• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Сигнальні патрони СП-26, піропатрони ПП-3 (виріб 7-ПП-683), електропіроударники ЭПУ-253, піропатрони p/n 704A38710040 протипожежної системи, піропатрон тросоріза p/n 671440001100/ 137-14-327-4024 гідравлічної лебідки, піропатрон тросоріза p/n 704A38710042 електричної лебідки, піропатронт p/n 704A38710041 протипожежної системи або еквівалент.

Оголошено українською мовою. Забезпечення не вимагається.

Завершена

4 560 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 22 800.00 UAH
Номер: 8b48251dbf644016bc7f67db0b1033c9
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-05-28-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.05.2024 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919597
Період моніторингу: 28.05.2024 16:42 - 19.06.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 28.05.2024 № 34-З Чернігів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр КОНДРАШОВ Витяг з додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу закупівель» Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4. UA-2024-02-08-003666-a 08.02.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Чернігів
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 46) 267-72-67, y.p.smolovyk@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення вимог пункту 17 частини другої статті 22 Закону, пункту 19 Особливостей, абзацу першого пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено порушення вимог абзацу п’ятого підпункту другого пункту 44 та абзацу першого пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Законодавства встановлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог Постанови 710, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, правомірності відхилення тендерних пропозицій ТОВ «ПРОМАВІАТЕХНОЛОГІЇ» та ТОВ «Український Капітал Груп», своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує вжити заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 червня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), правомірності відхилення тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Спеціального авіаційного загону оперативно-рятувальної служби цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 08.02.2024 № б/н, вимоги про усунення порушення від 16.03.2024 та рішення замовника від 18.03.2024, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «ПРОМАВІАТЕХНОЛОГІЇ», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 11.03.2024 № б/н щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ«ПРОМАВІАТЕХНОЛОГІЇ», тендерну пропозицію ТОВ «Український Капітал Груп», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 19.03.2024 № б/н щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Український Капітал Груп», тендерну пропозицію ТОВ «НК ПРОМ», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 19.03.2024 № б/н щодо визначення переможцем ТОВ «НК ПРОМ», повідомлення про намір укласти договір від 19.03.2024, договір поставки товарів за державні кошти від 27.03.2024 № 131, укладений Замовником з ТОВ «НК ПРОМ», звіт про результати проведення процедури закупівлі оприлюднений в електронній системі закупівель 03.04.2024, пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області (далі – Управління) оприлюднені в електронній системі закупівель 11.06.2024. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено наступне. Абзацом першим пункту 3 Особливостей передбачено, що Замовники зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих Особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Згідно з абзацом першим пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Відповідно до пункту 17 частини другої статті 22 Закону, тендерна документація повинна містити прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками. При цьому, в підпункті 2.3 пункту 2 розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації Замовником не зазначено посаду однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками, чим порушено вимогу пункту 17 частини другої статті 22 Закону та абзацу першого пункту 28 Особливостей. Також, пунктом 8 частини другої статті 22 Закону визначено, що тендерна документація повинна містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Відповідно до частини 1 статті 628 Цивільного кодексу України зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов’язковими відповідно до актів цивільного законодавства. В даному випадку законодавством встановлено у пункті 19 Особливостей вичерпний перелік підстав для зміни істотних умов договору та які повинні бути включені до проєкту договору у складі тендерної документації Замовника. Так, пунктом 19 Особливостей (у редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі) встановлено вичерпний перелік підстав для зміни істотних умов договору про закупівлю та які повинні бути включені до проекту договору у складі тендерної документації Замовника. Проте, у підпункті 8.5 пункту 8 «Строк дії договору, внесення змін» проєкту договору поставки, що є додатком 4 до тендерної документації Замовника, відсутні підстави для внесення змін до істотних умов договору про закупівлю, передбачені підпунктами другим та сьомим пункту 19 Особливостей, а саме: - погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення (підпункт другий пункту 19 Особливостей); - зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку “на добу наперед”, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (підпункт сьомий пункту 19 Особливостей). Таким чином, тендерну документацію Замовником складено з порушенням вимог пункту 17 частини другої статті 22 Закону, пункту 19 та абзацу першого пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «НК ПРОМ» з урахуванням вимог Особливостей, встановлено наступне. Відповідно до підпункту 1 Додатку 2 тендерної документації Замовником визначено кваліфікаційні критерії до учасника, а саме для підтвердження досвіду виконання аналогічного учасник у складі тендерної пропозиції має надати: аналогічний договір; документи, що підтверджують факти передачі майна та виконання такого договору у повному обсязі, а саме: акт (акти) приймання-передачі, видаткові накладні, тощо, або відгук (відгуки) про виконання учасником аналогічного договору (аналогічних договорів). На виконання вищезазначеної вимоги в тендерній пропозиції учасника ТОВ «НК ПРОМ» надано «Відомості про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», проте не надано аналогічний договір; документи, що підтверджують факти передачі майна та виконання такого договору у повному обсязі, а саме: акт (акти) приймання-передачі, видаткові накладні, тощо, або відгук (відгуки) про виконання учасником аналогічного договору (аналогічних договорів), чим не дотримано вимоги пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації Замовника. Відповідно до вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Проте, Замовник не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою щодо усунення невідповідностей в інформації та документах та не надав ТОВ «НК ПРОМ», можливість виправити невідповідності, чим порушено вимоги абзацу першого пункту 43 Особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «НК ПРОМ» не відповідала вимогам тендерної документації Замовника та підлягала відхиленню. Проте, в порушення вимог абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «НК ПРОМ», натомість оприлюднено протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 19.03.2024 № б/н про визначення переможця закупівлі, повідомлення про намір укласти договір від 19.03.2024 та, в подальшому, укладено договір поставки товару за державні кошти від 27.03.2024 № 131. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства встановлено наступне. Відповідно до вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону, Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Так, відповідно до даних електронної системи закупівель договір поставки за державні кошти від 27.03.2024 № 131, укладений Замовником з ТОВ «НК ПРОМ» оприлюднено 03.04.2024 (тобто на п’ятий робочий день з дня його укладання), з порушенням строків, визначених пунктом 10 частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень: 20.06.2024 14:21 - 05.07.2024 00:00
Дата публікації висновку: 20.06.2024 14:21

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Повідомляємо Вас, що згідно зі статею 15 Кодексу України про адміністративні правопорушення військовослужбовці, військовозобов'язані та резервісти під час проходження зборів, а також особи рядового і начальницького складів Державної кримінально-виконавчої служби України, служби цивільного захисту і Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України, поліцейські несуть відповідальність за адміністративні правопорушення за дисциплінарними статутами. За порушення правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху, санітарних норм, правил полювання, рибальства та охорони рибних запасів, митних правил, вчинення правопорушень, пов’язаних з корупцією, порушення тиші в громадських місцях, неправомірне використання державного майна, незаконне зберігання спеціальних технічних засобів негласного отримання інформації, невжиття заходів щодо окремої ухвали суду, ухилення від виконання законних вимог прокурора, порушення законодавства про державну таємницю, порушення порядку обліку, зберігання і використання документів та інших матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію, ці особи несуть адміністративну відповідальність на загальних підставах. До зазначених осіб не може бути застосовано громадські роботи, виправні роботи і адміністративний арешт. Інші, крім зазначених у частині першій цієї статті, особи, на яких поширюється дія дисциплінарних статутів або спеціальних положень про дисципліну, у випадках, прямо передбачених ними, несуть за вчинення адміністративних правопорушень дисциплінарну відповідальність, а в інших випадках - адміністративну відповідальність на загальних підставах.
Дата публікації звіту: 21.06.2024 12:28

Запити/Пояснення