-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Миючі засоби та засоби для чищення
Завершена
1 044 127.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 20 882.54 UAH
мін. крок: 2% або 20 882.54 UAH
Номер:
008288b66297438ebd5e51af06d828a5
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-08-25-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.08.2020 00:00
Період моніторингу:
25.08.2020 13:27 - 16.09.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
21.08.2020 № 52
Кропивницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о начальника Тетяна Святокум
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 21.08.2020 № 52
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2018-05-04-002153-а 04.05.2018 Органом державного фінансового контролю виявлені ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. начальника управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Тетяна СВЯТОКУМ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі установлено порушення абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону та частини 5 статті 8 Закону зі змінами.
За результатами аналізу питань відображення закупівлі в річному плані (додатку), правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, дотримання замовником законодавства під час розгляду тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору (укладання додаткових угод) та їх оприлюднення - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов’язує здійснити заходи щодо не допущення в подальшому виявлених порушень та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 вересня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 27.01.2018) (далі – Закон), дотримання замовником законодавства під час розгляду тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору (укладання додаткових угод) та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради на 2018 рік (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, тендерну пропозицію учасника товариство з обмеженою відповідальністю «Інтер-Трейд-Сервіс» (далі – ТОВ «Інтер-Трейд-Сервіс»), повідомлення про намір укласти договір, протокол розгляду тендерних пропозицій від 30.05.2018 № 5, договір про закупівлю від 11.06.2018 № 238 (далі-Договір).
За результатами моніторингу установлено, що Замовник на порушення вимог абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону не оприлюднив в електронній системі закупівель протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору закупівель звіт про виконання договору, при тому, що відповідно до пункту 10.2 розділу 10 Договору строк його дії закінчується 31.12.2018.
Також, за результатами моніторингу установлено, що на порушення вимог частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 19.04.2020) (далі – Закон зі змінами) Замовник не оприлюднив в електронній системі закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення (26.08.2020) запиту про надання пояснень відповідні пояснення, інформацію або документи.
Період усунення порушень:
15.09.2020 15:56 - 30.09.2020 00:00
Дата публікації висновку:
15.09.2020 15:56
Запити/Пояснення
Номер:
368e081aef7240ab971e2234b9529130
Назва:
про надання пояснення
Дата опублікування:
26.08.2020 10:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.09.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Миючі засоби та засоби для чищення» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2018-05-04-002153-а) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
Просимо надати інформацію щодо стану виконання договору від 11.06.2018 № 238 (далі - Договір), укладеного за результатом проведення даної процедури закупівлі, враховуючи, що згідно пункту 10.2 розділу 10 Договору термін його дії закінчується 31.12.2018, а також, відсутність укладених додаткових угод стосовно продовження терміну його дії, як це передбачено пунктом 10.4 розділу 10 Договору.
У разі, якщо Договір виконаний, просимо надати пояснення стосовно відсутності в електронній системі закупівель, оприлюдненого відповідно до частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» звіту про виконання договору.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.