• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-95 (по талонах/скетч-карткам); Дизельне паливо (по талонах/скетч-карткам))

Закупівля здійснюється у відповідності до положень Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська, згідно тендерної документації.

Завершена

2 806 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 031.00 UAH
Номер: 1d4fb37429a344dcb14716bfed7ecf3c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-09-10-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.09.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 10.09.2024 18:40 - 02.10.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 10.09.2024 № 156 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 10.09.2024 року Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 10.09.2024 № 156 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 25 UA-2024-02-08-012911-a 08.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ`ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 50) 177-65-52, mazalova.ruslana@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ІНКАМ ФІНАНС» встановлено порушення вимог статті 5 Закону, пункту 43 Особливостей та абзаців другого та п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, правомірності відхилення тендерної пропозиції ТОВ «САН СТРІМ СИСТЕМС»; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції ТОВ «ІНКАМ ФІНАНС»; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 01 жовтня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); правомірності відхилення тендерної пропозиції ТОВ «САН СТРІМ СИСТЕМС»; розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ІНКАМ ФІНАНС»; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства Харківської обласної ради «ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ», (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджено Piшeнням упoвнoвaжeнoї ocoби (протокол від 08.02.2024), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерної пропозиції, повідомлення про намір укласти договір від 22.02.2024, договір від 28.02.2024 № 11/02-ВТО-24., додаткова угода від 14.08.2024 №1, пояснення Замовника від 13.09.2024, оприлюднені через електронну систему закупівель. Моніторингом питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ІНКАМ ФІНАНС» встановлено наступне. Згідно з пунктом 5.2 Додатку 2 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ — ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» до тендерної документації Замовника, для підтвердження права власності або оренди або партнерських відносин з АЗС, у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати скан копії документів на АЗС, вказані в таблицях, згідно пп. 5.1 та пп.5.2 п.5 розділу ІІ цього Додатку до тендерної документації, які підтверджують право власності на АЗС, або договори оренди АЗС, або партнерські договори АЗС по Харкову та Харківській області. Разом з цим, відповідно до пункту 5.3 Додатку 2 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ — ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» до тендерної документації Замовника, у разі якщо Учасник не є власником АЗС, то підтвердження права зберігання Товару, що переданий Замовнику по придбаним паливним/смарт-карткам або скретч-карткам має бути підтверджене Договорами використання або зберігання товару укладеними між учасником та запропонованими учасником АЗС (власників/орендарів тощо) до повного використання Товару. Зазначені договори повинні містити опис (зразки ) паливних/скретч-карток. Так, в складі тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі ТОВ «ІНКАМ ФІНАНС» надано довідку 09.02.2024 № 0203/17-П «ПЕРЕЛІК АЗС, що відпускають паливо за талонами (паливними/смарт- і скретч-картками), наданими товариством з обмеженою відповідальністю «ІНКАМ ФІНАНС», у Харківської області» де в графі «Підстава користування (власна/арендова на/партнерська тощо), № та дата відповідного договору» зазначено договір від 29.09.2023 № ДЗБ23-03/ІФ. Також, в складі тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі ТОВ «ІНКАМ ФІНАНС» надано договір від 29.09.2023 № ДЗБ23-03/ІФ, укладений між ТОВ «ІНКАМ ФІНАНС» та ТОВ «НОВАКС ТРЕЙД». Відповідно до пункту 1.1 договору від 29.09.2023 № ДЗБ23-03/ІФ, в порядку та умовах, визначених договором. Замовник передає пальне (надалі також – Товар) в резервуари автозаправних станцій (скорочено – АЗС), що перебувають в користуванні (та/або власності) Виконавця, а Виконавець зобов’язується доставити власними силами та/або наймає сторонню організацію перевізника, прийняти та зберігати Товар, що передається ТОВ «ІНКАМ ФІНАНС», і повернути пальне ТОВ «ІНКАМ ФІНАНС» у схоронності за першою його вимогою про повернення, або здійснити відпуск зі зберігання Товару Уповноваженим (довіреним) особам ТОВ «ІНКАМ ФІНАНС» за умови пред’явлення ними довірчого документа ТОВ «ІНКАМ ФІНАНС» (скетч – картки, паливної картки) та/або мобільного додатку «Jет!», «Код поділитися», у відповідні кількості та номіналу. Отже, зазначений договір від 29.09.2023 № ДЗБ23-03/ІФ підтверджує використання та зберігання товару, що вимагалось пунктом 5.3 Додатку 2 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ — ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» до тендерної документації Замовника. Разом з цим, предметом закупівлі Замовника є Бензин А-95 (по талонах/скетч-карткам) та Дизельне паливо (по талонах/скетч-карткам). Проте, умовами договору від 29.09.2023 № ДЗБ23-03/ІФ передача Товару Уповноваженим (довіреним) особам ТОВ «ІНКАМ ФІНАНС» на підставі талонів не передбачено. Отже, Учасником процедури закупівлі ТОВ «ІНКАМ ФІНАНС» у складі тендерної пропозиції не надано підтвердження права власності оренди або партнерських відносин з АЗС. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східного офісу Держаудитслужби від 12.09.2024 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації щодо надання пояснення, стосовно, яким чином Учасником процедури закупівлі ТОВ «ІНКАМ ФІНАНС» виконано вимоги пункту 5.2 Додатку 2 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ — ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» до тендерної документації Замовника. На зазначений запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 13.09.2024 Замовник оприлюднив інформацію в електронній системі закупівель, що «Щодо виконання Учасником вимоги пункту 5.2. Додатку 2 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ — ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» до тендерної документації, а саме: підтвердження права власності або оренди або партнерських відносин з АЗС, повідомляємо, що поняття «партнерський договір» має оціночний характер, насамперед, сторонами цього договору. Учасник закупівлі (ТОВ «ІНКАМ ФІНАНС»), в своїй тендерній пропозиції, надав Замовнику договір використання/зберігання пального в резервуарах на автозаправних станціях ТОВ «НОВАКС ТРЕЙД» від 29.09.2023 № ДЗБ23-03/ІФ. Сторони цього договору вважають його партнерським, що підтверджується наданим учасником у складі його пропозиції гарантійним листом користувача АЗС (ТОВ «НОВАКС ТРЕЙД») від 09.022.2024 б/н. До того ж, даний договір і гарантійний лист ТОВ «НОВАКС ТРЕЙД» підтверджують можливість відпуску бензину А-95 і дизельного палива через АЗС ТОВ «НОВАКС ТРЕЙД» за талонами, наданими учасником закупівлі (ТОВ «ІНКАМ ФІНАНС»). Зазначена обставина є основною умовою щодо АЗС, які відпускають пальне за талонами учасника закупівлі, а тому вважаємо, що у даному випадку учасником закупівлі виконані вимоги замовника. Таким чином, вищевказані документи підтверджують відповідність учасника вимогам п. 5.2. і 5.3. Додатку 2 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ — ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» одночасно. Слід відмітити, що за результатами аукціону між переможцем і замовником було укладено відповідний договір покупки/поставки пального. Під час виконання його виконання ТОВ «ІНКАМ ФІНАНС» не порушено договірні умови. Запропоновані учасником АЗС відпускають пальне за талонами. Наведене свідчить, що учасником під час процедури закупівлі надано достовірні документи, умови тендерної документації дотримано.». Однак, Замовником надано пояснення, яке не спростовує факт не виконання Учасником процедури закупівель пунктом 5.2 Додатку 2 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ — ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» до тендерної документації Замовника, оскільки вищезазначеною вимогою чітко та окремо від вимоги щодо надання договорів використання або зберігання товару визначено надання скан копії документів, які підтверджують право власності на АЗС, або договори оренди АЗС, або партнерські договори АЗС по Харкову та Харківській області. Разом з цим, умовами договору від 29.09.2023 № ДЗБ23-03/ІФ передача Товару Уповноваженим (довіреним) особам ТОВ «ІНКАМ ФІНАНС» на підставі талонів не передбачено. Таким чином, Замовник на порушення абзаців другого та п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ІНКАМ ФІНАНС» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, та не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, та проколом щодо прийняття рішенням уповноваженою особою від 22.02.2024 визнав його переможцем торгів та уклав з ним договір від 28.02.2024 № 11/02-ВТО-24. Також, моніторингом питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ІНКАМ ФІНАНС» встановлено, що згідно з пунктом 5.4 Додатку 2 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ — ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» до тендерної документації Замовника, Учасник повинен надати документи, що підтверджують контроль якості на запропонованих АЗС в тому числі перевірки безпосередньо на АЗС точності роботи дозаторів паливно-роздавальних колонок (ПРК) та якості нафтопродуктів. Документ повинен бути укладений між запропонованими АЗС та мобільною лабораторією по Харкову, Харківській області. Проте, в складі тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі ТОВ «ІНКАМ ФІНАНС» надано договір на надання послуг (робіт) від 01.12.2022 № 01/12-22/14 м. Дніпро, укладений між ТОВ «ІНКАМ ФІНАНС» та ТОВ «Контроль - Сервіс» (м.Дніпро, вул..Пастера, буд.10, к.24/2). Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східного офісу Держаудитслужби від 12.09.2024 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації щодо надання пояснення, стосовнояким чином Учасником процедури закупівлі ТОВ «ІНКАМ ФІНАНС» виконано вимоги пункту 5.4 Додатку 2 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ — ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» до тендерної документації Замовника, а саме: надання Учасником процедури закупівлі ТОВ «ІНКАМ ФІНАНС» договору укладеного між запропонованими АЗС та мобільною лабораторією по Харкову, Харківській області. На зазначений запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 13.09.2024 Замовник оприлюднив інформацію в електронній системі закупівель, що «Щодо виконання Учасником вимоги пункту 5.4 Додатку 2 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ — ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» до тендерної документації, а саме: надання Учасником процедури закупівлі ТОВ «ІНКАМ ФІНАНС» договору укладеного між запропонованими АЗС та мобільною лабораторією по Харкову, Харківській області, повідомляємо, що Учасником запропоновано АЗС по Харківській області, користувачем яких згідно з гарантійним листом від 09.02.2024 б/н є ТОВ «НОВАКС ТРЕЙД». У складі своєї пропозиції учасник надав запитуваний замовником договір, укладений між користувачем цих АЗС і мобільною лабораторією ТОВ «КОНТРОЛЬ-СЕРВІС».Відсутність у згаданому договорі переліку АЗС, підтверджує можливість контролю за якістю пального на всіх АЗС ТОВ «НОВАКС ТРЕЙД», у тому числі у Харківській області, перелічених користувачем у його гарантійному листі.» Однак, Замовником надано пояснення, яке не спростовує факт не виконання Учасником процедури закупівель 5.4 Додатку 2 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ — ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» до тендерної документації Замовника, оскільки Замовником визначено пряму та чітку вимогу, щодо надання Учасником Документу, який повинен бути укладений між запропонованими АЗС та мобільною лабораторією по Харкову, Харківській області. Таким чином, Замовник на порушення абзаців другого та п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ІНКАМ ФІНАНС» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, та не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, та проколом щодо прийняття рішенням уповноваженою особою від 22.02.2024 визнав його переможцем торгів та уклав з ним договір від 28.02.2024 № 11/02-ВТО-24. Крім того, моніторингом питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ІНКАМ ФІНАНС» встановлено, що згідно з пунктом 6 Додатку 2 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ — ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» до тендерної документації Замовника, Учасник (постачальник) повинен забезпечити заправку автотранспорту Замовника через діючі автозаправні станції у кожній області України та м. Київ (крім населених пунктів, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження (окуповані територій та територій де ведуться бойові дії)). На підтвердження забезпечення діючих автозаправних станцій у кожній області України та м. Київ (крім населених пунктів, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження (окуповані територій та територій де ведуться бойові дії)) Учасник надає довідку з заповненою таблицею по формі. Проте, в складі тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі ТОВ «ІНКАМ ФІНАНС» надано довідку від 09.02.2024 № 0203/П «ПЕРЕЛІК АЗС, що відпускають паливо в Україні за талонами (паливними/смарт- і скретч-картками), наданими товариством з обмеженою відповідальністю «ІНКАМ ФІНАНС»», яка складена та заповнена не по формі визначеній в пункті 6 Додатку 2 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ — ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» до тендерної документації Замовника. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східного офісу Держаудитслужби від 12.09.2024 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації щодо надання пояснення, стосовно яким чином Учасником процедури закупівлі ТОВ «ІНКАМ ФІНАНС» виконано вимоги пункту 6 Додатку 2 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ — ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» до тендерної документації Замовника, а саме: надання довідки по визначеній формі. На зазначений запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 13.09.2024 Замовник оприлюднив інформацію в електронній системі закупівель, що «Щодо надання учасником довідки з заповненою таблицею не по формі, визначеній у п. 6 додатку 2 до тендерної документації, повідомляємо що подання у складі тендерної пропозиції учасником документів не за формою, що визначена замовником у тендерній документації, не є підставою для відхилення його пропозиції, у тому числі згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок», оскільки зміст наданої Учасником довідки повністю відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації, не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення.У довідці наданої Учасником щодо АЗС по Україні наявна вся інформація, витребувана замовником згідно з п. 6 додатку 2 до тендерної документації (№ з/п, місцезнаходження АЗС в конкретних областях і м. Києві, назву АЗС, підставу користування, наявність бензину А-95 і дизельного палива, адреси АЗС), а тому ТОВ «ІНКАМ ФІНАНС» не порушило умов документації.». Поряд з цим, відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Отже, Замовник не виявив вищезазначених невідповідностей та на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, чим не надав можливість учаснику ТОВ «ІНКАМ ФІНАНС» усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї тендерної пропозиції, а також не дотримався принципів здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону.
Період усунення порушень: 04.10.2024 09:33 - 19.10.2024 00:00
Дата публікації висновку: 04.10.2024 09:33

Оскарження висновку в суді

Опис: Інформація стосовно подання до суду оскарження висновку ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ за результатами проведеного моніторингу (UA-M-2024-09-10-000015) закупівлі ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-95 (по талонах/скетч-карткам); Дизельне паливо (по талонах/скетч-карткам)) (UA-2024-02-08-012911-a) Згідно пункту 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. Замовник зазначає в електронній системі закупівель про відкриття провадження у справі протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження та номер такого провадження. КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" направило до Харківського окружного адміністративного суду позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку. Номер провадження П/520/31784/24. Дата надходження 15.10.2024р. Єдиний унікальний номер судової справи 520/28692/24
Дата публікації: 16.10.2024 15:50
Дата відкриття провадження: 15.10.2024 00:00
Номер відкриття провадження: П/520/31784/24

Запити/Пояснення