• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Вироби медичного призначення

Завершена

510 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 550.00 UAH
Номер: 1c6c375f50f547b8aad785fc34c85085
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-08-30-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.09.2024 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 10.09.2024 15:51 - 02.10.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 09.09.2024 № 120 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Вікторія САМОЙЛЕНКО Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 09.09.2024 № 120 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 13 UA-2024-02-08-011286-a 08.02.2024 Військова частина А1615 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель В.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Людмила ХИТРЕНКО
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, khodyrieva.l.n@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостям встановлено недотримання вимог пунктів 11 та 19 частини 2 статті 22 Закону № 922. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог підпункту 3 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до вимог Закону № 922 та Особливостей - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостям встановлено недотримання вимог пунктів 11 та 19 частини 2 статті 22 Закону № 922. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог підпункту 3 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до вимог Закону № 922 та Особливостей - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 вересня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами (далі – Закон № 922), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до вимог Закону № 922 та Особливостей. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Військової частини А1615 (далі Замовник) на 2024 рік, у тому числі UA-P-2024-02-08-003331-c, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, тендерну пропозицію учасника ФОП "ГУСЄВ МИКОЛА ПЕТРОВИЧ", протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 19.02.2024 № 12, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 19.02.2024, Договір від 26.02.2024 № 26/02, пояснення Замовника на запит Східного офісу Держаудитслужби отримане 18.09.2024 через електронну систему закупівель. Пунктом 28 Особливостей передбачено, що тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог статті 22 Закону № 922 з урахуванням Особливостей. Моніторингом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостям встановлено, що Замовником при складанні тендерної документації не дотримано вимог пунктів 11 та 19 частини 2 статті 22 Закону № 922 в частині не зазначення строку дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій та опису та прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій установлено, що на порушення вимог пункту 4 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу Розділ ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника та підпункту 12 пункту 47 Особливостей переможець процедури закупівлі ФОП "ГУСЄВ МИКОЛА ПЕТРОВИЧ" у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, не надав замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. Згідно інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю оприлюднене в електронній системі закупівель 19.02.2024 року. Таким чином, тендерна пропозиція учасника-переможця ФОП "ГУСЄВ МИКОЛА ПЕТРОВИЧ" підлягала відхиленню відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей, натомість Замовником укладено Договір від 26.02.2024 № 4 на суму 508 446,00 гривень.
Період усунення порушень: 27.09.2024 14:30 - 12.10.2024 00:00
Дата публікації висновку: 27.09.2024 14:30

Запити/Пояснення