без
ПДВ, загальна сума складає 86 662 500,00 грн без ПДВ, що на 102,75 грн.,
більше ніж вартість за одиницю аналогічного товару за лотом 3;
- за лотом 3 в кількості 50 000 шт., вартість за одиницю - 475,00 грн. без
ПДВ, загальна сума складає 23 750 000,00 грн без ПДВ.
2. Надати пояснення щодо не відповідності змісту укладених Договорів
вимогам проєкту договору (додаток 11 до оголошення про проведення
спрощеної закупівлі), зокрема в Договорах відсутні пункт 6.11 та Специфікації
до Договорів відсутній пункт 1.1.
3. Просимо пояснити, яким чином Вами визначено відповідність учасника
ТОВ «УКРСПЕЦТЕКСТИЛЬ» (лот 2, 3) вимогам пункту 4 додатку 1 до
тендерної документації, в частині підпису документів цінової пропозиції та/або
договору представника Учасника, позаяк, учасник ТОВ
«УКРСПЕЦТЕКСТИЛЬ» надав рішення від 24.04.2023 № 24/04 та протокол
загальних зборів Учасника від 18.08.2023 № 0818/01 (16. Відомості про
учасника.pdf) щодо надання повноважень директору Слабошпицькому О.Д. на
підписання документів іншої закупівлі UA-2023-08-17-003141-a, на укладання
договорів.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу
національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати
відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим
доступом.
4. Відповідно до вимог пункту 15 оголошення про проведення спрощеної
закупівлі усі документи, що мають відношення до пропозиції та складаються
безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
У разі надання документів, складених іншою мовою ніж українською, такі
документи повинні мати офіційний автентичний переклад українською мовою.
Під терміном “офіційний автентичний переклад” позначають здійснений
переклад оригінального тексту професійним перекладачем, особистий підпис
якого під текстом перекладу засвідчено печаткою бюро перекладів та підписом
керівника бюро перекладів або нотаріусом.
З огляду на викладене просимо пояснити, яким чином Вами визначено
відповідність учасника ТОВ «МІК» (лот 1) вимогам пункту 15 оголошення про
проведення спрощеної закупівлі, який у складі своєї пропозиції надав
документи перекладені українською мовою, що не містять підпису керівника
бюро перекладів або нотаріуса.
5. Повторно просимо надати лист щодо документального підтвердження
об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку дії контракту
(договору) про закупівлю від 18.03.2024 № 79/03-24 –РМ (лот 1) та строку
виконання зобов’язань щодо передачі товару.
6. Надати пояснення щодо не відповідності поданої переможцем
ТОВ «УКРСПЕЦТЕКСТИЛЬ» уточненої форми «Цінової пропозиції» за лотом
2 (файл. Уточнена цінова пропозиція.) де зазначена сума 103 999 998,00 грн (з
ПДВ), яка не відповідає ціні зазначеній у «листі-пояснення щодо ціни та
уточнена цінова пропозиція.pdf від 19.03.2024» - 103 995 000,00 грн (з ПДВ).
7. Надайте посилання на назву файлу (із зазначенням номеру сторінки у
файлі) відповідно до якого учасником ТОВ «УКРСПЕЦТЕКСТИЛЬ» (лот 2, 3)
підтвердження довідки в довільній формі про наявність документально
підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) протягом
останніх трьох років відповідно до пункту 1 додатку 4 тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в
поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их)
питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом
трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за
перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині
невиконання службовою особою законних вимог органу державного
фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм
завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
e5cc502ae04047c0b8aeb7ab22842a35
Назва:
Відповідь на запит за моніторингом UA-M-2024-04-10-000031 (UA-2024-02-08-014265-a)
Дата опублікування:
26.04.2024 17:22
Опис:
1. Чи зверталось державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу» до переможця спрощеної закупівлі ТОВ «УКРСПЕЦТЕКСТИЛЬ» за лотами 2 та 3 щодо приведення у відповідність (зменшення) ціни за одиницю товару пончо вид 1 (18220000-7: Штормовий одяг), (ТС A01XJ.30010-467:2023 (01)), яка відповідно до додатку 1 «Специфікація» контракту (договору) про закупівлю від 15.03.2024 № 80/03-24- РМ (лоти) становить: - за лотом 2 в кількості 150 000 шт., вартість за одиницю - 577,75 грн. без ПДВ, загальна сума складає 86 662 500,00 грн без ПДВ, що на 102,75 грн., більше ніж вартість за одиницю аналогічного товару за лотом 3; - за лотом 3 в кількості 50 000 шт., вартість за одиницю - 475,00 грн. без ПДВ, загальна сума складає 23 750 000,00 грн без ПДВ.
Відповідно до частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) переможець спрощеної закупівлі - учасник, пропозиція якого відповідає всім умовам, що визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, вимогам до предмета закупівлі і визнана найбільш економічно вигідною та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю.
Найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція/пропозиція - тендерна пропозиція/пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій/пропозицій відповідно до статті 29 цього Закону.
Згідно частини 12 статті 29 Закону за результатами розгляду замовником в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону складається та оприлюднюється протокол розгляду всіх тендерних пропозицій.
Згідно частини 13 статті 29 Закону Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції/пропозиції.
Відповідно до частини 4 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.
2. Надати пояснення щодо не відповідності змісту укладених Договорів вимогам проєкту договору (додаток 11 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі), зокрема в Договорах відсутні пункт 6.11 та Специфікації до Договорів відсутній пункт 1.1.
Стосовно відсутності п.6.11. та п.1.1 у Додатку № 1 до договорів повідомляємо, що в закупівлі розміщено проект договору для предметів речового забезпечення Збройних Сил України. Вказані пункти стосуються визначення розмірів (розмірної сітки) предмету закупівлі у випадку, коли товар має такі розміри. У даному випадку Товар – «Пончо», не передбачає розподілу за розмірами. Відповідно, дані пункти не застосовуються до вказаного предмету закупівлі, у зв'язку з чим договір укладено у відповідності до вимог Оголошення та пропозиції переможця закупівлі.
Відповідно частини 4 статті 41 Закону «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.
3. Просимо пояснити, яким чином Вами визначено відповідність учасника ТОВ «УКРСПЕЦТЕКСТИЛЬ» (лот 2, 3) вимогам пункту 4 додатку 1 до тендерної документації, в частині підпису документів цінової пропозиції та/або договору представника Учасника, позаяк, учасник ТОВ «УКРСПЕЦТЕКСТИЛЬ» надав рішення від 24.04.2023 № 24/04 та протокол загальних зборів Учасника від 18.08.2023 № 0818/01 (16. Відомості про учасника.pdf) щодо надання повноважень директору Слабошпицькому О.Д. на підписання документів іншої закупівлі UA-2023-08-17-003141-a, на укладання договорів. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Відповідно п. 4 Додатку №1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника щодо підпису документів цінової пропозиції та/або договору визначено:
Для юридичних осіб:
копія виписки з протоколу засновників або копія наказу про призначення, довіреність або доручення або інший документ
Для фізичних осіб підприємців:
копія паспорту уповноваженої (уповноважених) особи (осіб) у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки, або копія паспорту громадянина України оформленого у вигляді ID-паспорта-картки (копія обох сторін) (з витягом ЄДР) або копія іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492VI (зі змінами) та копія Довідки про присвоєння ідентифікаційного номера.
Учасник ТОВ «УКРСПЕЦТЕКСТИЛЬ» в складі пропозиції надав файл «16. Відомості про учасника» згідно якого учасником надано Наказ №4 від 25 квітня 2023 року про призначення директором підприємства Слабошпицького О.Д., Рішення загальних зборів №24/04 про призначення на посаду Слабошпицького О.Д., довідку та відомості про учасника ТОВ «УКРСПЕЦТЕКСТИЛЬ» про наявність повноважень щодо підпису документів цінової пропозиції та/або договору у Слабошпицького О.Д.
Таким чином учасник надав підтвердження згідно вимог п. 4 Додатку №1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Додатково наданий учасником протокол загальних зборів від 18 серпня 2023 року ТОВ «УКРСПЕЦТЕКСТИЛЬ» не впливає на підтвердження відповідності вимогам п. 4 Додатку №1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
4. Відповідно до вимог пункту 15 оголошення про проведення спрощеної закупівлі усі документи, що мають відношення до пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання документів, складених іншою мовою ніж українською, такі документи повинні мати офіційний автентичний переклад українською мовою. Під терміном “офіційний автентичний переклад” позначають здійснений переклад оригінального тексту професійним перекладачем, особистий підпис якого під текстом перекладу засвідчено печаткою бюро перекладів та підписом керівника бюро перекладів або нотаріусом. З огляду на викладене просимо пояснити, яким чином Вами визначено відповідність учасника ТОВ «МІК» (лот 1) вимогам пункту 15 оголошення про проведення спрощеної закупівлі, який у складі своєї пропозиції надав документи перекладені українською мовою, що не містять підпису керівника бюро перекладів або нотаріуса.
Згідно п. 15 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі у разі надання документів, складених іншою мовою ніж українською, такі документи повинні мати офіційний автентичний переклад українською мовою. Під терміном “офіційний автентичний переклад” позначають здійснений переклад оригінального тексту професійним перекладачем, особистий підпис якого під текстом перекладу засвідчено печаткою бюро перекладів та підписом керівника бюро перекладів або нотаріусом. Засвідчення підпису перекладача підтверджує, що перекладач може та має право перекладати текст відповідними мовами.
Учасником ТОВ «МІК» надано документ «5. Довіреність Шустова», яка містить переклад документу засвідчений підписом та печаткою нотаріуса Анна Дудзюк-Лозінська.
Таким чином учасник виконав вимоги п. 15 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
5. Повторно просимо надати лист щодо документального підтвердження об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку дії контракту (договору) про закупівлю від 18.03.2024 № 79/03-24 –РМ (лот 1) та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару.
Лист додається
6. Надати пояснення щодо не відповідності поданої переможцем ТОВ «УКРСПЕЦТЕКСТИЛЬ» уточненої форми «Цінової пропозиції» за лотом 2 (файл. Уточнена цінова пропозиція.) де зазначена сума 103 999 998,00 грн (з ПДВ), яка не відповідає ціні зазначеній у «листі-пояснення щодо ціни та уточнена цінова пропозиція.pdf від 19.03.2024» - 103 995 000,00 грн (з ПДВ).
Відповідно до частини 4 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.
7. Надайте посилання на назву файлу (із зазначенням номеру сторінки у файлі) відповідно до якого учасником ТОВ «УКРСПЕЦТЕКСТИЛЬ» (лот 2, 3) підтвердження довідки в довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) протягом останніх трьох років відповідно до пункту 1 додатку 4 тендерної документації.
Сторінка 2 файлу «Довідка про попередні зобов’язання».
Додатки:
1. Документи щодо продовження терміну постачання.
Уповноважена особа,
Провідний фахівець з управління
проектами закупівель Володимир ДАЦЕНКО
Номер:
02a864ea66074de191636c7306f371cd
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
23.04.2024 19:26
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.04.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі пончо вид 1 (18220000-7:
Штормовий одяг) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель
за номером UA-2024-02-08-014265-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10
Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового
контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні
закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську
службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03
лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та
документів):
1. Чи зверталось державне підприємство Міністерства оборони України
«Державний оператор тилу» до переможця спрощеної закупівлі ТОВ
«УКРСПЕЦТЕКСТИЛЬ» за лотами 2 та 3 щодо приведення у відповідність
(зменшення) ціни за одиницю товару пончо вид 1 (18220000-7: Штормовий
одяг), (ТС A01XJ.30010-467:2023 (01)), яка відповідно до додатку 1
«Специфікація» контракту (договору) про закупівлю від 15.03.2024 № 80/03-24-
РМ (лоти) становить:
- за лотом 2 в кількості 150 000 шт., вартість за одиницю - 577,75 грн. без
ПДВ, загальна сума складає 86 662 500,00 грн без ПДВ, що на 102,75 грн.,
більше ніж вартість за одиницю аналогічного товару за лотом 3;
- за лотом 3 в кількості 50 000 шт., вартість за одиницю - 475,00 грн. без
ПДВ, загальна сума складає 23 750 000,00 грн без ПДВ.
2. Надати пояснення щодо не відповідності змісту укладених Договорів
вимогам проєкту договору (додаток 11 до оголошення про проведення
спрощеної закупівлі), зокрема в Договорах відсутні пункт 6.11 та Специфікації
до Договорів відсутній пункт 1.1.
3. Просимо пояснити, яким чином Вами визначено відповідність учасника
ТОВ «УКРСПЕЦТЕКСТИЛЬ» (лот 2, 3) вимогам пункту 4 додатку 1 до
тендерної документації, в частині підпису документів цінової пропозиції та/або
договору представника Учасника, позаяк, учасник ТОВ
«УКРСПЕЦТЕКСТИЛЬ» надав рішення від 24.04.2023 № 24/04 та протокол
загальних зборів Учасника від 18.08.2023 № 0818/01 (16. Відомості про
учасника.pdf) щодо надання повноважень директору Слабошпицькому О.Д. на
підписання документів іншої закупівлі UA-2023-08-17-003141-a, на укладання
договорів.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу
національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати
відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим
доступом.
4. Відповідно до вимог пункту 15 оголошення про проведення спрощеної
закупівлі усі документи, що мають відношення до пропозиції та складаються
безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
У разі надання документів, складених іншою мовою ніж українською, такі
документи повинні мати офіційний автентичний переклад українською мовою.
Під терміном “офіційний автентичний переклад” позначають здійснений
переклад оригінального тексту професійним перекладачем, особистий підпис
якого під текстом перекладу засвідчено печаткою бюро перекладів та підписом
керівника бюро перекладів або нотаріусом.
З огляду на викладене просимо пояснити, яким чином Вами визначено
відповідність учасника ТОВ «МІК» (лот 1) вимогам пункту 15 оголошення про
проведення спрощеної закупівлі, який у складі своєї пропозиції надав
документи перекладені українською мовою, що не містять підпису керівника
бюро перекладів або нотаріуса.
5. Повторно просимо надати лист щодо документального підтвердження
об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку дії контракту
(договору) про закупівлю від 18.03.2024 № 79/03-24 –РМ (лот 1) та строку
виконання зобов’язань щодо передачі товару.
6. Надати пояснення щодо не відповідності поданої переможцем
ТОВ «УКРСПЕЦТЕКСТИЛЬ» уточненої форми «Цінової пропозиції» за лотом
2 (файл. Уточнена цінова пропозиція.) де зазначена сума 103 999 998,00 грн (з
ПДВ), яка не відповідає ціні зазначеній у «листі-пояснення щодо ціни та
уточнена цінова пропозиція.pdf від 19.03.2024» - 103 995 000,00 грн (з ПДВ).
7. Надайте посилання на назву файлу (із зазначенням номеру сторінки у
файлі) відповідно до якого учасником ТОВ «УКРСПЕЦТЕКСТИЛЬ» (лот 2, 3)
підтвердження довідки в довільній формі про наявність документально
підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) протягом
останніх трьох років відповідно до пункту 1 додатку 4 тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в
поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их)
питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом
трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за
перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині
невиконання службовою особою законних вимог органу державного
фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм
завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
70d265cd68ac467e92676c4f4121229d
Назва:
Відповідь на запит за моніторингом UA-M-2024-04-10-000031 (UA-2024-02-08-014265-a)
Дата опублікування:
26.04.2024 17:23
Опис:
1. Чи зверталось державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу» до переможця спрощеної закупівлі ТОВ «УКРСПЕЦТЕКСТИЛЬ» за лотами 2 та 3 щодо приведення у відповідність (зменшення) ціни за одиницю товару пончо вид 1 (18220000-7: Штормовий одяг), (ТС A01XJ.30010-467:2023 (01)), яка відповідно до додатку 1 «Специфікація» контракту (договору) про закупівлю від 15.03.2024 № 80/03-24- РМ (лоти) становить: - за лотом 2 в кількості 150 000 шт., вартість за одиницю - 577,75 грн. без ПДВ, загальна сума складає 86 662 500,00 грн без ПДВ, що на 102,75 грн., більше ніж вартість за одиницю аналогічного товару за лотом 3; - за лотом 3 в кількості 50 000 шт., вартість за одиницю - 475,00 грн. без ПДВ, загальна сума складає 23 750 000,00 грн без ПДВ.
Відповідно до частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) переможець спрощеної закупівлі - учасник, пропозиція якого відповідає всім умовам, що визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, вимогам до предмета закупівлі і визнана найбільш економічно вигідною та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю.
Найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція/пропозиція - тендерна пропозиція/пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій/пропозицій відповідно до статті 29 цього Закону.
Згідно частини 12 статті 29 Закону за результатами розгляду замовником в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону складається та оприлюднюється протокол розгляду всіх тендерних пропозицій.
Згідно частини 13 статті 29 Закону Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції/пропозиції.
Відповідно до частини 4 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.
2. Надати пояснення щодо не відповідності змісту укладених Договорів вимогам проєкту договору (додаток 11 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі), зокрема в Договорах відсутні пункт 6.11 та Специфікації до Договорів відсутній пункт 1.1.
Стосовно відсутності п.6.11. та п.1.1 у Додатку № 1 до договорів повідомляємо, що в закупівлі розміщено проект договору для предметів речового забезпечення Збройних Сил України. Вказані пункти стосуються визначення розмірів (розмірної сітки) предмету закупівлі у випадку, коли товар має такі розміри. У даному випадку Товар – «Пончо», не передбачає розподілу за розмірами. Відповідно, дані пункти не застосовуються до вказаного предмету закупівлі, у зв'язку з чим договір укладено у відповідності до вимог Оголошення та пропозиції переможця закупівлі.
Відповідно частини 4 статті 41 Закону «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.
3. Просимо пояснити, яким чином Вами визначено відповідність учасника ТОВ «УКРСПЕЦТЕКСТИЛЬ» (лот 2, 3) вимогам пункту 4 додатку 1 до тендерної документації, в частині підпису документів цінової пропозиції та/або договору представника Учасника, позаяк, учасник ТОВ «УКРСПЕЦТЕКСТИЛЬ» надав рішення від 24.04.2023 № 24/04 та протокол загальних зборів Учасника від 18.08.2023 № 0818/01 (16. Відомості про учасника.pdf) щодо надання повноважень директору Слабошпицькому О.Д. на підписання документів іншої закупівлі UA-2023-08-17-003141-a, на укладання договорів. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Відповідно п. 4 Додатку №1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника щодо підпису документів цінової пропозиції та/або договору визначено:
Для юридичних осіб:
копія виписки з протоколу засновників або копія наказу про призначення, довіреність або доручення або інший документ
Для фізичних осіб підприємців:
копія паспорту уповноваженої (уповноважених) особи (осіб) у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки, або копія паспорту громадянина України оформленого у вигляді ID-паспорта-картки (копія обох сторін) (з витягом ЄДР) або копія іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492VI (зі змінами) та копія Довідки про присвоєння ідентифікаційного номера.
Учасник ТОВ «УКРСПЕЦТЕКСТИЛЬ» в складі пропозиції надав файл «16. Відомості про учасника» згідно якого учасником надано Наказ №4 від 25 квітня 2023 року про призначення директором підприємства Слабошпицького О.Д., Рішення загальних зборів №24/04 про призначення на посаду Слабошпицького О.Д., довідку та відомості про учасника ТОВ «УКРСПЕЦТЕКСТИЛЬ» про наявність повноважень щодо підпису документів цінової пропозиції та/або договору у Слабошпицького О.Д.
Таким чином учасник надав підтвердження згідно вимог п. 4 Додатку №1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Додатково наданий учасником протокол загальних зборів від 18 серпня 2023 року ТОВ «УКРСПЕЦТЕКСТИЛЬ» не впливає на підтвердження відповідності вимогам п. 4 Додатку №1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
4. Відповідно до вимог пункту 15 оголошення про проведення спрощеної закупівлі усі документи, що мають відношення до пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання документів, складених іншою мовою ніж українською, такі документи повинні мати офіційний автентичний переклад українською мовою. Під терміном “офіційний автентичний переклад” позначають здійснений переклад оригінального тексту професійним перекладачем, особистий підпис якого під текстом перекладу засвідчено печаткою бюро перекладів та підписом керівника бюро перекладів або нотаріусом. З огляду на викладене просимо пояснити, яким чином Вами визначено відповідність учасника ТОВ «МІК» (лот 1) вимогам пункту 15 оголошення про проведення спрощеної закупівлі, який у складі своєї пропозиції надав документи перекладені українською мовою, що не містять підпису керівника бюро перекладів або нотаріуса.
Згідно п. 15 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі у разі надання документів, складених іншою мовою ніж українською, такі документи повинні мати офіційний автентичний переклад українською мовою. Під терміном “офіційний автентичний переклад” позначають здійснений переклад оригінального тексту професійним перекладачем, особистий підпис якого під текстом перекладу засвідчено печаткою бюро перекладів та підписом керівника бюро перекладів або нотаріусом. Засвідчення підпису перекладача підтверджує, що перекладач може та має право перекладати текст відповідними мовами.
Учасником ТОВ «МІК» надано документ «5. Довіреність Шустова», яка містить переклад документу засвідчений підписом та печаткою нотаріуса Анна Дудзюк-Лозінська.
Таким чином учасник виконав вимоги п. 15 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
5. Повторно просимо надати лист щодо документального підтвердження об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку дії контракту (договору) про закупівлю від 18.03.2024 № 79/03-24 –РМ (лот 1) та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару.
Лист додається
6. Надати пояснення щодо не відповідності поданої переможцем ТОВ «УКРСПЕЦТЕКСТИЛЬ» уточненої форми «Цінової пропозиції» за лотом 2 (файл. Уточнена цінова пропозиція.) де зазначена сума 103 999 998,00 грн (з ПДВ), яка не відповідає ціні зазначеній у «листі-пояснення щодо ціни та уточнена цінова пропозиція.pdf від 19.03.2024» - 103 995 000,00 грн (з ПДВ).
Відповідно до частини 4 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.
7. Надайте посилання на назву файлу (із зазначенням номеру сторінки у файлі) відповідно до якого учасником ТОВ «УКРСПЕЦТЕКСТИЛЬ» (лот 2, 3) підтвердження довідки в довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) протягом останніх трьох років відповідно до пункту 1 додатку 4 тендерної документації.
Сторінка 2 файлу «Довідка про попередні зобов’язання».
Додатки:
1. Документи щодо продовження терміну постачання.
Уповноважена особа,
Провідний фахівець з управління
проектами закупівель Володимир ДАЦЕНКО
Номер:
147383e2b2cc498dbc2b12a1e4b411cf
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
25.04.2024 16:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.05.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі пончо
вид 1 (18220000-7: Штормовий одяг) (інформацію опубліковано в електронній
системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-08-014265-a) та відповідно до
пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення
державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону
України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про
Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету
Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні
пояснень (інформації та документів):
1. Відповідно до пункту 3.1 розділу 3 Додатку 11 до оголошення про
проведення спрощеної закупівлі (Проекту договору) та умов укладених
договорів за результатами закупівлі, розрахунок за Товар здійснюється в
безготівковій формі, шляхом перерахування ЗАМОВНИКОМ коштів на
поточний банківський рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА, вказаний у розділі 16 цього
Договору, а у випадку здійснення ЗАМОВНИКОМ передоплати - на
небюджетний рахунок, відкритий ПОСТАЧАЛЬНИКОМ в органах Державної
казначейської служби України відповідно до пункту 2 постанови Кабінету
Міністрів України від 4 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення
розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати
товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти».
Просимо надати інформацію чи здійснював Державний оператор тилу
передню оплату за укладеним договором/ укладеними договорами? У разі
здійснення такої попередньої оплати просимо надати інформацію щодо її
розміру та строку надання.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу
національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати
відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим
доступом.
2. Надайте посилання на назву файлу (із зазначенням номеру сторінки у
файлі) відповідно до якого учасником ТОВ «МІК» (Лот 1) надано лист-згоду на
обробку персональних даних згідно вимог Закону України «Про захист
персональних даних» на директора виконавчого ТОВ «МІК» Марфіна А.А. та
директора з розвитку ТОВ «МІК» Мітрохіна О.Є.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в
поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их)
питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом
трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за
перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині
невиконання службовою особою законних вимог органу державного
фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм
завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
3f4b6710235b462fb348e5b1b6b81e2e
Назва:
Відповідь на запит за моніторингом UA-M-2024-04-10-000031 (UA-2024-02-08-014265-a)
Дата опублікування:
30.04.2024 18:27
Опис:
1. Відповідно до пункту 3.1 розділу 3 Додатку 11 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі (Проекту договору) та умов укладених договорів за результатами закупівлі, розрахунок за Товар здійснюється в безготівковій формі, шляхом перерахування ЗАМОВНИКОМ коштів на поточний банківський рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА, вказаний у розділі 16 цього Договору, а у випадку здійснення ЗАМОВНИКОМ передоплати - на небюджетний рахунок, відкритий ПОСТАЧАЛЬНИКОМ в органах Державної казначейської служби України відповідно до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Просимо надати інформацію чи здійснював Державний оператор тилу передню оплату за укладеним договором/ укладеними договорами? У разі здійснення такої попередньої оплати просимо надати інформацію щодо її розміру та строку надання.
Попередня оплата за укладеними договорами не здійснювалася.
2. Надайте посилання на назву файлу (із зазначенням номеру сторінки у файлі) відповідно до якого учасником ТОВ «МІК» (Лот 1) надано лист-згоду на обробку персональних даних згідно вимог Закону України «Про захист персональних даних» на директора виконавчого ТОВ «МІК» Марфіна А.А. та директора з розвитку ТОВ «МІК» Мітрохіна О.Є.
Відповідно п. 11 Додатку №1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник в складі пропозиції повинен надати сканований Лист-згоду на обробку персональних даних згідно вимог Закону України “Про захист персональних даних” згідно ДОДАТКУ №7 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Згідно Додатку №7 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі визначено, що Лист-згода надається від імені особи уповноваженої на підписання пропозиції та/або проекту договору.
Учасником ТОВ «МІК» надано наказ про призначення Шустової Аліни Сергіївни та довіреність на представництво інтересів учасника в закупівлях з боку Шустової Аліни Сергіївни зокрема щодо складання, подачі та підписання пропозицій учасника тощо
Учасником надано лист-згоду на обробку персональних даних згідно вимог Закону України “Про захист персональних даних” на Шустову Аліну Сергіївну.
Таким чином учасником дотримано вимог п. 11 Додатку №1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Уповноважена особа,
Провідний фахівець з управління
проектами закупівель Володимир ДАЦЕНКО