• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

М'ясо свинини охолоджене (вирізка); Філе куряче охолоджене; Стегно куряче (заморожене)

Завершена

545 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 725.00 UAH
Номер: 3ca012cd7bca42628358cdc02900f4ed
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-06-10-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.06.2024 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 11.06.2024 14:29 - 03.07.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 10.06.2024 № 44 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 10.06.2024 № 44. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2024-02-07-012802-a 07.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Адреса: Ukraine, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 117-57-11, strina629@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів встановлено порушення норм п.п. 2 п. 44 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором відповідно до законодавства, здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24 червня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план UA-P-2024-02-07-004406-c на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію з додатками (далі – Тендерна Документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію переможця торгів ФОП Сизова Юлія Вікторівна, протокольне рішення уповноваженої особи від 21.02.2024 №29, повідомлення про намір укласти договір, договір про постачання товару від 01.03.2024 №25/2024, пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 14.06.2024. Проведеним аналізом розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів встановлено наступне. Відповідно до п.п. 3.1.1 п.1 розділу ІІІ Тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у випадку застосування), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема, інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідної технічної специфікації (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Відповідно до п.п. 3.6.2 п.6 розділу ІІІ Тендерної документації технічні, якісні, кількісні характеристики зазначені у Додатку №2 до тендерної документації. Згідно п. 5 Додатку 2 до Тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати, зокрема, копію декларації виробника або посвідчення про якість, виданого на запропонований товар, у якому повинно бути вказано інформацію про найменування товару, посилання на ДСТУ або ТУ. Слід зазначити, що відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів UA-2024-02-07-012802-a та п.п. 4.1 п.4 розділу І Тендерної документації предметом закупівлі є «М'ясо свинини охолоджене (вирізка); Філе куряче охолоджене; Стегно куряче (заморожене)». У вимогах до якості товару Додатку 2 до Тендерної документації вказано, що м’ясо свинини (вирізка) та філе куряче має бути охолодженим, а стегно куряче – замороженим. Учасником ФОП Сизова Юлія Вікторівна на підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, в тендерній пропозиції подані документи в наступних файлах: «Декларація мясо.jpg», «декларація курине філе.jpg», «декларація курине мясо.jpg», «Декларація виробника.jpg». Однак жоден з вищевказаних файлів не містить копію декларації виробника або посвідчення про якість на стегно куряче (заморожене). Будь-які інші документи підтверджуючі відповідність технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником відсутні в складі пропозиції ФОП Сизова Юлія Вікторівна. Також відсутні документи, що пояснюють причини не надання в складі пропозиції вищевказаних документів. Таким чином, тендерна пропозиція учасника-переможця ФОП Сизова Юлія Вікторівна не відповідає вимогам, встановленим в пп. 3.1.1 п.1 розділу ІІІ Тендерної документації, п.5 Додатку 2 до Тендерної документації. Викладені вище невідповідності пропозиції учасника ФОП Сизова Юлія Вікторівна вимогам тендерної документації не відносяться до формальних (несуттєвих) помилок, що не впливають на зміст пропозиції. З огляду на вищевикладене, пропозиція учасника ФОП Сизова Юлія Вікторівна підлягала відхиленню відповідно до п.п. 2 п. 44 Особливостей (тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей). Пояснення надані Замовником під час проведення моніторингу процедури закупівлі щодо викладених у висновку порушень не спростовують виявлені порушення.
Період усунення порушень: 25.06.2024 16:51 - 10.07.2024 00:00
Дата публікації висновку: 25.06.2024 16:51

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: За результатами розгляду висновку від 25.06.2024 року щодо моніторингу процедури № UA-2024-02-07-012802-a в порядку передбаченому ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» КУ ОБЛАСНИЙ МИСТЕЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ В С. ОЛЕКСАНДРІЯ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ надає грунтовні пояснення, а також виконує висновок. (більш детально в прикріплених документах)
Дата публікації звіту: 02.07.2024 15:29

Запити/Пояснення