-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Технічне обслуговування та утримання в належному стані зовнішніх мереж вуличного освітлення Ковалівської ТГ Київської області Білоцерківського району.
Завершена
1 450 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 250.00 UAH
Номер:
6faa11850a424735bc9355c74ebc2138
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-06-000035
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.11.2024 00:00
Період моніторингу:
06.11.2024 17:32 - 28.11.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.11.2024 № 299
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9 UA-2024-02-07-012426-a 07.02.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП ХИЖКО ВІТАЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ, установлено порушення пункту 43 та 44 Особливостей № 1178.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції чинній на дату проведення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 07.02.2024 року № 24 (зі змінами) (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 15.02.2024, тендерну пропозицію ФОП ХИЖКО ВІТАЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ (далі – Переможець), протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем торгів та повідомлення про намір укласти договір від 19.02.2024 № 31, договір від 27.02.2024 № 10, пояснення та документи надані Замовником від 12.11.2024 на запит Північного офісу Держаудитслужби.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Переможцем торгів обрано єдиного учасника торгів - ФІЗИЧНУ ОСОБУ-ПІДПРИЄМЕЦЯ ХИЖКО ВІТАЛІЯ ОЛЕКСАНДРОВИЧА з ціновою пропозицією 1 435 325,00 гривень без ПДВ.
За результатами проведеного моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції ФОП ХИЖКО ВІТАЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ вимогам тендерної документації Замовника.
Відповідно до пункту 1 Додатку 1 до ТД учасник процедури закупівлі для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, повинен надати:
- довідку з переліком обладнання та складових матеріально-технічної бази у відповідності до Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та зазначенням назви, кількості обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та інформації щодо технічного обслуговування.
- документ, що підтверджує право власності/використання автовишки.
Також, відповідно до підпункту 4 пункту 2 Додатку 1 до ТД учасник процедури закупівлі на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати:
- посвідчення машиніста автовишки/автогідропідіймача.
На підтвердження вищезазначеної вимоги в складі тендерної пропозиції Переможця надано довідку від 08.02.2024 № 012426-а/2 про наявність вантажного автомобіля MERCEDES-BENS SPRINTER 513 CDI дообладнаний автопідйомником вантажопідємністю 200 кг висота піднімання 14 м, 2012 року випуску.
Також, в складі тендерної пропозиції Переможця надано свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу.
Однак, в складі тендерної пропозиції Переможця відсутнє посвідчення машиніста автовишки/автогідропідіймача, чим недотримано вимоги підпункту 4 пункту 2 Додатку 1 Додатку 1 до ТД.
Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД учасник процедури закупівлі повинен надати у складі своєї пропозиції довідку (в довільній формі) про те, що Учасник, який приймає участь у процедурі закупівлі, не підпадає під дію Закону України «Про санкції», Указу Президента від 14 травня 2018 року №126/2018 Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 02 травня 2018 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», Указу Президента України від 15.05.2017 № 133/2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», Указу Президента України від 21.06.2018 № 176/2018 «Про застосування та скасування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкції)», Указу Президента України від 19.03.2019 року № 82/2019 «Про застосування, скасування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)».
В складі тендерної пропозиції ФОП ХИЖКО ВІТАЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ відсутня довідка про те, що Учасник, який приймає участь у процедурі закупівлі, не підпадає під дію Закону України «Про санкції», чим недотримано вимоги пункту 1 Розділу ІІІ ТД.
Поруч з тим, відповідно до пункту 1 та 7 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД учасник процедури закупівлі повинен надати у складі своєї пропозиції інформацію щодо кожного субпідрядника/ співвиконавця у разі залучення (з урахуванням пункту 7 «Інформація про субпідрядника» даного Розділу).
Якщо до виконання робіт або послуг Учасник не залучає субпідрядника/ співвиконавця, то у складі тендерної пропозиції надається довідка в довільній формі.
Однак, в складі тендерної пропозиції Переможця відсутня довідка щодо залучення/не залучення до надання послуг субпідрядника/співвиконавця, чим недотримано вимоги пункту 7 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД.
Відповідно до пункту 43 Особливостей № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Однак, Замовником в порушення пункту 43 Особливостей № 1178 не розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей тендерної пропозиції ФОП ХИЖКО ВІТАЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ, а відтак не надав можливості учаснику її усунути.
Відповідно до норм пункту 28 Особливостей № 1178, установлено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону № 922-VIII з урахуванням особливостей.
Поруч з тим, відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД тендерна пропозиція учасника під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис (КЕП) Учасника/уповноваженої особи Учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів.
Проте, під час перевірки електронного підпису ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЕЦЯ ХИЖКО ВІТАЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ на сайті центрального засвідчуваного органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify відображається інформація щодо накладання на тендерну пропозицію учасника удосконаленого електронного підпису (УЕП), що не відповідає вимогам пункту 1 Розділу ІІІ ТД.
Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178 Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII.
Однак, враховуючи вищезазначене, Замовник всупереч встановленим вимогам пункту 1 Розділу III ТД не відхилив тендерну пропозицію ФОП ХИЖКО ВІТАЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ як таку, що не відповідає підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178.
Поруч з тим, відповідно до вимог Додатку № 2 до ТД Замовником установлено «Перелік документів та/або інформації для підтвердження відповідності що подаються ПЕРЕМОЖЦЕМ закупівлі на виконання вимоги п. 47 Особливостей» щодо надання у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених підпунктах 3, 5, 6 і 12 та абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей.
Так, моніторингом установлено, що Замовником 19.02.2024 оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю та визначено Переможцем торгів - ФІЗИЧНУ ОСОБУ-ПІДПРИЄМЕЦЯ ХИЖКО ВІТАЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ.
Слід зазначити, що відповідно до пункту 37 частини першої статті 1 Закону № 922- VIII, установлено, що учасник процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Разом з тим, відповідно до пункту 18 частини першої статті 1 Закону № 922-VIII, установлено, що переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі.
Однак, аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ХИЖКО ВІТАЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ, як переможцем торгів, не надано, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей № 1178, у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, чим порушено вимоги Додатку № 2 до ТД та вимоги пункту 47 Особливостей № 1178.
Згідно з абзацом 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей № 1178.
Однак, Замовником, на порушення вимог абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178, не відхилено тендерну пропозицію - ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЕЦЯ ХИЖКО ВІТАЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ, а натомість, укладено з ним договір вартістю 1 435 325,00 гривень.
Період усунення порушень:
29.11.2024 12:07 - 14.12.2024 00:00
Дата публікації висновку:
29.11.2024 12:07
Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу:
26-7/2025пр
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.3]
Запити/Пояснення
Номер:
ea27067932344b23afa13f36dc154879
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
07.11.2024 17:06
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Технічне обслуговування та утримання в належному стані зовнішніх мереж вуличного освітлення Ковалівської ТГ Київської області Білоцерківського району», за кодом ДК 021:2015: 50230000-6 - Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-02-07-012426-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
1cbf7a5d1f4b42ae941838ff7368fcfd
Назва:
Щодо надання пояснення Замовникм по закупвлі UA-2024-02-07-012426-a.
Дата опублікування:
12.11.2024 16:50
Опис:
Ковалівська сільська рада (далі – Замовник) на підставі частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», та відповідно до пункту 23 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», повідомляє наступне.
07 лютого 2024 року замовником було оголошено закупівлю: «Технічне обслуговування та утримання в належному стані зовнішніх мереж вуличного освітлення Ковалівської ТГ Київської області Білоцерківського району.» за кодом «ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги у порядку процедури відкритих торгів із особливостями (за ідентифікатором UA-2024-02-07-012426-a)(далі – закупівля) із врахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Процедура закупівлі проведена із дотриманням вимог стаття 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та здійснено оформлення тендерної документації закупівлі та дотримано принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, а саме закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовник надає відповідь по запитуваній інформації на підставі проведення Управлінням Північного офісу Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-07-012426-a) .
Питання номер №1 моніторингу: «У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Технічне обслуговування та утримання в належному стані зовнішніх мереж вуличного освітлення Ковалівської ТГ Київської області Білоцерківського району», за кодом ДК 021:2015: 50230000-6 - Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-02-07-012426-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.»
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено відповідно до рекомендацій наказу Мінекономіки № 275 від 18.02.2020 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» методом порівняння ринкових цін, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі в електронній системі закупівель "Prozorro" та здійснено до Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. №710 «Про ефективне використання коштів» надається обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.» Очікувана вартість предмета закупівлі, передбачена кошторисом та річним планом закупівель на 2024 рік, ґрунтується на всіх фактичних складових ціни та включає в себе вартість ціни на послуги охорони та податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат та згідно з вимогами чинного законодавства щодо формування ціни на дані послуги.
Замовником встановлено наступні вимоги в технічному завданні закупівлі, а саме в Додатку № 3 Тендерної документації:
Вимоги послуг обслуговування: Технічне обслуговування та утримання в належному стані зовнішніх мереж вуличного освітлення Ковалівської ТГ Київської області Білоцерківського району передбачає обсяг робіт та послуг згідно переліку із 18 пунктів Таблиці 1 Додатку № 3.
Місце надання послуг: Україна, Київська область, Білоцерківський район,с.Ковалівка,с.Пологи,с.Устимівка,с.Пшеничне,с.Кищинці,с.Червоне,с.Він-Стави,с.Мар'янівка, с.Паляниченці передбачає обсяг робіт та послуг згідно переліку із 18 пунктів Таблиці 1 Додатку № 3.
Вимоги до якості: Надання послуг здійснювати з урахуванням вимог Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про електроенергетику», «Про благоустрій населених пунктів», Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», Порядку проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою, затвердженого Наказом Держкомітету України з питань житлово-комунального господарства від 23.09.2003р. № 154 (зі змінами), Методичних рекомендацій з утримання об'єктів зовнішнього освітлення населених пунктів затверджених Наказом Держкомітету України з питань житлово-комунального господарства від 21.08.2008р. № 253, Правил улаштування електроустановок та інших діючих нормативних документів.
При наданні послуг використовувати спеціалізовану техніку. Персонал Учасника повинен знаходиться на робочому місці у спецодязі.
Пропозиція Учасника повинна враховувати: вартість використання техніки та обладнання, паливно-мастильних матеріалів, витратних матеріалів, доставку працівників відповідної кваліфікації на місце надання послуг та інші витрати Учасника, згідно з чинним законодавством.
Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі з урахуванням роз’яснення Мінекономіки «Щодо розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі» № 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 року, здійснювався замовником шляхом моніторингу середньо ринкових цін в мережі Інтернет - послуг обслуговування та утримання в належному стані зовнішніх мереж вуличного освітлення згідно переліку та умов Додатку 3 Тендерної документації, та по історії закупівель за період січня 2024 року та грудня 2023 року із передбаченою потребую на 2024 рік (додаток - таблиця проаналізованих закупівель для розрахунку очікуваної вартості (по аналогічних потребах в закупівлях (Додаток № 1).
Крім того, Замовником було здійснено збір комерційних пропозицій перед оголошенням закупівлі, значення комерційних пропозицій були враховані при розрахунку очікуваної вартості закупівлі. (Додаток 2 до цього пояснення Замовника – зібрані комерційні пропозиції).
Замовником опубліковано інформацію про закупівлю на електронному майданчику за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-07-012426-a, а також було здійснено публікацію інформації про план використання кошторису за цим призначенням: https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2024-02-07-004856-b.
Опублікований п закупівлі встановлює Код згідно з КЕКВ 2240 — Оплата послуг (крім комунальних)»; розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: «1 450 000 UAH» за рахунок місцевого бюджету, та містить примітку, що технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог законодавства. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати вимогам визначеними Законом України «Про благоустрій населених пунктів», Законом України «Про охорону навколишнього природного середовища», Порядком проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою, затвердженого Наказом Держкомітету України з питань житлово-комунального господарства від 23.09.2003р. № 154 (зі змінами), Методичними рекомендаціями з утримання об'єктів зовнішнього освітлення населених пунктів затверджених Наказом Держкомітету України з питань житлово-комунального господарства від 21.08.2008р. № 253, Правилами улаштування електроустановок, Технічними правилами ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів, затверджених Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 14.02.2012р. №54, Правилами утримання технічних засобів регулювання дорожнього руху вулично-дорожньої мережі населених пунктів, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 08.11.2017 № 296, Державними санітарними нормами та правилами утримання територій населених місць, затверджених наказом Міністерства охорони здоров’я України 17.03.2011 № 145 та іншими діючими нормативними документами.
Замовник надає інформацію про обґрунтування закупівлі на підставі господарської потреби згідно отриманої службової записки відповідального підрозділу (Додаток 4 до цього пояснення).
Замовник враховує та застосовує спеціальні вимоги, щодо підготовки обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до пункту 4-1 постанови № 710 головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів доручено забезпечити:
– обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
-оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель (далі — обґрунтування предмета закупівлі). З метою дотримання замовниками вимог щодо ефективного та раціонального використання державних коштів необхідно чітко визначити, до якої категорії належить підприємство або установа або організація.
Тобто, Постанова Кабінету Міністрів України № 710 з урахуванням змін, внесених до неї Постановою № 1266 (далі — Постанова № 710), є чинною та підлягає виконанню головними розпорядниками бюджетних коштів, розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня та суб’єктами господарювання державного сектору економіки. Так само чинною є й Постанова 1178. Постановою № 710 доручено головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки, а органам місцевого самоврядування, Пенсійному фонду та фондам загальнообов’язкового державного соціального страхування рекомендовано з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити із державного або місцевого бюджету.
Замовник опублікував відповідну інформацію про закупівлю на офіційному сайті за посиланням https://kovalivka-gromada.gov.ua/prozorro/.
Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» відповідь із необхідною інформацією Замовник завантажив через електронну систему закупівель Prozorro.
Пояснення надано Замовником через електронну систему закупівель у встановлені терміни - протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту, тобто в період 08 із по 12 листопада 2024 року відповідно.
Додатки:
1. Таблиця аналізу аналогічних закупівель на 1 аркуші.
2. Акт обстеження на 1 аркуші.
3. Комерційні пропозиції на 1 аркуші.
4. Дефектний акт, на 1 аркуші.
5. Обґрунтування закупівлі на 1 аркуші.
6. Службова записка на 1аркуші.