-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Вироби медичного призначення
Завершена
510 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 550.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 550.00 UAH
Номер:
1c6c375f50f547b8aad785fc34c85085
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-08-30-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.09.2024 00:00
Період моніторингу:
10.09.2024 15:51 - 02.10.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
09.09.2024 № 120
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Вікторія САМОЙЛЕНКО
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 09.09.2024 № 120
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
13 UA-2024-02-08-011286-a 08.02.2024 Військова частина А1615 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Людмила ХИТРЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостям встановлено недотримання вимог пунктів 11 та 19 частини 2 статті 22 Закону № 922.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог підпункту 3 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до вимог Закону № 922 та Особливостей - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостям встановлено недотримання вимог пунктів 11 та 19 частини 2 статті 22 Закону № 922.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог підпункту 3 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до вимог Закону № 922 та Особливостей - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 вересня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами (далі – Закон № 922), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до вимог Закону № 922 та Особливостей.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Військової частини А1615 (далі Замовник) на 2024 рік, у тому числі UA-P-2024-02-08-003331-c, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, тендерну пропозицію учасника ФОП "ГУСЄВ МИКОЛА ПЕТРОВИЧ", протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 19.02.2024 № 12, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 19.02.2024, Договір від 26.02.2024 № 26/02, пояснення Замовника на запит Східного офісу Держаудитслужби отримане 18.09.2024 через електронну систему закупівель.
Пунктом 28 Особливостей передбачено, що тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог статті 22 Закону № 922 з урахуванням Особливостей.
Моніторингом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостям встановлено, що Замовником при складанні тендерної документації не дотримано вимог пунктів 11 та 19 частини 2 статті 22 Закону № 922 в частині не зазначення строку дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій та опису та прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій установлено, що на порушення вимог пункту 4 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу Розділ ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника та підпункту 12 пункту 47 Особливостей переможець процедури закупівлі ФОП "ГУСЄВ МИКОЛА ПЕТРОВИЧ" у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, не надав замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей.
Згідно інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю оприлюднене в електронній системі закупівель 19.02.2024 року.
Таким чином, тендерна пропозиція учасника-переможця ФОП "ГУСЄВ МИКОЛА ПЕТРОВИЧ" підлягала відхиленню відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей, натомість Замовником укладено Договір від 26.02.2024 № 4 на суму 508 446,00 гривень.
Період усунення порушень:
27.09.2024 14:30 - 12.10.2024 00:00
Дата публікації висновку:
27.09.2024 14:30
Запити/Пояснення
Номер:
7a5244d0ffa94138aef71e01663ef2ce
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
13.09.2024 16:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.09.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Вироби медичного призначення» за ДК 021:2015: 33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-08-011286-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
відповідно до вимог пункту 47 Особливостей Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Проведеним аналізом установлено, що відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 19.02.2024 № 12 ФОП "ГУСЄВ МИКОЛА ПЕТРОВИЧ" визнано переможцем процедури торгів та укладено з ним Договір від 26.02.2024 № 26/02, при тому, що на порушення вимог п.47 Особливостей документи переможця торгів у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель не оприлюднені.
Просимо пояснити, чому тендерну пропозицію переможця ФОП "ГУСЄВ МИКОЛА ПЕТРОВИЧ" не відхилено відповідно до вимог абзаца 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
6be083ef56b24fb69a5fdbb4d717a3ea
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
18.09.2024 17:27
Опис:
Частиною першою статті 17 Закону встановлено перелік підстав за наявності яких замовник, зокрема приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника.
Разом з тим частиною другою статті 17 Закону передбачено підставу, відповідно до якої у замовника є право відмовити учаснику в участі у процедурі закупівлі та відхилити тендерну пропозицію учасника.
Водночас відповідно до частини третьої статті 17 Закону учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Отже, статтею 17 Закону передбачені підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі та відхилення тендерних пропозицій недобросовісних учасників, які є банкрутами, вчинили корупційні правопорушення, засуджені за злочини, вчинені з корисливих мотивів тощо.
При цьому замовник не вимагає документальне підтвердження інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Підтвердження щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 4, 8, 9, 10, 11 частини першої статті 17 Закону не вимагається від учасників процедури закупівлі та перевіряється замовником самостійно під час проведення процедур закупівель.Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених підп. , 5, 6 та 12 п. 44 Особливостей та абз. 14 п. 44 Особливостей.
Тобто переможець відкритих торгів завантажує у визначений строк витяг, наданий МВС України та довідку, надану НАЗК. Зазначені документи стосуються керівника суб’єкта господарювання – учасника торгів (або ж фізичної особи – учасника).
На той час такі документи були надані ,але відключення світу та інтернету могли дати збій в електронній системі ,також було повідомлення про вхід до кабінету та проханням змінити паролі .В нинішній час коли життя потребує прийняття швидко рішення бо люди чекають ліки або лабораторні вироби ,військовий шпиталь не може чекати ,бо це потрібно ще вчора.Я звернулась до постачальника та він надав документи які були надані до закупівлі .Прозоро теж на платформі перевіряє документи постачальників.