-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
М'ясо свинини охолоджене (вирізка); Філе куряче охолоджене; Стегно куряче (заморожене)
Завершена
545 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 725.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 725.00 UAH
Номер:
3ca012cd7bca42628358cdc02900f4ed
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-06-10-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.06.2024 00:00
Період моніторингу:
11.06.2024 14:29 - 03.07.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
10.06.2024 № 44
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 10.06.2024 № 44.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2024-02-07-012802-a 07.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів встановлено порушення норм п.п. 2 п. 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором відповідно до законодавства, здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 червня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план UA-P-2024-02-07-004406-c на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію з додатками (далі – Тендерна Документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію переможця торгів ФОП Сизова Юлія Вікторівна, протокольне рішення уповноваженої особи від 21.02.2024 №29, повідомлення про намір укласти договір, договір про постачання товару від 01.03.2024 №25/2024, пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 14.06.2024.
Проведеним аналізом розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів встановлено наступне.
Відповідно до п.п. 3.1.1 п.1 розділу ІІІ Тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у випадку застосування), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема, інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідної технічної специфікації (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Відповідно до п.п. 3.6.2 п.6 розділу ІІІ Тендерної документації технічні, якісні, кількісні характеристики зазначені у Додатку №2 до тендерної документації.
Згідно п. 5 Додатку 2 до Тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати, зокрема, копію декларації виробника або посвідчення про якість, виданого на запропонований товар, у якому повинно бути вказано інформацію про найменування товару, посилання на ДСТУ або ТУ.
Слід зазначити, що відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів UA-2024-02-07-012802-a та п.п. 4.1 п.4 розділу І Тендерної документації предметом закупівлі є «М'ясо свинини охолоджене (вирізка); Філе куряче охолоджене; Стегно куряче (заморожене)».
У вимогах до якості товару Додатку 2 до Тендерної документації вказано, що м’ясо свинини (вирізка) та філе куряче має бути охолодженим, а стегно куряче – замороженим.
Учасником ФОП Сизова Юлія Вікторівна на підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, в тендерній пропозиції подані документи в наступних файлах: «Декларація мясо.jpg», «декларація курине філе.jpg», «декларація курине мясо.jpg», «Декларація виробника.jpg».
Однак жоден з вищевказаних файлів не містить копію декларації виробника або посвідчення про якість на стегно куряче (заморожене). Будь-які інші документи підтверджуючі відповідність технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником відсутні в складі пропозиції ФОП Сизова Юлія Вікторівна. Також відсутні документи, що пояснюють причини не надання в складі пропозиції вищевказаних документів.
Таким чином, тендерна пропозиція учасника-переможця ФОП Сизова Юлія Вікторівна не відповідає вимогам, встановленим в пп. 3.1.1 п.1 розділу ІІІ Тендерної документації, п.5 Додатку 2 до Тендерної документації.
Викладені вище невідповідності пропозиції учасника ФОП Сизова Юлія Вікторівна вимогам тендерної документації не відносяться до формальних (несуттєвих) помилок, що не впливають на зміст пропозиції.
З огляду на вищевикладене, пропозиція учасника ФОП Сизова Юлія Вікторівна підлягала відхиленню відповідно до п.п. 2 п. 44 Особливостей (тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей).
Пояснення надані Замовником під час проведення моніторингу процедури закупівлі щодо викладених у висновку порушень не спростовують виявлені порушення.
Період усунення порушень:
25.06.2024 16:51 - 10.07.2024 00:00
Дата публікації висновку:
25.06.2024 16:51
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
За результатами розгляду висновку від 25.06.2024 року щодо моніторингу процедури № UA-2024-02-07-012802-a в порядку передбаченому ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» КУ ОБЛАСНИЙ МИСТЕЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ В С. ОЛЕКСАНДРІЯ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ надає грунтовні пояснення, а також виконує висновок. (більш детально в прикріплених документах)
Дата публікації звіту:
02.07.2024 15:29
Запити/Пояснення
Номер:
43d0ef8fb0bb4fa48a0a80d7650318b9
Назва:
Запит Замовнику на пояснення
Дата опублікування:
11.06.2024 14:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.06.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «М'ясо свинини охолоджене (вирізка); Філе куряче охолоджене; Стегно куряче (заморожене)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-07-012802-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі;
2. Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення);
3. Відповідно до інформації, зазначеної на карті тендеру, предметом закупівлі є «М'ясо свинини охолоджене (вирізка); Філе куряче охолоджене; Стегно куряче (заморожене)».
В якісних вимогах Додатку 2 до Тендерної документації зазначено, зокрема, про те, що м’ясо свинини (вирізка) та філе куряче має бути охолодженим, а стегно куряче – замороженим.
Згідно п.5 Додатку 2 до Тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати, зокрема, копію декларації виробника або посвідчення про якість, виданого на запропонований товар, у якому повинно бути вказано інформацію про найменування товару, посилання на ДСТУ або ТУ У.
Тендерна пропозиція ФОП Сизова Юлія Вікторівна не містить копію декларації виробника або посвідчення про якість на стегно куряче (заморожене).
Обґрунтуйте відповідність тендерної пропозиції учасника-переможця ФОП Сизова Юлія Вікторівна вимогам п.5 Додатку 2 до Тендерної документації (в частині надання копії декларації виробника або посвідчення про якість на стегно куряче (заморожене).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
828aa1f09ee64c478fb37e06ce2b8caf
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
14.06.2024 13:54
Опис:
Уповноважена особа КУ ОБЛАСНИЙ МИСТЕЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ В С. ОЛЕКСАНДРІЯ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ за результатами розгляду Вашого Запиту, щодо надання пояснень від 11.06.2024 року, може повідомити наступне:
І. Стосовно надання інформації та відповідних документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін та товари, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
При здійсненні закупівлі по предмету: «М'ясо свинини охолоджене (вирізка); Філе куряче охолоджене; Стегно куряче (заморожене) (код ДК 021:2015 - 15110000-2 М’ясо)» Замовником моніторився ринок закупівлі бензину, дизельного палива, нафтового газу скрапленого та бралися до уваги відкриті данні оприлюднені на різних сайтах зокрема на сайті уповноваженого органу Міністерства фінансів України https://index.minfin.com.ua/ua/markets/wares/prods/meat-food/meat/. Також до уваги бралася інформація стосовно цін на товар та бралися до уваги відкриті данні оприлюднені на різних сайтах в тому числі електронній системі закупівель «PROZZORO».
Під час визначення очікуваної вартості Замовником було враховано положення наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Положення, вказану методику згідно інформаційного листа МЕРТУ № 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 року, замовники можуть застосовувати для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт, та послуг, які закуповують за Законом.
Очікувана вартість визначена з врахуванням потреби в товарі (номенклатура, кількісні та якісні показники тощо) на підставі аналізу фактичного використання товарів для забезпечення діяльності замовника у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань замовника.
Крім того, Замовником проведено аналіз ринку. Тобто, використано як загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках, дані спеціалізованих інформаційно-аналітичних видань, офіційних статистичних видань, в тому числі іноземних, тощо), так і інформацію, отриману шляхом проведення ринкових консультацій.
Підсумовуючи вищевказане, очікувану вартість предмета закупівлі визначено розрахунковим методом із врахуванням потреби, технічних, якісних характеристик товару, аналізу ринкових цін, шляхом аналізу відкритих джерел та з урахуванням необхідності доставки товару.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено на підставі діючих на даний момент ДСТУ/ТУ.
ІІ. Стосовно надання інформації щодо оприлюднення на власному вебсайті чи
офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування
технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного
призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Звертаємо Вашу увагу, що Законом України «Про публічні закупівлі», зокрема, пунктом 14 частини 1 статті 1 чітко визначено поняття «моніторинг процедури закупівлі» як процедуру здійснення аналізу дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. В свою чергу, положення абзацу 1 частини 4 статті 3 Закону, передбачається, що відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом.
Таким чином, вимога щодо надання посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) не може бути предметом моніторингу. Аналогічна позиція викладена в Постанові Третього апеліційного адміністративного суду № 160/1084/22 від 09.01.2023 року де зазначено, що «Разом з тим, згідно ч.1, п.3 ч.2 ст.22 Закону №922 тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Тендерна документація не є об`єктом авторського права та/або суміжних прав. У тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених ч. 4 ст. 5 цього Закону.
Частиною 6 ст.10 Закону №922 визначено, що доступ до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, є безоплатним та вільним. Інформація про закупівлю, визначена цим Законом, розміщується в електронній системі закупівель безоплатно через авторизовані електронні майданчики.
Авторизований електронний майданчик - це авторизована Уповноваженим органом інформаційно - телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах», є частиною електронної системи закупівель та онлайн-сервісом, що забезпечує реєстрацію осіб, автоматичне розміщення, отримання і передання інформації та документів під час проведення закупівель, користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет (п.1 ч .1 ст.1 Закону №922).
У разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів.
Оприлюднення інформації на веб-порталі здійснюється електронною системою закупівель автоматично.
Отже, інформація про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщується виключно на авторизованому електронному майданчику. Закон №922 не передбачає створення замовником власного веб-сайту.
ІІІ. Стосовно відповідності п.5 Додатку 2 до Тендерної документації Учасника ФОП СИЗОВА ЮЛІЯ ВІКТОРІВНА (3175809067).
Згідно із абз.2 п.36 Особливостей Замовник розглядає тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої,абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації.
За результатами розгляду встановлено, що пропозиція ФОП СИЗОВА ЮЛІЯ ВІКТОРІВНА (3175809067) в процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю «М'ясо свинини охолоджене (вирізка); Філе куряче охолоджене; Стегно куряче (заморожене) (код ДК 021:2015 - 15110000-2 М’ясо)» відповідає тендерній документації, учасник відповідає технічному завданню викладеному у ТД, та в замовника відсутні підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі учаснику, відповідно до п. 47 Особливостей, чия пропозиція за результатами оцінки та розгляду визнана найбільш економічно вигідною.
У відповідності до вимог п. 5 Додатку 2 тендерної документації від Учасників закупівлі вимагалося надання:
• копія декларації виробника або посвідчення про якість, виданого на запропонований товар, у якому повинно бути вказано інформацію про найменування товару, посилання на ДСТУ або ТУ У;
• гарантійний лист, яким Учасник підтверджуються можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів у кількості, зі строками придатності та в терміни поставки, визначені замовником по цих торгах.
• Учасник, що здійснює свою діяльність, пов’язану з доставкою продуктів харчування, повинен надати в складі тендерної пропозиції Документ виданий безпосередньо учаснику про державну реєстрацію потужностей операторів ринку харчових продуктів щодо виду діяльності – транспортування.
• На підтвердження того, що Учасник застосовує санітарні заходи та належну практику виробництва, системи НАССР та /або інших систем забезпечення безпечності та якості під час виробництва та обігу харчових продуктів, з урахуванням Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» надати: копію сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000 обов’язкова наявність внутрішнього аудитора системи управління. На підтвердження наявності якого учасники надають скан-копію оригіналу сертифікату щодо успішного опанування програми Внутрішнього аудиту згідно ДСТУ ISO 19011:2019 "Настанови щодо проведення аудитів систем управління" виданого уповноваженій особі Учасника.
копії діючих сертифікатів на систему управління безпечністю харчових продуктів
• ДСТУ ISO 22000, систему управління якістю ДСТУ ISO 9001 та систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001 виданих на ім’я учасника, із сферою сертифікації або сферою діяльності, що пов'язана оптовою торгівлею продуктами харчування, чинних на дату розкриття пропозицій.
В складі пропозиції Учасника наявна відповідність всім вищеперелічиним вимогам, в тому числі наявна декларація виробника №174 (копія додається) в якій наявний товар який закуповував Замовник зокрема «Стегно курчат бройлерів охолоджене та ЗАМОРОЖЕНЕ». Також, вказана декларація містить всю необхідну інформацію у відповідності до вимог технічного завдання Додатку 2 тендерної документації інформацію про найменування товару, посилання на ДСТУ або ТУ У.
Тому, враховуючи вищевикладене та наявність в складі пропозиції декларації виробника №174 в замовника були відсутні підстави для відхилення пропозиції Учасника з вказаного Вами питання.