-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Молоко
Завершена
392 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 960.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 960.00 UAH
Номер:
cc5c4136de824991bafff6e33d3727f3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-05-29-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.05.2024 00:00
Період моніторингу:
29.05.2024 15:29 - 20.06.2024 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.05.2024 № 111
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 29.05.2024 № 111.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 1. UA-2024-02-07-009868-a, 07.02.2024. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178 встановлено порушення вимоги пунктів 3 та 28 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Сенько О.М., визначення її переможцем тендеру та укладення з нею договору про закупівлю встановлено порушення вимог підпункту 3 пункту 44 та пункту 3 Особливостей №1178.
Крім того, Замовником допущено порушення частини п’ятої статті 8 Закону внаслідок не надання документів у випадках, передбачених законом.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; надання переможцем документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця; правомірності внесення змін до договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, а саме на усунення порушення підпункту 3 пункту 44 та пункту 3 Особливостей №1178 вжити заходи щодо припинення зобов’язань за укладеним за результатами процедури закупівлі договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, зокрема, але не виключно, шляхом письмового звернення до ФОП Сенько О.М. щодо розірвання договору.
Крім того, вжити заходи (зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому порушення вимог пунктів 3 та 28 Особливостей №1178 при складанні тендерної документації, а також частини п’ятої статті 8 Закону при наданні інформації та документів у випадках, передбачених законом.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 червня 2024 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру; правомірності внесення змін до договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального закладу Львівської обласної ради «Львівський фаховий коледж спорту» (далі – Замовник) на 2024 рік (UA-P-2024-02-07-003115-c); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерної пропозиції; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 16.02.2024; тендерну пропозицію Фізичної особи-підприємця Сенько Оксани Михайлівни (далі – ФОП Сенько О.М.); повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; опубліковані ФОП Сенько О.М. як переможцем тендеру документи; договір від 27.02.2024 №27-Пр, додаткову угоду від 27.02.2024 №1 до вказаного договору та повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю; опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення на запит органу державного фінансового контролю.
У пункті 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі – Постанова КМУ №710) постановлено головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня) з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, а також оприлюднення такого обґрунтування шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Одночасно, відповідно до пункту 5 Постанови КМУ №710 Державну аудиторську службу зобов’язано забезпечити проведення перевірок дотримання вимог цієї постанови під час здійснення заходів державного фінансового контролю.
Відповідно до наявної в електронній системі закупівель інформації джерелом фінансування закупівлі UA-2024-02-07-009868-а є кошти місцевого бюджету. Також, відповідно до даних Єдиного реєстру розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів Замовник є розпорядником бюджетних коштів.
З врахуванням вищенаведеного, керуючись нормами частини п’ятої статті 8 Закону, під час моніторингу Західним офісом Держаудитслужби через електронну систему закупівель оприлюднено запит до Замовника щодо надання відповідної інформації (пояснень), зокрема, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
При цьому у запиті зазначено, що до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм частини п’ятої статті 8 Закону замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Замовником у наданій відповіді на вишевказаний запит (оприлюднено в електронній системі закупівель 03.06.2024), зокрема, зазначено, що розмір бюджетного призначення визначений, виходячи з потреб Замовника для забезпечення продуктів харчування навчального закладу, в якому на даний час харчуються учні та студенти, вимоги до технічних та якісних характеристик предмету закупівлі обумовлені необхідністю закупівлі якісних та безпечних для споживання харчових продуктів, які постачатимуться до закладу освіти (коледжу), а також що Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості товару методом порівняння ринкових цін (який базується на зборі і аналізі цінової інформації з реального ринку товару та аналізі угод купівлі-продажу відповідного товару, як власних так і інших суб’єктів господарювання з урахуванням індексу інфляції) відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275, та з урахуванням досвіду проведення закупівель попередніх періодів.
Аналогічна інформація наведена і на сайті Замовника (відповідно до наданого Замовником посилання: http://www.ufk.lviv.ua/ua-hospodariate-sub-2024.html).
Проте, жодного документального підтвердження наведеної у поясненні Замовником інформації до моніторингу не надано, чим порушено вимогу частини п’ятої статті 8 Закону.
З врахуванням вищенаведеного, дослідити під час моніторингу питання дотримання Замовником вимог пункту 4-1 Постанови КМУ №710 щодо забезпечення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі не видалося за можливе.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Відповідно до пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
У пункті 17 Особливостей №1178 визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей.
Отже, норми частини другої статті 41 Закону під час проведення досліджуваної процедури закупівлі не застосовувалися та вимога щодо надання переможцем процедури закупівлі Замовнику під час укладення договору копії ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом, у пункті 17 Особливостей №1178, відсутня.
Проте, моніторингом встановлено, що у пункті 6.3 «Проєкт договору про закупівлю» розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника зазначено, що переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати, зокрема чинну ліцензію або документи дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.
Таким чином, Замовником при складанні тендерної документації не враховано чинні норми Особливостей №1178, чим порушено вимоги пунктів 3 та 28 Особливостей №1178.
Також згідно з пунктом 47 чинної для досліджуваної процедури закупівлі редакції Особливостей №1178 переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту.
При цьому, відповідно до норм пункту 47 Особливостей №1178 замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Аналогічна вимога міститься у розділі 2 Додатку №1 до тендерної документації Замовника.
У таблицях розділу 2 Додатку №1 до тендерної документації Замовником наведено спосіб (перелік документів та інформації) підтвердження переможцем процедури закупівлі відсутності підстав, визначених у відповідних підпунктах пункту 47 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей №1178.
Водночас, моніторингом встановлено, що переможцем процедури закупівлі ФОП Сенько О.М. надано Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи (інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» та довідку від 16.02.2024), що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей №1178, лише на шостий день (22.02.2024) після оприлюднення Замовником повідомлення про намір укласти договір, тобто з порушенням строку, визначеного у пункті 47 Особливостей №1178
Таким чином, переможцем тендеру ФОП Сенько О.М. не надано Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документального підтвердження щодо відсутності підстав, визначених відповідними підпунктами та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей №1178 у спосіб, визначений Замовником, та у строк відповідно до пункту 47 Особливостей №1178.
Відповідно до вимог підпункту 3 пункту 44 чинної для досліджуваної процедури закупівлі редакції Особливостей №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей.
Проте, на порушення вимог підпункту 3 пункту 44 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178, Замовником не відхилено тендерну пропозицію ФОП Сенько О.М, а укладено з нею договір від 27.02.2024 №27-Пр.
Період усунення порушень:
18.06.2024 12:40 - 03.07.2024 00:00
Дата публікації висновку:
18.06.2024 12:40
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Повідомляємо, що Замовником 25 червня 2024 р. через електронну систему надано відповідь на висновок про проведення моніторингу з інформацією про вжиті заходи щодо даної закупівлі. Просимо взяти відповідь до уваги.
Дата публікації звіту:
02.07.2024 14:54
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
- corruptionFailureDocuments: Так
Опис:
Договір розірвано
Дата публікації:
04.07.2024 09:20
Запити/Пояснення
Номер:
b0509446bb464403bfebe01779a8af30
Назва:
Запит про надання пояснення Замовнику – Комунальному закладу Львівської обласної ради «Львівський фаховий коледж спорту»
Дата опублікування:
03.06.2024 15:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.06.2024 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2024-02-07-009868-a, яка проводилась Комунальним закладом Львівської обласної ради «Львівський фаховий коледж спорту» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
50b3e0da23f3489891769e25cb384e77
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
06.06.2024 10:11
Опис:
На Ваш Запит на пояснення в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі «Молоко» (ідентифікатор закупівлі UA-2024-02-07-009868-a), яка проводилась Комунальним закладом Львівської обласної ради "Львівський фаховий коледж спорту", повідомляємо наступне:
Щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення:
Розмір бюджетного призначення визначений виходячи з потреб Комунального закладу Львівської обласної ради "Львівський фаховий коледж спорту", для забезпечення продуктів харчування навчального закладу (коледжу), в якому на даний час харчуються учні та студенти
Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі повинні відповідати нормативно-технологічній документації, встановленим санітарно-гігієнічним нормам, нормам стандартизації і сертифікації та супроводжуватись відповідними документами, що підтверджують їх якість та придатність для використання. Вимоги до технічних та якісних характеристик предмету закупівлі обумовлені необхідністю закупівлі якісних та безпечних для споживання харчових продуктів, які постачатимуться до закладу освіти (коледжу)
Щодо обґрунтування очікуваної вартості:
Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості товару методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275. Метод порівняння ринкових цін базується на зборі і аналізі цінової інформації з реального ринку товару та аналізі угод купівлі-продажу відповідного товару, як власних так і інших суб’єктів господарювання з урахуванням індексу інфляції. Також обгрунтування очікуваної вартості розраховувалося замовником з урахуванням досвіду проведення закупівель попередніх періодів.
Посилання на обгрунтування: http://www.ufk.lviv.ua/ua-hospodariate-sub-2024.html
Номер:
2059f0e759544989b08a74fd706bbde4
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
25.06.2024 09:50
Опис:
У відповідь на висновок про результати моніторингу повідомляємо наступне:
Замовником 03.06.2024 р. отримано запит про надання пояснення наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
А тому, у визначені законодавством терміни, а саме 06.06.2024 року Замовником надано інформацію, що вимагалася у запиті.
У Висновку зазначено, що дослідити під час моніторингу питання дотримання Замовником вимог пункту 4-1 Постанови КМУ №710 щодо забезпечення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі не видалося за можливе.
Проте, вся інформація про яку йдеться у відповіді на запит є у вільному доступі у системі прозорро, так як Замовник розміщується вся інформація про закупівлі та укладені договори.
Замовником вчинено наступні заходи щодо Висновку: надіслано до ФОП "СЕНЬКО ОКСАНА МИХАЙЛІВНА" письмове звернення та додаткову угоду щодо розірвання Договору, що додаються. Додатково Замовником будуть здійснено заходи, направлені на недопущення помилок в подальшому, шляхом проходження відповідних навчань, семінарів та тренінгів щодо проведення публічних закупівель.
Номер:
6c83968ca46948128e98d521183c3e72
Назва:
Відповідь на звернення за роз'ясненням щодо висновку Замовнику – Комунальному закладу Львівської обласної ради «Львівський фаховий коледж спорту»
Дата опублікування:
02.07.2024 12:07
Опис:
У відповідь на оприлюднене Комунальним закладом Львівської обласної ради «Львівський фаховий коледж спорту» (далі – Замовник) звернення за роз’ясненнями щодо висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-02-07-009868-a (далі – Висновок) повідомляємо наступне.
Проведеним аналізом наведеної у зверненні Замовника інформації встановлено, що воно не містить питань щодо надання роз’яснень до висновку.
Варто зазначити, що орган державного фінансового контролю (далі – ДФК) не здійснює втручання у закупівлю, а лише пропонує спосіб, у який можливо усунути порушення, а реалізувати його чи ні – обирає сам Замовник.
Крім того повідомляємо, що інформацію про вжиті заходи Замовник повинен протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення Висновку оприлюднити через електронну систему закупівель.