• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з фізичної охорони будівель та прилеглої території об’єкту

Завершена

7 413 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 37 065.00 UAH
Номер: a384543f86d64b0e8bd9197506bbc388
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-04-18-000107
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.04.2024 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 18.04.2024 17:38 - 10.05.2024 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: Н А К А З 18.04.2024 № 27-з Запоріжжя Про початок моніторингу закупівлі Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначені у додатку до цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 18.04.2024 №27-з Перелік процедур закупівель, по яким проводиться моніторинг UA-2024-02-08-003831-a, яку проводить Комунальне підприємство "Обласний заклад з надання психіатричної допомоги Полтавської обласної ради";
Адреса: Ukraine, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 230-53-19, dzatejkin4@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон №922) з урахуванням Постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, оприлюднення інформації про закупівлю порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 09 травня 2024 року. Предметом аналізу були питання: відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон №922) з урахуванням Постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, оприлюднення інформації про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства "Обласний заклад з надання психіатричної допомоги Полтавської обласної ради", (далі - Замовник) на 2024 рік; тендерна документація затверджена рішенням уповноваженої особи від 08.02.2024 №23 зі змінами від 09.02.2023 №25, тендерна пропозиція учасника ТОВ "АНТАРЕС-3000" (далі – Учасник), протокол про визначення переможця та намір укласти договір від 16.02.2024 №17.
Період усунення порушень: 13.05.2024 17:13 - 17.05.2024 00:00
Дата публікації висновку: 13.05.2024 17:13