-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Апарат для тривалої пасивної розробки суглобів нижніх кінцівок ДК 021:2015: 33150000-6 Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (36313 - Тренажер для тривалого пасивного розроблення тазостегнового/колінного суглоба)
Завершена
480 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 400.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 400.00 UAH
Номер:
4a7c09580a7f4488a0f2c9fe91cd7a9e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-08-12-000056
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.08.2024 00:00
Період моніторингу:
12.08.2024 17:45 - 03.09.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
12.08.2024 № 46-з
Маріуполь
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VІІІ «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області(із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами).
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Донецькій області Наталія БЄЛКІНА
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ ІНТЕНСИВНОГО ЛІКУВАННЯ М. БАХМУТ" UA-2024-02-08-003214-a 08.02.2024 п.4 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей № 1178 встановлено порушення абзацу 2 пункту 2 частини 2 статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей № 1178, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання пояснень у випадках передбачених законодавством – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 02 вересня 2024 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання пояснень у випадках передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА "БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ ІНТЕНСИВНОГО ЛІКУВАННЯ М. БАХМУТ" (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи протокол від 06.02.2024 № 14, реєстр пропозицій, протокол розкриття, тендерну пропозицію учасника-переможця – ТОВАРИСТВО з ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОРІС ТРЕЙД" (далі – ТОВ "ОРІС ТРЕЙД"), протокол № 21 розгляду тендерних пропозицій 22.02.2024, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в системі від 22.02.2023, договір постачання № 39-Т від 28.02.2024 на суму 480000,00 грн. з урахуванням ПДВ, відповідь на запит про надання пояснень від 21.08.2024.
Період усунення порушень:
03.09.2024 18:36 - 07.09.2024 00:00
Дата публікації висновку:
03.09.2024 18:36
Запити/Пояснення
Номер:
f11f0b887b88428eb22410a400feb6ca
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
16.08.2024 14:07
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.08.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з придбання апарату для тривалої пасивної розробки суглобів нижніх кінцівок ДК 021:2015: 33150000-6 Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (36313 - Тренажер для тривалого пасивного розроблення тазостегнового/колінного суглоба) (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-02-08-003214-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1.Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та розрахунки з підтверджуючими документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)?
2. Згідно підпункт «а» підпункту 197.1.3 пункту 197.1 статті 197 Податкового Кодексу України від 02.12.2010 року № 2755-VI (із змінами) звільняються від оподаткування операції з постачання, зокрема: технічних та інших засобів реабілітації (крім автомобілів), послуги з їх ремонту та доставки; товарів спеціального призначення, у тому числі виробів медичного призначення для індивідуального користування, для осіб з інвалідністю та інших пільгових категорій населення, визначених законодавством України за переліком, затвердженим Кабінетом Міністрів України.
Прошу обґрунтувати або пояснити факт придбання Замовником апарату для тривалої пасивної розробки суглобів нижніх кінцівок, який (віднесено до засобів реабілітації) з урахуванням ПДВ?
3. Пунктом 5.8. укладеного договору від 28.02.2024 №39-Т зазначено, що максимальний термін поставки до 08.03.2024. Пунктом 12.1 зазначеного договору наведено, що договір набирає чинності з дня його підписання та діє до моменту повного виконання сторонами своїх зобов’язань, але не більше, як до 31.12.2024.
Прошу надати підтверджуючи документи щодо виконання сторонами своїх зобов’язань в частині отримання товару (накладні, акти приймання-передачі, тощо), документи щодо стану взаєморозрахунків за отриманий товар?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або апробаційним наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
a3b26923755e40f4b2cfd29825d9f20b
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
21.08.2024 17:02
Опис:
Щодо надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі з придбання апарату для тривалої пасивної розробки суглобів нижніх кінцівок ДК 021:2015: 33150000-6 Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (36313 - Тренажер для тривалого пасивного розроблення тазостегнового/колінного суглоба) (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-02-08-003214-a) Комунальне некомерційне підприємство «Багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування м.Бахмут» повідомляємо наступне:
Щодо питання першого: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість було здійснено на підставі рапорта лікаря фізичної та реабілітаційної медицини від 29.01.2024р. та було визначено що придбання апарата для розробки колінного та кульшового суглобів з метою розширення надання кваліфікованої медичної допомоги хворим з захворюванням опорно-рухового апарату. Очікувана вартість предмету закупівлі була визначена згідно з Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки України від 18.02.2020 №275 “Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі”, а саме методом порівняння ринкових цін на підставі відкритих даних ринку про ціни на товар з відповідними технічними параметрами, був проведений пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації про ціни та направлено запити на отримання цінових пропозицій потенційним постачальникам товару з необхідними технічними характеристиками на товар. В результаті було отримано три цінові (комерційні) пропозиції від учасників ринку
- ТОВ «ІННОВАТЕК МЕД» 496 650,00грн.
- ТОВ «Медичний центр «Медексперт» 525 100,00 грн.
- ТОВ ТРІММ-К» 480 000,00 грн.
(додаються)
Крім цього здійснювався моніторинг та аналіз ринкових цін, що відображені в електронній системі закупівель Prozorro та були враховані закупівельні ціни на аналогічний товар минулих періодів інших замовників.
Щодо питання другого: відповідно підпункта «а» підпункту 197.1.3 пункту 197.1 статті 197 Податкового Кодексу України від 02.12.2010 року № 2755-VI (із змінами) звільняються від оподаткування операції з постачання, зокрема: технічних та інших засобів реабілітації (крім автомобілів), послуги з їх ремонту та доставки; товарів спеціального призначення, у тому числі виробів медичного призначення для індивідуального користування, для осіб з інвалідністю та інших пільгових категорій населення, визначених законодавством України за переліком, затвердженим Кабінетом Міністрів України Закуплений нами Апарат для пасивної реабілітації Fisiotek 3000 TS (код УКТЗЕД 9019 10 90 00) не підпадає під перелік даної Постанови (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/79-2011-%D0%BF#n14).
Операції з постачання товарів, які до Переліку ( 79-2011-п ) не включено, мають оподатковуватися податком на додану вартість у загальному порядку за ставкою 7 відсотків, як виріб медичного призначення.
Щодо питання третього: надання підтверджуючих документів щодо виконання сторонами своїх зобов’язань в частині отримання товару (накладні, акти приймання-передачі, тощо), документи щодо стану взаєморозрахунків за отриманий товар згідно договору від 28.02.2024 №39-Т укладеного з ТОВ "ОРІС ТРЕЙД" надаємо копії :
Рахунка №5 від 06.03.2024; накладної №4 від 06.03.2024; акт приймання-передачі товару від 06.03.2024; платіжна інструкція №346 від 08.03.2024
(додаються)