-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Код згідно ДК 021:2015– 09310000-5 – Електрична енергія (електрична енергія)
Завершена
1 830 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 18 300.00 UAH
мін. крок: 1% або 18 300.00 UAH
Номер:
6eb7e1394a0d4c46b3585b5a8c1f6c67
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-01-27-000045
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.01.2025 00:00
Період моніторингу:
27.01.2025 17:01 - 18.02.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
27.01.2025 № 9-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доручення Державної аудиторської служби України від 21.01.2025 № 003100-18/733-2025; доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 27.01.2025.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 27.01.2025 № 9-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 5 UA-2024-02-08-012280-a 08.02.2024
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності надання відповіді на звернення, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ГЛОБАЛТРАНСЕНЕРДЖІ», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 лютого 2025 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмету закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів, далі – Особливості); своєчасності надання відповідей на звернення; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця; внесення змін до договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2024 рік Комунального підприємства «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Дніпровського району» м. Києва (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи від 07.02.2024 б/н; звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації та відповідь Замовника на нього; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «ГЛОБАЛТРАНСЕНЕРДЖІ» (далі – ТОВ «ГЛОБАЛТРАНСЕНЕРДЖІ»); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до ТОВ «ГЛОБАЛТРАНСЕНЕРДЖІ»; протокольне рішення уповноваженої особи від 21.02.2024 № 17; договір постачання електричної енергії споживачу від 27.02.2024 № 12/24-т (далі – Договір про закупівлю); повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю; додаткові угоди від 01.07.2024 № 1, від 23.12.2024 № 2, від 23.12.2024 № 2, від 25.12.2024 № 3, від 15.01.2025 № 4 та від 20.01.2025 № 5 до Договору про закупівлю; експертний висновок Черкаської торгово-промислової палати від 01.07.2024 № О-290/01; пояснення, інформація та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
04.02.2025 16:57 - 08.02.2025 00:00
Дата публікації висновку:
04.02.2025 16:57
Запити/Пояснення
Номер:
02862a6e0fae4cfb9b66517d5303f6a5
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
27.01.2025 17:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
31.01.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:09310000-5 – Електрична енергія» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-08-012280-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Пропоную надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Пропоную надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
1c90d8f453604ce39bf72d4d61e4daec
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
30.01.2025 12:09
Опис:
У відповідь на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ щодо надання пояснення у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:09310000-5 – Електрична енергія» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-08-012280-a) , із наданням інформації та відповідних документів (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, повідомляємо наступне.
1. Лімітною довідкою про бюджетні асигнування та кредитування на 2024 рік від 20.12.2023 №40 до Підприємства було доведено фінансування за КПКВ: 1917442 на 2024 рік (додається до пояснення). Відповідно до плану використання бюджетних коштів на 2024 рік від 28.12.2024 затвердженого Департаментом транспортної інфраструктури ВО КМР КМДА (додається до пояснення) зокрема на послуги (оплата послуг комунальних та енергоносіїв) виділено коштів в обсязі 1 210 000,00 грн. (один мільйон двісті десять тисяч гривень). Доповідною запискою енергетика підприємства В. САМОЙЛЕНКОМ було визначено кількість кВт, необхідна для закупівлі на рік, що склала орієнтовно 300 000 кВт (додається до пояснення). Через нестабільне постачання електричної енергії в наслідок аварійних відключень кількість є орієнтовною. Однак, підприємство є критично важливим для виконання функцій столиці, тому передбачити потрібно максимальне навантаження.
Для визначення очікуваної вартості було проведено моніторинг актуальних закупівель на початку року в системі електронних закупівель Прозорро. Це були запити ціни пропозицій з формульним ціноутворенням ціни в договорі без урахування розподілу, оскільки тендерна документація підприємства містить аналогічні вимоги. Закупівлі, які використовувалися для моніторингу цін потенційних постачальників електричної енергії зазначені в протоколі організації закупівлі (додається до пояснення). Оскільки в зазначених закупівлях ціни за одиницю товару не вказані в пропозиціях, вони розраховані математичним шляхом з урахуванням максимальної та мінімальної ціни пропозицій та прийняття для розрахунку власної очікуваної вартості середнього арифметичного значення. Для перевірки актуальності цін була також перевірена інформація про середньозважені ціни ВДР та РДН з сайту www.oree.com.ua з урахуванням тарифу на постачання. Таким чином, очікувана вартість закупівлі склала 1 830 тис. грн. з ПДВ. У підприємства існують субспоживачі електричної енергії, які компенсують витрати на оплату електроенергії, що проплачується підприємством за власні кошти. Тому очікувана вартість закупівлі формується з двох джерел фінансування, що вказано в плані закупівлі (UA-P-2024-01-11-004719-a).
Технічні характеристики закупівлі стандартні та складаються з переліку ЕІС-точок входу відповідно до об’єктів утримання підприємства.
2. Стосовно надання посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Відповідно даних Фонду Державного Майна України останній є розпорядник Єдиного реєстру об’єктів державної власності (далі-Реєстр) та здійснює його формування та ведення відповідно до Закону України «Про управління об’єктами державної власності, постанов Уряду від 14 квітня 2004 року №467 «Про затвердження Положення про Єдиний реєстр об’єктів державної власності» (зі змінами та доповненнями) від 30 листопада 2005 року № 1121 «Про затвердження Методики проведення інвентаризації об’єктів державної власності» та інших нормативно-правових актів.
Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Дніпровського району» м. Києва, не обліковується в даному Реєстрі так як має комунальну форму власності, а не державну , також підприємство не являється розпорядником бюджетних коштів будь якого рівня, а відповідно п.38 ч.2 Бюджетного Кодексу України є одержувачем бюджетних коштів.Таким чином обов’язок створення власного веб-сайту та розміщення на ньому інформації в порядку вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів (зі змінами) в Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів (зі змінами) в Комунального підприємства «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Дніпровського району» м. Києва відсутній. Порядок проведення процедури закупівлі й планування, розміщення оголошень та інформації про її проведення регламентується Законом України «Про публічні закупівлі» в якому не передбачено обов’язку Замовників розміщувати на окремому веб-сайті запитувану Вами інформацію.
Слід врахувати , що тендерна документація даної закупівлі розроблена на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України (далі – КМУ) від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості). Терміни, які використовуються в цій документації вживаються в значеннях, визначених Законом та Особливостями. Ці особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі – закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (далі – замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Окремими файлами додаються:
1. План асигнувань від 20.12.2023 №40.
2. План використання бюджетних коштів на 2024 рік від 28.12.2024.
3. Доповідна записка.
4. Протокол організації закупівлі.