• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Електрична енергія для потреб навчальних корпусів

Торги відмінено

408 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 2.5% або 10 000.00 UAH
Номер: 2ef24d8f8fcb42c7abac9da37c411b5e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-05-28-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.06.2024 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 06.06.2024 12:59 - 28.06.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 05.06.2024 № 69 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Вікторія САМОЙЛЕНКО Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 05.06.2024 № 69 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 7 UA-2024-02-08-008197-a 08.08.2024 Відокремлений структурний підрозділ "Верхньодніпровський фаховий коледж Дніпровського державного аграрно-економічного університету" Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель В.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Людмила ХИТРЕНКО
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, olgavet3012@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пунктів 10,11,12 частини першої статті 10 Закону № 922 та пункту 3 Особливостей. За результатами аналізу питання повноти надання інформації встановлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону № 922. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, визначення предмета закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерної пропозиції – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 червня 2024 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, в тому числі відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (далі – Постанова № 710), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон № 922) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відокремленого структурного підрозділу «Верхньодніпровський фаховий коледж Дніпровського державного аграрно-економічного університету», (далі - Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 07.02.2024 № 4, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ» (далі – ТОВ «ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ»), протокол уповноваженої особи від 22.02.2024 б/н, повідомлення про намір укласти договір, опубліковане в електронній системі закупівель 23.02.2024, пояснення та документи Замовника, оприлюднені в електронній системі закупівель 12.06.2024, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12.06.2024 № 5, інформацію про відміну тендеру від 12.06.2024. Частиною п’ятою статті 8 Закону № 922 визначено, що протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Східним офісом Держаудитслужби в електронній системі закупівель 07.06.2024 оприлюднено запит щодо надання пояснень зокрема, надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, передбаченого Постановою № 710. Відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/graphic) Відокремлений структурний підрозділ «Верхньодніпровський фаховий коледж Дніпровського державного аграрно-економічного університету» є розпорядником бюджетних коштів. Проте, на порушення частини п’ятої статті 8 Закону № 922 Замовником не надано інформації щодо сторінки власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, передбаченого Постановою № 710. Відповідно до даних електронної системи закупівель за результатами проведеної процедури закупівель Замовник обрав переможцем ТОВ «ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ» та 23.02.2024 опублікував повідомлення про намір укласти договір. Пунктом 49 Особливостей визначено, що Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. Тобто, граничний термін укладання договору 22.04 2024. Проте, в електронній системі закупівель відсутній договір, укладений за результатами проведеної процедури відкритих торгів. На запит Східного офісу від 07.06.2024 Замовником в електронній системі закупівель 12.06.2024 опубліковано відповідь та документи, відповідно до яких слідує, що Замовником з ТОВ «ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ» укладено договір про постачання (закупівлю) електричної енергії від 05.03.2024 № 57541/2024 в обсязі 68000,00 кВт/год на суму 316 400,00 гривень. Додатковою угодою від 10.05.2024 № 1 вищевказаний договір розірвано. Пунктом 3 Особливостей визначено, що Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Згідно з пунктами 10,11,12 частини першої статті 10 Закону № 922 Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю відповідно, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення; повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін; звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання. На порушення пунктів 10,11,12 частини першої статті 10 Закону № 922 та пункту 3 Особливостей Замовник в електронній системі закупівель не оприлюднив договір про постачання (закупівлю) електричної енергії від 05.03.2024 № 57541/2024, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору щодо розірвання договору, внесені додатковою угодою від 10.05.2024 № 1 та звіт про виконання договору про закупівлю внаслідок його розірвання. Під час проведення моніторингу відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12.06.2024 № 5 та інформації про відміну тендеру від 12.06.2024 Замовником відмінено тендер.
Період усунення порушень: 21.06.2024 12:30 - 06.07.2024 00:00
Дата публікації висновку: 21.06.2024 12:30

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Доброго дня! Надаємо інформацію, про усунення порушень.
Дата публікації звіту: 02.07.2024 15:47

Запити/Пояснення